Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Jesseltje22 schreef op 17 januari 2017 @ 17:26:

[...]



Ohja! Die laat ik nog even aan me voorbij gaan haha! Rustig aan beginnen he.Hahaha... heel goed. Bij 'rustig aan beginnen' moet je bij de erofeestjes denken aan het eerste half uur dat iedereen nog binnendruppelt. Om tien uur opent het feest officieel en is het binnen no-time één grote orgie.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
@jesseltje22

Rustig aan beginnen.



Wij begonnen in de Fun. De mooiste en beste club. Daar kan je lekker eten, dansen, mooie suana. Fijne avond uit met je lief. Boven gebeurt van alles. Beetje kijken. Samen vrijen. Niemand doet wat als je niet wilt. Respect is overal overigens een groot goed.

Eerst in gewone kleren en later in je lingerie oefenen ????

Als je een keer wilt proberen: de Fun. Nergens anders, meteen de top.

Wij hebben er nooit spijt van gehad. Als je dan later ergens komt waar het minder is, weet je dat het beter kan..
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de tip! En dan een speciale avond of thema avond? Voor ons is zaterdags het makkelijkste.
~ Een dag niet -invullen-, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
@zijdus ???? eerst het praatje van Cor afwachten, hoor!



@jesseltje22 ken de zaterdag niet. Schijnt jonger en meer disco te zijn.

Op vrijdag niet de eerste keer naar Sexpert-avond gaan. Dat is ook voor de gevorderden..Doe bijvoorbeeld de bi-avond. Wil je niet door vrouwen benaderd worden dan geen bandje om doen. Of kies voor de Gigolo. Gaat je lief meteen weer aan zijn sixpack werken na thuiskomst.

Maar als je 22 bent: zaterdag? Lekker dansen. Eten. Kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Exploliefje schreef op 17 januari 2017 @ 17:48:

@zijdus ???? eerst het praatje van Cor afwachten, hoor!



@jesseltje22 ken de zaterdag niet. Schijnt jonger en meer disco te zijn.

Op vrijdag niet de eerste keer naar Sexpert-avond gaan. Dat is ook voor de gevorderden..Doe bijvoorbeeld de bi-avond. Wil je niet door vrouwen benaderd worden dan geen bandje om doen. Of kies voor de Gigolo. Gaat je lief meteen weer aan zijn sixpack werken na thuiskomst.

Maar als je 22 bent: zaterdag? Lekker dansen. Eten. Kijken.Je hebt helemaal gelijk. Ik zal mijn zin even herformuleren: Om tien uur opent het feest officieel met het praatje van Cor, en is het binnen no-time één grote orgie, tot om tien voor twee de lichten aan gaan en 'De hoogste tijd' van Hazes wordt opgezet. Echte fanatiekelingen gaan dan nog even door, desnoods met de vingers in de oren zoals ondergetekende.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
@zijdus oei, hebben Hazes nooit gehaald...Is maar goed ook want dat met die lichten aan wil ik niet meemaken..

Maar zo te lezen, zijn we elkaar vast tegen gekomen. Ga je in februari ook?
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan binnenkort naar Praag en ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met pc daar?
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
quote:simpelll schreef op 15 januari 2017 @ 21:37:

Ik ben wel benieuwd bij welke parenclubs (en wat er op lijkt) in Nederland jullie geweest zijn en wat op dit moment jullie top 3 is.



Wij geweest bij: Fun, Fata, Amourette, Mystique, Showboat, Partyplayers, Berghut, Steamworks, Sameplace, Erotic Cinema en Moodsbar.



Mijn huidige top 3:



1. Partyplayers

2. Steamworks

3. Sameplace



En jullie?



In Nederland zijn we naar de Fata en Fun geweest en Innjoy. In België naar Eroxx, Bornedries, Acanthus, Max follies, 7sins. In Engeland Amour. In duitsland WH6 en nog eentje maar die is weg.



Onze top 3:

- Fun

- Eroxx

- Fata en Bornedries



Maar tegenwoordig staan eigenlijk de thuisdates op nummer 1. Is toch het fijnste!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties.

Wij willen eigenlijk eerst een kijkje nemen op de kamabeurs aanstaand weekend. we zijn hier uiteraard al eens geweest.. maar totaal blue alleen wezen kijken bij de optredes en langs de standjes gelopen. Verder geen enkele attractie in gegaan.

Ik begrijp dat er een sc is, is daar ook al direct een dresscode?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sweetheart1986 schreef op 18 januari 2017 @ 10:26:

Bedankt voor de reacties.

