Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
laatste uit vorige deel 16:quote:RozaRomee71 schreef op 25 september 2015 @ 18:01:

Dus bij binnenkomst wordt er dan naar lichaam en gezicht gekeken? Of moet je de lingerie laten zien wat je aan gaat trekken ofzo.



Ik vraag me serieus af hoe dat dan gaat, fun staat op mijn lijstje. Ben absoluut niet bang om geweigerd te worden, maar vraag me de criteria af.

Te dik? Te dun, platte kont, kaal hoofd. Wie bepaald of je uiterlijk voldoet.
Delen doe je samen
Hoe druk is het in de parenclubs? Kunnen de clubs het zich veroorloven om verzorgde maar obese klanten af te wijzen? (heb zelf alleen ervaring met Kinky Paradise en dat is steeds zo goed als uitverkocht, daar geen systeem met pasjes en lidmaatschap en zo)
Alle reacties Link kopieren
dan hier ook nog een keer: waar zie jij in hemelsnaam lichaam en gezicht staan? Herrie om niks veroorzaken is ook een kunst..
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 25 september 2015 @ 18:10:

Hoe druk is het in de parenclubs? Kunnen de clubs het zich veroorloven om verzorgde maar obese klanten af te wijzen? (heb zelf alleen ervaring met Kinky Paradise en dat is steeds zo goed als uitverkocht, daar geen systeem met pasjes en lidmaatschap en zo)Worden obese mensen serieus geweigerd??
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
In Deel 16 werd een vraag gesteld over de drukte tijdens de Bi Night in de Fun4Two.

Aangezien onze bijdrage ten onder zou kunnen gaan in de het switchen van deel 16 naar deel 17, hier nogmaals onze beleving.



Wij waren ook op de betreffende datum op de bi-avond in de Fun4Two.

En als ervaren Fun-gangers kunnen we je vertellen dat het totaal niet druk was.

Nu hoeft dit geen probleem te zijn, want je hebt natuurlijk maar een paar leuke mensen nodig, om een genoeglijke avond te beleven.

Maar het waren veel kat-uit-de-boom-kijkers, en ook redelijk wat onaantrekkelijke mensen.

Dit laatste is natuurlijk een kwestie van smaak, en misschien vonden anderen het allemaal prachtmensen.

Viel ons op dat er veel stellen waren waarvan de man mooi was en de vrouw niet, en omgekeerd.

Totale bijzaak, maar het viel op.

Van ons zou er overigens best wel wat strenger aan de deur opgetreden mogen worden bij onaantrekkelijkheid.

Niet politiek-correct, maar wij kijken toch liever tegen mooie mensen aan dan tegen lelijke.

Clubs doen dit nu nauwelijks omdat ze denken 'entree is entree'.

Maar op den duur schieten ze echter zichzelf in hun voet.

Want lelijk, dat is nog subjectief, maar iets minder verzorgde, of slecht geklede, of luidruchtige of te ordinaire mensen.... daar zitten velen niet op te wachten en blijven weg.



Er was wel man-man actie, maar daarvoor moet je bijna altijd in de speciale bi-ruimte zijn.

Daar was alleen een stel waarvan de man op elke man die binnenkwam dook (niet letterlijk) en dat maakte het een beetje onaangenaam. Het is zijn goed recht om daar de hele avond te verblijven, maar gezellig werd het daardoor niet.

Ook op zaterdagen gebeurt daar wel wat.

Voor een dames bi-contact zijn vrijdagen, zaterdagen en zondagen allemaal even goed.

Op zaterdag komen er (zo lijkt het) iets meer stellen waarvan alleen de vrouw actief wil zijn met een andere vrouw.

En de mannen kijken toe, of hebben het gezellig met hun eigen partner.



Op vrijdagen zwaait Peter de scepter over het restaurant.

En dat merk je, want hij is een gastheer pur sang.

Op zaterdag staat er een of andere kenau die weggelopen lijkt uit een Roemeens kindertehuis.

Onvriendelijk, ongastvrij en ze begint een uur voor sluitingstijd al met de boel op te ruimen.



Vrijdagen zijn wisselend goed bezocht.

In de vakanties is het drukker.

En bij Sexpert Night schijnt het 't drukst te zijn.



Wij gaan morgen, zaterdag de 26ste weer eens kijken.

Mooier publiek, jongere mensen, drukker, maar niet per se geiler of gezelliger.

Zondagavond is voor ons de gezelligste avond. Alleen jammer dat er dan een ouder publiek komt.
Nee ladygaga, in de mail die Maybibi postte in het vorige topic stond iets over dat ze 'een verzorgd uiterlijk cq postuur op prijs stellen', en iemand stelde daar de vraag of ze zich zorgen moest maken dat ze geen pasje zou krijgen vanwege haar postuur. Ik vul dat nu dus zo in met obese, maar er zouden ook andere uiterlijke zaken kunnen zijn waarover iemand zich zorgen maakt. En ik verwacht zelf dus niet dat ze zomaar wensen weigeren.

Lees anders ook even de laatste post van Keesadam in het vorige deel de post hierboven, van hem zou er strenger op uiterlijk geselecteerd mogen worden blijkbaar (dat lijkt mij persoonlijk een kwalijke zaak, dat jij niet valt op iemand met een hazenlip of bierbuik wil niet zeggen dat een ander daar niet mee zou kunnen seksen).
anoniem_205773 wijzigde dit bericht op 25-09-2015 18:21
Reden: kees heeft t ook hier geplaats, wel zo makkelijk
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij weten ook wel dat het niet politiek correct is, maar wij persoonlijk vinden het niet leuk om tegen extreme dikkerds aan te kijken in lingerie.

Iedereen mag daar anders over denken, maar in de praktijk zie je dikke mensen in een club nauwelijks aansluiting vinden.

Als je kunt kiezen uit een aantal mensen die je niet of nauwelijks kent, maak je je keuze op uiterlijk.

En in onze cultuur staat slank voor aantrekkelijker dan overgewicht.

Daar kan je het niet mee eens zijn, maar dat is een andere discussie.



En een bierbuikje is iets anders als een BMI van meer dan 35.



Daarnaast vind ik dat een ondernemer gewoon een deurbeleid moet volgen waarvan hij denkt dat dit op den duur zijn zaak de meeste toekomst geeft.
Alle reacties Link kopieren
@keesadam / @rivalson: bedankt voor info mbt vrijdagavonden in Fun!



Ik twijfel toch nog beetje over de Fun vanwege de berichten op dit forum over het deurbeleid en het aanwezige publiek. Wij voelen ons weliswaar nog jong en zien er (ook volgens anderen) best goed uit en zijn prima verzorgd, maar zijn wel al 'wat ouder' (45 en 47 jaar). Nu hechten wij zelf weinig waarde aan leeftijd, maar wellicht ziet de 'doorbitch' van de Fun of het aanwezige publiek dat anders?



Overigens iemand ervaring met Trio-night of Bi-night op vrijdag in de Fata?
Alle reacties Link kopieren
Leeftijd is geen enkel probleem.

Ja, als je met de rollator komt, dan wel.

Maar er zijn mooie verzorgde mensen van over de 50 en lelijke, slecht verzorgde mensen van 25.

Met 45 en 47 vallen jullie, denk ik, net iets boven de gemiddelde leeftijd.

En je zult vele leeftijdsgenoten tegenkomen.



Je moet het bij een club wel heel bont maken willen ze je weigeren.

Dan moet je al dronken zijn, zwaar onder de pillen of in je joggingbroek naar binnen willen.

Voor ons zou het wat strenger mogen, maar de clubs doen dat niet.



Als je er 'gewoon' uitziet en je bent sociaal, dan zal het publiek en de doorbitch (overigens een meneer in keurig pak) je van harte verwelkomen.

In de Fun, in de Fata en ook in de Mystique.
Wij gaan meestal naar de fata, en heb nooit meegemaakt dat daar mensen op hun uiterlijk geweigerd zijn. Ook hele obese mensen heb ik daar gezien.



Vandaar mijn vraag hoe gaat dat dan bij de fun, je staat daar met je klompen en joggingstofbroek word je dan geweigerd? Want die persoon kan prachtige lingerie bij zich hebben. En een waanzinnig lijf hebben, dus hoe werkt dat.
Alle reacties Link kopieren
Gaat er iemand naar de kink night van de Fun? Hoe streng is de dresscode want er staat pvc leer lak latex uniform en burlesque.
Alle reacties Link kopieren
quote:RozaRomee71 schreef op 25 september 2015 @ 19:16:



Vandaar mijn vraag hoe gaat dat dan bij de fun, je staat daar met je klompen en joggingstofbroek word je dan geweigerd? Want die persoon kan prachtige lingerie bij zich hebben. En een waanzinnig lijf hebben, dus hoe werkt dat.

Er wordt van je verwacht dat je je logischerwijs kleedt voor de gelegenheid. In NL is de fun (volgens mij) de enige club met een dresscode, met klompen en een joggingbroek zal je er beslist niet in komen, hoe geweldig je lijf ook is en hoe mooi de lingerie ook is die je aan gaat doen.

Of je in andere clubs ook geweigerd wordt weet ik niet. Kan me zo voorstellen van wel.



Over overgewicht, mja, dat is een lastige. Volgens mij is het in principe de bedoeling van de fun om de "publiekskwaliteit" hoog te houden. Waar de grens ligt van bezoekers met overgewicht is me totaal niet duidelijk, ik heb daar toch echt dikbuikige kerels gezien met zo'n kittig oostblokdingetje.

Zelf ken ik geen mensen die daar geweigerd zijn maar het zal ongetwijfeld wel eens gebeurd zijn. Ik ben blij dat ik daar de doorbitch niet ben, zou niet weten hoe ik iemand zou moeten vertellen dat ze/hij niet welkom is wegens te dik.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:RozaRomee71 schreef op 25 september 2015 @ 19:16:

Wij gaan meestal naar de fata, en heb nooit meegemaakt dat daar mensen op hun uiterlijk geweigerd zijn. Ook hele obese mensen heb ik daar gezien.



Vandaar mijn vraag hoe gaat dat dan bij de fun, je staat daar met je klompen en joggingstofbroek word je dan geweigerd? Want die persoon kan prachtige lingerie bij zich hebben. En een waanzinnig lijf hebben, dus hoe werkt dat.



Volgens mij wil je niet echt een antwoord op je vraag, maar een soort van gelijk halen.

Misschien zit ik ernaast, maar daar riekt het naar.



Om toch een antwoord te geven op je vraag: Geen idee hoe dat gaat.

En ik denk dat niemand weet hoe dat gaat.

Maar het zal niet veel anders gaan dan elders: Iemand maakt een indruk, en een ander moet dat beoordelen.

Dat kan ie goed doen, of slecht.

Iemand die groot "KILL" op zijn voorhoofd heeft getatoeëerd, kan vast lief zijn voor kinderen.

Terwijl ik denk dat de meeste mensen hem niet zullen aannemen als oppas voor hun kroost.

Zo zal het ook wel gaan bij een club: wie aankomt in een joggingbroek en op klompen maakt een slechte eerste indruk, en ja, dan moet iemand in een kort moment beslissen of deze persoon toch naar binnen kan.
Alle reacties Link kopieren
Blijft een gevoelig punt dat deurbeleid geloof ik.



Mijn vrouw wilde ook niet naar de Fun, juist vanwege het feit dat dat op de website staat. En hoewel ze erg slank en beeldschoon is, is/was ze ergens toch ietwat onzeker... Na die eerste keer inmiddels niet meer zo, maar ze wil toch nog steeds niet naar de Fun maar weer terug naar Mystique.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Als je je nou tijdens de seks met je hubby inbeeldt dat het eigenlijk je buurman is, dan hoef je toch niet meer te gaan paarruilen? Scheelt een hoop gedoe met vieze zwetende bierbuiken, vette haren en gele tanden boven je lijf.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Neem een speciale dildo en noem hem Peter.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Het deurbeleid bij de fun was voor ons juist een reden om de stap wél te wagen. Niet wetende wat je precies kan verwachten, vonden wij het fijn om te weten dat er toch een bepaalde standaard aan zit.

In de praktijk blijkt dit niet zo streng te zijn als op de site lijkt. Toch kan het geen kwaad om je eens extra op te doffen voor een avondje in de club. Dat zou van ons zelfs nog meer mogen!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
(hier lang niet geschreven..)



Het is al even geleden dat ik de eerste, maar ook de laatste stap in een PC zette. Maar goed, nu weer dat deurbeleid hier ter sprake komt..



Ik krijg het idee dat het een gecreeerd beeld is. Het is niet zo dat er mensen met obese, een haviksneus, een wiebelende teen of een bierbuik geweigerd worden. De hele supermarktbevolking gaat er naar binnen. Zolang je je maar gedraagt (lees niet bezopen of stijf van de pillen).



De fun wil een bepaalde stijl uitdragen en dat doen ze door die tekst. Gecreeerd dus.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Denk ik ook Dieddo! Mensen doffen zich extra op door die tekst. Heb verder allerlei soorten en maten binnen gezien. Zou me erniet te druk om maken.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Als je nu goed alle berichten van de laatste tijd leest dan kun je een paar dingen concluderen.



Er wordt verkeerd gelezen, waar verzorgd staat wordt afwijzen op lichaam en gezicht gelezen. En dat wordt weer opgepikt en daardoor roepen mensen dat er een deurbeleid is tegen dikke en lelijke mensen. En daardoor worden anderen weer onzeker en gaan maar niet naar de Fun



En er wordt ook gezegd dat niemand ooit heeft meegemaakt dat er iemand geweigerd is en dat ze regelmatig dikke, lelijke en onverzorgde mensen zien in de Fun.



Ik zou praatjes over deurbeleid hier niet geloven en gewoon zelf een gaan kijken als je onzeker bent.
Alle reacties Link kopieren
Precies Grenada. En met hele supermarktbevolking bedoelde ik natuurlijk tussen 21 jr en pak 'm beet 70. (Ja echt waar die leeftijd met rollator en al heb ik ook al eens gezien 😉 in EEN club)
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Mja, daar hebben jullie een punt.

Als "de fun" zijnde zou ik dat nog iets duidelijker omschrijven denk ik. Juist om indianenverhalen tegen te gaan.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 september 2015 @ 11:21:

Mja, daar hebben jullie een punt.

Als "de fun" zijnde zou ik dat nog iets duidelijker omschrijven denk ik. Juist om indianenverhalen tegen te gaan.



Hun enige jaren terug al ivm die verhalen per mail om reactie gevraagd en of ze desnoods ter verduidelijking in eigen woorden toelichting konden geven. Er werd enkel verwezen naar hun site.......



Heb de oude mail er gisteren nog bijgepakt en ze zijn erg laconiek, dan komen ze toch niet......
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Oh. Nou dat is dan duidelijk!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven