Opwindend: mijn vrouw met een andere man

07-07-2009 13:01 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en heren,



ik ben Nick, ben achter in de 30 en getrouwd met een zeer aantrekkelijke vrouw.



Mijn verhaal: ik vind het zeer opwindend om mijn vrouw te zien zoenen, strelen en sex te zien hebben met andere mannen. Mijn vrouw gaat daar gelukkig in mee en we gaan zo af en toe dan ook eens naar een PC en spreken ook af bij mannen die we via advertenties leren kennen voor triosex.



Als ik mijn vrouw bezig zie met een andere man windt mij dat enorm op. Ik doe zelf wel mee, het is niet zo dat ik alleen toekijk. Verder is er ook geen sprake van onderdanigheid of wens tot vernedering of zoiets.



Als we naar een PC gaan heeft mijn vrouw geen gebrek aan aandacht en zijn er altijd wel mannen (maar ook vaak genoeg vrouwen) die sex met haar willen. Ik vind dat prima en mag dan graag kijken en meedoen. Ik geniet er enorm van als ik haar zie genieten van sex. En ik geniet dus ook als zij geniet van de sex met anderen dan ikzelf.



Ik heb nu enkele vragen:



-zijn er mannen die deze gevoelens ook hebben of vrouwen die een partner hebben met dergelijke gevoelens en hoe gaan jullie daar mee om?

-ik vraag me af waar mijn gevoel vandaan komt. Ik ervaar het zelf als een gevoel van trots dat er mannen zijn die mijn vrouw aantrekkelijk vinden. Dat merk ik ook als ik met haar op straat loop. Je zou zeggen dat het dus niet "nodig" is dat mijn vrouw sex heeft met anderen om mijn gevoel van trots te voeden. Waarom dan toch die sex?

-ik zie in onze situatie geen gevaar omdat we van elkaar precies weten wat we er van vinden en hoe we er mee om gaan. Maar ik ben benieuwd of een onafhangkelijk iemand hier misschien anders over denkt. Soms bekijk je van veraf situaties anders dan van dichtbij?

-aansluitend op de vorige vraag: kennen jullie dergelijke situaties waarbij het verkeerd is gelopen en hoe kwam dat dan?



Het is niet zozeer dat ik erkenning zoek of mijn situatie ervaar als een probleem. Ik denk er wel vaak over na en mijn vrouw en ik praten er ook over maar ik wil nu ook wel eens weten wat anderen hierover denken. We bespreken onze situatie niet met familie en/of vrienden maar willen (mijn vrouw leest mee) hierover graag met andere mensen van gedachte wisselen en ons leek dit forum hiervoor een goede start.



Denk gerust hardop. Iedere bijdrage aan dit "gesprek" om het maar zo te noemen, is welkom.



Nick
Alle reacties Link kopieren
Leuk om allemaal te lezen dit:-)

Ik voel me steeds meer normaler, Ik vind het ook en super gedachte om mijn vrouw te zien met een andere man!

Ze vind het gelukkig niet gek en doet met de fantasie lekker mee, heeft zelfs voorgesteld om dit een keer in het echt te gaan doen, weet alleen nog niet hoe, in een PC ziet ze niet echt zitten, ze opperde wel om een gigolo uit te nodigen en gaan een keertje op internet kijken hoe en wat!



Nog iemand tips??
Alle reacties Link kopieren
Leuke topic ! Hij bestaat al een tijdje zie ik maar valt me nu pas op.Eigenlijk reageer ik nooit op een topic maar deze spreekt me meer dan aan .Ook mijn vriend vindt het super geil om mij te sex te zien hebben met een andere man in zijn bijzijn.Het heeft zeker een jaar geduurd voor ik er open voor stond om dit evt in werkelijkheid uit te voeren, want het was geen een fantasie van mij.



Na een leuk gesprek te hebben gehad met een man, eigenlijk zomaar iemand waarmee ik "per ongeluk" in gesprek kwam,vertelde ik mijn vriend dat deze man wel interesse had in een trio met ons....dus 2 mannen die sex met mij hadden en niet met elkaar .Na nog een tijdje te hebben nagedacht is het er toch van gekomen en een aantal keer gebeurd!!Nou wil het dat wij de man in kwestie geen fijne bed partner vinden , dus nu al een tijdje geen trio meer gehad, maar de hele opzet windt ons nog enorm op.Alleen wij gaan niet op zoek naar een man erbij, misschien dat we er nog eens 1 tegen het lijf lopen, houden wel van spontane acties.



Mijn fantasie is om met nog een vrouw mijn vriend te verwennen, maar dat is voorlopig alleen nog een fantasie, kan het nog niet met de werkelijkheid combineren.Daar hebben wij heel veel gesprekken over omdat ik me wel eens schuldig voel, ik wel hij niet.Maar dat is het ook allemaal niet om te doen, mijn vriend zijn fantasie is om mij te zien genieten als ik met een ander neuk en absoluut niet andersom.Natuurlijk zou hij dat ook een keer willen proberen maar alleen als ik het 100 % wil !!En daarbij heeft hij al voor mijn tijd zn trios en orgies gehad, en zegt dat dat gedeelte geheel is bevredigd en onze relatie niet op het spel wilt zetten om dingen te gaan doen waarbij we / ik niet 100% achter staan.



Wel komt er af en toe een stel langs, dan neuken we alleen onze eigen partners en als extraatje hebben de vrouwen samen sex , terwijl de mannen toe kijken en of zich tegelijkertijd bezig houden met hun eigen partner!!!



Ik merk dat er weinig mensen zijn die zo een sex leven begrijpen, dat hoeft ook niet vinden wij, als een ieder ons ook maar in ons waarde laten.Daar in tegen begrijp ik de mensen niet die sex hebben met andere mensen achter hun partners rug om......probeer je verlangens te bespreken en wie weet wat voor hete uurtjes je samen met je lief en evt andere mensen kunt hebben.Maar ook die mensen zal ik nooit veroordelen op het vreemd gaan.....een keuze die ze zelf maken net zoals wij onze keuzes maken!!!



Ik begrijp als er reactie's komen naar mijn kant toe,zij wel en hij niet, maar ikzal me geen 1 keer gaan verdedigen,als er vragen zijn lijkt het me leuk om die te beantwoorden,maar dit is gewoon mijn/ons verhaal over dat de vrouw sex heeft met een andere man!!!!



Bof_kont....we boffen maar .
Alle reacties Link kopieren
quote:Tress schreef op 30 december 2009 @ 12:02:

Leuk om allemaal te lezen dit:-)

Ik voel me steeds meer normaler, Ik vind het ook en super gedachte om mijn vrouw te zien met een andere man!

Ze vind het gelukkig niet gek en doet met de fantasie lekker mee, heeft zelfs voorgesteld om dit een keer in het echt te gaan doen, weet alleen nog niet hoe, in een PC ziet ze niet echt zitten, ze opperde wel om een gigolo uit te nodigen en gaan een keertje op internet kijken hoe en wat!



Nog iemand tips??



Op internet zijn er heel veel forums en advertenties van mannen die graag sex willen hebben met een stel.Als jullie daar op zouden willen reageren laat de man in kwestie dan wel duidelijk weten dat het om 100% hetero sex gaat,er zijn veel bi-mannen die met een stel sex willen hebben,of dat is natuurlijk jullie bedoeling, dat zou ook kunnen!! En misschien een tip om eerst ergens samen een bak koffie te doen, een eerste indruk krijgen van iemand is vaak wel belangrijk, en alleen doen als jullie er alle 2 vertrouwen in hebben !!!

Succes en geniet van het fantaseren en alles daar om heen!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Magichands schreef op 21 juli 2009 @ 20:54:nu het negatieve...mijn partner werd zo ontzettend opgewonden dat ze echt remloos was...daar schrok ik niet heel erg van want dat ken ik wel van haar maar ze deed gelijk al dingen die ze bij mij bij wijze van niet zo heel snel meer doet.

Dus dat was echt een soort van eye opener..en ook hij kon dingen doen bij haar waar ze bij mij echt voor inde stemming moet zijn.....Tja dat is dan het irrittante van een relatie dat je kennelijk toch ander soort lust heb op een gegeven moment.



Dit heb ik dus ook ervaren toen mijn vrouw bezig was met een ander.

We hadden wel eens vaker een trio gedaan met een bekende van ons en dat altijd wel geil en gezellig. Maar dat was een trio en dat is toch minder intiem dan een 1 op 1 date.

De volgende stap was een date met een onbekende die ze via msn had leren kennen. Ze had met hem thuis afgesproken en ik zou iets later komen ivm werk. Het leek me wel geil als ik binnen zou komen en haar bezig zou zien met een ander althans dat dacht ik.

Toen ik thuiskwam waren ze idd al volop aan de gang. Truus vond de onbekende blijkbaar zo geil dat alle remmen los gingen. Had er op dat moment zoveel moeite mee dat ik de gozer gelijk mijn huis uit heb gezet. Vond de 1 op 1 date gewoon te intiem. Sindsdien doen we gewoon alles samen.
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben nieuw hier. Ik kijk af en toe wel eens hier naar de topics maar heb me nu aangemeld om ook antwoord te geven.



Ik herken dit wel. Mij lijkt het ook geil als mijn vriendin een ander zou pijpen. Zij weet dit ook en daarom doen we wel aan roleplay. Daarbij herken ik ook weer wat andere mannen hebben gezegd in dit topic. Zodra we deze fantasie beoefenen word ze geiler. Doet en zegt ze ook dingen die ze normaal niet doet hahaha.



Nou hebben we dit nog nooit in het echt gedaan en waarschijnlijk zal het er nooit van komen. Voor mij mag het ook een fantasie blijven. Of een ideale situatie lijkt me als we ooit op vakantie zijn en daarna die man nooit meer zien. Of als ie daarna aan een hartstilstand overlijd is ook goed hahha, geintje!!!
Alle reacties Link kopieren
ja hier is het ook begonnen met rollenspel en daarna ook echt een trio gedaan met andere man er bij, sindsdien gebeurt dat hier zo af en toe wel eens, en steeds hebben we dan een beregeile avond!
Alle reacties Link kopieren
quote:Achja schreef op 06 januari 2010 @ 15:13:

Hi, ik ben nieuw hier. Ik kijk af en toe wel eens hier naar de topics maar heb me nu aangemeld om ook antwoord te geven.



Ik herken dit wel. Mij lijkt het ook geil als mijn vriendin een ander zou pijpen. Zij weet dit ook en daarom doen we wel aan roleplay. Daarbij herken ik ook weer wat andere mannen hebben gezegd in dit topic. Zodra we deze fantasie beoefenen word ze geiler. Doet en zegt ze ook dingen die ze normaal niet doet hahaha.



Nou hebben we dit nog nooit in het echt gedaan en waarschijnlijk zal het er nooit van komen. Voor mij mag het ook een fantasie blijven. Of een ideale situatie lijkt me als we ooit op vakantie zijn en daarna die man nooit meer zien. Of als ie daarna aan een hartstilstand overlijd is ook goed hahha, geintje!!!Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb mij maar eens ingelogd om te kunnen reageren.

als je dit topic leest merk je zo zoetjes aan dat diegene die het heeft gestart en nogal wat over zich heen kreeg toch echt niet de enige is die er zo over denkt.

Mijn man vind het ook zeer opwindend als ik seks heb met een andere man. Waarom gaan jullie niet gewoon naar een gigolo avond bij een parenclub. Die jongens zijn echt super en doen geweldig hun best om de vrouw te plezieren, dit is uit eigen ervaring, geen gedoe met dates en ongecompliceerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit mij grotendeels aan bij 1angel. Wij doen dit een paar keer per jaar en de laatste keer was op een gigolo-avond in Fun. Erg leuk om twee verschillende mannen te proberen. De eerste keer heb ik vooral toegekeken, de tweede vond een trio, waarbij we alledrie aan elkaar zaten prettig. Ik vind dat laatste leuk, maar ook naar haar kijken als ze optimaal geniet.



Wij hebben ook wel mannen alleen uitgenodigd om met ons mee te doen. Eerst een ontmoeting op een neutrale plek in een café, om te kijken of de man een prettig persoon was. Zo niet, dan namen we na een drankje weer afscheid. Als het wel klikte, gingen we die eerste keer al naar een parenclub en soms hebben we ze later ook wel thuis ontvangen.



Het is niet de enige manier waarop we sex beleven, we hebben het ook prima met elkaar zonder anderen erbij. Maar een paar keer per jaar geeft dit die extra spanning, die het leven zo leuk kan maken.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij (m) is dit totaal onvoorstelbaar. Mijn vriendin met een andere man, het lijkt me één van de allerergste dingen die je ooit te zien zou kunnen krijgen.



Een beetje vergelijkbaar met je moeder in een enorm ravijn zien pleuren. Zoiets.



En nee, ik voel me daar niet heel ouderwets of conservatief bij.
Alle reacties Link kopieren
Het zou bij mij heel veel emoties losmaken, het kan goed of slecht uitpakken op termijn. Hangt er helemaal vanaf hoe stabiel je relatie is.
Alle reacties Link kopieren
hallo Amstelhaas.

Je begrijpt precies wat ik bedoel. Het is de spanning en ook de nieuwsgierigheid waardoor ons gedrag ontstaat. Waarom je hele leven met maar 1 man /vrouw sex hebben? Eigenlijk te zot voor woorden. Als je jong trouwt zou je dus nooit een andere man/vrouw mogen proberen zonder je huwelijk op het spel te zetten. Nou, dat stadium zijn wij gelukkig voorbij.

We zijn heel gelukkig met elkaar en gunnen elkaar alles wat de ander wenst . Dat is pas echt samen zijn toch?
Alle reacties Link kopieren
Hallo 1angel (en anderen natuurlijk). Ik heb ook het idee, dat jullie het op een soortgelijke manier beleven als wij. Hoewel ik denk, dat het weinig nut heeft, ga ik toch even op 0L4F in. Je schrijft:



Voor mij (m) is dit totaal onvoorstelbaar. Mijn vriendin met een andere man, het lijkt me één van de allerergste dingen die je ooit te zien zou kunnen krijgen.



Een beetje vergelijkbaar met je moeder in een enorm ravijn zien pleuren. Zoiets.



Het lijkt me duidelijk, dat je het dan ook niet samen moet doen. Als je samen iets leuk en opwindend vindt, dan is het per definitie niet erg om mee te maken. Als we op deze manier sex hebben, vind ik het juist zo leuk om te zien, hoe zij aan het genieten is. Als we samen bezig zijn, wat we genoeg doen, kan ik dat minder, omdat ik tegelijk zelf ook bezig ben. De vergelijking met je moeder in een ravijn zien vallen, vind ik onbegrijpelijk. Al was het maar, omdat je dat maar één keer mee kan maken en terwijl ik al een redelijk aantal keren heb genoten van mijn vriendin terwijl ze door een ander verwend werd.
Alle reacties Link kopieren
hallo Amstelhaas.

Wij zijn echt heel erg blij dat wij deze manier van sex ontdekt hebben. We zijn niet heel erg modern geweest altijd en er gaan nu toch echt enige "regeltjes"die we altijd dachten te hebben over boord. Voor een half jaar terug wisten wij niet eens dat er zoiets als een parenclub bestond! Maar goed, nooit te laat om iets nieuws te proberen. Waar ik, als vrouw, mijn man heeft dat minder , tegenaan loop is dat je er met niemand over kunt praten, echt lastig. Ik ga het ook niet proberen, heb al wel gelezen op het forum dat dat niks gaat worden.

Het is in ieder geval de bedoeling om eens per maand naar Mystique (komplimenten voor de jongens daar) te gaan en zo ons leven te verrijken. Misschien komen we elkaar daar nog eens tegen. Het verhaal van OL4F slaat echt nergens op. Ik spreek hem/haar nog wel na 35 jaar een relatie gehad te hebben met 1 persoon.....
Alle reacties Link kopieren
quote:1angel schreef op 25 januari 2010 @ 14:04:

hallo Amstelhaas.

Wij zijn echt heel erg blij dat wij deze manier van sex ontdekt hebben. We zijn niet heel erg modern geweest altijd en er gaan nu toch echt enige "regeltjes"die we altijd dachten te hebben over boord. Voor een half jaar terug wisten wij niet eens dat er zoiets als een parenclub bestond! Maar goed, nooit te laat om iets nieuws te proberen. Waar ik, als vrouw, mijn man heeft dat minder , tegenaan loop is dat je er met niemand over kunt praten, echt lastig. Ik ga het ook niet proberen, heb al wel gelezen op het forum dat dat niks gaat worden.

Het is in ieder geval de bedoeling om eens per maand naar Mystique (komplimenten voor de jongens daar) te gaan en zo ons leven te verrijken. Misschien komen we elkaar daar nog eens tegen. Het verhaal van OL4F slaat echt nergens op. Ik spreek hem/haar nog wel na 35 jaar een relatie gehad te hebben met 1 persoon.....Vorige week las ik een uitspraak dat over een jaar of 5 monogamie steeds meer tot het verleden zal behoren. Ervaart je man geen man geen heftige emoties van jaloezie als hij je ziet genieten van een andere man?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet vertellen hoe de man van 1angel dat ervaart. Wel hoe ik daarzelf tegenaan kijk. Nee geen emotie van jaloezie, we beleven het samen. Komen met zijn tweeën en zijn na afloop met zijn tweeën. Praten er over, halen af en toe samen leuke herinneringen op.



Monogamie zal vast over vijf jaar nog wel bestaan, net als vreemdgaan. Wij leerden elkaar dertig jaar geleden kennen op een avond dat we alletwee vreemd gingen. Dus wisten we meteen van elkaar, dat we dat nog wel eens zouden kunnen doen. Dat is inmiddels gebleken, maar nooit (nou eerlijk is eerlijk, bijna nooit) stiekum. Daar voelen wij ons goed bij en denken, dat we dat nog wel een tijdje vol willen houden zo.



Mystique is wel erg ver rijden voor ons, maar het is altijd leuk om weer eens een nieuwe omgeving te ontdekken, dus wie weet 1angel, komen we elkaar nog eens irl tegen.
Alle reacties Link kopieren
Wij zien onze tiener dochters en vriendinnen daarvan rollebollen met allerlei vriendjes en vragen ons af waarom wij dat niet deden. Dat kwam toen niet in je op want in onze omgeving was het bijna bij allemaal in de familie en vriendenkring zo dat ze het met het 1e vriendje of hoogstens 2e volhielden en dus trouwden....

Het is misschien ook zoiets van inhalen wat je toen gemist hebt denk ik. Ik ben nieuwsgierig en mijn man vind het inderdaad net als Amstelhaas prachtig als ik met een andere man geniet. Het is wel zo dat we ook weer lekker met elkaar naar huis gaan en daar gaat het om. Voor ons is het 2 uur rijden naar Mystique , maar dat moet dan maar, we voelden ons er direct thuis en keken onze ogen uit! Inderdaad bestaat vreemdgaan al erg lang en van monogamie denken wij dat dat inderdaad iets is dat in de toekomst steeds minder zal worden.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het nog nooit gedaan met een andere man erbij maar het idee wind mij ook enorm op. Mijn vrouw weet dat ook en vind het idee ook erg opwindend. De plannen om een keer een trio te doen of dat alleen zij sex heeft met een andere man zonder mij erbij zijn er dan ook. We moeten alleen een keer iemand met de juiste klik vinden.
Alle reacties Link kopieren
Wel Tom_Joad, misschien dan ook een keer naar een gigolo avond in Mystique. kan je vrouw er zelf een uitzoeken....

Wij vonden het super. Hebben weer plannen voor eind febr. Misschien leuk om er eens af te spreken, gewoon gezellig eten en drinken met gelijksgestemden.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik kan niet anders zeggen dan dat wij er net zo in staan... Dit is onze 'story': Marsha en ik vonden het al jaren een opwindend idee dat Marsha eens genomen zou worden door twee á drie grootgeschapen donkere mannen. Ik heb geen onderdanige gevoelens, ik vind het alleen opwindend als Marsha door andere mannen genomen wordt. Voor alle dingen buiten onze relatie om, vragen we elkaars toestemming. Dit is dus geen cuckolding, maar wifesharing. Alleen tussen droom en daad staat soms heel wat in de weg... Ons bezwaar was vooral de klik die er tussen ons en deze mannen zou zijn. We houden van een beetje niveau en ook een goed gesprek op zijn tijd.



We hebben toch besloten om eens iets te doen met onze fantasie. Via chatgirl maakte Marsha contact met blacks. Na lang chatten en veel selecteren ging Marsha verder met één man met wie ze het goed kon vinden. Ik vond het allemaal wel opwindend. Meestal ging ik naar bed en chatte Marsha nog een tijdje door. Na een maand hoorde ik wat andere geluiden. Stiekem kijken op de trap zag ik Marsha met ontblote borsten chatten en cammen. Erg opwindend voor ons beiden. Na lang wikken en wegen besloten we na een halff jaar hem te vragen voor een date. Een hele stap, want we zijn elkaars jeugdliefde en hadden het nog nooit met een ander gedaan! We huurden een hotelkamer. Hij kwam binnen met een bos bloemen en eerst hebben we heel gezellig kennisgemaakt. Na ongeveer drie kwartier vroeg ik hem wat hij van Marsha vond. Hij liep naar Marsha toe en vroeg of hij haar een kus mocht geven. Van het één kwam het ander en na 20 minuten werd Marsha stevig door hem genomen. Ik keek toe en wat ik zag wond mij erg op. Later deed ik mee. Aan het einde van de avond was de sfeer zo goed en vertrouwd dat we besloten een dubbele penetratie te proberen. Marsha ging op onze nieuwe kennis zitten. Daarna nam ik haar voorzichtig van achteren. Toen we beiden diep in Marsha waren, vonden we als het ware met z'n drieën een rite om te bewegen. We hebben toen een van de opwindendste kwartiertjes in ons leven beleefd...



Thuisgekomen praat je natuurlijk over alle belevenissen en ook jaloezie. In je onderbuik zie je deze man in eerste toch als een 'concurrent'. Maar we zijn erachter gekomen dat dit eigenlijk de ultieme manier van vertrouwen is en dat dit je relatie alleen maar aanvult en versterkt. we besloten dit vaker te doen en Marsha had daarna zo nu en dan een date met hem, meestal met mij er bij, maar soms ook alleen. Zij genoot en ik ook... Toch houden we niet van cuckold, bij alle dates vragen we elkaar toestemming en dat houden we ook graag zo.



Onze kennis bleek een vriend te hebben, die ook heel geschikt zou zijn. Met hen hebben we in een later stadium afgesproken en hebben we onze fantasie verwezenlijkt: Marsha is door hen gesandwiched... Ik kan alleen maar zeggen: laat het niet bij fantasie blijven als je er beiden achter staat!
Alle reacties Link kopieren
Ook heb ik mijn vrouw al eens voorgesteld een trio te doen met een andere man erbij. Ze moest even nadenken maar toen vond ze het wel opwindend en wilde er in mee gaan. Helaas de volgende dag was ze niet meer zo enthousiast. Ik denk er over om bij de juiste gelegenheid het nog een keer te proberen en hoop dat het er van komt. Wie herkent zich hierin ?



Spargel
Alle reacties Link kopieren
quote:spargel schreef op 10 februari 2010 @ 17:46:

Ook heb ik mijn vrouw al eens voorgesteld een trio te doen met een andere man erbij. Ze moest even nadenken maar toen vond ze het wel opwindend en wilde er in mee gaan. Helaas de volgende dag was ze niet meer zo enthousiast. Ik denk er over om bij de juiste gelegenheid het nog een keer te proberen en hoop dat het er van komt. Wie herkent zich hierin ?



SpargelIk herken het wel Spargel maar bij ons ging het precies omgekeerd. Toen ik het voorstelde werd ze erg boos en verdrietig. Later draaide ze bij en tegenwoordig maakt ze er grapjes over. Het onderwerp wordt zoetjes aan luchtiger. Ze weet dat het een wens van mij is en ik denk dat zij er heimelijk ook fantasiën over heeft. Wie weet. Ik wacht rustig af...
Zijn er nou eigenlijk ook veel vrouwen die het opwindend vinden om hun man met een andere vrouw bezig te zien? Natuurlijk zijn er genoeg vvm triootjes, maar die echt de opwinding halen uit haar man nemen van een andere vrouw?
Alle reacties Link kopieren
quote:Groll schreef op 07 juli 2009 @ 14:29:

Als mijn man het opwindend zou vinden om mij te zien vrijen met een andere man dan was hij voor mij man- en partner-af.Idem hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:domnaiefmutsje schreef op 10 februari 2010 @ 21:44:

Zijn er nou eigenlijk ook veel vrouwen die het opwindend vinden om hun man met een andere vrouw bezig te zien? Natuurlijk zijn er genoeg vvm triootjes, maar die echt de opwinding halen uit haar man nemen van een andere vrouw?

Of er veel vrouwen zijn die het opwindend vinden weet ik niet maar ik ben er wel 1 van.

Nu is het al minder dan het was maar toen mijn man zijn eerste SV had zat ik regelmatig op de trap te luisteren als ze op zolder bezig waren.

We hebben in die tijd ook wel eens een trio gehad, niet zozeer omdat ik haar zo lekker vond maar omdat ik wel eens wilde zien waardoor de geluiden veroorzaakt werden en op een stoel erbij gaan zitten is niet helemaal mijn ding.

Na verloop van tijd is het allemaal wat "normaler" geworden en windt het me minder op maar als ik eraan denk dat hij bij haar is en ze misschien wel bezig zijn kan ik het nog steeds wel warm krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven