Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

zondag 15 januari 2017 om 20:33
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 17
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
woensdag 18 oktober 2017 om 15:00
Zo heel actief zijn we nog niet op SDC. We hebben nog niet heel lang een relatie en zij is volkomen nieuw in het swingen.
Misschien toch maar eens kijken op Excitant.
Vooral als er geen mannen alleen op zitten, want op SDC blijft dat best een dingetje.
Misschien toch maar eens kijken op Excitant.
Vooral als er geen mannen alleen op zitten, want op SDC blijft dat best een dingetje.
Zouden die Viva Forum ontwikkelaars OOIT zelf op het forum gekeken hebben?? Kan het me niet echt voorstellen
!

woensdag 18 oktober 2017 om 18:10
Dar hoef je niet verbaasd over te zijn want er swingen meer mensen dan je denkt. Je kunt bij instellingen single mannen blokkeren. Aanrader want anders wordt je overspoeld of dat meot je net leuk vinden.
Zelf zetten wij geen gezichtsfoto's in het profiel omdat er veel mensen een proefaccount aanmaken om te gluren. Gezichtsfoto's staan bij ons in een album met wachtwoord wat we regelmatig wijzigen.
Het kan zijn dat het even duurt voordat foto's er op staan!
Zelf zetten wij geen gezichtsfoto's in het profiel omdat er veel mensen een proefaccount aanmaken om te gluren. Gezichtsfoto's staan bij ons in een album met wachtwoord wat we regelmatig wijzigen.
Het kan zijn dat het even duurt voordat foto's er op staan!
It's never too late start living!

donderdag 19 oktober 2017 om 16:24
@Daroetje: Bij swingen wordt er vaak vanuit gegaan dat alle dames altijd maar biseksueel zijn, mijn vriendin werd daar in het begin saggerijnig van. Ze heeft het met meerdere dames geprobeerd en ze vindt het echt niks. Wanneer een andere dame aan haar wil zitten vindt ze het geen probleem, sindsdien noemen we het maar passief-bi...

vrijdag 20 oktober 2017 om 18:59
Bij de Fata is het op de zaterdag altijd wel gezellig druk en ik heb de indruk dat dat niet ligt aan het thema maar gewoon aan het verschillende publiek en hun planning die avond. De keren dat wij er waren was het altijd gevuld met een diversiteit aan gasten.
Zeker de moeite waard, vriendelijk personeel en eigenaren.
Maar wij willen eens Ultimate Dream proberen morgenavond, heeft iemand daar ervaring mee op de zaterdagavond ?
Zeker de moeite waard, vriendelijk personeel en eigenaren.
Maar wij willen eens Ultimate Dream proberen morgenavond, heeft iemand daar ervaring mee op de zaterdagavond ?
vrijdag 20 oktober 2017 om 22:33
Waarom? Iedereen komt daar voor hetzelfde...
Als je bekenden tegenkomt in een parenclub komen die echt niet alleen voor de sauna hoor.
De eerste keer dat we naar een pc gingen was de eerste man die binnen liep toen we aan de bar zaten een klant van ons, het kan dus altijd gebeuren.
Maar dan nog, niets om je voor te schamen!
Als je bekenden tegenkomt in een parenclub komen die echt niet alleen voor de sauna hoor.
De eerste keer dat we naar een pc gingen was de eerste man die binnen liep toen we aan de bar zaten een klant van ons, het kan dus altijd gebeuren.
Maar dan nog, niets om je voor te schamen!
Zouden die Viva Forum ontwikkelaars OOIT zelf op het forum gekeken hebben?? Kan het me niet echt voorstellen
!

vrijdag 20 oktober 2017 om 23:11
Hey Linda, I'm not sure if this comment is toward me but if it is we just want to visit for a first time having discussed everything with similar people. My comment may have been put across in the wrong way. I meant that would other women approach my girlfriend for girl on girl play? Not a bad thing but we have no idea how things work in a Parenclub
zaterdag 21 oktober 2017 om 12:49
In die 8 jaar ben ik nog nooit een bekende tegengekomen, en als het iemand zou zijn die ik liever niet tegenkom dan is de club zeker groot genoeg om op redelijke afstand elkaar te passeren en beiden toch een goeie avond te hebben.
Vaak horen we van mensen uit het hoge noorden dat ze expres ver weg naar een club gaan om geen andere noorderlingen tegen te komen omdat er zo wordt gekletst in hun dorp. Het is maar hoe publiek je arbeidsfunctie is, denk ik.
Ik ben eigen ondernemer en heb niets te vrezen, dat is misschien mijn geluk?
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:59
De stap naar parenclub gaan wij half november maken en op basis van de verhalen hier, gekozen voor fata.
Wij willen 10 november naar fata maar hebben geen idee of het daar op op die party dan idd drukker is dan op andere dagen en of dit geschikt is voor beginners. We zijn techno liefhebbers en ook een beetje huiverig voor de muziek op vrijdag. Ervaringen of advies??
Wij willen 10 november naar fata maar hebben geen idee of het daar op op die party dan idd drukker is dan op andere dagen en of dit geschikt is voor beginners. We zijn techno liefhebbers en ook een beetje huiverig voor de muziek op vrijdag. Ervaringen of advies??
zaterdag 21 oktober 2017 om 17:03
HalloSunenMoon schreef: ↑21-10-2017 13:59De stap naar parenclub gaan wij half november maken en op basis van de verhalen hier, gekozen voor fata.
Op zaterdag is het altijd wel druk hoor
Vrijdags verschillend .op zaterdag sowieso veel dance en techno muziek
De enigste feesten die echt veel drukker zijn zijn de Valentijn en de langste nacht feesten
Voor de rest is elke zaterdag wel vergelijkbaar hoor
zondag 22 oktober 2017 om 11:31
En.. hoe vonden jullie het? Het is onze favoriete p.c.; publiek lekker nuchter (veel uit het Oosten en Noorden), meestal alleen voor stellen en dames waardoor je geen last hebt van die opdringerige heren, het is er schoon en nog betaalbaar. Wij zijn van plan om 18 november weer naar Eroroma te gaan, nu al zin in!SamenSwingen schreef: ↑21-10-2017 17:20Vanavond zijn wij in Eroroma te vinden. 2 uur rijden, maar wel lekker in ons bussie op het terrein overnachten![]()
lekkergenietenpaar wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:38
Reden: Aanvulling.
Reden: Aanvulling.
11.14% gewijzigd
Live is short
zondag 22 oktober 2017 om 14:48
We hebben ons opperbest vermaakt, lekker ruim met vriendelijk personeel. De eigenaar (Jan) bouwt alles eigenhandig. Zwembadje hier en daar, sauna in aanbouw, buiten worden er nog zitjes in duckout-achtige paviljoens gemaakt. Overal plek om neer te ploffen en boven een zee van ruimte met kleine, grote en hele grote matrasruimten.
We hebben leuk contact gehad met allerlei leuke mensen. We gaan zeker nog eens terug!
We hoorden verschillende meningen over inn4love die daar ook in de buurt moet zitten. Weet jij daar wat meer over?
We hebben leuk contact gehad met allerlei leuke mensen. We gaan zeker nog eens terug!
We hoorden verschillende meningen over inn4love die daar ook in de buurt moet zitten. Weet jij daar wat meer over?
zondag 22 oktober 2017 om 15:07
Ook met een camcheck is een website nooit absoluut fakersvrij. Als single kun je natuurlijk ook even je buurvrouw vragen te helpen bij die camcheck...._Marana_ schreef: ↑18-10-2017 11:13Ik zit niet op SDC dus kan het niet echt vergelijken. Ik weet wel dat excitant veel kleiner is dat sdc. Er zijn geen single mannen toegestaan. Er zijn niet veel actieve single vrouwen. Het is absoluut fakersvrij, vanwege de camcheck.
Denk dat je excitant stil vindt als je erg actief bent op sdc. Er staan maar zelden date-oproepen, de meesten regelen dates persoonlijk. Ik ervaar het als een fijne community. Een keer of 4 per jaar organiseert de site een meet, soms in een club, soms elders.
Het werpt een drempel op, maar niet meer dan dat
zondag 22 oktober 2017 om 15:40
Mee eens dat een camcheck geen uitsluitsel geeft, het is in ieder geval beter dan een vinkje zetten waarin je van alles gevrijwaard wordt waarna men vervolgens volledige toegang tot expliciete foto's en zéér persoonlijke informatie krijgt. Dus de minderjarigen en de oude buurman van de hoek zullen hier geen toegang krijgen. Dat is dan 66% wat je al uitfiltert, je wilt nl alleen de doelgroep.
Dus een camcheck heeft zeker wèl waarde maar is geen keiharde garantie.
En single mannen die een buurvrouw zo ver krijgen om mee te doen bij een camcheck hebben voldoende sociale kracht om zelf een leuke dame te scoren, anders zat buuf er niet. Het is dan voor de camcheckende admin zaak om duidelijk te vermelden dat het om een swingerssite gaat zodat bij de behulpzame buuf tenminste een lampje gaat branden. Je kunt bovendien ook aan de onderlinge lichaamstaal opmerken of mensen een relatie hebben.
Dus een camcheck heeft zeker wèl waarde maar is geen keiharde garantie.
En single mannen die een buurvrouw zo ver krijgen om mee te doen bij een camcheck hebben voldoende sociale kracht om zelf een leuke dame te scoren, anders zat buuf er niet. Het is dan voor de camcheckende admin zaak om duidelijk te vermelden dat het om een swingerssite gaat zodat bij de behulpzame buuf tenminste een lampje gaat branden. Je kunt bovendien ook aan de onderlinge lichaamstaal opmerken of mensen een relatie hebben.
zondag 22 oktober 2017 om 15:47
Inn4love ligt nog meer naar het Noorden tegen de Duitse grens aan. Wij zijn daar 2 x geweest. Het is een mooie schone club. Toen wij er geweest zijn, waren er maar heel weinig mensen en de sfeer vonden we ook niet geweldig. Bij Eroroma is het vaak veel drukker met een leukere sfeer, althans dat is onze mening. Misschien zien we elkaar nog eens in EroromaSamenSwingen schreef: ↑22-10-2017 14:48We hebben ons opperbest vermaakt, lekker ruim met vriendelijk personeel. De eigenaar (Jan) bouwt alles eigenhandig. Zwembadje hier en daar, sauna in aanbouw, buiten worden er nog zitjes in duckout-achtige paviljoens gemaakt. Overal plek om neer te ploffen en boven een zee van ruimte met kleine, grote en hele grote matrasruimten.

lekkergenietenpaar wijzigde dit bericht op 22-10-2017 15:49
Reden: spelfout
Reden: spelfout
0.21% gewijzigd
Live is short
zondag 22 oktober 2017 om 15:55
Wel jammer dat een club minder druk is. Eigenlijk zouden alle clubs keihard moeten lopen want dan hebben we meer swingkeus. Het is niet anders. Bedankt voor jullie mening!
Wellicht ontmoeten we elkaar eens, kletsen we gezellig verder! xxx
Wellicht ontmoeten we elkaar eens, kletsen we gezellig verder! xxx
anoniem_288339 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 15:57
Reden: Foto van ons toegevoegd
Reden: Foto van ons toegevoegd
0.00% gewijzigd
zondag 22 oktober 2017 om 19:55
Hoi Daroetje.Daroetje schreef: ↑17-10-2017 15:00Ik vind beetje lastig allemaal ivm risico SOA/HIV.
Maar ik lees nu dat risico minimaal is als je niet deepthroat en geen sperma inslikken ofcourse. Maar ja hoe zit dat dan met beffen?
Mijn partner zegt dat hij dus zonder beflap gaat doen. Er komt nu blijkbaar een 5de persoon erbij, een vrouw. We hebben een foto gezien, dus wel prima. Ik heb eigenlijk totaal geen idee of ik het met een vrouw wil doen. Tijdens drankje zal ik wel weten of ik het wil of niet. Dat zal ik wel voelen. Ik ben benieuwd.
Over pijpen.. tja ik dacht condoom. Maar ja mijn partner zegt: latex smaak in je mond. Haha. Ja dat klopt. Ik ga even meer lezen over orale seks en de risico's.
Ach ja, misschien gaan we wel weg na het drankje. Dan hoef ik er niet meer druk over te maken. Of zij vinden ons niks. haha.
We zijn natuurlijk wel benieuwd naar jullie ervaring bij dit stel ( of trio ). Laat het eens weten!
Liefs
maandag 23 oktober 2017 om 11:05
Hi allemaal,
Ik heb hier nog nooit eerder gepost maar hoop dat jullie mij even willen helpen.
Mijn partner gaan regelmatig naar de Fata en Fun en ik ben weer toe aan een nieuw lingeriesetje. Christineleduc en veel andere sites vind ik niet zo. De kwaliteit en uitstraling trekken mij niet. Ik ben op zoek naar een combi chique/sexy, budget ongeveer 100 euro.
Hebben jullie tips?
Ik heb hier nog nooit eerder gepost maar hoop dat jullie mij even willen helpen.
Mijn partner gaan regelmatig naar de Fata en Fun en ik ben weer toe aan een nieuw lingeriesetje. Christineleduc en veel andere sites vind ik niet zo. De kwaliteit en uitstraling trekken mij niet. Ik ben op zoek naar een combi chique/sexy, budget ongeveer 100 euro.
Hebben jullie tips?