Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Ik dacht het al een beetje

Dan gaan we morgen maar!
Enjoy, als het goed is heb je mail op SDC
quote:jaadje schreef op 15 juni 2012 @ 19:31:

Ik dacht het al een beetje

Dan gaan we morgen maar!

ook morgen zal het relatief minder druk zijn, echt heel veel gaan naar Bitch. tenminste, bij Fata en Showboat merkte je dat altijd heel erg en ik zie dat veel Funners ook naar Bitch gaan.

geen idee hoe dat bij andere clubs zal zijn.
Is dat bitch dan zo interessant??
Ja PP...BITCH is een leuk feessie!!!
Nou ben benieuwd naar je verslag straks.

Zag trouwens op dartclub reclame voor Haremnights. Wie is daar wel eens geweest en hoe was het??
Nooit geweest, maar moet erg leuk zijn.....doe 's gek en ga!
quote:penopauze schreef op 15 juni 2012 @ 22:12:

Nou ben benieuwd naar je verslag straks.

Zag trouwens op dartclub reclame voor Haremnights. Wie is daar wel eens geweest en hoe was het??Wij gaan en we vinden het 1 van de mooiste feesten van het jaar, vorig jaar voor het eerst geweest en we zijn verkocht, Iedereen doet wat aan de dresscode en is gekleed in harem kleding, glanzende glitterende kleurige stoffen, zalen met marmeren zuilen en waterfontuinen, een rokersruimte in marrakeshstijl. slangenbezweerders vuurspuwers haremdanseressen en zelfs kamelen langst de route naar de feestzaal. Geweldige muziek en een topsfeer. Echt we waande ons in een 1001 nacht sprookje en verheugen ons er weer erg op. we zijn druk bezig met de voorbereidingen, kleding maken enz en hebben een paar vrienden mede enthousiast gemaakt, die gaan het voor het eerst meemaken, de voorpret is groot.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Doddie mss leuk om dit ook te plaatsen op het erotische feesten topic ?
En die vriendin gaat vandaag haar pakje passen voor de Harem Night. Spannend!!! :-)
ik heb daar nav het feest vorig jaar al wat over geschreven. :-)
quote:Doris01 schreef op 16 juni 2012 @ 13:24:

En die vriendin gaat vandaag haar pakje passen voor de Harem Night. Spannend!!! :-)

leuk Doris! Hier zit ik ook glitters te plakken en zijn mrdod en andere vriendin druk aan het passen en naaien.

Vanavond houden we het rustig met zijn viertjes. Feest vorige week was overigens erg leuk behoorlijk aktief. Zo als ik al vaak zeg ligt het bij ons aan hoe de sfeer verloopt. Was weer een top feestje met erg leuke stellen.
quote:doddie schreef op 16 juni 2012 @ 13:25:

ik heb daar nav het feest vorig jaar al wat over geschreven. :-)ja dus ?
@ PP: Maybe next time.

Bitch gangers: have fun!

Haremavond staat sinds Doddie haar verslag ook op mijn verlanglijstje om naar toe te gaan. Ik had er nog niet naar gekeken. Wanneer is het precies? En dan nog zien of we kind technisch er naar toe kunnen en cabrioman zien over te halen.
FF op dartclub kijken Cabrio daar staat het
volgende week Cabrio
Oei da's snel
Op de dartclub kijk ik bewust alleen naar de weekenden dat we kunnen, voorkomt teleurstellingen. Vandaar dat ik het niet gezien heb. Volgende week kunnen we niet. Jammerdebammer.
Even dit draadje omhoog halen. Zijn er verder trouwens geen avontuurtjes meer geweest? Ben zeer benieuwd. Voor ons is het nog 2 weekjes wachten. Zag wel dat bornedries een thema avond had. Eigenlijk viel me dit tegen. ...Hoerenavond..mmm!! Weet niet of dit leuk is. je hoeft er niet aan mee te doen maar ja...de vraag is hoe de sfeer dan is. Wij zoeken wel kontakt met andere koppels en ijn best aktief in de darkroom maar dit thema. Als je meedoet krijgt de man zg geld en de vrouw kan dit verdienen. Niet mijn stijl maar goed.Geen zin om onze plannen nu nog te veranderen.
It's never too late start living!
@Leen, lijkt me niet zo'n leuke thema avond.

Het concept van betalen spreekt mij niet erg aan. Maar wie weet wordt het wel heel erg leuk.Hoop voor jullie dat jullie een heerlijke avond gaat beleven.

Wij gaan hopelijk ook over een week of 2/3 weer een keer op clubbezoek als we een weekend kunnen matchen en beide geen andere afspraken op het thuisfront hebben.
@ Dod, dat was idd weer een heerlijk feestje vorige week! Daar wordt een mens toch blij van?! )

Mijn Harem pakje was helaas nog niet helemaal klaar. Dat wordt een paar uur voor aanvang van het feest nog even spannend dus... :-/

Het zal wel een gekke vraag zijn Cabriolady, en ik loop hier toch al wat jaartjes rond op het forum... Maar wat bedoel jij met eem dartclub?
@ Doris.

Het hoort eigenlijk de Sallandse Dart Club te zijn (mind the capitols ).
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
quote:doosje1980 schreef op 17 juni 2012 @ 17:18:

@Leen, lijkt me niet zo'n leuke thema avond.

Het concept van betalen spreekt mij niet erg aan. Maar wie weet wordt het wel heel erg leuk.Hoop voor jullie dat jullie een heerlijke avond gaat beleven.

Wij gaan hopelijk ook over een week of 2/3 weer een keer op clubbezoek als we een weekend kunnen matchen en beide geen andere afspraken op het thuisfront hebben.Ik vind het concept niet leuk omdat het de mannen zijn die het geld in handen krijgen en de vrouwen moeten het verdienen. Heb geen behoefte om de hoer uit te hangen. Was leuker geweest als de rollen willekeurig verdeeld werden (en ik dus ook wat leuks kon uitzoeken). We gaan wel hebben we besloten maar het is vrijblijvend vwb meedoen. Dus dat bekijken we dan wel. Ik vond het verleden keer een mooie club en blijkbaar is het ook met meer ruimtes nu uitgebreid. Ben benieuwd.
It's never too late start living!
Mijn vrouw en ik hebben een vraagje. Ik wil me scheren, maar wat en tot waar?

Alles wat normaal in mijn boxer zit zeg maar?

Of alleen penis en ballen?

Mijn borst/buik is ook behaard (geen "Bokito", maar wel duidelijk) en wordt het dan geen abrupte overgang?
Nou, het weekend is een tikkie anders verlopen dan geplanned. Heel erg naar uit gekeken om zaterdagavond naar Mystique te gaan, maar een telefoontje maakte al snel een einde aan die illusie. Mn vriend ging helpen bij vrienden van ons die aan het verbouwen waren. Op een gegeven moment kreeg ik telefoon, dat hij onderweg naar het ziekenhuis was. Er was een ruit uit een rot kozijn gekomen en op zijn rug gevallen. Ik schrok me dood en ben meteen naar het ziekenhuis gereden. Hij heeft ontzettend veel geluk gehad, want op wat schrammen, glasscherven en blauweplekken na, heeft hij er niets aan over gehouden. Wel is hij een nachtje ter observatie in het ziekenhuis gebleven...Dag spannende weekendplannen...Zo zie je dat er altijd belangrijkere dingen zijn! Zondagochtend samen met de kids hem opgehaald, en toen kon zn vaderdag beginnen! Vandaag zit hij thuis, maar morgen wil hij alweer gaan werken...Vandaag vertroeteldag dus

En spannend weekend..........volgende keer beter :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven