Open staan voor seks met een andere meid

22-02-2024 06:45 34 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo, ik ben kelly en ben sinds 10 jaar samen met mijn vriend. Ik heb vroeger wel eens geexperimenteerd met andere meiden. Tongzoenen met vriendinnen, ook wel eens een ander meisje bevredigd en met 3 meiden heb ik echt wel seks gehad. Sinds ik samen ben met mijn vriend is die behoefte over gegaan, maar de laatste maanden durf ik toch weer wat fantaseren en maakt het me wel terug opgewonden. Heb hier ook openlijk over gepraat met mijn vriend en hij zegt als ik nog eens met een meid wil zoenen of zelfs naar bed wil dat hij dat wel zou toestaan. Hij vind dit niet bedriegen. Maar ik twijfel wat ik hier mee moet? En ben ik dan toch bi seksueel? Een relatie zou ik nooit aangaan met een meid maar de gedachte van seks maakt me wel enorm opgewonden. Wat moet ik hier nu mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
“Maar ik twijfel wat ik hier mee moet? En ben ik dan toch bi seksueel? Een relatie zou ik nooit aangaan met een meid maar de gedachte van seks maakt me wel enorm opgewonden.”

Je hebt meerdere keren seks met iemand van hetzelfde geslacht gehad. En je vind nog steeds mensen van hetzelfde geslacht aantrekkelijk. Waarom zou je niet biseksueel zijn?

Verder moet je ermee doen wat je zelf wil, het klinkt alsof je vriend het allemaal wel goed vind.
Alle reacties Link kopieren Quote
Klopt maar krijg je meteen de stempel van bi seksueel als je vrouwen aantrekkelijk vind en wel eens denkt aan seks met een vrouw? Experimenteren gebeurd bij veel meiden denk ik dan toch? Ik snap als ik nu het bed terug deel met een meid dat ik mezelf als biseksueel mag aanzien. Maar momenteel blijft het enkel bij de fantasie. Soms twijfel ik gewoon of ik het zelf niet eens opnieuw wil
Alle reacties Link kopieren Quote
Kelly1998 schreef:
22-02-2024 07:18
Klopt maar krijg je meteen de stempel van bi seksueel als je vrouwen aantrekkelijk vind en wel eens denkt aan seks met een vrouw? Experimenteren gebeurd bij veel meiden denk ik dan toch? Ik snap als ik nu het bed terug deel met een meid dat ik mezelf als biseksueel mag aanzien. Maar momenteel blijft het enkel bij de fantasie. Soms twijfel ik gewoon of ik het zelf niet eens opnieuw wil
wie gaat jou een stempel geven dan? jij bepaalt wie je bent
en als jij al seks met mannen en vrouwen hebt gehad, dan is er toch niks veranderd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja en dat stempel staat dan voor altijd op je voorhoofd.

Waar twijfel je nou over? Je vind mannen en vrouwen aantrekkelijk. Je hebt sex met mannen en vrouwen. Wat maakt het nou uit hoe dat heet. Jij bent gewoon Kelly die mannen en vrouwen aantrekkelijk vindt.

Of je ook daadwerkelijk met iemand sex wil tijdens je relatie is een afweging die je zelf moet maken. Maar als het oké is voor jullie beide, doen!
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben je pas bi-seksueel als je daadwerkelijk seks hebt met beide geslachten?
En wat als je dat in het verleden wel had en nu niet meer? Ben je dan biet meer bi?
Het gaat erom wat je voelt....
Dát maakt of je bi bent of niet.

Zelf kan ik mij seksueel enorm aangetrokken voelen door een vrouw.
Heb ook er flink op lis geëxperimenteerd.
En ik beschouw mijzelf dus als bi.
Hoewel ik al jaren geen bi-uitstapjes meer heb gehad.

Wat doet het er ook toe welke stempel je hebt/eraan geeft?
Wat geldt is dat jij en je partner het eens zijn over de (seksuele) invulling van jullie relatie.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren Quote
thanx schreef:
22-02-2024 08:14
Ben je pas bi-seksueel als je daadwerkelijk seks hebt met beide geslachten?
En wat als je dat in het verleden wel had en nu niet meer? Ben je dan biet meer bi?
Het gaat erom wat je voelt....
Dát maakt of je bi bent of niet.

Zelf kan ik mij seksueel enorm aangetrokken voelen door een vrouw.
Heb ook er flink op lis geëxperimenteerd.
En ik beschouw mijzelf dus als bi.
Hoewel ik al jaren geen bi-uitstapjes meer heb gehad.

Wat doet het er ook toe welke stempel je hebt/eraan geeft?
Wat geldt is dat jij en je partner het eens zijn over de (seksuele) invulling van jullie relatie.
Ik voel mij ook terug enorm aangetrokken naar vrouwen toe. Dit is jaren het geval niet meer geweest maar ik betrap me er de laatste maanden wel op dat ik een knappe vrouw terug opmerk en de gedachte om het bed terug te delen met een vrouw mijn interesse terug opwekt. Maar voor mij voelt het toch wat bedriegen, ook al krijg ik goedkeuring. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kelly1998 schreef:
22-02-2024 08:29
Ik voel mij ook terug enorm aangetrokken naar vrouwen toe. Dit is jaren het geval niet meer geweest maar ik betrap me er de laatste maanden wel op dat ik een knappe vrouw terug opmerk en de gedachte om het bed terug te delen met een vrouw mijn interesse terug opwekt. Maar voor mij voelt het toch wat bedriegen, ook al krijg ik goedkeuring. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet.
dan doe je het niet
het is niet dat dat je met ene vrouw moet zoenen van je vriendje he?
Alle reacties Link kopieren Quote
Doorgaans vind ik de fantasie, onverschillig waarover, veel mooier dan de werkelijkheid en het fijne is dat die dan ook nooit gevolgd wordt door de teleurstelling of andere verwikkelingen die anders onvermijdelijk gaan volgen.

Zo zou de "goedkeuring" van je vriend alleen maar een opstapje van hem kunnen zijn om zelf ook buitenrelaties te kunnen gaan beginnen. Misschien had hij al iemand op het oog.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
22-02-2024 08:31
dan doe je het niet
het is niet dat dat je met ene vrouw moet zoenen van je vriendje he?
Daar gaat het mij om. Diep vanbinnen wil ik dit wel nog eens terug want ik vind dit ook wel heerlijk. Tongzoenen heb ik wel nog 1 maal gedaan toen we samen waren en hij vond dit wel opwindend. Het wond mij ook wel op om dit te doen waar hij bij was. Maar seks is wel nog een stap verder he?
Alle reacties Link kopieren Quote
Is het een algemene vraag of is er nu een knappe vrouw waar je al een paar maanden een oogje op heb?
Alle reacties Link kopieren Quote
Frizz schreef:
22-02-2024 08:40
Is het een algemene vraag of is er nu een knappe vrouw waar je al een paar maanden een oogje op heb?
Ik heb een knappe vriendin die wel niet vies is om eens wat te doen met een andere vrouw. Die vind ik enorm aantrekkelijk en over haar heb ik wel al meerdere keren gefantaseerd de laatste tijd. Haar heb ik ook wel al meerdere malen gezoend. Die gevoelens zijn ook wel door haar wat meer los gekomen toen we samen een citytrip hebben gedaan. Toen ze halfnaakt door de hotelkamer liep voelde ik meer dan ik zelf had verwacht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kelly1998 schreef:
22-02-2024 08:37
Daar gaat het mij om. Diep vanbinnen wil ik dit wel nog eens terug want ik vind dit ook wel heerlijk. Tongzoenen heb ik wel nog 1 maal gedaan toen we samen waren en hij vond dit wel opwindend. Het wond mij ook wel op om dit te doen waar hij bij was. Maar seks is wel nog een stap verder he?
dan doe je het NOG niet
en laat je het even rusten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
22-02-2024 08:45
dan doe je het NOG niet
en laat je het even rusten
Doe ik. Ik wil niks doen waar ik/wij misschien later spijt van hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kelly1998 schreef:
22-02-2024 08:44
Ik heb een knappe vriendin die wel niet vies is om eens wat te doen met een andere vrouw. Die vind ik enorm aantrekkelijk en over haar heb ik wel al meerdere keren gefantaseerd de laatste tijd. Haar heb ik ook wel al meerdere malen gezoend. Die gevoelens zijn ook wel door haar wat meer los gekomen toen we samen een citytrip hebben gedaan. Toen ze halfnaakt door de hotelkamer liep voelde ik meer dan ik zelf had verwacht.

Ben je misschien verliefd op haar?
Alle reacties Link kopieren Quote
Frizz schreef:
22-02-2024 08:51
Ben je misschien verliefd op haar?
Nee liefde is een groot woord. Ik heb wel een speciaal gevoel bij haar en haar uiterlijk en haar lichaam vind ik enorm aantrekkelijk maar verder is er niks hoor. Het is meer lust die het hem doet. Het ' speciale' om met een vrouw te vrijen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kelly1998 schreef:
22-02-2024 08:44
Ik heb een knappe vriendin die wel niet vies is om eens wat te doen met een andere vrouw. Die vind ik enorm aantrekkelijk en over haar heb ik wel al meerdere keren gefantaseerd de laatste tijd. Haar heb ik ook wel al meerdere malen gezoend. Die gevoelens zijn ook wel door haar wat meer los gekomen toen we samen een citytrip hebben gedaan. Toen ze halfnaakt door de hotelkamer liep voelde ik meer dan ik zelf had verwacht.
Hoe staat die vriendin erin? Ben jij/zijn jullie samen toe aan de next step? Een probleem met een vriendin kan zijn dat de vriendschap die al lang bestond ophoudt te bestaan als het met elkaar naar bed gaan een issue gaat worden. Ik deed het liever andersom altijd: aanleggen met een relatief onbekende waarvan je (bijna) zeker weet dat ze wel in is voor een vrijpartij. En als het dan klikt, kan je er zomaar een vriendschap voor langere tijd aan overhouden. Bij de buurvrouw ging dat overigens mis toen de scheiding zich aankondigde. :O
Je leeft maar 1x
Alle reacties Link kopieren Quote
Pinky schreef:
22-02-2024 09:20
Hoe staat die vriendin erin? Ben jij/zijn jullie samen toe aan de next step? Een probleem met een vriendin kan zijn dat de vriendschap die al lang bestond ophoudt te bestaan als het met elkaar naar bed gaan een issue gaat worden. Ik deed het liever andersom altijd: aanleggen met een relatief onbekende waarvan je (bijna) zeker weet dat ze wel in is voor een vrijpartij. En als het dan klikt, kan je er zomaar een vriendschap voor langere tijd aan overhouden. Bij de buurvrouw ging dat overigens mis toen de scheiding zich aankondigde. :O
Ik weet zeker dat de next step er kan komen maar ik ben me ook bewust dat dit onze vriendschap kan onderbreken. Het kan altijd twee kanten uit natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wellicht ben je hetroflex ipv bi. Mensen die bi zijn willen ook daadwerkelijk een relatie met personen van hetzelfde als het andere geslacht. Daarbij is sprake van gelijkwaardigheid (het kan dus zowel een man als vrouw zijn). Bij hetroflex is er een duidelijke voorkeur voor een partner van een bepaald geslacht. Er bestaat wel aantrekkingskracht bij anderen. Of de behoefte aan seksualiteit. Maar dan voor erbij. En niet zozeer in relationele vorm.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maakt het iets uit hoe het heet? Bi, heteroflex (nog nooit van gehoord, leef vast onder een steen), hetero... whatever. Wellicht is jouw fantasie nog iets wat je terug haalt vanuit vroeger omdat het toen spannend was en zal misschien later blijken dat het na die ene keer toch niet is wat je wilt voortzetten. Experimenteren kan ook als je ouder bent.
Ik wist ook niet dat je perse een relatie met één van beiden geslachten moest willen om jezelf bi seksueel te noemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kellebel87 schreef:
22-02-2024 10:43
Maakt het iets uit hoe het heet? Bi, heteroflex (nog nooit van gehoord, leef vast onder een steen), hetero... whatever. Wellicht is jouw fantasie nog iets wat je terug haalt vanuit vroeger omdat het toen spannend was en zal misschien later blijken dat het na die ene keer toch niet is wat je wilt voortzetten. Experimenteren kan ook als je ouder bent.
Ik wist ook niet dat je perse een relatie met één van beiden geslachten moest willen om jezelf bi seksueel te noemen.
Ik had ook nog nooit van heteroflex gehoord, hoewel ik dat volgens de definitie misschien wel ben (als er al een sticker op mij geplakt zou moeten worden). Maar soms wordt ik moe van alle etiketjes. Pan, queer, bi, flex, poly, etc. Misschien ben ik wel gewoon gelukkig, mag dat ook?
Je leeft maar 1x
Alle reacties Link kopieren Quote
Pinky schreef:
22-02-2024 10:47
Ik had ook nog nooit van heteroflex gehoord, hoewel ik dat volgens de definitie misschien wel ben (als er al een sticker op mij geplakt zou moeten worden). Maar soms wordt ik moe van alle etiketjes. Pan, queer, bi, flex, poly, etc. Misschien ben ik wel gewoon gelukkig, mag dat ook?
wat heeft Gelukkig zijn te maken met je geaardheid?
Alle reacties Link kopieren Quote
Pinky schreef:
22-02-2024 10:47
Ik had ook nog nooit van heteroflex gehoord, hoewel ik dat volgens de definitie misschien wel ben (als er al een sticker op mij geplakt zou moeten worden). Maar soms wordt ik moe van alle etiketjes. Pan, queer, bi, flex, poly, etc. Misschien ben ik wel gewoon gelukkig, mag dat ook?
Ik kan mij ook wel vinden in die benaming. Een man heb ik nodig in mijn leven. De seks vind ik ook fantastich maar soms kan ik ook genieten van een vrouw en een vrouwenlichaam heeft nu uiteraard wel ook iets sexy..
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou Kelly en Pinky, misschien kunnen jullie met elkaar afspreken? :hihi:
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
22-02-2024 10:53
wat heeft Gelukkig zijn te maken met je geaardheid?
Hoi Lila-Linda, niks natuurlijk. Het was cynisch bedoeld, omdat het mij niet boeit wat voor benamingen anderen verzinnen voor mijn geaardheid. Dadelijk moet ik nog iets gaan kiezen, omdat ik anders niet in een hokje pas. Ik ben graag gewoon mezelf, als dat mag.
Je leeft maar 1x

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven