Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Ad5641. Ik weet niet wat de beste methode is, ik kan je alleen vertellen hoe wij het doen.
Als we een stel voor het eerst ontmoeten bij ons thuis, beginnen we gewoon rustig met een kopje koffie/thee, meestal aan de keukentafel. Dat praat ongedwongen, en dan kunnen we ervaren hoe het klikt.

Na de koffie verplaatsen we ons dan meestal naar onze grote hoekbank. Deze bank zit heel diep, is meer om op te hangen dan op te zitten, en als je de kussens eruit gooit kun je er heel goed met z'n vieren op seksen.

We gaan eerst natuurlijk gewoon zitten op de bank. Dames meestal in het midden, heren aan de buitenkant. Meestal laten we de gasten eerst gaan zitten, en dan hebben wij tijdens het inschenken van de drankjes even een kort onderonsje om te checken of wij er allebei verder mee willen gaan. Het andere stel heeft op dat moment dus ook even de kans om het met elkaar kort te sluiten.

Dan gaan wij naast hen zitten, legt mijn vriend vaak al zijn arm op de leuning achter haar of om haar heen, en ik leg mijn hand op zijn of haar been. En dan gaat het verder redelijk vanzelf.


De opmerking dat 1 van jullie nog te jong is om bijv naar een club te gaan, doet mij ook wel afvragen hoe jong jullie zijn. En hoe lang zijn jullie samen? Hoe zeker zijn jullie van jullie relatie? Kun je het aan om je partner met een ander te zien seksen?
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_368488 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 21:30
99.29% gewijzigd
Oh ja, ik had inderdaad iets gelezen over een kindje, was nog vergeten daarop te reageren. Wij spreken zelf niet graag af bij iemand thuis, als daar ook kinderen slapen. In jullie geval is het nog een baby'tje dus zal het kind in kwestie niet onverwacht in de kamer staan. Wij daten vaak stellen met kinderen die wel naar beneden kunnen komen, en dat risico nemen wij liever niet. Bij ons thuis zijn geen kinderen, dus met die stellen spreken we altijd in ons huis af.
AD5641 schreef:
27-04-2018 09:14
We zijn 17 tot 21 en zeker van onze relatie. Daarom wilde we een stapje verder gaan. Ik vind het niet erg om mijn vriend met een ander te delen want ik weet dat hij bij mij blijft, wij hebben namelijk ook een kindje gekregen afgelopen januari.

Bedankt voor jullie tips 👍

Juist ja. Jullie hebben elkaar leren kennen toen jullie nog jong waren en zijn verliefd geworden. Na een tijdje waren jullie aan seks toe maar gelukkig zijn jullie daarbij volwassen genoeg om het veilig te doen. En weer een tijd later, toen jullie een stabiele relatie hadden en na je opleiding samen een eigen bestaan hebben opgebouwd, zijn jullie uiteindelijk weloverwogen op je 16e aan kinderen begonnen. Jullie wilde er natuurlijk niet ondoordacht aan beginnen maar gelukkig hebben jullie veel levenservaring en diverse relaties gehad dus weten jullie dat het tussen jullie wel goed zit. Nadat jullie kindje geboren is zijn jullie inmiddels ook al weer 3 hele maanden verder dus is het wel logisch dat jullie toe zijn aan een nieuwe stap in jullie relatie. Heel begrijpelijk dat jullie nu ook wat tijd voor jezelf nemen nu die kleine ook al weer zo oud is. Tsjonge wat gaat de tijd toch snel.

:facepalm:

Oftewel .. jullie moeten hier niet advies vragen voor de volgende stap in jullie relatie. Jullie moeten eigenlijk een mep voor je harses krijgen zodat je eens stil staat bij waar je nu bent en wat er nu belangrijk is voor je relatie en je gezin.
Alle reacties Link kopieren
HappyFamily038 schreef:
25-04-2018 08:15
Het is niet mijn bedoeling om reclame te maken, maar kijk eens op:

> zijaanzij (.nL)
> intogirls (.nl)

Of plan gewoon een leuke thuisdate via SDC of iets dergelijks, mogelijkheden genoeg ;-)
Bedankt!
shifty schreef:
27-04-2018 21:54
Jullie moeten eigenlijk een mep voor je harses krijgen zodat je eens stil staat bij waar je nu bent en wat er nu belangrijk is voor je relatie en je gezin.
Ja maar, ja maar... ze zijn zeker van hun rela-hatie.
Alle reacties Link kopieren
.
sempie wijzigde dit bericht op 30-04-2018 09:57
0.00% gewijzigd
Geniet!
Wij waren dit weekend voor de tweede keer in Bornedries in Sint-Truiden en het bevalt ons daar heel goed. Qua leeftijd een gevarieerd publiek met ietwat de nadruk op de wat oudere swinger (zijn zelf ook al wat ouder), maar zeker ook een redelijk aandeel twintigers en dertigers. Publiek is party-minded en er is duidelijk aandacht besteed aan mooie en uitdagende lingerie. Een aantal dames gaat al snel zeer schaars gekleed (en later op de avond niet gekleed) en de erotiek hangt in de lucht. Aanvankelijk zijn de meeste mensen in de bar en op de dansvloer te vinden, maar al snel verplaatst een deel van het gezelschap zich naar één van de vele erotische ruimtes waar men behoorlijk actief is. Op een gegeven moment is het behoorlijk rustig in de bar.

Wij waren er deze keer op een vrijdag en dan worden single mannen toegelaten. Die mannen zijn behoorlijk op zoek en proberen actief aan te sluiten als je ergens gaat rollebollen, maar een kort nee volstaat.

Op vrijdag is er tegenwoordig een orgie in de bioscoop. Dat vonden wij wat te heftig (pas voor de 3e keer in een club), maar voor de liefhebbers ging het daar flink los.

Er is wel ook een redelijk deel Waals publiek aanwezig, dus als je geen Frans spreekt, kun je niet met iedereen gemakkelijk een conversatie beginnen.

Zoals gezegd, wij vonden het weer een zeer geslaagde en opwindende avond en we gaan zeker terug.
.
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden vroeg ik tips om wat makkelijker contact te krijgen met andere stellen in de Fata. We hadden al drie heerlijke avonden daar gehad maar het kwam steeds niet tot actie met anderen. Gisteren zijn wij weer geweest en het was heerlijk. Omdat een aantal anderen zich herkenden in mijn verhaal over het contact maken hier even mijn ervaring:

Nadat wij, zoals elke keer, eerst heerlijk van elkaar genoten hadden besloten we in het zwembad bij te komen. Al snel had een dame naast ons haar hand op mijn rug en een dame aan de andere kant had haar hand op het been van mijn vriend. Even vroeg ik mij af waar dit toe zou leiden en toen liet ik de gedachten los en ging ik mee in wat er gebeurde en ging het heel snel. De mannen waren puur en alleen met hun eigen vrouwen bezig en genoten van het aanzicht. De vrouwen genoten van elkaar en af en toe van een andere man. Het was heerlijk en ontzettend ontspannen. Wij besloten als tweede stel om ons samen terug te trekken. Even samen douchen en bijkomen in de lounge. Dit was een heerlijke eerste ervaring.
Daarna weer een plekje opgezocht voor ons samen. Het werd een 'couples only' room beneden. We lagen daar relax, nagenietend, strelend. Diverse stellen staken hun hoofd om de hoek en ineens was daar ook een van de stellen uit het zwembad. Mijn vriend wenkte hen en zo ging het genot verder. Geen idee hoelang we daar hebben geleden, een uur, anderhalf uur? Het was heerlijk. Af en toe even op adem komen en dan weer door.

Al met al een geweldige avond gehad waar we nog lang van zullen nagenieten. Achter dit genot komt nog zeker geen punt :-)
Alle reacties Link kopieren
Zoals beloofd mijn review van Club Acanthus in Harelbeke (B);

Met enige gezonde spanning met 2 dames in mijn auto gestapt en de 2,5 uur durende reis begonnen. Zoals eerder gezegd heb ik wel 'Parenclub ervaring', maar de dames niet.
Na aankomst in een leuk hotel in Izegem een hapje gegeten en rond 20:00 uur richting de club gereden. Leuk ontvangst, maar gelijk merk je dat de Franse taal wel de overhand heeft. Verder netjes rondgeleid en uitleg gekregen.

Dan maar direct naar de bar, want gegeten hadden we al. En alcohol werkt beter tegen de toch wel aanwezige zenuwen :hyper: Wel een kijkje genomen in de keuken en zag er op het eerste gezicht prima uit.

Qua mensen was het meest divers wat ik ooit gezien heb in een club. Van ouder (60+) tot ongeveer 20... Allemaal heel aardige mensen en niet de beetje terughoudendheid die je bij Belgen misschien een beetje verwacht. No offence!!

Bloedheet op de dansvloer, maar zo hoort dat wel een beetje :-P . Al gauw gingen de meeste mensen omkleden, omstreeks 23 uur. Er is geen dresscode dus er bleven ook veel mensen gewoon gekleed, maar niet veel.

Toen begon het leukste gedeelte... de dames hadden het geweldig naar hun zin met een paar heren en dames en ikzelf ook met diverse dames die zich werkelijk helemaal lieten gaan. Kussen/strelen, whatever a guy likes!! :lol:

We hadden leuk contact met een Belgisch en Frans koppel. Ook met hun een rondgangetje naar boven gedaan waarvan ik jullie de details maar even bespaar. Eén grote heerlijke bedoeling. Geen remmen!

Boven echt veel te warm! Kreeg op een gegeven moment bijna geen lucht meer haha. Kan ook aan de hete dames hebben gelegen natuurlijk.

Na dit avontuur toch maar weer aan de andere bar (2 discotheken) het vochtgehalte op peil proberen te krijgen. Ook hier werd weer veel geflirt gekust en gevoelt...
Om 3:30 uur toch maar de keuze gemaakt om langzaam te gaan omkleden, omdat het energie peil toch we aan het dalen was... We waren vanaf 20:30 binnen dus een geslaagde avond zou ik zeggen.
Op de hotelkamer lekker gedoucht en daar hebben wij het, ('s nachts én 's morgens) :hyper: met z'n drietjes nog even gezellig gemaakt.

Al met al dus een heerlijke ervaring en een leuke club die ik toch wel kan vergelijken met Fun4Two kaliber. Het was dus absoluut de moeite waard dit hele stuk te moeten rijden.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben en als ik nogmaals met de dames opstap ga zal ik weer een recensie schrijven. Heerlijk om alles weer ff op te rakelen ;)

Good night x
@cat81 leuk verslag, krijg spontaan zin in een bezoek aan Club Acanthus.

Volgende week woensdag gaan wij voor het eerst naar PartyPlayers, ben benieuwd of ik er ook zo'n leuk verslag aan kan wijden..... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben nieuw op het forum en heb speciaal voor dit topic een account aangemaakt. Mijn vriend en ik zijn geïnteresseerd in swingersclubs. Beiden hebben we nog geen ervaring op dit gebied. Ik heb hier en daar wat gelezen over dit onderwerp maar vraag me toch erg af wat de gemiddelde leeftijd is in zo'n club? Zoeken namelijk wel leeftijdsgenoten. Mijn vriend en ik zijn voor de eerste keer (als er de eerste keer al iets gebeurt) vooral geïnteresseerd in een trio met een andere vrouw. Hebben jullie tips voor beginners? Het liefst een club waar de sfeer voor beginners fijn is en waar we rustig op ons gemak de sfeer kunnen aanvoelen voor we eventueel 'echt' iets gaan doen. Ik las vaker over de Fun, ik heb dit opgezocht op Google en vind alleen fun4two. Is dit de club die jullie bedoelen in Moordrecht? :mrgreen:

En wat kan ik me bij zo'n club voorstellen? Is het meer een lounge of een discotheek achtig idee? Wordt er veel drugs gebruikt indien het een dance aangelegenheid is?
anoniem_368868 wijzigde dit bericht op 12-11-2018 18:40
14.24% gewijzigd
HappyFamily038 schreef:
02-05-2018 14:03
@cat81 leuk verslag, krijg spontaan zin in een bezoek aan Club Acanthus.

Volgende week woensdag gaan wij voor het eerst naar PartyPlayers, ben benieuwd of ik er ook zo'n leuk verslag aan kan wijden..... ;-)

Ik hoor veel verschillende geluiden over PartyPlayers. Vooral doordeweeks lijkt het rustig en niet zonder single mannen ...
De meeste positieve geluiden hoor ik over de weekenden en/of thema avonden. Wij hebben zelf hele goeie ervaring met KinkyParadise avonden. We hebben weinig ervaring met andere avonden dus dat is allemaal van 'horen-zeggen'. Veel plezier in elke geval!
Inahold schreef:
02-05-2018 20:38
Hoi, ik ben nieuw op het forum en heb speciaal voor dit topic een account aangemaakt. Mijn vriend en ik zijn geïnteresseerd in swingersclubs. Beiden hebben we nog geen ervaring op dit gebied. Tevens zijn wij redelijk jong, ik ben 21 en hij 23. We zijn al 6 jaar samen en allebei erg nieuwsgierig. Ik heb hier en daar wat gelezen over dit onderwerp maar vraag me toch erg af wat de gemiddelde leeftijd is in zo'n club? Zoeken namelijk wel leeftijdsgenoten. Mijn vriend en ik zijn voor de eerste keer (als er de eerste keer al iets gebeurt) vooral geïnteresseerd in een trio met een andere vrouw. Hebben jullie tips voor beginners? Het liefst een club waar de sfeer voor beginners fijn is en waar we rustig op ons gemak de sfeer kunnen aanvoelen voor we eventueel 'echt' iets gaan doen. Ik las vaker over de Fun, ik heb dit opgezocht op Google en vind alleen fun4two. Is dit de club die jullie bedoelen in Moordrecht? :mrgreen:

En wat kan ik me bij zo'n club voorstellen? Is het meer een lounge of een discotheek achtig idee? Wordt er veel drugs gebruikt indien het een dance aangelegenheid is?

Fun4two is inderdaad de club die bekend staat als 'De fun'. Die club is samen met 'De Fata' (Fata Morgana in muiden) het meest bekend en volgens mij beide ook heel geschikt voor een eerste keertje. Ik heb zelf alleen ervaring met de Fata; een ruime, schone, mooie club die ook veel jonger publiek trekt. Ik verwacht wel dat jullie met begin 20 tot de ondergrens behoren maar ook zeker niet de enige 20-ers zullen zijn.

Welke club je ook kiest; ik zou zeker een niet te kleine club uitzoeken en je kan ook denken aan kinky party (Toxic of zo). Die zijn wel kinky maar meer een nachtclub die iets verder gaat dan normaal. Een club zie ik meer als een nachtclub die EN verder gaat dan gewone nachtclub En die gelegenheid heeft om dan nog veel verder te gaan. Maar niks moet dus gewoon lekker met z'n tweeën je daar vermaken is ook helemaal prima.

Een trio met een vrouw in een swingersclub/parenclub ligt overigens niet heel voor de hand. Er zijn vooral paren die samen iets leuks willen doen met een ander paar (of single vrouwen die doorgaans met meerdere mannen iets willen ondernemen). Daarvoor kan je misschien beter rond kijken op een datingsite of swingerssite (wat sowieso misschien niet zo verkeerd is om je te oriënteren).
Alle reacties Link kopieren
shifty schreef:
02-05-2018 20:47
Ik hoor veel verschillende geluiden over PartyPlayers. Vooral doordeweeks lijkt het rustig en niet zonder single mannen ...
De meeste positieve geluiden hoor ik over de weekenden en/of thema avonden. Wij hebben zelf hele goeie ervaring met KinkyParadise avonden. We hebben weinig ervaring met andere avonden dus dat is allemaal van 'horen-zeggen'. Veel plezier in elke geval!
De woensdag avonden zijn vaak ook erg gezellig, het is er dan ook best druk, is voor mij al weer een tijdje geleden dat ik daar geweest ben, maar toen kon je tussen een bepaalde tijd goedkoop naar binnen. Ook aardig personeel.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie Shifty. Ik ga me sowieso nog verder oriënteren want ben duidelijk nog niet op de hoogte van alle mogelijkheden. :geek:

Oké, een trio met een vrouw zal er dus niet zo snel inzitten. Mijn vriend wil mij heel erg graag met een andere vrouw zien, zelf ben ik ook erg nieuwsgierig naar seksueel contact met een vrouw. Mij lijkt de sfeer in zo'n club dan weer erg spannend en wat ongedwongener om mee te beginnen waar een thuisdate wat meer 'druk' achter de zaak legt (naar mij idee). Mijn vriend voelt zich niet aangetrokken tot mannen, hij is niet echt geïnteresseerd in seksueel contact met een andere man. Echter, dit hoeft toch geen probleem te zijn in zo'n club? Hebben de mannen onderling (bij koppels) vaak wel seksueel contact?

Ik denk voor de eerste keer dat het al een hele ervaring is in zo'n club te zijn en dat de sfeer al erg spannend is. Ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen van andere koppels. Zijn er misschien mensen die mij hier iets meer over zouden willen vertellen? Hadden jullie als koppel, de eerste keer direct seksueel contact met andere mensen of hebben jullie eerst de kat uit de boom gekeken? Hoe oud waren jullie? Ik ben een beetje bang dat we aangekeken worden worden als 'kleine kinderen' of wordt naar leeftijd niet zo gekeken?
Inahold schreef:
02-05-2018 21:39
Bedankt voor je reactie Shifty. Ik ga me sowieso nog verder oriënteren want ben duidelijk nog niet op de hoogte van alle mogelijkheden. :geek:

Oké, een trio met een vrouw zal er dus niet zo snel inzitten. Mijn vriend wil mij heel erg graag met een andere vrouw zien, zelf ben ik ook erg nieuwsgierig naar seksueel contact met een vrouw. Mij lijkt de sfeer in zo'n club dan weer erg spannend en wat ongedwongener om mee te beginnen waar een thuisdate wat meer 'druk' achter de zaak legt (naar mij idee). Mijn vriend voelt zich niet aangetrokken tot mannen, hij is niet echt geïnteresseerd in seksueel contact met een andere man. Echter, dit hoeft toch geen probleem te zijn in zo'n club? Hebben de mannen onderling (bij koppels) vaak wel seksueel contact?

Ik denk voor de eerste keer dat het al een hele ervaring is in zo'n club te zijn en dat de sfeer al erg spannend is. Ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen van andere koppels. Zijn er misschien mensen die mij hier iets meer over zouden willen vertellen? Hadden jullie als koppel, de eerste keer direct seksueel contact met andere mensen of hebben jullie eerst de kat uit de boom gekeken? Hoe oud waren jullie? Ik ben een beetje bang dat we aangekeken worden worden als 'kleine kinderen' of wordt naar leeftijd niet zo gekeken?

Ik zou me er de eerste keer er op instellen dat je gewoon lekker de sfeer gaat proeven. Dan wordt het vast sowieso een leuke avond en de rest zie je dan wel weer. Wij zijn eerst naar wat kinky feestjes geweest en daarna naar een club. In de meeste gevallen doen (volgens mij) de mannen onderling niet snel iets en de vrouwen onderling wel. En daarnaast dus wisseling van partners. Dat de man niks met andere mannen wil is dus volgens mij vrij standaard (bij ons ook). Je moet je wel bedenken dat het dus wel redelijk gebruikelijk is dat als jij met de vrouw van een stel leuke dingen gaat doen dat die vrouw ook leuke dingen wil doen met jouw man en haar man leuke dingen wil doen met jou. Daarom is een trio dus ook niet zo voor de hand liggend.

Volgens mij wordt er niet echt naar leeftijd gekeken, behalve in de zin of je voor een ander stel in een aantrekkelijke leeftijdscategorie valt.

De eerste keer hebben we vooral gekeken/ervaren/geproefd en leuke dingen gedaan met z'n tweeën. Seksualiteit ervaren in combinatie met (de aanwezigheid van) anderen vonden we al heel spannend.

Standaard hebben we eigenlijk sowieso niet snel veel interactie met anderen in een club omdat we graag mensen een beetje leren kennen voordat we er wat verder mee gaan. Voor ons werkt thuis daten dus veel relaxter omdat je ten eerste elkaar al een beetje kent (via chat) en ten tweede lekker ontspannen kan kletsen en kan kijken hoe de avond verder gaat. Naar een club zien we dan meer als erotisch uit gaan.

Maar ik praat hier uit mijn eigen ervaring en op basis van hoe het voor mij werkt. Voor anderen werkt dat ongetwijfeld weer anders
shifty schreef:
02-05-2018 23:41

Standaard hebben we eigenlijk sowieso niet snel veel interactie met anderen in een club omdat we graag mensen een beetje leren kennen voordat we er wat verder mee gaan. Voor ons werkt thuis daten dus veel relaxter omdat je ten eerste elkaar al een beetje kent (via chat) en ten tweede lekker ontspannen kan kletsen en kan kijken hoe de avond verder gaat. Naar een club zien we dan meer als erotisch uit gaan.

Maar ik praat hier uit mijn eigen ervaring en op basis van hoe het voor mij werkt. Voor anderen werkt dat ongetwijfeld weer anders
Dat werkt bij ons dus inderdaad anders, wij gaan voor partnerruil (PR) in een club en hebben eigenlijk altijd wel " beet". Leeftijd is inderdaad niet zo'n ding het gaat meer om de aantrekkingskracht fysiek of mentaal. Wij zijn begin veertig en vissen in de leeftijdsvijver van ongeveer 30 tot 55 ;-)

Man-Man contact zie je inderdaad niet of nauwelijks, de dames weten zich wat vaker met elkaar te vermaken maar het Man-Vrouw contact springt er meestal bovenuit. Leg voor een eerste keer de lat niet te hoog en hou het lekker bij elkaar, beleef de sfeer en wie weet....... Fun of Fata zijn mooie clubs waar je je ook kunt vermaken zonder PR.

Veel plezier!
anoniem_638f50d08b10f wijzigde dit bericht op 03-05-2018 08:07
Reden: Typefout
0.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net als de dame hierboven op zoek naar een geschikte club om heen te gaan.
Afgelopen week naar een Kinky feestje geweest, maar ik vond de ruimte snoezelig en het publiek te rijp.

Ik blijf een beetje twijfelen tussen Club Mystique, Fata Morgana en PartyPlayers. De fun staat al op de planning voor in juni een keer een Bi-avond.

Ik zoek een wat grotere club maar wel gewoon goed en ook ruimte voor bdsm. Ik zoek iets voor deze vrijdag. Ben zelf begin 40 en een iets jongere partner. Zeker ook bi.
Zie ook vaak dat de zwembaden alleen op zondag open zijn. Waarom is dat?

Wat zou een aanrader zijn voor morgenavond?
Rose
Alle reacties Link kopieren
@Rose mag ik vragen waar je bent geweest?

En zoek je dan bdsm of kink? Nu is dat meestal hetzelfde, maar in parenclub terminologie niet. Kinky Paradise is bijvoorbeeld niet bdsm, maar vooral swingers die zich graag kinky kleden. Ditzelfde geld ook bij veel fetishfeesten.

En als je bdsm wilt zoek je dan een parenavond waar ook bdsm kan, zoek je een gemengde avond (bdsm'ers en swingers) of voornamelijk bdsm met mogelijkheid tot seks?

Over parenavond waar bdsm kan, kan ik niet zoveel zeggen. Al heb ik wel gespeeld in Waterloo. We waren wel een toeristische atractie, want veel mensen kwamen kijken, maar we kregen geen negatieve reacties.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
HappyFamily038 schreef:
02-05-2018 14:03
Volgende week woensdag gaan wij voor het eerst naar PartyPlayers, ben benieuwd of ik er ook zo'n leuk verslag aan kan wijden..... ;-)
Leuk wij gaan woensdag ook voor het eerst naar PartyPlayers! Ik ben heel benieuwd of onze ervaringen achteraf in het verslag veel verschillen :-D
Heeft iemand soms ervaring met Shivaz in Vlaanderen?

Even de situatie schetsen: Het lijkt me wel fijn om een parenclub te bezoeken die qua leeftijd en waardes (respect, stijlvol) aansluit en verder normale mensen gaan. Als single man lijkt het me best om een date mee te nemen en er als koppel heen te gaan en eerst rustig te observeren en verkennen, zonder druk te voelen om direct all te way met vreemden te seksen. Voorlopig altijd één-op-één contact gehad, maar in het juiste gezelschap misschien klaar om een stapje verder te gaan...
Het is prima mogelijk om als stel naar een club als Fata of Fun te gaan voor alleen v-v contact. Ongeveer de helft van de vrouwen zijn wel ' bi-curious' . Je hebt natuurlijk ook dan de man van het andere stel erbij, maar als je erbij zegt dat je alleen v-v contact wil met hun zijn er genoeg stellen die dat ook wel spannend vinden.
Zoals beloofd hierbij een kort verslagje van ons bezoek aan PartyPlayers te Lelystad.

We kwamen rond de klok van vier uur in de middag aan. Onze date zou pas rond acht uur in de avond aankomen voor het SwingersCafe. Dus we hadden rustig de tijd om samen de tent te verkennen. Er waren behoorlijk wat single mannen aanwezig bij binnenkomst, maar deze waren niet opdringerig, ze probeerden wel een praatje te maken, erg gezellig allemaal. Met een aantal mannen samen kletsend in het grote bad gezeten. Vervolgens met z'n tweeën een kamertje opgezocht, waarbij we de deur van de ruimte achter ons dicht trokken. Gevolg hiervan was dat niemand binnen kwam, dat was ook onze bedoeling, wel een aantal kijkers/rukkers voor het raampje van de ruimte. Dat was wel even wennen. Samen met een leuke vent, die wij uitnodigden, nog even gespeeld in een ruimte. En vervolgens de dag spetterend afgesloten met onze heerlijke date!

Kort samengevat: Leuke tent, gezellige mensen, enthousiast en behulpzaam personeel. Overdag, tenminste toen wij er waren, minder geschikt voor stellen die opzoek zijn naar partnerruil. Voor ons voor herhaling vatbaar!

@Juniper1984 wij hebben jullie niet gespot, we hopen dat jullie er ook een leuke ervaring hebben gehad ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven