open relatie, parenclub en dates vinden

05-05-2018 18:40 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,
Ik ben ruim 16 jaar samen met mijn partner en we hebben sinds 1 1/2 jaar een soort van open relatie.
Zelf heb ik niet de behoefte aan andere maar heb mijn partner wel die vrijheid gegeven (is vanuit mij gekomen dat).
Dat omdat hij veel meer behoefte aan sex en aan spanning heeft.
Zo wil hij graag parenclubs bezoeken (nu ook 2 keer geweest daar) en zou hij graag een trio doen en vaker buitensex hebben.

Zijn voorkeur is om dat soort dingen met mij te doen maar naar Parenclub durf ik niet, buitensex hebben we wel eens gedaan maar durf ik ook niet zo goed. en trio lijkt me niet aantrekkelijk.
Nu heeft hij via Tinder wel een paar keer dates gehad en ook een tijdje met een bepaalde vrouw gegaan.
Maar allemaal nog niet echt wat hij zoekt. heeft nog niet de juiste match gevonden, iemand die ook avontuurlijk is en voor vaker als 1 keer wil afspreken (hij vind belangrijk dat er meer als sex is maar ook ene klik en hij het gezellig kan hebben met zijn date (hoe noem je het, minnares?) en lol kan hebben en een goed gesprek kan voeren.

Nu eigenlijk tal van sites geprobeerd om leuke vrouwen voor hem te vinden (ik zoek een beetje voor hem mee) maar helaas was tinder en badoo niet veel (veel opzoek naar vaste relatie) en blijken alle andere sites gewoon nep (gratis tot je een bericht wil versturen, fake profielen enz.).
Mensen hier nog ideeën van echte sites waar je leuke contacten kan opdoen voor een leuke man van 42?
Benieuwd naar jullie tips.
Groetjes

Anne
motto
Anne-1980 schreef:
06-05-2018 09:00
Hij heeft SDC account, maar ben je als man alleen (hij beleeft die avonturen zonder mij) niet erg welkom helaas.
Dan heeft-ie (jij?) 'n ander probleem.

Niet aantrekkelijk of interessant.

Daar helpt geen lieve moeder (of vrouw) aan.
Alle reacties Link kopieren
Ibelize schreef:
06-05-2018 09:41
Ik wil je niet judgen TO, maar wat mij opvalt is dat zinnetje waarin je schrijft dat je man niet alleen op zoek is naar sex en spanning, maar hij wil ook graag een minnares om vaker af te spreken en waar er een klik mee is......is dit niet een receptuur om jullie relatie compleet de verdoemenis in te helpen? Ik vind t knap dat je hieraan meewerkt en ermee kan leven. Als ik van me man hield zou ik dit doodseng vinden, maar goed misschien ben jij heel zelfverzekerd.
Hou er wel rekening mee dat dit soort ‘afspraken’ goed gaan totdat 1 van jullie 2 beslist dat het genoeg is geweest terwijl de andere nog volop aan t genieten is. Dan pas komen de problemen en dan is er vaak geen weg terug.
dat klopt dat hij liever vast iemand heeft. dat geld voor mij ook, veel wisselende contacten is tegenwoordig ook niet alles meer.
de eerste keer sex met iemand is vaak toch ook niet de beste keer. en voor dingen als parenclub, buitensex en dergelijk is is ook fijn om iemand water beter te kennen.
en ja hij zoekt meer als sex, anders kan hij net zo goed naar de hoeren gaan en dat vind hij dan weer helemaal niks.
We hebben verder prima afspraken zoals condoom gebruiken, niet blijven slapen tenzij dat vooraf besproken is en zo nog paar dingen.
We zijn hier gewoon open en eerlijk over en er gebeurd niks zonder dat ik er vanaf weet. kan en mag als ik wil ook gewoon gesprekken die hij met vrouwen voert zien en als ik wat wil weten kan ik gewoon vragen en krijg ik antwoord.
motto
Zoekt hij zelf wel net zo hard als jij voor hem zoekt? Als hij via Tinder of Badoo contact heeft met een leuke vrouw, hoe snel vertelt hij dan dat hij een open relatie heeft? Heeft hij al andere swingerssites geprobeerd buiten SDC? AdultMatch, TheOtherBook, NovaMora? Of evt als hem dat ligt Fetlife (kinky site) of IShotMyself (fotosite, op zich geen datingsite maar er wordt wel veel gedate)?
Alle reacties Link kopieren
Ibelize schreef:
06-05-2018 10:58
Nou ja zeg, het is ook niet nodig om de TO af te branden.
De relatie tussen haar en haar partner is heel bijzonder te noemen en het roept veel vragen op, dat sowiezo. Misschien speelt er meer, wat ze niet hier wil vertellen, waardoor ze deze keuze hebben gemaakt. Wij horen nu maar een heel klein stukje van het geheel.
Ik vind het in ieder geval een hele interessante en bijzondere manier om de tekorten binnen een relatie op te lossen. Ik ben benieuwd naar hoe en waarom TO dit besloten heeft terwijl zij zelf er geen behoefte aan heeft. Het gaat dus puur om de behoeftes van haar man.
we zijn eigenlijk zover gekomen nadat 2 jaar terug onze relatie een tijdje slecht liep en we niet wisten of we wel verder mee moesten.
toen stomweg eens een lijstje gemaakt met wat positief was en wat negatief was.
Bleek dat we de meeste dingen heel makkelijk konden oplossen.
Enkel zijn verlangens/fantasieën betreffende sex waren een "probleem".
Zijn sexdrive is nu eenmaal behoorlijk hoog en heeft dus bepaalde wensen.
Heeft verder niks te maken met dat wij geen sex hebben of dat ons sexleven slecht is maar hij wil gewoon meer. en ik zie dat (voorlopig nog ) niet zitten.

Ik heb toen over nagedacht en heb hem voorgesteld dat hij die dingen met andere vrouwen gaat beleven.
Is dus kwestie van gunnen en vertrouwen hebben.
motto
Anne, ik ken mensen waarbij het prima werkt hoor, het is inderdaad een kwestie van gunnen en vertrouwen hebben. Het kan je relatie enorm verdiepen, als je allebei beseft dat jullie relatie de basis is en dit alleen voor erbij.
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
07-05-2018 08:50
Zoekt hij zelf wel net zo hard als jij voor hem zoekt? Als hij via Tinder of Badoo contact heeft met een leuke vrouw, hoe snel vertelt hij dan dat hij een open relatie heeft? Heeft hij al andere swingerssites geprobeerd buiten SDC? AdultMatch, TheOtherBook, NovaMora? Of evt als hem dat ligt Fetlife (kinky site) of IShotMyself (fotosite, op zich geen datingsite maar er wordt wel veel gedate)?
als hij het niet in zijn profiel zet krijgt hij redelijk wat matches, hij verteld dan altijd vrij snel.
Als hij wel in profiel zet zijn er weinig matches.
Maar hij is daar altijd open en eerlijk over.
Het zou voor hem makkelijk zijn om veel dates te krijgen als hij relatie zou verzwijgen en zou doen of hij vaste relatie zocht, maar dat wil hij niet doen omdat hij geen zin heeft om andere voor de gek te houden, valse verwachtingen te wekken en geen zin in gedoe achteraf heeft.
Maar juist die eerlijkheid maakt het blijkbaar lastiger.
Ik zoek niet echt hard voor hem, maar was gewoon benieuwd of mensen hier nog interesante datingsites wisten voor hem hiervoor.
99% van datingsites is tegenwoordig nep en fake profielen enkel om duur aan de praat te houden of dure lidmaatschappen.
sites als second love hebben ook fake profielen en verder 600 mannen per vrouw.

ga andere genoemde sites zeker aan hem doorgeven.
motto
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
07-05-2018 08:57
Anne, ik ken mensen waarbij het prima werkt hoor, het is inderdaad een kwestie van gunnen en vertrouwen hebben. Het kan je relatie enorm verdiepen, als je allebei beseft dat jullie relatie de basis is en dit alleen voor erbij.
precies, relatie van ons is de basis en die is sterk en de rest is gewoon voor de fun en erbij.
Kijk maar eens om je heem hoeveel koppels van begin 40 uit elkaar gaan.
Niet omdat ze niet meer van elkaar houden maar omdat 1 (of beide) ook wel eens wat anders willen en dan zonder medeweten vreemd gaan of gewoon uit elkaar gaan om dat te bereiken.
Dat is zonde van een langdurige relatie als dat niet nodig is.
Wij hebben onze liefde voor elkaar en daarnaast mag hij zijn avontuurtjes beleven en daarna komt hij gewoon weer thuis.
motto
Er zijn inderdaad veel fake-profielen op die sites, maar daar is wel doorheen te prikken. Er zijn ook echte profielen. De fake-profielen zijn snel genoeg te herkennen. Het is geen 99% hoor, wat fake is.
Ben het helemaal met je eens dat eerlijkheid beter is, goed van hem dat hij direct duidelijk is over wat hij zoekt.
Anne-1980 schreef:
07-05-2018 08:44
dat klopt dat hij liever vast iemand heeft. dat geld voor mij ook, veel wisselende contacten is tegenwoordig ook niet alles meer.
de eerste keer sex met iemand is vaak toch ook niet de beste keer. en voor dingen als parenclub, buitensex en dergelijk is is ook fijn om iemand water beter te kennen.
en ja hij zoekt meer als sex, anders kan hij net zo goed naar de hoeren gaan en dat vind hij dan weer helemaal niks.
We hebben verder prima afspraken zoals condoom gebruiken, niet blijven slapen tenzij dat vooraf besproken is en zo nog paar dingen.
We zijn hier gewoon open en eerlijk over en er gebeurd niks zonder dat ik er vanaf weet. kan en mag als ik wil ook gewoon gesprekken die hij met vrouwen voert zien en als ik wat wil weten kan ik gewoon vragen en krijg ik antwoord.
Oke, het lijkt alsof jullie goede afspraken hebben en dat kan zeker helpen! Maar onthou dit ook fout kan lopen door niet voorziene omstandigheden.

Heb je al op secondlove al gekeken?

Edit: ik zie dat je al op secondlove heb gekeken en geen goede ervaring ermee hebt. Ik heb helaas geen ander advies. Success in je zoektocht.
Alle reacties Link kopieren
Hij is erg bekend met wereldje van datingsites/sexsites.
Heeft heel lang terug zelf erotieksites gehad en heeft nog veel contacten in dat wereldje. en zodoende weet hij ook dat vrijwel geen enkele site te vertrouwen is. Lees de algemene voorwaarden ook maar eens, daar staat het gewoon in dat ze gebruik maken van fake profielen en dat afspraken in real live niet mogelijk zijn en dat enkel voor entertainment is.

Second love kent hij op die manier ook, net als de 2 andere vergelijkbare sites.
Dat is echt 99% mannen ten opzichte van 1% vrouwen en ook daar maken ze gebruik van nep profielen.
Dus om daarvoor 25 of meer euro's per maand te betalen met vrijwel geen kans op slagen vind ik dan weer zonde van zijn/ons geld.
anoniem_212333 wijzigde dit bericht op 07-05-2018 09:49
0.00% gewijzigd
motto
Hmm, als hij er zoveel vanaf weet, wat voor tips denk je dan nog van ons te krijgen?
Wij staan op een swingerssite die 100% fakevrij is (vanwege een camcheck) maar daar zijn mannen alleen niet toegelaten. Overal waar mannen alleen wel zijn toegestaan wordt geprobeerd om ze geld uit de zak te kloppen inderdaad. Maar juist daarom is er zo makkelijk door die fakeprofielen heen te prikken.
Alle reacties Link kopieren
juist de ervaring.
het is erg vervelend om 50 sites te proberen en overal achter te komen dat ze fake zijn.
hier zijn hopelijk mensen die wel al weten welke sites echt zijn (die de spelt al in de hooiberg gevonden hebben).
en al paar leuke tips voor hem gekregen, is hij blij mee en gaat hij op een wat minder mooie dag zeker proberen.
motto
Alle reacties Link kopieren
Anne-1980 schreef:
07-05-2018 09:43
Hij is erg bekend met wereldje van datingsites/sexsites.
Heeft heel lang terug zelf erotieksites gehad en heeft nog veel contacten in dat wereldje. en zodoende weet hij ook dat vrijwel geen enkele site te vertrouwen is. Lees de algemene voorwaarden ook maar eens, daar staat het gewoon in dat ze gebruik maken van fake profielen en dat afspraken in real live niet mogelijk zijn en dat enkel voor entertainment is.

Second love kent hij op die manier ook, net als de 2 andere vergelijkbare sites.
Dat is echt 99% mannen ten opzichte van 1% vrouwen en ook daar maken ze gebruik van nep profielen.
Dus om daarvoor 25 of meer euro's per maand te betalen met vrijwel geen kans op slagen vind ik dan weer zonde van zijn/ons geld.
Ik ben het eens met Marana, ik weet niet wat je hier dan nog hoopt te vinden.

Dat single mannen niet welkom zijn op SDC is ook onzin, maar single mannen die ongewenst contact zoeken zijn dat wel. Er zijn echt wel stellen of single vrouwen die hetzelfde contact zoeken als jouw man, maar ik denk dat je wel geduld moet hebben en het goed en direct open en eerlijk moet aanpakken. Dus wel deze informatie over het hebben van een open relatie in je profiel zetten, of meteen in het eerste contact dat aangeven en niet later dan dat. En ja, dat kost een beetje geld, de waarborging dat profielen echt zijn zoals op SDC. En nee, daar kweek je geen seksgarantie mee. Alleen als je naar een prostituee gaat heb je seksgarantie.
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Anne-1980 schreef:
07-05-2018 09:43
Hij is erg bekend met wereldje van datingsites/sexsites.
Heeft heel lang terug zelf erotieksites gehad en heeft nog veel contacten in dat wereldje. en zodoende weet hij ook dat vrijwel geen enkele site te vertrouwen is.
Dus enerzijds is hij expert en anderzijds vraagt hij toch tips? Als geen enkele site te vertrouwen is, blijf er dan weg van. Hoe vind jij jouw seksdates? Want een open relatie werkt pas wanneer beide daar van kunnen genieten...
Wat gek dat hij zo'n expert is met erotieksites en dat hij contacten heeft, maar dat jij toch voor hem moet gaan zoeken en dan bij het Viva forum denkt nog iets te vinden.
Hopelijk heb je wat aan de tips.
Wel jammer dat je de mensen die niet gelijk reageren zoals je wilt dan bekrompen noemt.
Zelf wil je geen parenclub, geen buitenseks, geen trio, geen dit geen dat, helemaal niks spannends voor die arme man, maar de rest van de wereld is bekrompen. Mij ontgaat de logica een beetje als ik zoiets lees.
TO,

Zou je man open staan om een suikerrelatie aan te gaan? Met een dame die bijv. tegen een financiele vergoeding leuke dingen met je man doet en dus ook seks maar dan soort van een girlfriend experience?

Ik denk dat de meeste vrouwen er niet op zitten te wachten om op de 2de plek gezet te worden en daar dan niets voor terug te krijgen. Zeker als jij en je man verwachten dat er geen emoties bij betrokken worden dan moet er wel iets in zitten voor de andere vrouw. Een suikkerrelatie zou misschien een gouden middenweg kunnen zijn. Het is niet specifiek prostitutie en je man kan allerlei leuke dingen ondernemen met zijn sugarbabe, maar je behoudt wel emotioneel afstand omdat het toch ‘zakelijke’ is.
Alle reacties Link kopieren
expert is niet het juiste woord, maar juist doordat hij ervaring heeft met die branche en daar contacten in heeft weet hij vrij goed hoe het daar aan toe gaat.
Wantrouwend tegenover die datingsite markt is een betere omschrijving.
vandaar dat positieve ervaringen welkom zijn. en zijn zeker goede tips gekomen hier.

Hij is zeker geen opdringerig type, juist eerder wat verlegen terughoudend.
Is dus 2 x naar parenclub geweest alleen en ook naar zijn zin gehad maar zijn voorkeur is dus om dat soort dingen samen te doen met iemand die hij al enigszins kent.

wat betreft dat bekrompen: ja hoe wij ons leven leiden is onze keuze en altijd als je dat openbaar maakt komen er bekrompen mensen/reacties naar boven van hoe gek we wel niet zijn en dat onze relatie dan wel slecht zal zijn enz. enz. allemaal veroordelende reacties waar we niet op zitten te wachten en niet om gevraagd hebben.
Dat hij die dingen wel wil en mag en dat ik daar geen behoefte aan heb is onze keuze en hoeven we echt niet te horen dat andere hun man gelijk op straat zouden schoppen of wat dan ook.
Iedereen moet gewoon lekker zelf weten wat ze doen en beetje respect voor elkaars keuzes zou fijn zijn.

sugar babe.... geen idee of hij dat wat vind, zal hem eens voorstellen.
motto
Alle reacties Link kopieren
Probeert je man het ook gewoon in de kroeg of zo?

Zijn pessimistische insteek bij datingsites helpt natuurlijk niet. Natuurlijk zijn er fakeprofielen die de verdiensten voor zo'n site gunstiger maken, maar er ik ken "succesverhalen" van mannen op de genoemde sites.
Wat anderen ook al benoemde ligt het misschien ook voor een deel aan zijn vaardigheden.
En ja het is best logisch dat er minder mensen op bijv. Tinder, zitten te wachten op iemand die geen reguliere relatie aan kan gaan en alleen wat lol wil hebben naast zijn serieuze relatie.

Misschien nog wat geduld hebben en niet meteen het ideaalplaatje proberen te vinden. Werkt in het reguliere daten meestal ook niet :P
Ik ken dus ook succesverhalen op de al genoemde sites. Ja, je moet als man veel contacten leggen voor je een keer beet hebt. En ja, er zijn veel fakeprofielen, maar die herken je snel genoeg. En ja, als je te opdringerig bent word je geweerd, en heb je zeker geen succes.
Geloof toch dat ik me inmiddels aansluit bij Spraakwaterval.
Marana-- schreef:
07-05-2018 12:01
Geloof toch dat ik me inmiddels aansluit bij Spraakwaterval.
Ach. Ik heb dan ook een scoringspercentage van 100%.
Alle reacties Link kopieren
Naar de kroeg gaat hij eigenlijk niet nee, zijn beide al heel lang geen kroegbezoekers meer (ik ben 38, hij is 42).
en dat je wat voor moet doen is logisch.
Hij heeft ook wel al vaker dates gehad en ook 2 keer een paar maanden contact gehad met een vrouw. dat ging meestal weer over nadat de ander een vaste relatie kreeg, zo werkt dat.
Maar hij heeft dus nog niet specifiek gevonden wat hij zoekt.
en hij heeft geduld en zoekt gewoon rustig door en af en toe heeft hij een leuke date.
Maar tips zijn gewoon altijd welkom, vandaar dat ik hier eens vraag.

En logisch dat meeste vrouwen niet als extra vrouw willen fungeren, heeft hij alle respect voor (daarom wil hij ook gewoon eerlijk zijn over wat voor soort relatie we hebben en dat vrouwen weten waar ze aan toe zijn).

hij kijkt gewoon rustig verder en gaat eens kijken naar de tips die ik hier ontvangen heb. :-)
motto
Alle reacties Link kopieren
spraakwaterval schreef:
06-05-2018 21:31
Dan heeft-ie (jij?) 'n ander probleem.

Niet aantrekkelijk of interessant.

Daar helpt geen lieve moeder (of vrouw) aan.
aantrekkelijk is heel subjectief en heel persoonlijk. de ene (waaronder ik dus) vind hem zeker aantrekkelijk, de ander zal dat weer totaal niet vinden.
Interessant... tja hetzelfde verhaal, vaak vinden ze in elkgeval zijn "werk" interessant ;-) ;-)
motto
Anne-1980 schreef:
07-05-2018 13:01
vaak vinden ze in elkgeval zijn "werk" interessant ;-) ;-)
Wat natuurlijk nauwelijks een rol speelt als het over seks gaat.
Alle reacties Link kopieren
spraakwaterval schreef:
07-05-2018 15:14
Wat natuurlijk nauwelijks een rol speelt als het over seks gaat.
hij verkoopt sextoys en lingerie :-) :-) :-)
motto
Alle reacties Link kopieren
Heeft nog steeds weinig te maken met seks willen hebben met hem, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven