Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 19

17-01-2019 11:31 3004 berichten
Een nieuw 19e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 18
Tvp :cheer:
Sloppy seconds.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Tvp, fijn dat dit topic er is :)
Alle reacties Link kopieren
Maakt het weer overzichtelijk :cheer:
But without the dark we'd never see the stars!
Wanneer is de grote Viva parenclub meeting nou? ;)
Hoi allemaal, allereerst mijn dank aan iedereen hier om al jullie ervaringen te delen. We hebben deel 18 volledig doorgenomen ondertussen.

Nu hebben wij de knoop doorgehakt en wij zullen komende zaterdag voor de eerste keer een pc bezoeken, dit als koppel en hebben enkel interesse in een club waar single mannen niet toegelaten, zeker voor de eerste keer.

We twijfelen nog tussen Mystique of Ultimate dreams.
Weinig recente ervaringen tegengekomen hier van deze 2 clubs, vandaar de vraag.

Ultimate dreams spreekt ons aan omdat het precies toch een kleinere en gezelligere club is, dan kom je misschien makkelijker in contact met andere koppels. Er zouden volgens de eigenaar een 20 a 30 koppels aanwezig zijn op een zaterdagavond.

Maar in Mystique kunnen we misschien beter onze eerste ervaringen opdoen, lees " wat meer in de achtergrond blijven"....
In Mystique zien we wel dat er deze zaterdag een Sexy Colors thema is met Lover Girls en black and white gigolo's. Hier verwacht de eigenaar een 70 a 80 koppels.

kloppen deze aantallen volgens jullie ervaringen ?
En welke club raden jullie aan voor ons?

We zijn een volslank koppel, leeftijd eind in de 30, en geen ervaring dus in een club of op swinggebied, nog allemaal nieuw en zéér spannend.
We zijn van Belgisch Limburg en deze 2 clubs zijn net haalbaar van afstand voor ons.

Voor de eerste keer willen we zoals de meeste hier vooral kijken en met mekaar bezig zijn. We staan beiden wel open voor meer, maar dat hoeft zeker niet de eerste keer.

Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hier vooral ervaring met mystique en gaan waarschijnlijk ook komende zaterdag. Sexycolors is altijd goed bezocht. Ik ben ook wel eens in andere clubs te vinden maar ik vind juist dat je bij M. makkelijk contact legt. Ultimate ben ik nog nooit geraakt dus daar kan ik je niet mee helpen.
Ik bedacht mij net, reeds 18 delen van 3000 posts op dit topic alleen al. Dat zijn 54000 posts in totaal!

Ik leid hier uit af dat er veel meer mensen hiermee bezig zijn dan wordt verondersteld.
Alle reacties Link kopieren
Vinvis, wat een mooi verhaal in Topic 18! Fijn dat jullie er zo van genoten hebben!
Alle reacties Link kopieren
Morgenavond gaan we voor het eerste naar Partydown40 in PP in Lelystad.
We zijn erg benieuwd! :D. We zijn al wel vaker naar de Fata geweest, maar nog nooit in PP.
Ik neem aan dat veel van jullie op SDC zitten? Vinden jullie (hetero ladies) het ook irritant en onbegrijpelijk dat op veel profielen alleen foto's van vrouwen staan? Denken die mensen dat vrouwen het niet uitmaakt hoe de man van een stel eruit ziet? Dat je geen foto's van je gezicht plaatst snap ik, maar geen foto van het mannenlijf, dat snap ik niet.

Ik zit net te kijken in een privémapje van een stel en daar staan óók alleen foto's van de vrouw in. Van de man alleen zijn pik. Leuk hoor, maar ik wil zien wat voor vent er aan die pik vast zit. Zo gek is dat toch niet?
Kan iemand me dat uitleggen?
Alle reacties Link kopieren
De korte tijd dat ik als single op SDC zat vond ik dat ook heel erg irritant inderdaad, juist ook omdat het mij in clubs opvalt dat dames er over het algemeen beter uitzien dan hun partner. Het lijkt wel alsof de dame als aas gebruikt wordt, dat wil je zelf toch ook niet?
En die pik, die boeit me echt niet als er geen leuke vent aan zit, ik vind dat echt heel bijzonder. Vindt zo'n man zijn eigen kop dan zo verschrikkelijk dat die er niet op mag? Of zijn mannen "discreter". Heel vreemd.

Wij gaan dit weekend shooten voor (profiel) foto's. Gewoon samen, met het gezicht erop enzo.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
18-01-2019 13:07
De korte tijd dat ik als single op SDC zat vond ik dat ook heel erg irritant inderdaad, juist ook omdat het mij in clubs opvalt dat dames er over het algemeen beter uitzien dan hun partner. Het lijkt wel alsof de dame als aas gebruikt wordt, dat wil je zelf toch ook niet?
En die pik, die boeit me echt niet als er geen leuke vent aan zit, ik vind dat echt heel bijzonder. Vindt zo'n man zijn eigen kop dan zo verschrikkelijk dat die er niet op mag? Of zijn mannen "discreter". Heel vreemd.

Wij gaan dit weekend shooten voor (profiel) foto's. Gewoon samen, met het gezicht erop enzo.
De meeste mannen hebben een baan en brengen geld binnen. De meeste vrouwen zijn huisvrouw. Is toch anders.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
18-01-2019 13:19
De meeste mannen hebben een baan en brengen geld binnen. De meeste vrouwen zijn huisvrouw. Is toch anders.
Leg eens uit?
...
Welke man is nou zo stom om foto's met zijn gezicht te plaatsen op een sexforum?

Zelfde voor het sturen van herkenbare naaktfoto's van zichzelf aan partners. Dat zijn ook meestal vrouwen die dat doen. Als man zorg je wel dat je gezicht er niet op staat.
Alle reacties Link kopieren
En dat geldt voor vrouwen niet?

Ik wil weten met wie ik ga daten en ik vind het heel normaal om na wat heen en weer gemail te willen weten hoe iemand eruitziet. Je kunt op seks-datingsites je foto's afschermen en vrijgeven als het vertrouwd voelt. Dat is voor mij precies hetzelfde als fotoś whatsappen of kikken of wat dan ook.

Hoe doe jij dat dan, Velvet, wijs jij tijdens het kopje koffie alsnog af als iemands gezicht je niet aanstaat?
...
Bij een gewone date stuur ik wel foto's. Maar ik maak nooit sexfoto's met mijn gezicht er nog op.
Alle reacties Link kopieren
Maar wie heeft het hier over seksfoto's? Het gaat over (profiel)foto's op datingsites, dat zijn toch geen seksfoto's? Wil jij van tevoren niet weten hoe je date eruitziet?
En wat versta je onder een gewone date, het gaat hier niet over relatiesites hè?
...
Alle reacties Link kopieren
Jimmm, Ultimate Dream was onze eerste club, juist gekozen vanwege de kleinschaligheid.
Mystique heeft de zogeheten Probeeravonden maar daar hebben we geen ervaringen mee. Bij UD hebben we bij binnenkomst direct aangegeven dat het onze eerste keer was. “Dan ga ik jullie even rondleiden”, zei de receptionist. Werkt heel ontspannend... Waar je ook voor kiest, doe inderdaad eerst maar een stellenavond, die zijn meestal wat rustiger. Mocht je vragen hebben over UD, stuur gerust een PB.
Rooss4.0 schreef:
18-01-2019 14:10
Maar wie heeft het hier over seksfoto's? Het gaat over (profiel)foto's op datingsites, dat zijn toch geen seksfoto's? Wil jij van tevoren niet weten hoe je date eruitziet?
En wat versta je onder een gewone date, het gaat hier niet over relatiesites hè?
Ik heb het in ieder geval niet over seksfoto's, maar puur foto's waar een lijf op te zien is, hoeft op een profiel nog niet eens met hoofd (hebben wij ook niet). Gewoon foto's waarop je kan zien of iemand dun, dik, gespierd of wat dan ook is. Lijkt mij niet teveel gevraagd en is hartstikke discreet.

Dat dan in verborgen mapje vervolgens ook alleen gewone foto's van de vrouw staan en niet 1 van de man vind ik wel heel vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Dan ga je toch denken dat de man in kwestie het aanzien verder niet waard is.
...
Ja precies. Wij gooien dat soort berichten daarom altijd maar meteen weg. Geen zin in lillik. 😇
Alle reacties Link kopieren
Echtgenote en ik willen misschien naar de swingersparty in Steamworks op zaterdag 26 januari. Nu is dit een sauna en bij de beschrijving van dit evenement op de website zegt men dat de gasten tot 20.30 kunnen genieten van de wellnessfaciliteiten en dat om 20.30 het feest begint. Ik heb via een berichtje aan de mensen van Steamworks een week geleden al gevraagd wat ik me moet voorstellen van dat feest. Muziek, DJ? Geen idee. Nu heeft Steamworks niet de moeite genomen om te reageren. Is iemand al eens op zo'n swingersparty op een zaterdag daar geweest? Ik ben wel benieuwd wat ik me daarbij kan voorstellen. Net hetzelfde als een parenclub maar dan met meer sauna's en zo? Stampende muziek?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben op profiel idd lichaam zonder hoofd van ons beiden en in mapje waar we wel helemaal op te zien zijn. Geen seksfotos overigens dat zie ik tijdens de dates.
But without the dark we'd never see the stars!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven