Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Marana-- schreef:
11-02-2018 20:19
Graag gedaan ;-D
Heb je mij al gezien? heb ik jou al gezien? ;-D

Het doet mij echt denken aan vief van vroeger..toen we nog fototopics op de sexpijler hadden..dat was zo leuk om dan mensen te kennen van hier en dan ook foto's van hun lijf te zien..those where the days..
SamenSwingen schreef:
11-02-2018 18:34
Er zijn leuke KIK groepen hoor. Kijk eens op het forum van het Kamasutrafestival, dat is nog in de lucht. Datingsites zijn iets van 1980...
Wat een leuke tip, dank je wel, ik ben inmiddels aangemeld daar :)
Alle reacties Link kopieren
shifty schreef:
11-02-2018 18:02
Maar daarom voel ik me bijvoorbeeld weer wel beter thuis op excitant waar ze een goeie reality check hebben en waar je dus ook direct merkt dat mensen minder gereserveerd zijn naar elkaar.
Dit vind ik altijd een gevaarlijke uitspraak. Ik weet niet waar de reality check uit bestaat bij excitant, maar vaak creëert zo'n check alleen maar schijnveiligheid. Als het een cam-check is dan kun je als man alleen bijvoorbeeld ook je buurmeisje vragen om samen even naar de cam te zwaaien... Natuurlijk beperkt het de risico's, maar klakkeloos er vanuit gaan dat het na zo'n check veilig is en naakfoto's plaatsen waar je herkenbaar op staat zou ik toch niet doen...
Alle reacties Link kopieren
SamenSwingen schreef:
11-02-2018 13:20
Wappen of niet wappen, oude of jongere swingers. Zo zijn er meer redenen te zoeken om anderen te vermijden. Prima allemaal maar realiseer wel dat zogauw het over 'die wappers' gaat, een smaak hebben overgaat in discriminatie. Terwijl we met swingen juist die verbinding zoeken. Niet die uitsluiting.
Wij zoeken ook die verbinding, en juist om die verbinding te vinden, sluiten wij op voorhand al veel mensen uit.
We zijn in een club voor ons plezier, en niet om goedheid onder de mensen te brengen.
Sommige bezoekers zullen ons ook wel uitsluiten en dat vinden wij prima. Soms wel jammer natuurlijk, maar ja.
Discriminatie is een woord dat in de huidige tijd te pas en te onpas van stal wordt gehaald.
Ik sprak zelfs iemand die vond dat parenclubs die alleen stellen binnenlaten die uit m/v bestaan, enorm discrimineren.
Zal best maar ik ben toch blij dat het gebeurt, en het is zakelijk waarschijnlijk ook de enige manier om je kop boven water te houden.
Zoals sommige gay-sauna's ook geen dames toelaten, en vrouwencafe's geen mannen.
Alle reacties Link kopieren
Over de site IShotMyself....
De meeste profielen van dames zijn fake.
Vel profielen van stellen ook.
Het mooie is dat nu de ene trieste man met een andere trieste man zit te chatten... beiden in de veronderstelling dat ze met een biseksuele hoogblonde dame zitten te chatten. Prachtig toch?
En het aantal mannen die meteen zonder iets te lezen of 3 seconden kritisch te kijken hun reageersels neerplempt... ongelofelijk. Dat zijn dezelfde mannen die pillen kopen waarmee je snikkel 10 cm langer wordt binnen een week.
Alle reacties Link kopieren
Zijn toch ook nog wel echte hoogblonde bi-dames op ism te vinden hoor ;)
Maar de fake profielen pik je er toch zo uit? Op taalgebruik, op reactiesnelheid, op type foto's etc
Sta jij daar ook op Vicky?

en ik zie genoeg hoogblonde bi-dames die volgens mij echt zijn :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Ja, jij pikt die er snel uit, en de meeste mensen met een beetje gezond verstand. Maar kom daar maar eens om op ISM.
Het merendeel van de mannen daar is sociaal invalide en zou eigenlijk een uitkering moeten krijgen.
Wij schrijven nooit een dame alleen aan of reageren op een dame zonder zogenaamde verify foto. Stellen eigenlijk ook niet.
Wat we volgens mij ook in sommige profielen zien, is dat het misschien wel een echt stel of gelegenheidsstel is, maar dat zij werkelijk geen idee heeft dat ze met haar hoofd op zo'n site staat. Zij dacht gewoon wat leuke prive-foto's te maken om hem te plezieren en hij dropt ze lekker op ISM.
hee leuk, kees ook op ism :) maakt het toch weer spannender..om te raden wie wie is :)

Maar wat je aanroert..ja..ik heb ook de indruk dat persoon 3,45 of 6 niet op de hoogte is dat hij/zij zo op een openbare site te vinden is..pas op mensen met wie foto's heeft waar jij op staat.
keesadam schreef:
12-02-2018 17:24

Wat we volgens mij ook in sommige profielen zien, is dat het misschien wel een echt stel of gelegenheidsstel is, maar dat zij werkelijk geen idee heeft dat ze met haar hoofd op zo'n site staat. Zij dacht gewoon wat leuke prive-foto's te maken om hem te plezieren en hij dropt ze lekker op ISM.

Profielen waarbij ik dat vermoeden heb vermijd ik ook als de pest. Maar je pikt de fake-profielen er inderdaad snel genoeg uit.

Geen idee of je mij al gespot hebt Tomcat, ik heb jou nog niet gezien iig ;-) Heb je Willem van dit forum al gespot trouwens?
vicky87 schreef:
12-02-2018 16:38
Dit vind ik altijd een gevaarlijke uitspraak. Ik weet niet waar de reality check uit bestaat bij excitant, maar vaak creëert zo'n check alleen maar schijnveiligheid. Als het een cam-check is dan kun je als man alleen bijvoorbeeld ook je buurmeisje vragen om samen even naar de cam te zwaaien... Natuurlijk beperkt het de risico's, maar klakkeloos er vanuit gaan dat het na zo'n check veilig is en naakfoto's plaatsen waar je herkenbaar op staat zou ik toch niet doen...

Helemaal mee eens dat je je moet realiseren dat geen enkel systeem waterdicht is. En dat je dus ook zelf in de hand moet houden wat wel en wat niet de deur uit gaat.

Het vind vooral het verschil in sfeer heel erg groot. Net zoals een club waar bijvoorbeeld geen single mannen worden toegestaan. De sfeer is gewoon anders als er niet 10 man om je heen staat te hijgen omdat je BH-bandje af zakt. Je voorkomt nog steeds niet dat een single man toch stiekem binnen sluipt met behulp van zijn buurmeisje, maar dat is dan de uitzondering waar je niet je hele avond op hoeft af te stemmen.

Overigens ken ik maar 1 site waar een dergelijk camcheck op die manier gedaan wordt. Je moet wel een heel vrijdenkend buurmeisje hebben wil je op die manier binnen komen. Maar nogmaals; ik ben het met je eens dat je ook dan niet alle reserves over boord kan gooien.
Marana-- schreef:
12-02-2018 18:39
Profielen waarbij ik dat vermoeden heb vermijd ik ook als de pest. Maar je pikt de fake-profielen er inderdaad snel genoeg uit.

Geen idee of je mij al gespot hebt Tomcat, ik heb jou nog niet gezien iig ;-) Heb je Willem van dit forum al gespot trouwens?
Geen idee of ik jou heb gespot..heb wel iemand gezien met een naam die lijkt op Marana maar of jij/jullie dat zijn??
Ik heb ook geen idee wie Willem is :)

Het zou makkelijk zijn als iedereen overal dezelfde bijnaam gebruikt :D
tomcat schreef:
13-02-2018 09:23
Geen idee of ik jou heb gespot..heb wel iemand gezien met een naam die lijkt op Marana maar of jij/jullie dat zijn??
Ik heb ook geen idee wie Willem is :)

Het zou makkelijk zijn als iedereen overal dezelfde bijnaam gebruikt :D

Mocht je shifty vinden .. ik ontken alles!
tomcat schreef:
13-02-2018 09:23

Het zou makkelijk zijn als iedereen overal dezelfde bijnaam gebruikt :D


Haha nee ik kijk wel uit! Je moet werelden gescheiden houden he ;-D
Alle reacties Link kopieren
De grote vraag: Welke club is volgens jullie het beste om te beginnen.??
We hebben daar nog niet veel ervaring in...

We zijn nog niet in voor PR of Swingen. Maar puur eerst om kijken en bekeken worden. En de sfeer moet ook gezellig zijn natuurlijk. En het liefst waar geen single mannen komen....
Ligt er aan waar je woont denk ik..Fata Morgana en Fun4Two zijn een vrij veilige keuze om rustig eens te gaan kijken voor een eerste keer.
Uomo schreef:
13-02-2018 11:46
Ligt er aan waar je woont denk ik..Fata Morgana en Fun4Two zijn een vrij veilige keuze om rustig eens te gaan kijken voor een eerste keer.
Fata en Fun lijken mij inderdaad ook prima opties om een keer voor de eerste keer te gaan; goed aangeschreven, niet te klein (zelf geen ervaring met de fun).

En Eroroma of PartyPlayers (iets noordelijker van het het land) zouden ook een optie kunnen zijn.

Je kan misschien beter iets verder rijden naar een wat grotere club dan lokaal naar een kleine club als je voor de eerste keer gaat. En je kan zo'n club ook gewoon bellen/mailen met de vraag wat een goeie 'starters-avond' zou kunnen zijn.
SamenSwingen schreef:
11-02-2018 18:34
Ja, die site is alleen voor stellen. We hebben er een maandje opgestaan. Teveel regeltjes en je mag er niet over andere datingsites praten, dan krijg je gelijk onmin met de admin. Terwijl ze hier zelf reclame zitten te maken, heel scheef. :bonk: Dus een 'fijne site' kan ik het niet noemen.
Heel herkenbaar, toen ze “ontstonden” uit een site die slecht geleid werd was dat al. Even lid geweest gelijk gestopt en de reclame machine van “hun” kom je overal tegen..... al vele jaren..... maar daar is niets mis mee :-D dat is volhardend...

Maar helaas moet ik hetzelfde bijna zeggen van “samenswingen” verschil dat het geen daten is maar ook die kom je overal tegen en ze, exita t en samenswingen, vliegen elkaar op meer sites (bijna) in de haren...

Reden temeer om ver weg te blijven van dat geneuzel en gewoon afentoe iets te proberen en ogen en oren open te houden. Zo krijg je vaak leuke contacten zonder gelijk een “bedoeling”.
Ik heb inderdaad ook een hekel aan geneuzel om dat soort zaken. Je moet gewoon je kracht uit jezelf halen en niet uit het feit dat je anderen omlaag kan halen.

Maar eerlijk is eerlijk; ik krijg ook niks mee van dat geneuzel dus ofwel ik zie het niet ofwel het is er niet (in mijn directe omgeving dan).
alenma schreef:
13-02-2018 11:39
De grote vraag: Welke club is volgens jullie het beste om te beginnen.??
We hebben daar nog niet veel ervaring in...

We zijn nog niet in voor PR of Swingen. Maar puur eerst om kijken en bekeken worden. En de sfeer moet ook gezellig zijn natuurlijk. En het liefst waar geen single mannen komen....
This is also our choice when we visit in June. To have fun looking and being watched so Fata is where we will visit and probably play in all areas 😉
Alle reacties Link kopieren
alenma schreef:
13-02-2018 11:39
De grote vraag: Welke club is volgens jullie het beste om te beginnen.??
We hebben daar nog niet veel ervaring in...

We zijn nog niet in voor PR of Swingen. Maar puur eerst om kijken en bekeken worden. En de sfeer moet ook gezellig zijn natuurlijk. En het liefst waar geen single mannen komen....
Kijk hoe ver het is voor jullie, maar bij de meeste clubs zijn wel hotels in de buurt die niet al te duur zijn.
Wij rijden meer dan 1 uur naar 'onze' club terwijl een andere club maar 20 minuten van ons vandaan is.
Verder misschien kijken wat voor soort muziek je leuk vindt, want daar zit je wel een uur of 5 in.
Fata Morgana is soms echt hard-core party, Mystique is meer een beetje ouwerwetse disco met dito inrichting.
Fun4Two draait breed, maar met de nadruk op dance. De DJ draait wel elke week hetzelfde, maar als je de 1ste keer komt, merk je daar niks van :-D
Eten zijn bij zowel Fata als Fun is goed. Mystique beduidend minder.
Fun is wel de drukst bezochte club, dus je kunt iets meer opgaan in de massa.
anoniem_172568 wijzigde dit bericht op 15-02-2018 16:37
Reden: verduidelijking
3.86% gewijzigd
alenma schreef:
13-02-2018 11:39
De grote vraag: Welke club is volgens jullie het beste om te beginnen.??
We hebben daar nog niet veel ervaring in...

We zijn nog niet in voor PR of Swingen. Maar puur eerst om kijken en bekeken worden. En de sfeer moet ook gezellig zijn natuurlijk. En het liefst waar geen single mannen komen....

Onze eerste ervaring was er ook een van kijken en bekeken worden, dit was bij de Fata. Ons erg goed bevallen, want nies hoeft daar en alles mag. Aanrader dus, vinden wij!
HappyFamily038 schreef:
16-02-2018 08:24
Onze eerste ervaring was er ook een van kijken en bekeken worden, dit was bij de Fata. Ons erg goed bevallen, want nies hoeft daar en alles mag. Aanrader dus, vinden wij!
Hello

Happy Family I have private messaged you!
Hmmm my message remains in outbox does anyone want to answer my private question please 😊
Alle reacties Link kopieren
Welshy schreef:
16-02-2018 17:14
Hmmm my message remains in outbox does anyone want to answer my private question please 😊
Probably they didn't select the option " Others may send me messages" in Preferences, therefore your message stay's in the outbox and they will not receive any message.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven