Op je beurt wachten

18-05-2018 16:05 105 berichten
Gezien het grote aantal topics waar gewacht wordt op eisprongen en dergelijke, leek het mij wel een leuk idee om er ook een te maken voor piemels* (of vagina's voor de mannen en lesbische/biseksuele vrouwen onder ons).

Of je nu een paar uur of paar dagen of een paar weken moet wachten: schuif gezellig aan! Al leek een bar mij leuker dan een bankje, het is ten slotte vrijdag.



*van het enthousiaste soort, als onderdeel van een leuke vent.
anoniem_351455 wijzigde dit bericht op 18-05-2018 16:31
Reden: definitie van de piemel
8.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Boselfje2 schreef:
23-05-2018 10:52


Gisteren ging het toch nog op de valreep door, maar nu weer op het wachtbankje... tot volgende week ergens. Het lukt ons maar niet om de agenda’s op elkaar af te stemmen.
woon je zo ver bij elkaar vandaan dan? kun je anders niet een vluggertje tussendoor afspreken?
NaatjeLief1991 schreef:
23-05-2018 10:54
woon je zo ver bij elkaar vandaan dan? kun je anders niet een vluggertje tussendoor afspreken?

Niet heel ver, maar het zit hem vooral in onvoorspelbare zaken die er tussendoor komen waar we geen invloed op hebben. Vluggertjes lukken wel hoor, weer of geen weer, haha. We willen ook weer eens een keer uitgebreid de tijd voor elkaar hebben of iets anders leuks gaan doen. Ingewikkeld gedoe allemaal, kan het niet duidelijker uitleggen vanweg praivaasie endezo.
anoniem_367663 wijzigde dit bericht op 25-05-2018 19:29
2.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik moet wachten tot vrijdag. Sinds Gisteren. Duurt lang naar mijn idee.
Alle reacties Link kopieren
Boselfje2 schreef:
23-05-2018 10:52
Ook ontzettend vervelend voor jou, wat mankeer je?

Gisteren ging het toch nog op de valreep door, maar nu weer op het wachtbankje... tot volgende week ergens. Het lukt ons maar niet om de agenda’s op elkaar af te stemmen.
Ik ben zwanger (daarom moest ik ook lachen om de OP) maar heb wat ze een HG zwangerschap noemen. Wel medicatie. Maar geef 5 tot 8 keer per dag over, duizelig, hoofdpijn, absoluut géén energie en bijna de hele dag door misselijk. Seks staat echt wel als een van de laatste dingen op mn prioriteitenlijst op dit moment. Maar wel sneu voor mn man ook.
Yellow002 schreef:
23-05-2018 10:34
:rofl: ik heb hardop moeten lachen op je OP en de soort-van-knipoog naar de zwanger pijler.

Mijn man staat in de wachtstand qua seks tot ik eens een keer beter ben. Ik vind het oprecht zielig want dat is nu al 4 weken zo :flag:
:proud:

Beterschap! voor jou en sterkte voor je man! Gelukkig is het ziek voor een ‘goed doel’ zullen we maar zeggen, maar leuk is anders :(
Alle reacties Link kopieren
Azarole schreef:
23-05-2018 11:21
Ik moet wachten tot vrijdag. Sinds Gisteren. Duurt lang naar mijn idee.
Jaloers :'-(
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Nou ben ik bijna aan de beurt, wordt ik onverwacht ongesteld. Ik baal!
Extra stom omdat ik volgens het gros van de mensheid veel te oud ben om kinderen te krijgen.
Waarom mensen, waarom.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
23-05-2018 13:54
Jaloers :'-(
Sorry..
lolapaloeza schreef:
24-05-2018 17:13
Nou ben ik bijna aan de beurt, wordt ik onverwacht ongesteld.
Hoezo is dat een probleem dan?
Alle reacties Link kopieren
spraakwaterval schreef:
24-05-2018 20:50
Hoezo is dat een probleem dan?
Hoera, het wachten werd onverwacht wat ingekort.

En nee, het is ook niet echt een probleem, maar als ik de keuze heb vind ik seks als ik niet ongesteld ben fijner.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Hier lijkt er geen eind aan te komen en nu is er ook nog eens radiostilte. Dit is geen wachtbankje meer, maar een strafbank. Met tussendoor appen en bellen kom ik de wachttijd wel door, maar radiostilte vind ik echt de hel ook al weet ik waarom ie nu niks kan laten horen.
Alle reacties Link kopieren
Balen Boselfje, hopelijk komt ie weer snel boven water.
Vandaag verrast, mocht voor mn beurt 😊 en zondag weer aan de beurt... schuift er al vroeg een man mn bedje in. Jammie!
Liefheksje schreef:
25-05-2018 22:12
Balen Boselfje, hopelijk komt ie weer snel boven water.
Vandaag verrast, mocht voor mn beurt 😊 en zondag weer aan de beurt... schuift er al vroeg een man mn bedje in. Jammie!

Geluksvogel dat je daar bent!
Hij komt maandag wel boven drijven, maar eigenlijk ben ik best boos op hem dat ie niet even een teken van leven kan geven, dat had ie beloofd. Ik word er een beetje een krengerig boselfje van. (6)
Vanochtend een spontaan berichtje ontvangen, zo maar even lekker douche scheren en dan opweg, heel benieuwd 😉
lolapaloeza schreef:
24-05-2018 17:13
Nou ben ik bijna aan de beurt, wordt ik onverwacht ongesteld. Ik baal!
Extra stom omdat ik volgens het gros van de mensheid veel te oud ben om kinderen te krijgen.
Waarom mensen, waarom.
Zo herkenbaar! Ik heb er vorige week met de huisarts over gebabbeld, laat binnenkort een spiraaltje plaatsen. Ben er zo klaar mee.
En on topic... nog vijf nachtjes slapen :)
Heb net een teken van leven gehad, maar ik ben inmiddels zo narrig dat ik er geeneens blij van word. Ik denk dat ik liever vrijwillig een week op mijn wachtbankje blijf liggen met een goed boek. Ben benieuwd of ie moeite gaat doen om me met mijn hoofd uit een spannend boek te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Een béétje moeite is wel essentieel toch? Het liefst veul! Persoonlijk hou ik niet zo van spelletjes, maar het hoeft hem niet in de schoot geworpen te worden. Balletje bij hem laten?
Charles_Gentle28 schreef:
18-05-2018 16:17
Mijn ballen zitten best vol na enkele maanden wachten op een geschikt kutje om mijn zaad in te spuiten.
Als je datzelfe tegen een eventuele date zegt, verbaasd mij dat weer niet.
Orinokoflow schreef:
27-05-2018 18:39
Als je datzelfe tegen een eventuele date zegt, verbaasd (sic) mij dat weer niet.
Nee hoor. Bij mijn verwachtingen van een (eerste) date hoort ook niet noodzakelijk seks.
Charles_Gentle28 schreef:
28-05-2018 00:02
Nee hoor. Bij mijn verwachtingen van een (eerste) date hoort ook niet noodzakelijk seks.
Waarom pas jij mijn tekst aan? Niet meer doen.
^ Er staat een joekel van een dt-fout in je zin, jongen. Daar wijs ik gewoon even op tijdens het quoten. Doei
Liefheksje schreef:
27-05-2018 18:35
Een béétje moeite is wel essentieel toch? Het liefst veul! Persoonlijk hou ik niet zo van spelletjes, maar het hoeft hem niet in de schoot geworpen te worden. Balletje bij hem laten?

Ik heb het balletje met een strik erom heen teruggekregen. :love:
De speurneus had me heel snel gevonden om me een hele dikke knuffel te geven. Deze week hebben we weer een date, we gaan romantisch picknicken. Tenminste, dat is het plan. Ik vermoed dat we flink Deet moeten spuiten, het stikt van de dazen.
Alle reacties Link kopieren
Dauntsey schreef:
27-05-2018 12:18
En on topic... nog vijf nachtjes slapen :)
Bijna!
Voor mij valt er ook wat te halen dit weekend, maar dan moet ik waarschijnlijk wel zelf een hengeltje uitgooien.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Dinsdag. Ik heb vandaag de damsel in distress uitgehangen en dat werkte, hij kwam me redden. Helaas werkte het weer voor geen meter mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven