Onzeker over mezelf Geen OP

21-03-2023 17:01 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Verwijderen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-07-2023 13:59
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen zijn genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum
98.24% gewijzigd

wat zou het fijn zijn weer samen met een meid door het leven te gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
je zet dit onder seks, zoek je een vaste relatie? of enkel lust?
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hebt gelijk meer een relatie
Hoe zet ik hem in het juiste topic

wat zou het fijn zijn weer samen met een meid door het leven te gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
@OP goed bezig toch, je bent wat overtollige kilo's kwijt.

Je kan bij de moderatoren vragen of je topic op de relatiepijler kan:
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel goed bezig! Heel mooi ook dat je door afval prikken kan bewegen en afvallen, 3 vliegen in 1 klap.

Ik zou vooral hiermee doorgaan voor jezelf, en niet om een evt nieuwe relatie te vinden.

Is er niemand in je omgeving die je kan helpen met een profiel schrijven? Iemand die jou goed kent?
Haal je foto weg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet eerlijk zeggen, je schrijfstijl nodigt ook weinig uit tot lezen... teveel uit elkaar, teveel spaties, weinig bijvoeglijke woorden om te duiden. Maar dat wordt vrij technisch.

Mijn primaire advies, ga op avontuur. De wereld in. Niet op zoek naar een vrouw, maar zorg dat je wat te vertellen hebt, met zelfvertrouwen. Reis met de trein door Europa, beklim de kilimanjaro, of de ben nevis. Ga vissen op de Noordzee (geen foto's van vissen op profielen zetten!) Zorg dat je uitgebreid, met plezier kan vertellen over jouw leven en daarmee volgt ook een passende uitstraling.

En lees, tussendoor. Ik denk dat het jouw datingprofielen gaat helpen wanneer je gevarieerd Nederlands gebruikt in jouw teksten (en verhalen!)
Alle reacties Link kopieren Quote
Liefde vinden is vreselijk moeilijk voor iedereen. Ik kan je vooral aanraden om je leukste leven te gaan leiden en misschien kom je daar toevallig een erg leuk mens tegen!

Erg op zoek zijn werkt vaak slecht, het kan 'wanhopig' overkomen en mensen die zoeken vergeten dat ze nu ook leven en gelukkig kunnen worden. Weinig aantrekkelijker dan een gelukkig mens met een fijn leven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vreemd verhaal. Je kunt ook een vrouw aanschaffen uit een tijdschrift?

Verwijder je foto. Mocht dit echt zijn, knap dat je zoveel bent afgevallen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het knap dat je je leefstijl zo aanpast en troep opruimen is schattig. Van je motto spat wel de wanhoop af en het woord meid mwahhh

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven