Oor-fetish, schaamte? [Geen OP]

17-12-2019 21:26 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-11-2020 09:45
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit soort fetisjen altijd erg onschuldig en lief eigenlijk. Schaamte is een logisch gevoel betreft seksualiteit, het is al een gevoelig onderwerp en als je dan ook nog het gevoel hebt dat je afwijkt van de norm kan dat rot voelen. Maar echt, dit kan je vriend gewoon ontzettend leuk vinden hoor. En er graag gehoor aan geven :) Je hebt iets waar je van kan genieten en dan moet je dat lekker doen ook.
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat LelleBelle uit 2010 een leuke film voor je is?


https://nl.m.wikipedia.org/wiki/LelleBelle

Vanuit het BNN-televisieprogramma Spuiten en Slikken ontstond al in 2006[1] het idee om een vrouwvriendelijke erotische film te maken, dit werd de Telefilm LelleBelle.[2] De film werd op 9 oktober 2010 bij BNN uitgezonden op Nederland 3 en verscheen op 21 januari 2011 op dvd.[3]



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft je hier absoluut niet voor te schamen. Oorlellen zijn een erogene zone en het kan dus goed zijn dat je het lekker vindt dat iemand daar met vingers of tong aan zit.
Mijn vriend en ik worden beide nog meer opgewonden als de ander aan een oorlel likt of sabbelt of er vlak onder in de nek zoent.
Ik vind dit niet echt een fetisj, dit is voor veel mensen een gevoelige zone.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf idd ook lekker en bij mijn partner is het de turbo knop, was erg leuk om achter te komen, vooral zijn linker oorlel is gevoelig...
Alle reacties Link kopieren
Ken je de film "entouchable"?

Vertel het gewoon aan je vriend joh, wat kan er gebeuren? Als hij jou graag pleziert vindt hij het vast niet zo erg om er af en toe een tong langs te halen. Ik lik trouwens wel gewoon in de oren van mijn lief hoor, hij vindt het fijn en ik vind het niet vies.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
17-12-2019 22:25
Ken je de film "entouchable"?
Dees? https://www.imdb.com/title/tt1675434/
Mooie film
Alle reacties Link kopieren
Ja. Prachtige film.

Gaat ook een beetje over oorerotiek ;-D
...
Dit is niets om je over te schamen. De oren zijn voor heel veel mensen een erogene zone.

Google maar eens naar erogene zones. Oren staan daar vrijwel altijd bij :)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk bij oorfetish meer aan dat je ontzettend op andere mensen hun oren geilt. Wat jij beschrijft zou ik niet eens als een fetish zien eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
17-12-2019 22:25
Ken je de film "entouchable"?

Intouchables. :love:

Heerlijke film met prachtige rollen van François Cluzet, Anne Le Ny en Omar Sy.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Je kunt van je schaamte afkomen door te beseffen dat oren zeer gevoelig zijn en veel mensen het als erotisch efvaren.
Aan je vriend vragen hoor of hij naar je oor gaat in een vrijpartij
Alle reacties Link kopieren
Goede film, maar de hype was op een gegeven moment wel heel erg groot in verhouding tot de kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Orpheus13 schreef:
18-12-2019 11:17
Goede film, maar de hype was op een gegeven moment wel heel erg groot in verhouding tot de kwaliteit.
Zanik niet zo. Het gaat niet om de film maar om dit topic.

Jij was hier toch de sekspijlerpolitie?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven