Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen etc. deel 10

30-01-2007 21:35 3742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen De meest voorkomende vragen hebben we in begin van dit topic proberen te beantwoorden. Ook vind je hier veel tips en ervaringen. Lees dus eerst het blauwe gedeelte als je meer over clubs en clubbezoek te weten wil komen. bewerkt door moderator,
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
lekkerrrdan:

Zoekmachine werkt niet bij mij?(zal wel weer iets fouts doen)

En wat wil ik weten? Ja alles natuurlijk!!!:) Hoe was jouw 1e keer pc,wat ging er in je om etc.





esmee2: Je hebt het over LN. Wat is dat?



greetzzz
Alle reacties Link kopieren
LN is lady`s night in de fun4two, eens in de drie maanden is dat (zie hun site)



eerste keer PC, was in gogonuts, is nu gesloten, ikmwas niet op zoek naar stel dus naar PC waar ook "loslopende"mannen komen.

super zenuwachtig maar dus in mijn uppie naar binnen, prima ontavngst, als je in een PC alleen binnen komt en zegt dat t je eerste keer is zullen ze je begeleiden, wees maar niet bang :)

rondleiding afgeslagen, wou liever alleen rondkijken, rondje gelopen, direct veel amnnen achter me aan, vriendelijk nee gezegd en aan de bar gaan zitten, dan wordt je vanzelf aangesproken, gezellig was dat.

Na een tijdje bij gebrek aan leuke mannen maar de sauna in gedoken, daar met een aantal mannen beetje gevoeld en gedaan, ogen dicht en over me heen laten komen (Nou ja, niet letterlijk haha! )

Later op de avond toch een leuke vent gezien en met hem een kamertje in gegaan, heerlijke sex gehad en bevredigd weer naar huis.



Nog vragen? ;)
Alle reacties Link kopieren
LAdyGodiva, zat stellen waarbij alleen het v-v gebeurt, maar ja, dan kan je man ook niet met die andere vrouw wat doen ;) voor wat hoort wat, zoiets ;)

Plus ook in de seks kun je meer de klik hebben met de een beter dan met de ander, dus dingen kunnen snel 'fout' gaan in de zin van dat iemand zich buitengesloten voelt en zo.
Leef vanuit je hart!
Alle reacties Link kopieren
Esmee: dat over dat buitengesloten voelen vind ik wel een goed punt. Maar uitsluitend v-v is zeer zeker niet de bedoeling, we willen dit samen doen.



Zoals gezegd leek een parenclub ons in eerste instantie helemaal niks, maar misschien moeten we ons daar eerst eens wat meer in verdiepen voordat we dat roepen.
Alle reacties Link kopieren
lekkerrrdan:



Kort maar krachtig verhaal.En duidelijk!!!

Krijg er alleen maar meer zin in..........en dat gaat ook heel snel gebeuren:)

Heb ondertussen al spannende dromen en ook de nachtmerries:D





greetzzzzz
Alle reacties Link kopieren
nou wel dan een verslagje doen hier hè ;)
Alle reacties Link kopieren


Hmmzzz...dus een de parenclubs in Groningen zijn niet populair



Misschien ga ik die in Eindhoven dan eens proberen...iemand er al geweest?


Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij vertellen of de fata morgana een leuke club is? We zijn nog nooit naar een parenclub geweest, maar volgende week zaterdag moet het dan eindelijk eens een keertje gebeuren. Alleen alles is zo ver bij ons uit de buurt, vandaar dat we uitkomen bij de fata morgana of parenclub monique in Wieringewerf. Welke is de leukste??

Wie o wie kan mij hier meer over vertellen, alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij vertellen of de fata morgana een leuke club is? We zijn nog nooit naar een parenclub geweest, maar volgende week zaterdag moet het dan eindelijk eens een keertje gebeuren. Alleen alles is zo ver bij ons uit de buurt, vandaar dat we uitkomen bij de fata morgana of parenclub monique in Wieringewerf. Welke is de leukste??

Wie o wie kan mij hier meer over vertellen, alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
beide clubs zijn prima om te beginnen echter ook totaal verschillend van elkaar. dus het is maar wat je meer aanspreekt.



Fata morgana is een club met veel faciliteiten. Goed eten, groot bubbelbad, sauna, enz. Hier zal je je zeker samen goed vermaken ook als je niets met andere doet.



Er wordt trance muziek gedraait op zaterdag en het publiek is vrij gevarieerd maar overwegend toch ook wel mooi en jong. Veel danspubliek en aktie kan wel eens tegenvallen op de zaterdag in de erotische ruimtes. Er wordt op zaterdag ook wel veel drugs gebruikt. Echter je zal je zeker vermaken met elkaar en wie weet tref je een leuk stel dat zich ook afvraagt waarom er zo weinig gedaan wordt aan erotiek en hebben jullie samen een leuke avond. Maar ook met je man zul je je prima vermaken en genieten van een erotische danssfeer.



Club monique is een sobere club. Kleine sauna en alleen een douche. Zeer eenvoudig eten op (toen wij er waren) plastic borden die nog doorbuigen ook.



Een ronde bar, publiek dat vrij gewoontjes is. Muziek meer R&B (men wil juist het niet trance minnent publiek trekken) drugs wordt geweerd. Goede en nette erotsche ruimtes. Meer aktie.



Echter als nadeel dat als je niet voor de erotiek komt of geen leuk stel tegen komt je het ook wel snel gezien hebt, want ander vermaak is er niet.



Beide clubs zijn echter netjes en in beide clubs zal je geen ranzige toestanden tegenkomen.



Let er bij monique op dat je een avond treft dat er alleen stellen mogen komen.



Het is dus maar waar jullie voorkeur naar uitgaat.



Kort gezegt in fata zul je zeker een leuke avond hebben ook al gebeurd er niets. Bij monique moet je het toch wel hebben van dat leuke contact omdat de club verder weinig bied.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
ik heet tante truus, ik ben 30 jaar.

al 12 jaar samen met mijn lief.

bisensueel, en niet voor 1 man/vrouw te vangen.

een liefdesrelatie is voor mij 1 op 1, maar de sexuele kant van onzelf houden mijn man en ik niet voor ons zelf.

we hebben goede afspraken gemaakt en mogen af en toe buiten de deur eten.

voor ons werkt dit prima.



ik ben op dit forum om eens te kijken hoe anderen hierop reageren en wat jullie van zo n relatie vinden.

dus laat je reactie achter, ik ben benieuwt....
Alle reacties Link kopieren
Nou , Tante Truus , ik vind het prima .......maar ik vind werkelijk elk soort relatie die lekker loopt prima.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Over open relatie's zijn ook wel wat topics te vinden. Echt passen in het parenclub topic doet je vraag niet. Omdat mensen die parenclubs bezoeken nog geen open relatie hoeven te hebben.



Open relatie is meer dat je afzonderlijk sex en relatie's hebt met andere en in clubs doe je dat veelal als stel samen (al zullen mensen met een open relatie ook wel eens met iemand een club kunnen bezoeken)



Zelfs hebben we ook een vorm van open relatie maar meer vanuit het swingen ontstaan. Ik vind het dus prima zolang iedereen zich er goed bij voelt en alles in goed overleg gaat.



Echter je zal ook veel vooroordelen tegen komen omdat het niet altijd begrepen zal worden en men al snel vanuit die gedachten gaat invullen wat je wel niet te kort komt of hoe je relatie wel niet zal zijn.



Niet door mij dus, ik weet dat het een heerlijk extra kan zijn.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring met Fata en Monique zijn vergelijkbaar met die van Doddie. Wat ik eraan toe wil voegen is dat mijn "eerste keer" bij Monique was en dat ik achteraf heel blij ben dat het juist daar was. De fata kan op zaterdag voor een eerste keer misschien wat intimiderend zijn. Harde muziek, veel mensen die toch ook wel lopen te showen (waarmee ik niet zeg dat daar iets mis mee is).



Bij Monique is het voorzieningenniveau misschien niet heel hoog, maar het is wel heel netjes en schoon, maar wat ik vooral heel belangrijk vind is de relaxte, ontspannen sfeer die er hangt op zaterdag. De vreemde in-kruis-graai-acties die ik bij de fata heb meegemaakt zul je daar niet snel meemaken. Vooral omdat je er écht uitgeknikkerd wordt als je op drugsgebruik betrapt wordt.



Oh en iemand vroeg nog iets over Groningen. Inn4 love kan ik niet aanraden. Fraaie club, maar heel hokkerig omdat het een voormalig bordeel is en onaantrekkelijk publiek en vooral heel weinig publiek.



Zijn er 15 stellen, vinden ze het "lekker druk" :P
Alle reacties Link kopieren
Nou doddie dan wordt het voor ons Fata Morgana, is beide ongeveer even ver rijden. We willen toch eerst even de kat uit de boom kijken, maar wel een gezellige avond beleven en dan lijkt ons de Fata meer geschikt. Moet je ook reserveren of kun je zo langskomen? en wat is de beste tijd om aan te komen, oftewel wanneer wordt het net gezellig druk? Ik kom liever binnen als het al iets drukker is, vallen we niet zo op :P

Brrrrrrrrr doodeng hahaha nu ik dit zit te typen gieren de zenuwen al door mijn keel , hahahahha. Oja wij zijn 35 en 36 zien er wel leuk uit, maar geen fotomodellen passen we daar thuis??



groetjes MEGG
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op dit topic maar ik lees al een tijdje mee. Over twee weken gaan mijn vriend en ik voor het eerst naar een parenclub. Spannend dus allemaal. Alleen....ik ben onregelmatig ongesteld en nu zou het best kunnen zijn dat ik volgende week ongesteld word  :( Misschien een stomme vraag maar hoe doen jullie dat??? Thuisblijven? Of een sponsje? Hoor graag jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
Martina dat hangt nogal van de stemming van mijn meis af. Soms wil ze ff geen gedoe aan haar lijf als ze ongesteld is, is ze beroerd e.d., soms is ze juist dan ook wél in de mood. In dat geval gebruikt ze weleens een sponsje, dat bevalt prima. Tips en ervaringen ermee kun je hier vinden.
Alle reacties Link kopieren
fijn dat je er uit bent hela (en nog wat lol)



het kruisengraai verhaal herken ik overigens niet van de fata maar in elke club en op elke avond kun je mensen tegen komen die zich misdragen. Weet echter dat bij melding hier vrijwel altijd tegen opgetreden wordt. (gelukkig komt het vrij zelden voor)



Ongesteld in de club en sponsjes. DAt is zo persoonlijk. Hoe sexy voel jij je nog? Hoe erg ben je het?



Ik vind het soms een optie als ik er vrijwel vanaf ben en nog net wat onzeker. bij echte menstruatie en veel bloedverlies zou ik liever overslaan. Mede omdat andere clubgangers het geen prettig idee kunnen vinden.



Kijk het dus even aan.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal ik wil jullie mijn ervaringen niet onthouden. Wij zijn denk ik iets ouder dan jullie 44 en 48 en wij daten al 4 jaar en wij gaan regelmatig naar parenclubs en we hebben wel eens een thuis date. De laatste tijd gaan we naar een klein clubje in Beek en Donk bij Eindhoven een hele leuke kleine club lijkt eigenlijk meer op een bruin cafe maar je zit er in lingerie of sexy kleding aan de bar. Er mogen ook alleenstaande mannen en vrouwen komen de laatste tijd komen er steeds meer single meiden voor een leuke avond. Van de mannen heb je geen last nee is daar echt nee en de eigenaar ziet daar streng op toe want hij wil het een gezellige club houden, de keuken is nog een beetje klein maar het eten is er heerlijk wij vermaken ons er prima. Dus voor diegene die uit het zuiden van nederland komen en nieuwsgierig zijn geworden kijk eens op hun site en in hun gastenboek het is er een gezellige boel.

groetjes chrisja
Alle reacties Link kopieren
Lol vergeet ik helemaal de naam te noemen www.swingersclubtemptation.nl
Alle reacties Link kopieren
Oeps er moet een streepje tussen www.swingersclub-temptation.nl
Alle reacties Link kopieren
Da's mooi Chrisja dat het jullie er goed bevalt! Het is toch altijd weer afwachten of de clubs de juichverhalen op hun site waar weten te maken, hoewel je van een gastenboek natuurlijk ook al een aardige indruk krijgt. Toevallig had ik die club net als tip gepost hier (zie 1 feb. 2.29 uur) en was benieuwd of mensen er ervaring mee hadden.
Alle reacties Link kopieren
Is het eigenlijk raar om je eigen speeltje(s) mee te nemen, ik kom zonder niet klaar.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor dat is helemaal niet raar. Er zijn er genoeg die zelf iets meenemen. Dat wordt ook nog best vaak opwindend gevonden als je die in het spel betrekt. Wij werden eens versierd door een dame van een stel, die had een heel klein viebje bij zich in de vorm van een lippenstift, daar maakte ze ons beneden al gek mee op de dansvloer. We hebben het toen maar snel boven voortgezet. :)
Alle reacties Link kopieren
Komende zaterdag willen we voor het eerst naar de Fata Morgana.

Deze is om 21.00 geopend , wie weet is het dan al druk of kun je beter tegen 22.00 uur aankomen, wanneer de drescode ingaat?? En wat dragen de mannen? Een short met een mooi strak hempje of gewoon blote borst???

En schoenen??? wat een vragen ik weet het, maar als je nog nooit geweest bent kun je het niet weten he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven