Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Dan geilt ze dus niet op Doloris, anders had ze vast niet zo moeilijk gedaan over dat gratis kaartje
waarschijnlijk....zielig he?
goedeavond ieder

zal me ook als vaste lezer eens voorstellen

man 40 jaar en sinds een keerpunt in me leven toch maar eens met een goede vriendin meegegaan naar een parenclub moniqeu.

sinds die avond zeer veel gelezen op het topic ,de avond in moniqeu zeer goed bevallen en aankomendt weekend voor de tweede keer met haar mee .
Leuk Marcel, is die tent een beetje hip inmiddels begreep ik?
ben er een maand of 4 geleden geweest ,heb me niet echt gefocust op het interieur ,maar vond"t het een leuke club .kan er niet echt over oordelen nog want kan andere club"s nog niet maar die ontdekkingsreis naar andere club"s gaat nog wel gebeuren .wil ook nog wel naar de fata morgana en de fun
quote:stout1975 schreef op 20 september 2012 @ 18:49:

Heej.......... Bgb = Rineke?Zeg Stout, jij sprak vandaag nog met een opgestoken vingertje over privacy ...... wat is dit dan ???
Leenman....vast een grapje dit of niet?

Dit gaat om iets totaal anders.....maar waarschijnlijk zie jij het verschil niet
Is iets anders he Leenman
Komt toch wel in de buurt.

Hier worden namen genoemd, dat heb ik overigens nooit gedaan.

BTW jullie reageren telkens als en siamese tweeling, how come ?
Oh, ik probeer enjoy al maanden uit haar broekje te kletsen, maar tot nu toe zonder enig succes.

(tips welkom trouwens)
Nou, blijven kletsen zou ik zeggen, maar dan wel oraal.
Mijn God, wat een hysterie hier zeg...

Ik val echt van de ene verbazing in de andere hier. BGB die Rieneke zou zijn omdat ze gewoon opmerkt dat het een klein wereldje is? Doe 's normaal.

Stout, ik kan het vaak met je eens zijn, ben het ook wel eens oneens met je, vind je humor (meestal) heerlijk, maar je draaft hier een beetje door hoor...

Laat iedereen gewoon zeggen wat hij vindt of voelt, leven en laten leven. Zo moeilijk is dat toch niet....?

Ik vind het bondje sluiten trouwens ook walgelijk. Vind wat je vindt, een gebbetje over en weer is helemaal prima, en als je behoefte hebt om van bil te gaan met deze of gene, gooi er lekker een privé mail tegen aan.
Doloris...ik heb er al -tig gehad, maar het lukt 'm nog steeds niet.
heb pas een paar maanden geleden begrepen wat er mee bedoeld wordt

(durf niet meer te slow chatten... Nog even eentje dan...)

Faust, ja ja... dankzij jou kwam ik daarachter. Maar weet jij wel waarom die stomme dartclub in beeld kwam dan? (om toch weer enigszins on topic te komen...)

Ik zou niet weten waarom SDC niet bij naam genoemd kan worden, al die clubs worden toch ook bij naam genoemd?
Zal ik het even uitleggen dan? (lees: subtiele manier om me er tussen te wurmen hier )

Als je 'vroeger' googelde op SDC, kreeg je als eerste hit de Sallandse Dart Competitie te zien.

Inmiddels maakt de Swingers Date Club maandelijks iets meer centjes over naar Google en zie je hen nu als eerste hit.

Best een nuttige bijdrage zo voor het eerst in tijden....
Edit: en volgens mij mocht je toentertijd geen reclame maken op het forum dus sprak men over de Dartclub.
quote:fausty8 schreef op 20 september 2012 @ 22:17:

Zal ik het even uitleggen dan? (lees: subtiele manier om me er tussen te wurmen hier )

Best een nuttige bijdrage zo voor het eerst in tijden.... Nou; héél nuttig!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Faust, dat is idd een nuttige bijdrage, ik heb me ook wel eens afgevraagd waarom.

Ik ben er trouwens van overtuigd dat er mensen van clubs hier meelezen.

Ik persoonlijk ben er door het inmiddels gesloten Royal Times voor op mijn vingers getikt, omdat ik verleden jaar april het lef heb gehad een kritische post over ze te plaatsen.

Maar ook van personeel van een andere club wel eens vernomen dat deze topic, maar ook de posts op parenclub.us en clubtijd gelezen worden om te zien hoe het publiek hun club beleefd.

Als ze daar dan ook nog iets mee doen, is dat alleen maar goed als wij kritisch zijn, toch?
quote:Mayaelf schreef op 20 september 2012 @ 22:26:

Als ze daar dan ook nog iets mee doen, is dat alleen maar goed als wij kritisch zijn, toch?

Natuurlijk.

Het zou alleen zonde zijn als je jezelf er mee in je vingers snijdt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 september 2012 @ 22:33:

[...]

Natuurlijk.

Het zou alleen zonde zijn als je jezelf er mee in je vingers snijdt.Welke vingers?
Ik geef alle eigenaren en medewerkers groot gelijk dat ze hier en op andere sites meelezen. Maar ik vind ook zeker dat we kritisch mogen zijn hier, tenslotte lezen we allemaal de reviews, nemen daar dingen uit mee bij een keuze voor een pc. En daar horen wat mij betreft zeker de kritische noten bij!

Maar even een vraag, iemand al naar limousine in Hasselt geweest?
Kritisch zijn is iets anders dan iemand als persoon aanhalen. Dus namen noemen is not done! Ik kan daar BGB alleen maar gelijk in geven. Persoonlijke kritiek geef je aan iemand persoonlijk!

Kritisch zijn over de club is iets geheel anders. Dan hou je het algemeen en ik ga er ook vanuit dat hier persoonlijke ervaringen worden geschreven. Meestal zijn die ook gekleurd.
It's never too late start living!
Ik geloof dat mijn wijze van schrijven (met uitzondering van het bewuste Royal Times verslag) nooit zodanig is geweest of zal zijn dat ik daar problemen mee verwacht te krijgen.

Daarnaast sta ik op SDC en PF onder een andere naam bekend en is ook mijn ava niet (meer) herleidbaar naar het swingerswereldje.

En net zoals bij Femm, degenen hier die mijn (onze) nick op SDC/PF kent, kan ik vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven