Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20

01-07-2020 19:20 1586 berichten
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
Volgens mij lezen ze juist niet mee in pb's.
Misschien steekproefsgewijs, maar zeker niet alles.
-Shifty- schreef:
22-01-2021 12:04
Volgens mij lezen ze juist niet mee in pb's.
ze kunnen het, je moet alleen wel zelf melden als het ongewenst is, net als bij forumpost
lollypopje schreef:
22-01-2021 11:52
Ben je serieus verbaasd?

Ja, vind ik raar ja
Alle reacties Link kopieren Quote
tomcat schreef:
22-01-2021 12:40
ze kunnen het, je moet alleen wel zelf melden als het ongewenst is, net als bij forumpost



Ja, vind ik raar ja
Ik vind het ook heel raar, maar het is dus helaas absoluut niet verbazingwekkend, maar iets dat regelmatig gebeurd.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Misschien kan bosrozen een aantal noemen..
Alle reacties Link kopieren Quote
Lanavries schreef:
10-01-2021 23:50
Mijn vriend en ik zijn nog heel jong , ik 22 en hij 26 en we zijn voor de coronacrisis voor het eerst naar Fata Morgana gegaan. Dit vonden wij echt super leuk en willen graag naar nog meer clubs gaan. Echter houden we er wel van als het publiek in het grote geheel (zo ver dat kan) wat jonger is. Niks tegen mensen die ouder zijn, maar we voelen ons wat minder op ons gemak als we ons piepjong voelen. Denk aan een leeftijd tot 40 jaar ongeveer.
Wat zou een ideale club voor ons zijn?

Daarnaast hebben we iets in onze gedachte. Heb wat rondgezocht maar heb nog niks concreets gevonden en geen idee of het een rare gedachte is. Het lijkt ons leuk om in Parijs/Berlijn/andere grote stad naar een ietswat luxere parenclub te gaan. Denk aan een gemaskerd bal achtige sfeer. Heeft iemand hier een tip voor?
Je vraag over de jongere doelgroep is al beantwoord: Party40Down. Over andere landen: op Reddit is een actieve internationale swingersgroep waar deze vraag vaak voorbij is gekomen. Je kan daar zoeken door de archieven. Het grappige is dat de Fun4Two regelmatig genoemd wordt als de grootste/leukste club in Europa. Berlijn wordt ook regelmatig genoemd.

Wij hebben buiten Nederland alleen ervaring met Londen, Le Boudoir. Prima club, mooie sfeer, maar slechts half zo groot als de Fun. Voor elke club geldt dat de gemiddelde leeftijd van swingers eerder rond de 35-45 ligt dan 25, maar je hebt overal wel kans om wat leeftijdsgenoten te vinden, ook al zijn die niet in de meerderheid.

Je zou ook gericht kunnen zoeken naar andere stellen door een (betaalde) account te nemen op SDC.com. Eventueel kan je dan met een ander stel afspreken in een club (na corona), of thuis. Via SDC.com kan je ook themafeesten vinden. Een bekende organisator van (exclusieve) themafeesten is Killing Kittens.

Als je geld teveel hebt, zou je ook de Young Swingers Week bij Hedonism II op Jamaica kunnen overwegen, maar dat begint bij $500 per nacht per stel (en dan moet je er ook nog heen vliegen). Als je nu begint met sparen zou je er in maart 2022 heen kunnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is wel eea binnengekomen idd.
Ja, maar ik was echt alleen benieuwd naar je cupmaat om advies te kunnen geven over de beste club
Alle reacties Link kopieren Quote
Bosrozen schreef:
22-01-2021 14:59
Er is wel eea binnengekomen idd.
Het boek, single vrouw in de parenclub is dan wel een aanrader om te lezen.
Veel ervaringen worden er beschreven van een dame die jarenlang in haar eentje gaat.
Ik snap je nieuwsgierigheid wel, een parenclub is dan een veilige omgeving om dingen te ontdekken in vergelijking met een vreemd iemand thuis.
Lekker anoniem en geen gedoe.
Maar je moet gelukkig hebben idd in de bekende clubs.
Partyplayers ben ik nog niet geweest maar die komt idd veel naar boven als het gaat om single mannen.
Ik heb het even gevraagd in het 'vraag het de mods'-topic.
Mods kunnen geen pb's lezen.
Vooruitlopend op een heerlijke zomer :P heb ik vanmiddag ff gewandeld op Bussloo en het lijkt erop dat er tussen het naaktstrand en het "swingers" gedeelte op het naakstrand een scheiding is aangebracht met een hoge aardewal.
Blijkbaar gebeuren er dingen die toch enigszins aan het zicht onttrokken moeten worden :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
-Shifty- schreef:
22-01-2021 21:10
Ja, maar ik was echt alleen benieuwd naar je cupmaat om advies te kunnen geven over de beste club
😂😂😂 Lekker bezig weer Shifty!😉

Hebben jullie dat ook? Dat je dan bijv. Een liedje op de radio hoort waarmee je je weer helemaal terug waant in de club? 😅 Dan kijken mijn man en ik elkaar aan en is een subtiele glimlach al genoeg Haha..

Hopelijk blijven de clubs in leven! Die hebben het wel erg zwaar kan ik mij voorstellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sunshine19 schreef:
25-01-2021 06:15
😂😂😂 Lekker bezig weer Shifty!😉

Hebben jullie dat ook? Dat je dan bijv. Een liedje op de radio hoort waarmee je je weer helemaal terug waant in de club? 😅 Dan kijken mijn man en ik elkaar aan en is een subtiele glimlach al genoeg Haha..

Hopelijk blijven de clubs in leven! Die hebben het wel erg zwaar kan ik mij voorstellen.
Die liedjes hebben we nog niet. Wel de stijl die we kennen van de grote feesten waar we heen gaan (BITCH bijvoorbeeld).

En die clubs, ja, ik hoop dat er van het zomer weer wat mag, maar vooral kan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Helaholalala schreef:
24-01-2021 16:42
Vooruitlopend op een heerlijke zomer :P heb ik vanmiddag ff gewandeld op Bussloo en het lijkt erop dat er tussen het naaktstrand en het "swingers" gedeelte op het naakstrand een scheiding is aangebracht met een hoge aardewal.
Blijkbaar gebeuren er dingen die toch enigszins aan het zicht onttrokken moeten worden :biggrin:
Is die hoge wal niet de afscheiding van de parkeerplaats die ze daar gaan aanleggen voor de uitbreiding van de sauna?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren Quote
...
fitch wijzigde dit bericht op 26-01-2021 07:24
Reden: Dubbel
99.62% gewijzigd
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Sunshine19 schreef:
25-01-2021 06:15
😂😂😂 Lekker bezig weer Shifty!😉

Hebben jullie dat ook? Dat je dan bijv. Een liedje op de radio hoort waarmee je je weer helemaal terug waant in de club? 😅 Dan kijken mijn man en ik elkaar aan en is een subtiele glimlach al genoeg Haha..

Hopelijk blijven de clubs in leven! Die hebben het wel erg zwaar kan ik mij voorstellen.

Ik heb dat met dingen; wasknijpers, touw, etc. Sta je daar ineens grijnzend te staren met een pollepel in je handen
Alle reacties Link kopieren Quote
-Shifty- schreef:
26-01-2021 09:00
Ik heb dat met dingen; wasknijpers, touw, etc. Sta je daar ineens grijnzend te staren met een pollepel in je handen
Er zijn mensen die door mij nooit normaal een blokker of flying tiger in kunnen :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
26-01-2021 09:31
Er zijn mensen die door mij nooit normaal een blokker of flying tiger in kunnen :proud:
Dat heb ik met de bouwmarkt. ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
kindrebel schreef:
26-01-2021 12:22
Dat heb ik met de bouwmarkt. ;)
Die ook. Eigenlijk geen enkele winkel :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet dat het voorlopig nog lang niet zover zal zijn hoor, maar hoe zouden de clubs er in de toekomst uit zien?
Voor iedere bezoeker zo’n sneltest voor binnenkomst? 🤷🏻‍♀️ Of toch op goed vertrouwen dat niemand binnenkomt als hij/zij mogelijke Coronaklachten ervaart?

Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Sunshine19 schreef:
11-02-2021 19:02
Ik weet dat het voorlopig nog lang niet zover zal zijn hoor, maar hoe zouden de clubs er in de toekomst uit zien?
Voor iedere bezoeker zo’n sneltest voor binnenkomst? 🤷🏻‍♀️ Of toch op goed vertrouwen dat niemand binnenkomt als hij/zij mogelijke Coronaklachten ervaart?

Wat denken jullie?
Als iedereen gevaccineerd is (of had kunnen zijn) is dat toch helemaal geen issue meer?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Ik denk niet dat er voor clubs iets anders gaat gelden dan voor een willekeurige kroeg. In je gezicht lopen schreeuwen met een leeg glas in je handen is volgens mij net zo kritisch als tussen je benen liggen mompelen met je mond vol.
Alle reacties Link kopieren Quote
fitch schreef:
13-02-2021 08:33
Als iedereen gevaccineerd is (of had kunnen zijn) is dat toch helemaal geen issue meer?
Ik wil alleen niet nog een jaar wachten voor ik weer naar een club kan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ook niet ben wel toe aan een verzetje :applause: :biggrin: :couple:
Ik kreeg gisteren een uitnodiging voor een thuis feestje met 2 dames... ik heb het afgewezen met pijn in mijn hart.

Maar misschien nodig ik ze na de nieuwe persconferentie wel hier uit, als het weer beter weer is en we meer buiten in de tuin kunnen zijn.... ach a girl can dream right? :love:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven