Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

zondag 15 januari 2017 om 20:33
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 17
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
maandag 23 oktober 2017 om 12:16
Probeer eens Victoria Secret?lotte40 schreef: ↑23-10-2017 11:05Hi allemaal,
Ik heb hier nog nooit eerder gepost maar hoop dat jullie mij even willen helpen.
Mijn partner gaan regelmatig naar de Fata en Fun en ik ben weer toe aan een nieuw lingeriesetje. Christineleduc en veel andere sites vind ik niet zo. De kwaliteit en uitstraling trekken mij niet. Ik ben op zoek naar een combi chique/sexy, budget ongeveer 100 euro.
Hebben jullie tips?
maandag 23 oktober 2017 om 13:31
ik draag graag vintagestyle. Dus mooie jarretelgordels enzo.
https://www.mioki-lingerie.nl/
https://www.mioki-lingerie.nl/
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
maandag 23 oktober 2017 om 20:32
Hihi. Ja ik ben ziek geworden. Ben nog beetje ziek. Dus we moesten afzeggen!
We moeten nog een nieuwe date plannen. Zodra het is geweest, laat ik het weten.
woensdag 25 oktober 2017 om 00:20
woensdag 25 oktober 2017 om 08:05
Fiona punt nl heeft mooie setjes van maison close in de salelotte40 schreef: ↑23-10-2017 11:05Hi allemaal,
Ik heb hier nog nooit eerder gepost maar hoop dat jullie mij even willen helpen.
Mijn partner gaan regelmatig naar de Fata en Fun en ik ben weer toe aan een nieuw lingeriesetje. Christineleduc en veel andere sites vind ik niet zo. De kwaliteit en uitstraling trekken mij niet. Ik ben op zoek naar een combi chique/sexy, budget ongeveer 100 euro.
Hebben jullie tips?
Asos punt com heeft ook erg gave setjes (ken de kwaliteit van asos lingerie zelf niet, maar heeft in ieder geval al hele andere uitstraling dan de christine of pabo troep...)
Als je van retro lingerie houdt: Kiss me deadly of What katie did
donderdag 26 oktober 2017 om 21:54
Wij zijn toch niet geweest, dit keer gekozen voor de normale sauna, ook relaxed hoor maar minder spannend. Volgende keer doen we weer een poging dan gaan we naar UD of Fata. Wel hoop ik dat er nog meer mensen zijn die ervaring hebben met Ultimate dream. Bij de fata hebben we ook al vaak genoten van de ongedwongen open sfeer en er ook een leuk trio gehad.hijenzijsamen schreef: ↑25-10-2017 00:20Hoe was het daar op zaterdag nu?
We zijn er begin van het jaar een keer geweest, toen was het erg rustig.

vrijdag 27 oktober 2017 om 08:19
maandag 6 november 2017 om 08:59
Vrijdag gaan wij voor het eerst naar ren pc. Gekozen voor fata. Nu ben ik een beetje onzeker over mijn lengte. Ik ben 1.80 en met hakken dus nog langer. Staat wel mooier maar ik ben bang dat ik dan erg opval en voor een eerste keer hoeft dat voor mij niet echt. Lopen vrouwen daar ook wel op platte schoenen?
maandag 6 november 2017 om 13:54
@SunenMoon
Wat leuk dat jullie de stap wagen naar de Fata, een goede keus!
De meeste dames lopen op hakken. Het zal niemand opvallen of je hoge of lage hakken draagt. 1.80 en hakken maakt dat je inderdaad wat meer opvalt als je over het maaiveld kijkt, al kan ik me niet voorstellen dat iemand anders daar echt op gaat letten. En als iemand je (hypothetisch dus) toch afkeurt op je lengte is dat toch niet jouw type....
Zorg dat je gewoon leuk voor de dag komt!
Wat leuk dat jullie de stap wagen naar de Fata, een goede keus!
De meeste dames lopen op hakken. Het zal niemand opvallen of je hoge of lage hakken draagt. 1.80 en hakken maakt dat je inderdaad wat meer opvalt als je over het maaiveld kijkt, al kan ik me niet voorstellen dat iemand anders daar echt op gaat letten. En als iemand je (hypothetisch dus) toch afkeurt op je lengte is dat toch niet jouw type....
Zorg dat je gewoon leuk voor de dag komt!
maandag 6 november 2017 om 15:51
SunenMoon schreef: ↑06-11-2017 08:59Vrijdag gaan wij voor het eerst naar ren pc. Gekozen voor fata. Nu ben ik een beetje onzeker over mijn lengte. Ik ben 1.80 en met hakken dus nog langer. Staat wel mooier maar ik ben bang dat ik dan erg opval en voor een eerste keer hoeft dat voor mij niet echt. Lopen vrouwen daar ook wel op platte schoenen?
Ik ben ook 1m80 en ik heb echt nooit gedacht dat ik daardoor teveel zou opvallen. Ik vind hakken mooier staan dan platte schoenen. En ik heb me nog nooit te lang gevoeld in een club (of waar dan ook). Ik loop vrijwel altijd op hakken (op mijn werk tot 5 cm, dus niet echt hoog). Maar als jij je fijner voelt op platte schoenen, gewoon doen. Er zijn ook genoeg mensen die op blote voeten lopen. Dat durf ik zelf niet, bang voor glas of mensen die op mijn voeten gaan staan of zo, al komt dat eigenlijk nooit voor.
Gewoon dragen wat je fijn en mooi vindt dus.
maandag 6 november 2017 om 16:49
maandag 6 november 2017 om 16:53
Andere vraag: we waren afgelopen zaterdag voor het eerst bij café Stout in Arnhem op de 'besloten' SDC avond (waar niemand op een gastenlijst keek of zo). We waren aan de vroege kant, dus het was nog niet heel erg druk. We moesten ook op tijd weer weg dus we hebben niet gezien hoe de avond verder is verlopen. We vonden het zeker wel de moeite waard, al viel de aanspraak wat tegen... Wie is hier ook wel eens geweest en wat vonden jullie er van? En waar moet je zijn, boven of beneden?

dinsdag 7 november 2017 om 23:06
Even een gek idee..heeft iemand hier mensen leren kennen via Viva?
Ik kan gewoon een advertentie zetten in contact toch? stel met drie kinderen onder de 10 zoekt idem die houden van lekker leven, drinken, vakanties in warme oorden en het delen van partners bij gelegenheid..
of ben ik nu te ruimdenkend?
en dit is geen hengelen..het is een vraag
Ik kan gewoon een advertentie zetten in contact toch? stel met drie kinderen onder de 10 zoekt idem die houden van lekker leven, drinken, vakanties in warme oorden en het delen van partners bij gelegenheid..
of ben ik nu te ruimdenkend?
en dit is geen hengelen..het is een vraag