Wij willen eigenlijk eerst een kijkje nemen op de kamabeurs aanstaand weekend. we zijn hier uiteraard al eens geweest.. maar totaal blue alleen wezen kijken bij de optredes en langs de standjes gelopen. Verder geen enkele attractie in gegaan.

Ik begrijp dat er een sc is, is daar ook al direct een dresscode?Wij gaan ook voor de 4e keer maar nooit in sc geweest. Willen we nu ook een kijkje gaan nemen! Daar is geen dresscode naar mijn weten. Voorheen gingen wij naar de SOTBC (sex on the beach club) op de beurs. Dat was ook alleen voor stellen met leuke muziek en soort cocktail bar sfeer. Gebeurde vanalles maar gemoedelijke sfeer. Nu dat er niet meer is ook maar eens gaan kijken in het sc.
~ Een dag niet -invullen-, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Hey dat is toevallig! Welke dag willen jullie gaan? Ik begrijp dat de avonden vooral erg gezellig zijn!
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan zaterdags! Zijn 2x op zondag geweest en 1x zaterdag. Wel altijd vanaf laat middag/begin avond tot het (bijna) einde. En inderdaad Savonds erg gezellig. Onze ervaring is hoe later, hoe gezelliger haha. Wij beginnen meestal gewoon bij de optredens en de barretjes en langs de kraampjes lopen en dan naar de attracties.
~ Een dag niet -invullen-, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje aan de mensen met wat club ervaring.



Wij (m31 v38) willen graag voor het eerste naar een parenclub gaan. Nu zijn wij geen echte dans types en lees ik over disco sfeer en opwarmen op de dansvloer. Is zo'n club dan wel wat voor ons of kan je er ook gewoon een praatje maken met de andere bezoekers?



Gezien de berichten hier d88 wij aan een bezoek aan de fun.
Alle reacties Link kopieren
Fan195, minnaar is ook geen danser. Ik normaal wel maar moest de eerste (en tot nu toe enige) keer wel echt de kat uit de boom kijken. Wij waren in fata en hebben daar heerlijk op de banken langs de dansvloer gezeten. Samen indrukken opdoen en genieten van elkaar.
Fan, de eerste keer heb ik met mijn toen-partner ook alleen gekeken. Niet gedanst, maar de sfeer op ons in laten werken, dat was al spannend genoeg. Als je geen zin hebt om te dansen, dan zal niemand je daartoe verplichten hoor! Net wat je zelf wilt.
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Wat zijn sexsauna''s precies? Kan iemand me dat vertellen? Ik ben me aan het oriënteren en kom er niet goed uit..is dit ook voor paren of enkel voor de homo scène? En is dit in België en Nederland hetzelfde? Kun je als eerste keer beter een parenclub bezoeken of een sexsauna als je de afspraak hebt lopen samen dat je alleen gaat kijken en kletsen en oriënteren en enkel met elkaar even 'naar boven gaat' ...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben laatst naar Club Paradise in Amsterdam geweest. Na een aantal maanden gesloten te zijn was het weer open. Het is en prachtige club met een heerlijk zwembad. Ik had gehoopt dat de nieuwe eigenaar de boel nu anders zou aanpakken. Deze club heeft potentie. Maar ik ben bang dat ze op oude voet doorgaan.
vrije zielen moet je niet binden, dan ben je ze kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Voor hen die naar steamworks geweest zijn: Hoe gaat dat dan. Is het te vergelijken met een parenclub of ga je ook echt met je date de sauna in? En in die sauna , is het dan toegestaan om seks te hebben of is dat alleen in speciale ruimtes? Op de website kan ik er er niet zo veel over vinden.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:Vlammetje schreef op 19 januari 2017 @ 11:23:

Voor hen die naar steamworks geweest zijn: Hoe gaat dat dan. Is het te vergelijken met een parenclub of ga je ook echt met je date de sauna in? En in die sauna , is het dan toegestaan om seks te hebben of is dat alleen in speciale ruimtes? Op de website kan ik er er niet zo veel over vinden.



Wij gaan zaterdag aanstaande weer, stellenavond en nieuwjaarsreceptie



Je kan Steamworks en ook Azzurra enkel vergelijken met een saunacomplex waar, op de bar na, bijna overal seks bedreven mag worden. Condooms en handdoeken zijn aanwezig. Azzurra heeft meer jacuzzi's dan Steamwork. Maar verder ook de nodige verschillen. Azzurra ken nog geen stellenavonden maar die gaan er komen volgens de eigenaar.



Steamworks is een hoog gebouw met op de zolder veel speelruimtes en tussen verdiepingen veel sauna's. Azzurra is alles gelijkvloers en stukje kleiner
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Wij willen uiteraard ook rustig aan beginnen.

We kregen de tip om eerst naar partyplayers te gaan en daar eens rustig te gaan kijken.

Zouden jullie die ook aanraden als beginners?



Hoe zit het eigenlijk met drugs, wordt dat veel gebruikt in de swingerswereld?
Alle reacties Link kopieren
Ok, dank je secondlover. Ik ben door een nog onbekende sdc-match gevraagd en denk dat wij er dus ook zijn zaterdag. Dubbel spannend, nieuwe man en nieuwe plek!

Wat doe je aan daar??
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Heeft er hier iemand ervaring met "Lovergirl Party" in parenclub Mystique in Rucphen ?

Iemand een idee wat je op zo een avond kan en mag verwachten als koppel ?
Op de Lovergirl-avond zijn er extra single dames aanwezig, te herkennen aan (ik meen) een wit strikje om de hals. Ze worden aan het publiek voorgesteld, en zijn beschikbaar voor b.v. een trio. Heb zo'n avond één keer meegemaakt, het was toen best aardig druk.
Alle reacties Link kopieren
Sweetheart1986: Ja er wordt xtc gebruikt door mensen daar , ja er wordt geblowd in sommige clubs. Ja er zijn mensen die drinken. Maar als je er gewoon nuchter rond loopt is het ook geen probleem hoor:) Dat is ook het grootste pluspunt van een parenclub. Je wordt bij de meeste clubs in je waarde gelaten. Ik als volslanke vrouw voel mij compleet op mijn gemak in een club. Ik word in mijn waarde gelaten.



Waar moet je heen als beginner. Dat ligt eraan wat voor type mens jezelf bent. Bij de Fata en de Fun komen een ander soort mensen dan bij de Amourette en de Showboat. De Fata en de Fun hebben ook een duurdere uitstraling. Ik heb geen idee wie er komen , maar ik hoor verhalen wat mij weerhoudt om als volslanke single dame daarheen te gaan. Ook vind ik de prijs teveel voor een dame alleen.



Belangrijker is dat jullie samen duidelijke afspraken maken. Doe je alles samen of mag de man/vrouw iets alleen ondernemen. (Het kan ook zijn dat je de ander een uurtje plezier gunt) Mag je een ander zoenen of niet. Het is lastiger om stel/stel contact te vinden want dan moeten er vier personen klikken.



Onthoud dat in de club de vrouw de baas is. Als zij iets niet wil dan gebeurt het niet. Gebeurt het wel dan kun je naar de beveiliging. Over het algemeen gedragen mannen zich wel, anders worden ze eruit gezet. Als je bezig bent en een man legt een hand op je been dan kun je als vrouw gewoon nee zeggen en dan stopt de man. Zelf ben ik brutaal genoeg om tegen zo een man te zeggen dat ik graag met zijn twee-en wil zijn.

Het is gewoon een avontuur wat je moet ondergaan. Niet met teveel verwachtingen op pad gaan dan komt het wel goed.
vrije zielen moet je niet binden, dan ben je ze kwijt.
Alle reacties Link kopieren
beste Waarheenvoor, Bedankt voor je uitleg. Kan me voorstellen dat je sommige clubs niet in wil. Zo staan bij sommige huisregels dat een maatje meer minder aandacht krijgt. Dat zegt me alweer zoveel over de club zelf.



Wij hebben idd al goede afspraken, de eerste keer een club is gaat er alleen wat v-v actie komen of iets in de zin van een trio maar nog geen volledige PR. Mocht het toch spontaan klikken met een stel dan zou den we ervoor open staan.

UIteraard vind ik het wel prettig om niet als enige volslanke vrouw er rond te huppelen haha. ( ben nu druk bezig met lingerie uitzoeken).



Mijn vriend is gelukkig heel lief, hij vind het echt super kicken dat we het er beide over eens zijn. Ik zie zo'n beetje op elke site dat xtc of whatever echt verboden is in clubs...

Wij hebben samen wel eens een nacht doorgehaald en we weten dat het heerlijk kan zijn. Ook haalt het de scherpe randjes van de spanning af uiteraard.. geen ide of we dat ook echt een PC zouden willen gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven