Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 19

17-01-2019 11:31 3004 berichten
Een nieuw 19e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 18
MC4 schreef:
25-01-2020 13:13
Ze zijn er bij de ingang van het “labyrint“ aan de dansvloer zijde. Een van de eerste hokjes rechts. Velvet wacht er zonder kunstgebit ;-)
Nou enkel en kan kan er zn ding doorheen hangen, wij vrouwen hebben er echt niets aan.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
25-01-2020 08:53
Het is hetero couples only. Ik weet niet waar jij die prijs voor alleengaanden ziet. Ik zie een prijs per stel met daarbij vermeld wat de prijs per persoon is. Misschien verwar je dat met alleengaanden?
Thx voor je reactie. Ik zag de volgende tekst op de site van Steamworks die voor verwarring zorgde:

De entreeprijs voor deze dag is 22,50 euro per persoon, 45 euro per koppel.

Entree:
Stel €45,-
Per persoon €22,50


Het komt er helaas überhaupt niet van om vanavond richting Arnhem af te reizen. Beetje laat thuis vandaag :|

In ieder geval veel plezier!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
fitch schreef:
25-01-2020 21:09
Het komt er helaas überhaupt niet van om vanavond richting Arnhem af te reizen. Beetje laat thuis vandaag :|

In ieder geval veel plezier!
Je hebt niets gemist. Er was bijna niemand. Zelfs het organiserende stel vertrok al om 9 uur.

Wij hadden er afgesproken met een stel dus voor ons maakte het niet zoveel uit.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer! Hoop niet dat ze de stekker uit de parenavonden trekken na deze lage opkomst! De vorige keer dat we er waren (alweer een tijdje geleden, dat wel) was het echt kneiterdruk!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Enjoyyourlife schreef:
25-01-2020 16:38
Nou enkel en kan kan er zn ding doorheen hangen, wij vrouwen hebben er echt niets aan.
null
anoniem_392668 wijzigde dit bericht op 06-02-2020 02:35
39.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
26-01-2020 14:53
Je hebt niets gemist. Er was bijna niemand. Zelfs het organiserende stel vertrok al om 9 uur.

Wij hadden er afgesproken met een stel dus voor ons maakte het niet zoveel uit.
Wow! Serieus!?
Wat een zonde....
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou Benniebang het hebben gehad?
Ben benieuwd naar zijn 1e ervaring!
de wereld wacht om ontdekt te worden
SultanOfSwing schreef:
27-01-2020 02:22
Hmm, bij ons zijn ze altijd vrij populair. Een leuke eerste kennismaking.
Weet niet hoe de Gloryholes daar zijn, bij ons zijn ze half open en met een neuksleuf erin (een flink groter gat om je.... gat doorheen te doen, haha).
Wat is 'bij ons'?
Kan daar en vrouw in liggen?
Benen erbuiten en hoofd achter en schotje?
Die blijkt de showboot te hebben heb ik gehoord.
Vind ik als vrouw weel spannend eigenlijk :-D
Alle reacties Link kopieren
Enjoyyourlife schreef:
27-01-2020 08:20
Benen erbuiten en hoofd achter en schotje?
Die blijkt de showboot te hebben heb ik gehoord.
Vind ik als vrouw weel spannend eigenlijk :-D
Vind je dat niet doodeng in verband met mannen die een condoom ‘vergeten’ om te doen? Of houd je partner een oogje in het zeil?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
fitch schreef:
27-01-2020 09:10
Vind je dat niet doodeng in verband met mannen die een condoom ‘vergeten’ om te doen? Of houd je partner een oogje in het zeil?
Ik zet mijn vriend er als waakhond bij als ik dat al zou doen.
Maar de vraag is en blijft...zal ik dat ooit doen?
Alle reacties Link kopieren
Enjoyyourlife schreef:
27-01-2020 09:20
Ik zet mijn vriend er als waakhond bij als ik dat al zou doen.
Maar de vraag is en blijft...zal ik dat ooit doen?
Aah, okay.

Wat dat betreft had ik
Dolgraag de 70-er jaren meegemaakt. De seksueel vrijgevochten periode waar je je alleen druk maakte om ongewenste zwangerschap en niet over nare seksueel overdraagbare ziekten als HIV (of misschien zie ik dat teveel door een roze bril....).
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
fitch schreef:
27-01-2020 09:32
Aah, okay.

Wat dat betreft had ik
Dolgraag de 70-er jaren meegemaakt. De seksueel vrijgevochten periode waar je je alleen druk maakte om ongewenste zwangerschap en niet over nare seksueel overdraagbare ziekten als HIV (of misschien zie ik dat teveel door een roze bril....).
Ik denk dat je idd die roze bril moet afzetten 🤣
Tegenwoordig is hiv ook niet meer dodelijk btw.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, maar een levenlang met HIV rondlopen en HIV-remmers te gebruiken probeer ik toch te voorkomen.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
fitch schreef:
27-01-2020 11:21
Klopt, maar een levenlang met HIV rondlopen en HIV-remmers te gebruiken probeer ik toch te voorkomen.
Niet dat het heel erg van toepassing is in deze discussie, maar ter info. Je kan je ook met pillen beschermen tegen HIV. Met prep. Je kan dit middel zelfs alleen gebruiken rondom seks. Ik ken verschillende mannen die dit gebruiken om zich te beschermen. Nadeel is dat ze minder zorgvuldig omspringen met condooms en andere SOA's weer vaker voorkomen.

Wij hebben een paar keer te maken gehad met een (mogelijke) SOA en die kwam altijd bij de gay/bi-mannen vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Enjoyyourlife schreef:
27-01-2020 08:20
Wat is 'bij ons'?
Kan daar en vrouw in liggen?
Benen erbuiten en hoofd achter en schotje?
Die blijkt de showboot te hebben heb ik gehoord.
Vind ik als vrouw weel spannend eigenlijk :-D
null
anoniem_392668 wijzigde dit bericht op 06-02-2020 02:35
33.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
fitch schreef:
27-01-2020 09:10
Vind je dat niet doodeng in verband met mannen die een condoom ‘vergeten’ om te doen? Of houd je partner een oogje in het zeil?
null
anoniem_392668 wijzigde dit bericht op 06-02-2020 02:35
25.67% gewijzigd
SultanOfSwing schreef:
27-01-2020 11:55
Locatie van onze avonden.
Leuke locatie van 'jullie avonden'
Echt een toevoeging aan dit topic!🤦🏻‍♀️
Daar kunnen wij wat mee.
Zeg dan niks man
Alle reacties Link kopieren
Enjoyyourlife schreef:
27-01-2020 14:27
Leuke locatie van 'jullie avonden'
Echt een toevoeging aan dit topic!🤦🏻‍♀️
Daar kunnen wij wat mee.
Zeg dan niks man
null
anoniem_392668 wijzigde dit bericht op 06-02-2020 02:36
30.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is verboden te hengelen, maar eigenlijk hengel jij ook steeds hier voor je privé feestjes. Nou maakt het mij verder niet uit, maar het valt wel op.
...
Alle reacties Link kopieren
Quaintrelle schreef:
27-01-2020 15:40
Het is verboden te hengelen, maar eigenlijk hengel jij ook steeds hier voor je privé feestjes. Nou maakt het mij verder niet uit, maar het valt wel op.
null
anoniem_392668 wijzigde dit bericht op 06-02-2020 02:36
23.98% gewijzigd
Ik vind het ook wel vervelend hoe je steeds jouw feestjes naar voren brengt. Maar daar heb ik laatst ook al iets over gezegd.



Ben ook benieuwd hoe Bennie en zijn vrouw het hebben gehad. En Officediva, hoe was de Fun?
Ik vind het ook irritant
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
27-01-2020 20:53
Ik vind het ook wel vervelend hoe je steeds jouw feestjes naar voren brengt. Maar daar heb ik laatst ook al iets over gezegd.



Ben ook benieuwd hoe Bennie en zijn vrouw het hebben gehad. En Officediva, hoe was de Fun?
null
anoniem_392668 wijzigde dit bericht op 06-02-2020 02:36
50.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
27-01-2020 11:33
. Je kan je ook met pillen beschermen tegen HIV. Met prep. Je kan dit middel zelfs alleen gebruiken rondom seks. Ik ken verschillende mannen die dit gebruiken om zich te beschermen.
Let wel op dat prep sneller werkt voor mannen dan voor vrouwen als je het niet continu gebruikt. Mannen kunnen voor de seks een paar pillen nemen en zijn dan beschermd, maar vrouwen moeten al dagen / een week van tevoren beginnen. Dat heeft te maken met dikte van de slijmvliezen en de snelheid waarmee de stof zich daarin verspreid. Dus iedereen: informeer jezelf bij een arts die er verstand voor heeft, voor je het gebruikt.
OntdekJePlekjes schreef:
28-01-2020 16:28
Let wel op dat prep sneller werkt voor mannen dan voor vrouwen als je het niet continu gebruikt. Mannen kunnen voor de seks een paar pillen nemen en zijn dan beschermd, maar vrouwen moeten al dagen / een week van tevoren beginnen. Dat heeft te maken met dikte van de slijmvliezen en de snelheid waarmee de stof zich daarin verspreid. Dus iedereen: informeer jezelf bij een arts die er verstand voor heeft, voor je het gebruikt.
Goeie aanvulling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven