Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Just_me1986 schreef:
03-08-2018 23:27
Hoi lezers,

Mijn vriend en ik willen ook een parenclub gaan ontdekken. Ik lees veel over wat voor mensen je er ziet en wat een gemiddeld maatje is. Maar waar ik me onzeker over voel is striae op mijn buik en benen van de zwangerschap. Hier kan ik niet zoveel over vinden. Wat is jullie ervaring, zijn er meer vrouwen dit dit hebben en naar een club gaan? En voor een eerste keer, welke club? We zijn gericht op ons tweeën en zijn nieuwsgierig naar het onbekende. Ik kijk uit naar een reactie.
Niemand heeft een perfect lijf. Kleed je mooi aan, zorg dat je haar en make up verzorgd zit en maak je verder niet te druk. Eerste keer is sowieso spannend. Laat het gewoon over je heen komen. Meestal zijn er wel doorgewinterde mensen die naar je toe komen en een babbeltje komen maken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben mij samen met mijn man ook aan het oriënteren op pc's. We moeten nog wat li haamsschaamte van onszelf voorbij. Maar het is een grote wens en fantasie om naar een pc te gaan. Een vraag aan de ervaren swinger. Zien jullie ook vaak donkere vrouwen in pc's. En hoe wordt die 'ontvangen' door de overige bezoekers? Ik vraag dit omdat ik zelf een donkere vrouw ben met niet een standaard lichaam (dikke billen en stevige bovenbenen) en wat onzeker ben of ik geaccepteerd word.

Ook zou ik graag in een pc mijn eerste vv contact op willen doen. Moet je hiervoor speciaal naar bi-'avonden of kan/mag dit ook tijdens de reguliere avonden?
Hoi AmberP,

In de Fun4two zag ik elke keer wel meerdere donkere vrouwen. En ik merkte geen verschil tov andere bezoekers. Ze hadden het goed naar hun zin. :-D

VV contact is meestal wel mogelijk. Heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Thx! We denk dat Fata een goeie is om mee te beginnen. Spannend.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi wij gaan as zaterdag voor het eerst naar de fun.
Wat betreft de dresscode; voor vrouwen full lingerie met kousen jarretel en hakken? En voor mannen? Gewoon boxer? Help :)

Thanks alvast!
Shoppingismycardio schreef:
09-08-2018 23:55
Hoi hoi wij gaan as zaterdag voor het eerst naar de fun.
Wat betreft de dresscode; voor vrouwen full lingerie met kousen jarretel en hakken? En voor mannen? Gewoon boxer? Help :)

Thanks alvast!
Een beetje sexy boxer is prima. Eventueel met shirt. Aanbevolen zijn sneakers.

https://clubwearcompany.nl/sexy-boxersh ... gKCCvD_BwE

O, full lingerie, jarretels en hakken klinkt helemaal :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
10-08-2018 00:31
Een beetje sexy boxer is prima. Eventueel met shirt. Aanbevolen zijn sneakers.

https://clubwearcompany.nl/sexy-boxersh ... gKCCvD_BwE

O, full lingerie, jarretels en hakken klinkt helemaal :thumbsup:

Ok duidelijk 😊 en daarvoor, voor de man; pantalon bloesje veterschoenen of gewoon jeans tshirt en gympen?

Haha pff ja I know groentje dus
Ik zou de kousen en de jarretels weglaten met dit mooie weer, veel te warm. En lastig als je bijv in het bubbelbad wilt.
Voor de dresscode komt een bloesje voor een man mooier over dan gewoon een simpel T-shirt. Na de dresscode kan hij ipv sneakers ook mooie slippers dragen.
Inderdaad: voor de dresscode zoals je zou gaan naar een mooi feest.

Groen of niet, relax en een fantastische tijd!

Laat nog even weten hoe jullie het vonden.
Alle reacties Link kopieren
Vraagje. Wij (stel van 33) zijn plan om aankomende zat (11 aug) naar de Fun4two of Fata Morgana te gaan maar zijn een beetje bang dat het misschien erg rustig is vanwege de zomermaanden en veel mensen weg zijn. Ik vroeg mij af hoe de bezoekers zijn in deze zomermaanden. Als het minder is wachten we een maandje.

Is er iemand de afgelopen weken geweest en zo ja, was het rustiger dan normaal? Is het publiek anders (jonger dan normaal, of juist ouder)? Trekken de Fata Morgana of Fun nu veel toeristen uit Amsterdam? Alle input welkom!
Bijna weekend, wat koeler dan afgelopen weken, gaan er dan ook meer stellen naar een club of deden jullie dat ook tijden de hete weken?

Fijn weekend allemaal! Wij gaan weekendje vanuit de caravan op pad.....
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook wel eens meegemaakt, zoals wij afgelopen zondag in de Fata dat er zonder toestemming zomaar gegraaid wordt?
Wij waren bezig in de sling, komt er een stel bij staan en die kerel begon zonder toestemming overal aan te zitten. En zn vrouw stond er maar een beetje dom bij te kijken.
We hebben ook al even op sdc nagevraagd en daar kwam naar voren dat "zomaar graaien" / doorgaan zonder toestemming vaker voor schijnt te komen.

We hebben er een nare nasmaak van gekregen. Dat kan toch niet bedoeling zijn van swingen of hebben wij het te roze kleurig voorgesteld?
Wat bedoel je precies met graaien?

Het is wel normaal om toenadering te zoeken door bijv een aanraking. En hoe je die beantwoord bepaalt het vervolg.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, nieuw hier op dit forum. Wij, m(37) en v(35), zijn elkaars eerste lovers. Samen opgegroeid en niks mis met ons seksleven. Toch begint nu bij mij het gevoel te kriebelen ‘hoe zal het met ander zijn om te vrijen/seksen?’ Steeds vaker het gevoel om toch eens wat meer te experimenteren met anderen. Is een parenclub dan iets voor ons? De gedachten alleen al maakt me wel soort van bang, ik vind het nogal een grote stap ook. Ik hoop op fijne reacties. Xx
Alle reacties Link kopieren
Qball schreef:
17-08-2018 13:58

We hebben er een nare nasmaak van gekregen. Dat kan toch niet bedoeling zijn van swingen of hebben wij het te roze kleurig voorgesteld?
Ik sta hier niet heel gek van te kijken inderdaad, ik ben ook wel eens betast in de sling. Als je er geen zin in hebt zeg je er toch gewoon wat van?
...
Alle reacties Link kopieren
Mrssweetheart schreef:
17-08-2018 15:01
Steeds vaker het gevoel om toch eens wat meer te experimenteren met anderen. Is een parenclub dan iets voor ons? De gedachten alleen al maakt me wel soort van bang, ik vind het nogal een grote stap ook. Ik hoop op fijne reacties.
Het zou iets voor jullie kunnen zijn maar niet als je al bang wordt van het idee.
Waar ben je precies bang voor?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
17-08-2018 15:11
Het zou iets voor jullie kunnen zijn maar niet als je al bang wordt van het idee.
Waar ben je precies bang voor?
Ik vind het nogal een stap. En samen hebben we heel wat stappen gemaakt op seksueel gebied. Maar voel me nogal groen omdat hij echt de enige geweest is met wie ik ooit seks heb gehad. Niet dat iemand dat weet dan daar, maar goed ik vind dit niet zoiets als even een bar of club binnen stappen. Snap je wat ik bedoel? Bang dat het voor mijn relatie niet goed is, ben ik niet. Dat zit wel goed.
Qball schreef:
17-08-2018 13:58
Hebben jullie ook wel eens meegemaakt, zoals wij afgelopen zondag in de Fata dat er zonder toestemming zomaar gegraaid wordt?
Wij waren bezig in de sling, komt er een stel bij staan en die kerel begon zonder toestemming overal aan te zitten. En zn vrouw stond er maar een beetje dom bij te kijken.
We hebben ook al even op sdc nagevraagd en daar kwam naar voren dat "zomaar graaien" / doorgaan zonder toestemming vaker voor schijnt te komen.

We hebben er een nare nasmaak van gekregen. Dat kan toch niet bedoeling zijn van swingen of hebben wij het te roze kleurig voorgesteld?
Helaas komt dat zeker tegenwoordig veel vaker en echt overal voor. Zelfs op grote thuisdates met 10-15 stellen werd dat haast gewoonte ook als men aangaf hier niet van gediend te zijn. Voor ons reden om met die thuisdates daar te stoppen.

Nee ook voor ons is dit niet de bedoeling van swingen, maar even een lichte streling om contact te maken kan weer prima. Ook dat gaat in eerste instantie zonder toestemming en ook daar hebben stellen wel eens problemen mee maar dan zeggen wij ook “dan moet je volgens ons niet naar een club gaan”.

De intimiteit van thuisdates bevalt ons daarom steeds beter...

Blijf genieten!
Mrssweetheart schreef:
17-08-2018 15:01
Hoi allemaal, nieuw hier op dit forum. Wij, m(37) en v(35), zijn elkaars eerste lovers. Samen opgegroeid en niks mis met ons seksleven. Toch begint nu bij mij het gevoel te kriebelen ‘hoe zal het met ander zijn om te vrijen/seksen?’ Steeds vaker het gevoel om toch eens wat meer te experimenteren met anderen. Is een parenclub dan iets voor ons? De gedachten alleen al maakt me wel soort van bang, ik vind het nogal een grote stap ook. Ik hoop op fijne reacties. Xx
Er bestaan zeker als “start” nog best wat andere mogelijkheden ipv een club. Wij hadden ooit het “geluk” om heel natuurlijk op de koffie te worden uitgenodigd bij een stel wat we vlak daarvoor op een swingerssite hadden “ontmoet”. Wij vroegen iets vergelijkbaars als wat jullie nu vragen en de uitnodiging om dat gewoon overdag onder genot van bak koffie eens te bespreken. Volledig natuurlijk groeide dat uit naar een mooie vriendschap die vele jaren heeft geduurd.

Succes en geniet van dit heerlijke wereldje!
Alle reacties Link kopieren
En welke club raden jullie dan aan voor nieuwe eventuele swingers?
Wij zijn begonnen in een erotische sauna. Lekker kleinschalig, makkelijk om contact te maken met anderen. De eerste keer hebben we helemaal niets gedaan met anderen, alleen met elkaar. Dat er mensen meekeken was een goede eerste stap. Daarna volgde de rest vanzelf.
Mrssweetheart schreef:
17-08-2018 22:01
En welke club raden jullie dan aan voor nieuwe eventuele swingers?
Hangt denk ik beetje af van waar jullie wonen, hoe goed weten jullie al waar jullie voor nu over en weer jullie grenzen hebben gelegd etc etc. Hoe denken jullie over “geestverruimende middelen om sfeer te verhogen en tevens drempel te verlagen”? Ons advies: blijf daar voor nu zeker erg ver vandaan. Bij volle bewustzijn ervaring opbouwen is veel leuker!

Ik las net ook “erotische” sauna, ons ook bijzonder goed bekend, maar daar het je, zeker in “Beuningen” tegenwoordig teveel slecht luisterende mannen. Volgens mij willen jullie eerst jezelf ontdekken in een “erotische sfeer/omgeving” en dan zit je zeker niet te wachten op dat soort toenaderingen.

Dus club, de “oude” fun4two was prima, of als je meer van huiselijk/bruine kroeg (jaja ik weet het de reactie’s gaan weer komen) Mistique in het weekend zouden mijn voorkeur hebben. Mocht je tegen grens België aantonen dan kun je ook Amai proberen, niet te lang op hun website blijven hangen. Gewoon doen, is prima club met losse mannen die eigenlijk nooit last veroorzaken.

Maak eens een profiel aan op een swingerssite die niet “te” is, SDC kan altijd nog en vele sites kennen een hoog “ons kent ons” gehalte. Pak een gratis lidmaatschap op Adultmatch en ga lekker samen dat traject in. Van reageren of negeren van geile mannetjes tot lieve reacties van aanwezige stellen. Als het dan bevalt en jullie willen zelf actief gaan benaderen betaal je paar tientjes voor voordeligste lidmaatschap. Succes “bijna” gegarandeerd. Jong en oud, dik en dun, mooi en getekend etc alles kom je daar tegen.

Dan wordt het misschien geen club om te starten maar een ontmoeting met een ander stel dat net zo nieuwsgierig is en gaan jullie samen die mooie richting in! Wij gunnen jullie diep van binnen eigenlijk dit laatste traject omdat de basis dan, denken wij, steviger zal worden.

Geniet, ontdek en vergeet ook als dit wereldje van jullie gaat worden de “prikjes” niet!
kindrebel schreef:
17-08-2018 22:20
Wij zijn begonnen in een erotische sauna. Lekker kleinschalig, makkelijk om contact te maken met anderen. De eerste keer hebben we helemaal niets gedaan met anderen, alleen met elkaar. Dat er mensen meekeken was een goede eerste stap. Daarna volgde de rest vanzelf.
Dan waren jullie waarschijnlijk al verder, jullie stonden dus open voor contact met anderen. Helaas kom je in alle ons bekende erotische sauna’s een verschrikkelijk overschot aan geile mannetjes tegen. Deze rukkonijntjes doen meer kwaad dan goed. Toch komen/kwamen wij vele stellen tegen die zelfs na soms 10> jaar niet verder gekomen zijn als “seks met elkaar en kijken en bekeken worden”. Dat zijn dus geen swingers maar meer gluurders die irl hun spanning opzoeken. Die zijn niet bezig met een ander, enkel zichzelf.

Dus jullie hebben jullie marsroute gevonden, leuk, geniet!
jouwsecondlover schreef:
18-08-2018 11:05
Dan waren jullie waarschijnlijk al verder, jullie stonden dus open voor contact met anderen. Helaas kom je in alle ons bekende erotische sauna’s een verschrikkelijk overschot aan geile mannetjes tegen. Deze rukkonijntjes doen meer kwaad dan goed. Toch komen/kwamen wij vele stellen tegen die zelfs na soms 10> jaar niet verder gekomen zijn als “seks met elkaar en kijken en bekeken worden”. Dat zijn dus geen swingers maar meer gluurders die irl hun spanning opzoeken. Die zijn niet bezig met een ander, enkel zichzelf.

Dus jullie hebben jullie marsroute gevonden, leuk, geniet!
Wij stonden inderdaad open voor contact met anderen, dat is ook wel een beetje de point van naar een erotische sauna naar mijn idee. Ik stoor me totaal niet aan de andere mannen in de sauna, maar hoor daar inderdaad wel vaak mensen over klagen.

Wij hadden overigens al wel ervaring met/in darkrooms (realiseer ik me net). Ik vind dat persoonlijk erg geil omdat je daar gewoon kan klooien zonder dat je een gesprekje hoeft aan te knopen en zonder dat ik iets van iemands uiterlijk hoeft te vinden. Het zal wel heel bot klinken maar het interesseert mij geen reet wat die andere mensen te melden hebben. :-O$

Onze marsroute is op dit moment trouwens juist met een stel waar we vaste 'verkering' mee hebben. Daar genieten we ontzettend van.
kindrebel schreef:
18-08-2018 13:45
Onze marsroute is op dit moment trouwens juist met een stel waar we vaste 'verkering' mee hebben. Daar genieten we ontzettend van.
👍 fijn om te lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven