Opgewonden van vrouwen in films

21-05-2018 00:29 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen,
Ik ben verloofd met een hele lieve persoon. Hij is begripvol, respectvol en erg goed voor me. Hij houdt rekening met veel dingen. Vrouwen kunnen snel onzeker worden dus wanneer hij een vrouw mooi vind zou hij dat niet zo snel zeggen tegen me. Ook probeert hij situaties te vermijden waar bv aantrekkelijke vrouwen zijn. Hij merkte vrouwen uiteraard wel op maar zal nooit echt kijken. Zelfs als we een film kijken en er is een scene merk ik dat hij ongemakkelijk word. Maar nu is mij het volgende opgevallen. Wanneer er scenes zijn waarin een vrouw sexy is dus halfnaakt of sexy dingen doet word hij opgewonden.

Situatie 1:
Wij waren in de bioscoop in de film was een vrouw die erg sexy gekleed was. Na deze scene zag ik hem zijn hand op zijn kruis doen alsof hij wat verbergde. Kort erna keek die ernaar alsof die keek of het el normaal was daar beneden.

Situatie 2:
Wij waren dance dance dance kijken er was een vrouw een sensuele dans doen. Hij was volop geconcentreerd aan het kijken. Daarna was hij “back to real life” zag hem direct kijkencnaar zijn kruis of het wel goed zat.

Situatie 3:
Dit vond ik dus vreemd:
Er was ik de film een vrouw met inkijk en ze washevig aan t zoenen met een man. Ze doken bijna de bed in maar door een situatie ging dat niet door. Ik zag hem bewegen etc. Daarna weer hand op kruis. Toen was er pauze en ik wilde ff lopen. Hij zei geen zin te hebben heel vreemd. Ik zei het eigenlijk express zodat ik kon kijken of hij een stijve had. Hij deed zijn shirt echt naar beneden dus je zou denken van welcmaar kon t niet goed sien door de broek.

Vraag: IS HET NORMAAL DAT EEN MAN ZO SNEL OPGEWONDEN WORD? hij is verder erg netjes voor me vooral op seksueel gebied echt als geen ander maar heb t gevoel dat hij zo snel opgewonden raakt. Vind het zelf te snel bij alleen een sexy vrouw in de film al...... maar ik weet niet hoe mannen werken. Dus mannen of vrouwen met mannen aub antwoord want ben bang dat ik een grote ruzie ga maken hierom. Terwijl het miss gwn biologisch is.
Alle reacties Link kopieren
Luister vooral mij niet.... lang leven condoom. geen kind is freeeedom :D
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
21-05-2018 22:59
O, je wauwelt gewoon aan een stuk onzin dus. Goed om te weten :)
Ja he... misschien nemen ze wat van me mee, maar betekent niet dat dat ook daadwerkelijk hun beslissing wordt. Mogen ze zelf weten... Wie ben ik??? En dat reactie op TS was ironisch bedoeld ;)
Alle reacties Link kopieren
Zaantje10 schreef:
21-05-2018 23:19
Ja he... misschien nemen ze wat van me mee, maar betekent niet dat dat ook daadwerkelijk hun beslissing wordt. Mogen ze zelf weten... Wie ben ik??? En dat reactie op TS was ironisch bedoeld ;)
Ineens geen spelfouten meer. HaléluLja prijs de lorT.
Slaap zacht allemaal!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
21-05-2018 23:23
Ineens geen spelfouten meer. HaléluLja prijs de lorT.
Slaap zacht allemaal!
Nerdje ×D
Alle reacties Link kopieren
Zaantje10 schreef:
21-05-2018 23:25
Nerdje ×D
:rofl:

Reller.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
21-05-2018 23:26
:rofl:

Reller.
Ik reller? Ik ben het meest zachtaardigste jongen. Ik doe je geen pijn ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven