open relatie, parenclub en dates vinden

05-05-2018 18:40 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,
Ik ben ruim 16 jaar samen met mijn partner en we hebben sinds 1 1/2 jaar een soort van open relatie.
Zelf heb ik niet de behoefte aan andere maar heb mijn partner wel die vrijheid gegeven (is vanuit mij gekomen dat).
Dat omdat hij veel meer behoefte aan sex en aan spanning heeft.
Zo wil hij graag parenclubs bezoeken (nu ook 2 keer geweest daar) en zou hij graag een trio doen en vaker buitensex hebben.

Zijn voorkeur is om dat soort dingen met mij te doen maar naar Parenclub durf ik niet, buitensex hebben we wel eens gedaan maar durf ik ook niet zo goed. en trio lijkt me niet aantrekkelijk.
Nu heeft hij via Tinder wel een paar keer dates gehad en ook een tijdje met een bepaalde vrouw gegaan.
Maar allemaal nog niet echt wat hij zoekt. heeft nog niet de juiste match gevonden, iemand die ook avontuurlijk is en voor vaker als 1 keer wil afspreken (hij vind belangrijk dat er meer als sex is maar ook ene klik en hij het gezellig kan hebben met zijn date (hoe noem je het, minnares?) en lol kan hebben en een goed gesprek kan voeren.

Nu eigenlijk tal van sites geprobeerd om leuke vrouwen voor hem te vinden (ik zoek een beetje voor hem mee) maar helaas was tinder en badoo niet veel (veel opzoek naar vaste relatie) en blijken alle andere sites gewoon nep (gratis tot je een bericht wil versturen, fake profielen enz.).
Mensen hier nog ideeën van echte sites waar je leuke contacten kan opdoen voor een leuke man van 42?
Benieuwd naar jullie tips.
Groetjes

Anne
motto
Alle reacties Link kopieren
seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... #p25714967

Hier zitten de gelijkgestemden... en vind je dus ook de beste tips
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
SDC ?
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
En dit wil je allemaal want? Zelf vind je het eigenlijk niks, of op zijn minst hoeft het niet voor jou. Ik denk dat je man een groter probleem heeft (midlifecrisis) dan jij.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat hij mij niet meer zo spannend vindtdat hij aanvulling/vernieuwing nodig heeft kan hij inderdaad gaan wieberen maar dan voorgoed.
Meteen de sleutel inleveren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Laat hem lekker zelf zoeken, hij wil dit, niet jij.

Ergens snap ik de seks nog wel, dat kan maar dat je ook nog akkoord gaat met dat hij een relatie opbouwd met een ander snap ik niet zo goed. Net of hij zowel seksueel als emotioneel tekort komt bij jou.

Mijn feestje zou het niet zijn
Alle reacties Link kopieren
saszee schreef:
05-05-2018 20:44
Laat hem lekker zelf zoeken, hij wil dit, niet jij.

Ergens snap ik de seks nog wel, dat kan maar dat je ook nog akkoord gaat met dat hij een relatie opbouwd met een ander snap ik niet zo goed. Net of hij zowel seksueel als emotioneel tekort komt bij jou.

Mijn feestje zou het niet zijn
Eens. Laat staan dat ik voor mijn partner op datingsites mee zou gaan zitten zoeken naar leuke sexpartners... schiet nou op. Prima hoor, als hij dat wil, maar dan zonder mij.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
05-05-2018 20:46
Eens. Laat staan dat ik voor mijn partner op datingsites mee zou gaan zitten zoeken naar leuke sexpartners... schiet nou op. Prima hoor, als hij dat wil, maar dan zonder mij.
Ja precies
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij dat zijn verwachtingen wel erg ver gaan. Waar blijf jij dan nog in dit plaatje?
Alle reacties Link kopieren
Is dit een relatie en waarom dan zou ik me afvragen. Alles wat speciaal is wordt 'gewoon' gemaakt. Zo jammer! Waarom nou niet oprecht investeren in elkaar? Daar hebben jullie samen op de lange duur ook veel meer en intenser plezier van. Een ander is voor even spannend maar ook daar gaat op den duur de verveling toeslaan. Of die ander gaat eisen stellen, of komt emotioneel in de problemen. Of jullie, dat kan ook. Het is vragen om problemen eigenlijk. Ik denk dat je er luchtig over schrijft maar dat je in je hart bang bent om voor jezelf op te komen. Maar doe dat wel want er is niemand anders verantwoordelijk voor jouw geluk en integriteit dan jijzelf. Ik wens je heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
ahhh gelukkig zijn er altijd de bekrompen mensen die mij/ons gaan vertellen hoe slecht wel niet is wat we doen en wat hij me allemaal wel niet aandoet en dat zij in zo een geval hun man/vriend er gelijk uit zouden trappen enz....

gelukkig weten wij wel beter en zijn die punten allemaal geen probleem voor ons en zijn wij niet zo bekrompen.
motto
Alle reacties Link kopieren
Zijdus schreef:
05-05-2018 19:10
seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... #p25714967

Hier zitten de gelijkgestemden... en vind je dus ook de beste tips
bedankt, gaan we eens kijken.
motto
Alle reacties Link kopieren
snoopylynn schreef:
05-05-2018 19:59
SDC ?
Hij heeft SDC account, maar ben je als man alleen (hij beleeft die avonturen zonder mij) niet erg welkom helaas.
motto
Ongelofelijk,

Man wil buiten de deur gaan neuken, parenclubs bezoeken en trio's uitvoeren.

Vrouw wil dat niet maar helpt hem wel zoeken ???

Schiet mij maar lek.
Ik wil je niet judgen TO, maar wat mij opvalt is dat zinnetje waarin je schrijft dat je man niet alleen op zoek is naar sex en spanning, maar hij wil ook graag een minnares om vaker af te spreken en waar er een klik mee is......is dit niet een receptuur om jullie relatie compleet de verdoemenis in te helpen? Ik vind t knap dat je hieraan meewerkt en ermee kan leven. Als ik van me man hield zou ik dit doodseng vinden, maar goed misschien ben jij heel zelfverzekerd.
Hou er wel rekening mee dat dit soort ‘afspraken’ goed gaan totdat 1 van jullie 2 beslist dat het genoeg is geweest terwijl de andere nog volop aan t genieten is. Dan pas komen de problemen en dan is er vaak geen weg terug.
Alle reacties Link kopieren
Volgens TO zijn tal van de reacties bekrompen want zij weten het wel beter. Ja hoor, jullie verdienen elkaar.
MevrouwCat schreef:
06-05-2018 10:49
Volgens TO zijn tal van de reacties bekrompen want zij weten het wel beter. Ja hoor, jullie verdienen elkaar.
Nou ja zeg, het is ook niet nodig om de TO af te branden.
De relatie tussen haar en haar partner is heel bijzonder te noemen en het roept veel vragen op, dat sowiezo. Misschien speelt er meer, wat ze niet hier wil vertellen, waardoor ze deze keuze hebben gemaakt. Wij horen nu maar een heel klein stukje van het geheel.
Ik vind het in ieder geval een hele interessante en bijzondere manier om de tekorten binnen een relatie op te lossen. Ik ben benieuwd naar hoe en waarom TO dit besloten heeft terwijl zij zelf er geen behoefte aan heeft. Het gaat dus puur om de behoeftes van haar man.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwCat schreef:
06-05-2018 10:49
Volgens TO zijn tal van de reacties bekrompen want zij weten het wel beter. Ja hoor, jullie verdienen elkaar.
Joh, mag to zelf weten hoe zij haar relatie vormgeeft? Er zijn meer mensen met eenzijdig open relaties. Als men daar zelf content mee is, prima toch.
Alle reacties Link kopieren
Anne-1980 schreef:
06-05-2018 08:58
ahhh gelukkig zijn er altijd de bekrompen mensen die mij/ons gaan vertellen hoe slecht wel niet is wat we doen en wat hij me allemaal wel niet aandoet en dat zij in zo een geval hun man/vriend er gelijk uit zouden trappen enz....

gelukkig weten wij wel beter en zijn die punten allemaal geen probleem voor ons en zijn wij niet zo bekrompen.
Ik denk dat je niet Anne bent, maar de man van Anne....
Alle reacties Link kopieren
Anne-1980 schreef:
06-05-2018 08:58


gelukkig weten wij wel beter en zijn die punten allemaal geen probleem voor ons en zijn wij niet zo bekrompen.
De reacties zijn helemaal niet zo veroordelend, vooral verbaasd. Wat gek dat je dat niet begrijpt.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
vivamien schreef:
06-05-2018 11:04
Ik denk dat je niet Anne bent, maar de man van Anne....
Jij zei 't, ik dacht 't.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat gewone 'datingsites' (tinder, okcupid, badoo) prima geschikt zijn om een vrouw te vinden, mits van begin af aan duidelijk is hoe de vork in de steel zit. Eerlijk zijn in wat je zoekt en de keuze bij de betreffende vrouw laten.

Voor jullie zelf denk ik dat vooral open communicatie en eerlijk zijn naar elkaar heel belangrijk zijn. Wat als hij verliefd wordt, is die ruimte er binnen jullie relatie? En wat als jullie over het verloop van het daten van mening verschillen, zoals frequentie van afspreken, blijven slapen en leuke dingen doen?

Wat ik me wel afvraag is waarom jij voor hem zoekt? Hij kan toch het best beoordelen wat hij leuk vindt?
MevrouwCat schreef:
06-05-2018 10:49
Volgens TO zijn tal van de reacties bekrompen want zij weten het wel beter. Ja hoor, jullie verdienen elkaar.
Tjongejonge, waarom moet iedereen toch steeds zijn eigen moraal op de relatie van een ander plakken? Volgens mij vroeg TS niet wat wij vonden van hun relatie, maar werd er om tips gevraagd naar sites, e.d. Reageer dan gewoon niet.
lolapaloeza schreef:
06-05-2018 11:34
De reacties zijn helemaal niet zo veroordelend, vooral verbaasd. Wat gek dat je dat niet begrijpt.
Nee hoor. Veel reacties vond ik ook veroordelend. Ligt niet aan TO...
Ik vind t wel jammer dat je niet meer reageert TO, maar kan me wel voorstellen dat je hier geen zin in hebt.
Aneso schreef:
06-05-2018 11:02
Joh, mag to zelf weten hoe zij haar relatie vormgeeft? Er zijn meer mensen met eenzijdig open relaties. Als men daar zelf content mee is, prima toch.
Ik heb bij een (eenzijdige) open relatie toch wat anders in gedachte dan wat de man van TO wil.
anoniem_208712 wijzigde dit bericht op 06-05-2018 21:34
5.79% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven