Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben altijd full-face op SDC gestaan en hier doe ik het nog eens. Ik laat me de dienst niet uitmaken wat wel of niet zou mogen. Ik lust ze rauw!
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_354010 wijzigde dit bericht op 06-03-2018 16:32
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallotjes allemaal,

Nieuw op het forum, niet helemaal nieuw in het wereldje..
Al wat thuisdates gehad, naar kinky Paradise, prikkel en bitch geweest.
Alleen gaan we nu zaterdag voor het eerst naar een parenclub..
En ik ben zo ongelofelijk stik nerveus.
De keuze is gevallen op ultimate dream omdat ik daar in de buurt een hotelovernachting had gewonnen 😀 ze hebben zaterdag voor het eerst een soort van thema avond ultimate young. Ik weet dat ik over die spreekwoordelijke drempel moet maar ben bang dat ik mij op het allerlaatste moment bedenk..
Alle reacties Link kopieren
Bibloempje schreef:
11-01-2018 13:21
Hallotjes allemaal,

Nieuw op het forum, niet helemaal nieuw in het wereldje..
Al wat thuisdates gehad, naar kinky Paradise, prikkel en bitch geweest.
Alleen gaan we nu zaterdag voor het eerst naar een parenclub..
En ik ben zo ongelofelijk stik nerveus.
De keuze is gevallen op ultimate dream omdat ik daar in de buurt een hotelovernachting had gewonnen 😀 ze hebben zaterdag voor het eerst een soort van thema avond ultimate young. Ik weet dat ik over die spreekwoordelijke drempel moet maar ben bang dat ik mij op het allerlaatste moment bedenk..
Hmmm herkenbaar. Ik wil al een tijdje naar zoiets maar de stap is soms wat te groot waardoor ik het nog niet gedaan heb. Het lijkt me echt heeel gaaf..
Alle reacties Link kopieren
WilliamW92 schreef:
11-01-2018 13:24
Hmmm herkenbaar. Ik wil al een tijdje naar zoiets maar de stap is soms wat te groot waardoor ik het nog niet gedaan heb. Het lijkt me echt heeel gaaf..
Ja wij lopen al even met idee..
Maar denk toch dat mijn nieuwsgierigheid en drang naar het onbekende het wint van de angsten die ik heb.
Alle reacties Link kopieren
Wij zouden voor een thuisdate nerveuzer zijn... In een club ga je gewoon weer weg met een welgemeend 'doei' als het je niet bevalt. Of je trekt je terug in een hoekje en hebt het leuk met z'n tweeën. Bij een thuisbezoek is dat al lastiger.
Dus als jullie een aantal thuisdates doorstaan hebben, is een club een makkie.
Alle reacties Link kopieren
Bibloempje schreef:
11-01-2018 13:21
Al wat thuisdates gehad, naar kinky Paradise, prikkel en bitch geweest.
Alleen gaan we nu zaterdag voor het eerst naar een parenclub..
maar kinky Paradise is toch in een parenclub? En wat ik mij daarvan herinner gebeurt daar, naast het dansen, ook best het één en ander.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Prikkelgeil is in diezelfde parenclub.

De stap van KP naar een andere club is inderdaad niet groot. En thuisdates vind ik ook spannender dan een avondje clubben. Bedenk vooral dat er niets moet he. Je gaat sowieso een lekkere avond hebben met je lief, en alles wat er met anderen gebeurt is optioneel.
Alle reacties Link kopieren
Bibloempje schreef:
11-01-2018 15:33
Ja wij lopen al even met idee..
Maar denk toch dat mijn nieuwsgierigheid en drang naar het onbekende het wint van de angsten die ik heb.

Ik hoop het voor je! Ik ben jaloers als het je lukt. Bij mij komt het ook doordat ik alleen ben. Ik durf niet zo snel alleen naar zoiets te gaan hoe graag ik het ook zou willen. Maar een buddy daarin vinden is lastig, so it seems.
Alle reacties Link kopieren
Ja als je het zo zegt is het misschien ook wel zo dat thuisdate spannender is..
Zal ook denk meer de spanning voor het onbekende zijn.
Maar nu 7 maanden niks gedaan, het voelt weer als de eerste keer.

Ja kp is ook in een parenclub maar daar ligt de aandacht meer op het feest. Althans dat is mijn mening zijn er een paar keer geweest maar nog geen ene keer wat gedaan haha.

Zien wel hoe het loopt, geen verwachtingen kan het alleen maar meevallen.

Nog wel een vraagje op feestjes heb ik altijd een klein tasje bij mij, kan dat in pc ook of ben ik dan de enige? Kan niet zonder mijn labello en tictacs :-D
Het kan wel maar ik doe het zelf nooit, ik vind het lastig. Dan moet je er aan denken dat je je tasje steeds meeneemt, soms is het al zo zoeken naar alle kledingstukken en zo ;-) Je kunt evt ook een paar keer naar de locker lopen voor een tictacje en wat labello.
Alle reacties Link kopieren
Bibloempje schreef:
11-01-2018 17:52
Ja als je het zo zegt is het misschien ook wel zo dat thuisdate spannender is..
Zal ook denk meer de spanning voor het onbekende zijn.
Maar nu 7 maanden niks gedaan, het voelt weer als de eerste keer.
Een thuisdate.. hmm lijkt me ook spannend. Ik heb ooit een keer een meisje ontmoet via Tinder die bleek van bdsm te houden. Dat heb ik met haar uitgeprobeerd en sindsdien wil ik meer ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
11-01-2018 17:54
Het kan wel maar ik doe het zelf nooit, ik vind het lastig. Dan moet je er aan denken dat je je tasje steeds meeneemt, soms is het al zo zoeken naar alle kledingstukken en zo ;-) Je kunt evt ook een paar keer naar de locker lopen voor een tictacje en wat labello.
Hmmm ja daar heb je een punt haha vandaar ook mijn vraag.😉
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan zaterdag weer eens terug naar de Fata, waar "het swingen" voor ons bijna drie jaar geleden begon...

Na een aantal hele mooie ervaringen in 2015 in de Fata zijn we een paar keer bij de Fun geweest (ook zeer goed bevallen!) en in een Belgische club. We hebben die enkele keren per jaar echt nog steeds veel plezier op zo'n "erotisch avondje uit" en hopen ook morgen weer leuke stellen te ontmoeten en veel activiteit mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Nemen altijd een tasje mee de club in. Kauwgum, sigaretten, extra condooms, weet ik veel. Het is zo gewend, dat we hem nergens meer laten liggen. Steeds naar die locker haalt je zo uit de sfeer, vinden wij.
Alle reacties Link kopieren
keesadam schreef:
12-01-2018 17:30
Nemen altijd een tasje mee de club in. Kauwgum, sigaretten, extra condooms, weet ik veel. Het is zo gewend, dat we hem nergens meer laten liggen. Steeds naar die locker haalt je zo uit de sfeer, vinden wij.
Ja denk dat ik toch mijn tasje meeneem.. Normaal zou ik nog wel wat in mijn man zijn broekzakken kunnen stoppen, maar dat wordt hem nu niet :lol:
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben altijd een klein tasje mee, voor condooms, glijmiddel en vooral tandenstokers. Erg handig maar houd er rekening mee dat er gejat wordt, doe niks van waarde in je tasje en pas op dat je lockersleutel ook interessant is, dan hebben ze alles...
Alle reacties Link kopieren
SamenSwingen schreef:
12-01-2018 20:08
Wij hebben altijd een klein tasje mee, voor condooms, glijmiddel en vooral tandenstokers. Erg handig maar houd er rekening mee dat er gejat wordt, doe niks van waarde in je tasje en pas op dat je lockersleutel ook interessant is, dan hebben ze alles...
Hé bah zelfs in de pc.. :-x
Thnx voor de tip
Alle reacties Link kopieren
3N3RGY schreef:
12-01-2018 16:17
Wij gaan zaterdag weer eens terug naar de Fata, waar "het swingen" voor ons bijna drie jaar geleden begon...

Na een aantal hele mooie ervaringen in 2015 in de Fata zijn we een paar keer bij de Fun geweest (ook zeer goed bevallen!) en in een Belgische club. We hebben die enkele keren per jaar echt nog steeds veel plezier op zo'n "erotisch avondje uit" en hopen ook morgen weer leuke stellen te ontmoeten en veel activiteit mee te maken.
Gezellig..tot morgen
Alle reacties Link kopieren
Diefstal komt helaas ook in clubs voor. Schoenen, lingerie, je hoeft niet extreem op te passen, maar toch.
Maar het gebeurt overal in deze wereld, en in clubs komen allerhande soorten mensen, dus ook mensen met een slechte inborst.
Alle reacties Link kopieren
Nou getver maar ja net wat je zegt je ontkomt er bijna niet aan..

Wij zijn net in hotel aangekomen en gaan straks richting ultimate dream.

Iedereen een fijne avond!
Bibloempje schreef:
13-01-2018 19:19
Nou getver maar ja net wat je zegt je ontkomt er bijna niet aan..

Wij zijn net in hotel aangekomen en gaan straks richting ultimate dream.

Iedereen een fijne avond!
Ja, jij ook.

:whip:
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_354010 wijzigde dit bericht op 06-03-2018 16:31
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nieuw op het forum, niet nieuw in de swingerswereld. Leuk om de discussies hier te lezen en wellicht wat mee te praten.

@Bibloempje ben wel benieuwd hoe je het ervaren hebt.

Zelf zijn we vrijdag voor het eerst naar sameplace geweest. Een beetje gemengde gevoelens aan over gehouden. De muziek wat te veel jaren 80 en salsa, mocht van mij wat pittiger.
Wel erg leuke mensen ontmoet en een paar oude bekenden, de avond is zeker spannend en leuk geweest met de nodige actie.
Leuk om eens voor wat minder geld erotisch uit te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hallo wij zijn nieuw op dit forum, wij zijn een stel van 44 en 49 jaar en gaan vaker naar een parenclub. Wij vinden het super opwindend om te zien en gezien te worden. De verdwaalde handen zijn ook altijd welkom.. dus wij zijn benieuwd wie wij a.s. zaterdag 20 januari tegen komen in Mystique ???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven