Opgewonden van vrouwen in films

21-05-2018 00:29 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen,
Ik ben verloofd met een hele lieve persoon. Hij is begripvol, respectvol en erg goed voor me. Hij houdt rekening met veel dingen. Vrouwen kunnen snel onzeker worden dus wanneer hij een vrouw mooi vind zou hij dat niet zo snel zeggen tegen me. Ook probeert hij situaties te vermijden waar bv aantrekkelijke vrouwen zijn. Hij merkte vrouwen uiteraard wel op maar zal nooit echt kijken. Zelfs als we een film kijken en er is een scene merk ik dat hij ongemakkelijk word. Maar nu is mij het volgende opgevallen. Wanneer er scenes zijn waarin een vrouw sexy is dus halfnaakt of sexy dingen doet word hij opgewonden.

Situatie 1:
Wij waren in de bioscoop in de film was een vrouw die erg sexy gekleed was. Na deze scene zag ik hem zijn hand op zijn kruis doen alsof hij wat verbergde. Kort erna keek die ernaar alsof die keek of het el normaal was daar beneden.

Situatie 2:
Wij waren dance dance dance kijken er was een vrouw een sensuele dans doen. Hij was volop geconcentreerd aan het kijken. Daarna was hij “back to real life” zag hem direct kijkencnaar zijn kruis of het wel goed zat.

Situatie 3:
Dit vond ik dus vreemd:
Er was ik de film een vrouw met inkijk en ze washevig aan t zoenen met een man. Ze doken bijna de bed in maar door een situatie ging dat niet door. Ik zag hem bewegen etc. Daarna weer hand op kruis. Toen was er pauze en ik wilde ff lopen. Hij zei geen zin te hebben heel vreemd. Ik zei het eigenlijk express zodat ik kon kijken of hij een stijve had. Hij deed zijn shirt echt naar beneden dus je zou denken van welcmaar kon t niet goed sien door de broek.

Vraag: IS HET NORMAAL DAT EEN MAN ZO SNEL OPGEWONDEN WORD? hij is verder erg netjes voor me vooral op seksueel gebied echt als geen ander maar heb t gevoel dat hij zo snel opgewonden raakt. Vind het zelf te snel bij alleen een sexy vrouw in de film al...... maar ik weet niet hoe mannen werken. Dus mannen of vrouwen met mannen aub antwoord want ben bang dat ik een grote ruzie ga maken hierom. Terwijl het miss gwn biologisch is.
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:11
Ligt het aan mij of komen er alleen maar haatreacties op viva. En dát met pinksteren.
Haatreacties? Waar?
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
21-05-2018 01:10
Dit is echt zo kansloos. Waarom moet je opeens blind worden als je een relatie hebt?
Omdat je dan alleen oog moet hebben voor degene waarvan je houdt ipv geilen op alles en iedereen
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:12
Je hoeft toch niet perse ervaring te hebben en we doen wel
Meer als zoenen
Dus jullie doen wel aan seks. Hij heeft alleen zijn piemel nog niet in je kutje gestopt.
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:13
Omdat je dan alleen oog moet hebben voor degene waarvan je houdt ipv geilen op alles en iedereen
Moet?
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:13
Omdat je dan alleen oog moet hebben voor degene waarvan je houdt ipv geilen op alles en iedereen
Dat klopt.
Nu dus op zoek naar die ene die alleen maar oog voor jou heeft totdat de dood jullie scheidt.Deze doet het niet, wat imho vrij normaal is maar hij doet het niet.
enn wijzigde dit bericht op 21-05-2018 01:16
11.04% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:12
Je hoeft toch niet perse ervaring te hebben en we doen wel
Meer als zoenen
geloof me... oefening baart kunst. wees voorbereid op onhandig geklungel.
En als je hem nu wel pijpt en hij jou beft, waarom dan nog een jaar wachten?
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag je wachten hoor. Ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb, maar vind het wel iets moois hebben als mensen dat wel willen.

Maar om op je vraag in je OP terug te komen: ja, een fysieke reactie op erotische beelden is normaal. En iemand aangapen/nastaren/je verslikken in je kwijl terwijl je je nek verrekt niet. Maar zien dat er een heleboel mooie aantrekkelijke mensen op de wereld rondlopen is wel normaal. Het is zelfs nogal ongezond om daar angstvallig voor weg te lopen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
21-05-2018 01:15
geloof me... oefening baart kunst. wees voorbereid op onhandig geklungel.
En als je hem nu wel pijpt en hij jou beft, waarom dan nog een jaar wachten?
Wachten is moeilijk
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik dat een mens dus man/vrouw maakt niet uit, niet zo snel opgewonden hoort te raken van een scene, maar je hebt dus mensen die dat wel zo snel worden. Het is echt geen reden om het uit te maken, maar je kan het beste bespreekbaar maken.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
21-05-2018 01:17
Van mij mag je wachten hoor. Ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb, maar vind het wel iets moois hebben als mensen dat wel willen.

Maar om op je vraag in je OP terug te komen: ja, een fysieke reactie op erotische beelden is normaal. En iemand aangapen/nastaren/je verslikken in je kwijl terwijl je je nek verrekt niet. Maar zien dat er een heleboel mooie aantrekkelijke mensen op de wereld rondlopen is wel normaal. Het is zelfs nogal ongezond om daar angstvallig voor weg te lopen.
Wauw de meest zinvolle reactie. Bedankt! Ik weet dat het idd normaal is om jet op te merken of zelfs gezond. Nastaren niet en doet hij ook absoluut niet. Alleen het ging gwn zo snel. Die vrouwen zijn alleen maar sexy gekleed. Dus ik vond het eerder vreemd dat het zo snel is. Als ze een bepaalde handeling verricht in de scene kan ik jet begrijpen maar dat was het ook niet. Ik kon het niet vatten zeg maar hoe snel dat ging
Alle reacties Link kopieren
hauhauhau schreef:
21-05-2018 01:23
Persoonlijk vind ik dat een mens dus man/vrouw maakt niet uit, niet zo snel opgewonden hoort te raken van een scene, maar je hebt dus mensen die dat wel zo snel worden. Het is echt geen reden om het uit te maken, maar je kan het beste bespreekbaar maken.
Ik wil het natuurlijk niet uitmaken maar vraag me aan waar t aan ligt dat het bij hem wel zo snel gaat. Mijn ex had het bv niet Zo snel
Alle reacties Link kopieren
hauhauhau schreef:
21-05-2018 01:23
Persoonlijk vind ik dat een mens dus man/vrouw maakt niet uit, niet zo snel opgewonden hoort te raken van een scene, maar je hebt dus mensen die dat wel zo snel worden. Het is echt geen reden om het uit te maken, maar je kan het beste bespreekbaar maken.
Het is ook awkward om te vragen waarom hij zo snel opgewonden raakt
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:26
Het is ook awkward om te vragen waarom hij zo snel opgewonden raakt
Weet je überhaupt wel zeker of hij echt een stijve heeft. Volgens mij niet.
En lopen in de bioscoop is sowieso raar.
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:26
Het is ook awkward om te vragen waarom hij zo snel opgewonden raakt
Je bent verloofd. Jullie verrichten sexuele handelingen en je vindt het gênant om daarover te beginnen?
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
21-05-2018 01:26
Weet je überhaupt wel zeker of hij echt een stijve heeft. Volgens mij niet.
En lopen in de bioscoop is sowieso raar.
Aha nee wilde gewoon benen strekken. Ff naar t toilet benen strekken enzo. Maar k weet niet zeker of hij een stijve heeft zie hem alleen ongemakkelijk doen en zijn kruis controleren
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
21-05-2018 01:27
Je bent verloofd. Jullie verrichten sexuele handelingen en je vindt het gênant om daarover te beginnen?
Ja we zijn wel nog steeds licht bescheiden vind dat ook wel fijn ofzo
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
21-05-2018 01:26
Weet je überhaupt wel zeker of hij echt een stijve heeft. Volgens mij niet.
En lopen in de bioscoop is sowieso raar.
Hij deed zn shirt ook naar beneden trekken over zn kruis heen zeg maar. Verbergend. Dus lijkt wel alsof die een stijve had of mogelijk kreeg
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:26
Het is ook awkward om te vragen waarom hij zo snel opgewonden raakt
Maar over de gasrekening praten kan wel bedoel je? Praten over seks, wat iemand opwindt en fijn vindt is vrij gewoon.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:29
Aha nee wilde gewoon benen strekken. Ff naar t toilet benen strekken enzo. Maar k weet niet zeker of hij een stijve heeft zie hem alleen ongemakkelijk doen en zijn kruis controleren
Ik ken echt geen een man die naar zijn kruis moet kijken om te weten of hij een erectie heeft.
Je kan toch alleen naar de wc? Ik zou ook niet meegaan en dan heb ik echt geen erectie.
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:29
Ja we zijn wel nog steeds licht bescheiden vind dat ook wel fijn ofzo
Tja. Dan blijf je dus met dit soort vragen zitten hè... da's het gevolg daarvan.
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:30
Hij deed zn shirt ook naar beneden trekken over zn kruis heen zeg maar. Verbergend. Dus lijkt wel alsof die een stijve had of mogelijk kreeg
Lekker op aannames gaan leven inderdaad. Is goed voor je relatie.
Alle reacties Link kopieren
Lieszje193 schreef:
21-05-2018 01:30
Hij deed zn shirt ook naar beneden trekken over zn kruis heen zeg maar. Verbergend. Dus lijkt wel alsof die een stijve had of mogelijk kreeg
Logisch toch als je in de bios zit?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lekker hoor, nog een jaartje wachten en je hebt een parel te pakken die geyl wordt van reclames op tv...zolang er maar een xx chromosoom te zien is.

Nu ff serieus, je vriend is volkomen normaal als die opgewonden kan raken bij visuele stimulatie.
Alle reacties Link kopieren
Koop oogkleppen voor hem. En niet meer naar de bioscoop of TV kijken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
wauw wat een rare jongen. stuur hem naar een psycholoog. niet normaal meer dit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven