Opgewonden van vrouwen in films

21-05-2018 00:29 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen,
Ik ben verloofd met een hele lieve persoon. Hij is begripvol, respectvol en erg goed voor me. Hij houdt rekening met veel dingen. Vrouwen kunnen snel onzeker worden dus wanneer hij een vrouw mooi vind zou hij dat niet zo snel zeggen tegen me. Ook probeert hij situaties te vermijden waar bv aantrekkelijke vrouwen zijn. Hij merkte vrouwen uiteraard wel op maar zal nooit echt kijken. Zelfs als we een film kijken en er is een scene merk ik dat hij ongemakkelijk word. Maar nu is mij het volgende opgevallen. Wanneer er scenes zijn waarin een vrouw sexy is dus halfnaakt of sexy dingen doet word hij opgewonden.

Situatie 1:
Wij waren in de bioscoop in de film was een vrouw die erg sexy gekleed was. Na deze scene zag ik hem zijn hand op zijn kruis doen alsof hij wat verbergde. Kort erna keek die ernaar alsof die keek of het el normaal was daar beneden.

Situatie 2:
Wij waren dance dance dance kijken er was een vrouw een sensuele dans doen. Hij was volop geconcentreerd aan het kijken. Daarna was hij “back to real life” zag hem direct kijkencnaar zijn kruis of het wel goed zat.

Situatie 3:
Dit vond ik dus vreemd:
Er was ik de film een vrouw met inkijk en ze washevig aan t zoenen met een man. Ze doken bijna de bed in maar door een situatie ging dat niet door. Ik zag hem bewegen etc. Daarna weer hand op kruis. Toen was er pauze en ik wilde ff lopen. Hij zei geen zin te hebben heel vreemd. Ik zei het eigenlijk express zodat ik kon kijken of hij een stijve had. Hij deed zijn shirt echt naar beneden dus je zou denken van welcmaar kon t niet goed sien door de broek.

Vraag: IS HET NORMAAL DAT EEN MAN ZO SNEL OPGEWONDEN WORD? hij is verder erg netjes voor me vooral op seksueel gebied echt als geen ander maar heb t gevoel dat hij zo snel opgewonden raakt. Vind het zelf te snel bij alleen een sexy vrouw in de film al...... maar ik weet niet hoe mannen werken. Dus mannen of vrouwen met mannen aub antwoord want ben bang dat ik een grote ruzie ga maken hierom. Terwijl het miss gwn biologisch is.
Alle reacties Link kopieren
Janeypotje schreef:
21-05-2018 00:52
Hij probeert situaties te vermijden waar aantrekkelijke vrouwen zijn.

Waarom? Moet dan van jou ofzo
Oh dat bedoel je. Nee is meer
Iets wat hij vanuit zichzelf doet. Hij zei ook dat hij als hij een dame ziet
Met een legging aan en ja dan ben je bv wel geneigd om
Snel
Een blik te werpen en dat al probeert te vermijden uit respect voor mij want het gaat zo snel dat je gwn kijkt en direct gedachtes krijgt
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 00:53
Oh dat bedoel je. Nee is meer
Iets wat hij vanuit zichzelf doet. Hij zei ook dat hij als hij een dame ziet
Met een legging aan en ja dan ben je bv wel geneigd om
Snel
Een blik te werpen en dat al probeert te vermijden uit respect voor mij want het gaat zo snel dat je gwn kijkt en direct gedachtes krijgt
Doe die man een plezier en steek zijn ogen uit.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wacht je tot het huwelijk?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 00:53
Oh dat bedoel je. Nee is meer
Iets wat hij vanuit zichzelf doet. Hij zei ook dat hij als hij een dame ziet
Met een legging aan en ja dan ben je bv wel geneigd om
Snel
Een blik te werpen en dat al probeert te vermijden uit respect voor mij want het gaat zo snel dat je gwn kijkt en direct gedachtes krijgt
Wat verwacht jij van jullie toekomstige seksleven als jullie eenmaal getrouwd zijn?

En waar hoopt hij op, denk jij ?
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
21-05-2018 00:57
Waarom wacht je tot het huwelijk?
Los van mijn geloof heb ik die afspraak met mezelf gemaakt. Mijn eerste keer moer zijn met de man waar ik oud mee wil worden. Volgend jaar trouwen we. Heb al 24 jr gewacht kan wel nog een jaartje wachten.
Alle reacties Link kopieren
Janeypotje schreef:
21-05-2018 00:58
Wat verwacht jij van jullie toekomstige seksleven als jullie eenmaal getrouwd zijn?

En waar hoopt hij op, denk jij ?
Wat bedoel je
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
21-05-2018 00:55
Doe die man een plezier en steek zijn ogen uit.
Hij komt daar toch zelf mee alsof ik hem dat opleg
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:00
Los van mijn geloof heb ik die afspraak met mezelf gemaakt. Mijn eerste keer moer zijn met de man waar ik oud mee wil worden. Volgend jaar trouwen we. Heb al 24 jr gewacht kan wel nog een jaartje wachten.
Hij is niet degene waar je oud mee wil worden?
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:01
Hij komt daar toch zelf mee alsof ik hem dat opleg
Dan zeg je: doe normaal schat. Kijken is niets mis mee.

Klaar.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
21-05-2018 01:02
Dan zeg je: doe normaal schat. Kijken is niets mis mee.

Klaar.
Ja maar waar ligt de grens? Wil je echt een vriend die naar alles kijkt wat er langs loopt. Tegenwoordig is zoveel acceptabel geworden. Sorry zo wil ik niet zijn
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
21-05-2018 01:01
Hij is niet degene waar je oud mee wil worden?
Jawel. Nu moet hij alleen nog een jaar geduld hebben en dan wordt het het wachten waard
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:03
Ja maar waar ligt de grens? Wil je echt een vriend die naar alles kijkt wat er langs loopt. Tegenwoordig is zoveel acceptabel geworden. Sorry zo wil ik niet zijn
Hoe wil jij niet zijn?
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:04
Jawel. Nu moet hij alleen nog een jaar geduld hebben en dan wordt het het wachten waard
Hoe weet jij dat nou? Je weet niet eens wat seks is.
En als je oud met hem wil worden, waarom dan niet nu al?
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:04
Jawel. Nu moet hij alleen nog een jaar geduld hebben en dan wordt het het wachten waard
Hoezo? Wat heb jij hem te bieden?
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
21-05-2018 01:04
Hoe wil jij niet zijn?
Ik vind het raar dat vrouwen accepteren dag mannen naar andere vrouwen kijken. We weten allemaal dat mannen niet denken bij t kijken van oh mooie vrouw en dan weer verder. Nee zij denken echt verder door. Ik vind dat geen fijn gevoel. Dan heb ik liever dat hij dat vermijd. Daarnaast ben ik bang dat het niet gaat helpen als ik zeg kijk maar want hij vind dat andersom ook niet goed merk ik. Hij is wl jaloers en zou het echt absoluut niet goedkeuren als ik veel naar mannen zou kijken. Dus ik vraag me af hoe ik dat kan veranderen. Soms denk ik ook idd we zijn te bezitterig
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
21-05-2018 01:07
Hoezo? Wat heb jij hem te bieden?
Very much
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
21-05-2018 01:05
Hoe weet jij dat nou? Je weet niet eens wat seks is.
En als je oud met hem wil worden, waarom dan niet nu al?
We moetn eerst trouwen meid. En geen zorgen over de sex dat zit wel goed
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:07
Ik vind het raar dat vrouwen accepteren dag mannen naar andere vrouwen kijken. We weten allemaal dat mannen niet denken bij t kijken van oh mooie vrouw en dan weer verder. Nee zij denken echt verder door. Ik vind dat geen fijn gevoel. Dan heb ik liever dat hij dat vermijd. Daarnaast ben ik bang dat het niet gaat helpen als ik zeg kijk maar want hij vind dat andersom ook niet goed merk ik. Hij is wl jaloers en zou het echt absoluut niet goedkeuren als ik veel naar mannen zou kijken. Dus ik vraag me af hoe ik dat kan veranderen. Soms denk ik ook idd we zijn te bezitterig
Hoe weet jij dit allemaal dan?

Heerlijk, een relatie waarin partners elkaar van alles verbieden. Ik ben benieuwd hoe snel jullie gaan scheiden.
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:08
We moetn eerst trouwen meid. En geen zorgen over de sex dat zit wel goed
Meid? En jij hebt je mond vol over respect?

Hoe weet jij dat de seks wel goed zit? Of ben je geen maagd meer?
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:00
Wat bedoel je
Of je klaar kan komen, of hij geschikt is om seks mee te hebben, of hij jou snapt op seksgebied etc. Allemaal zaken die ook van belang zijn in een fijne relatie/huwelijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:07
Ik vind het raar dat vrouwen accepteren dag mannen naar andere vrouwen kijken. We weten allemaal dat mannen niet denken bij t kijken van oh mooie vrouw en dan weer verder. Nee zij denken echt verder door. Ik vind dat geen fijn gevoel. Dan heb ik liever dat hij dat vermijd. Daarnaast ben ik bang dat het niet gaat helpen als ik zeg kijk maar want hij vind dat andersom ook niet goed merk ik. Hij is wl jaloers en zou het echt absoluut niet goedkeuren als ik veel naar mannen zou kijken. Dus ik vraag me af hoe ik dat kan veranderen. Soms denk ik ook idd we zijn te bezitterig
Dit is echt zo kansloos. Waarom moet je opeens blind worden als je een relatie hebt?
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:08
Very much
Wat dan? Je hebt nul ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij of komen er alleen maar haatreacties op viva. En dát met pinksteren.
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:07
Ik vind het raar dat vrouwen accepteren dag mannen naar andere vrouwen kijken.
Dan heb ik liever dat hij dat vermijd.
Hij is wl jaloers en zou het echt absoluut niet goedkeuren als ik veel naar mannen zou kijken
Dus ik vraag me af hoe ik dat kan veranderen.
Soms denk ik ook idd we zijn te bezitterig
Nou en ze leefden nog lang en gelukkig.

Succes ermee!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
21-05-2018 01:11
Wat dan? Je hebt nul ervaring?
Je hoeft toch niet perse ervaring te hebben en we doen wel
Meer als zoenen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven