Pegging

14-02-2024 13:19 68 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn vriend en ik hebben 7 jaar een relatie en ik vind de seks super. Hij zegt ook dat de seks geweldig is al 7 jaar lang maar sinds kort fantaseert hij over genomen worden door een man of een vrouw (ik) met voorbinddildo.
We hebben de spullen er al voor aangeschaft maar ik moet een gigantische drempel over.
Hij deed voor mijn tijd aan bdsm. Hij is de sub. Ergens ben ik altijd een beetje onzeker geweest dat hij onze seks saai ging vinden.
En nu hij begint over iets dat hij vroeger in de bdsm ook gebruikte ben ik een beetje bang dat het het begin is van het einde van ons seksleven of dat hij buiten de deur een bepaalde bevrediging moet zoeken.
Ergens stimuleer ik wel om een man erbij te nemen of dat hij een man naast onze relatie erbij neemt. Maar puntje bij paaltje komt er toch weer angst om de hoek.
Ik wil gewoon die spontane vriendin zijn die alles goed vindt en niet onzeker is. Maar het lukt me niet zo te zijn. En ik baal van mezelf.
Iemand een idee hoe ik de drempel over kom?
En weet iemand of het mogelijk is om de rest van je leven vanille seks te hebben als je bdsm gewend bent?
Alle reacties Link kopieren Quote
Als ik dit zo lees, wil je eigenlijk niet maar ben je bang dat je hem kwijtraakt als je niet in zijn wensen meegaat, klopt dat?

De vraag die je stelt ("kun je de rest van je leven vanilla seks hebben ...?") kun je het beste aan hem stellen.

Mijn tip zou zijn: praat met hem en kijk waar jullie sámen zin in zouden hebben. Je kunt alles een keer proberen en dan alsnog zeggen, Nee, dat is niks voor mij. En dan praten jullie verder: wat wil hij niet missen? Wat wil jij absoluut niet? En hoe kunnen jullie elkaar tegemoetkomen?

Ik ga zonder mijn partner naar BDSM-feestjes, omdat hij daar geen behoefte aan heeft. Dat is voor ons allebei prima. Samen hebben we het ook heel leuk.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren Quote
En dan kom je op die feestjes puur voor de seks en verder niets?
Heb je dan niet het gevoel bij je partner iets te kort te komen?
Ergens denk ik inderdaad wel bang hem kwijt te raken.
Alle reacties Link kopieren Quote
De drempel van pegging overkomen is gewoon doen. Ik vond het de eerste keer ook lastig. En het lukte voor geen meter natuurlijk. Heel geklungel. Achteraf gezien hadden we beter kunnen beginnen met handwerk met anale speeltjes en daarna pas over te stappen op een strap-on. Maar goed, you live and learn.

Het is inmiddels niet meer weg te denken in ons seksleven en ik vind het een verrijking. Ik ben er goed in, het voelt goed en ik vind het fijn om ook de penetrerende partij te kunnen zijn bij de seks.

En ja, je kan heel gelukkig zijn in een bdsm-loze relatie als je bdsm gewend bent. Ik doe het al 10 jaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bulbul schreef:
14-02-2024 13:26

Mijn tip zou zijn: praat met hem en kijk waar jullie sámen zin in zouden hebben. Je kunt alles een keer proberen en dan alsnog zeggen, Nee, dat is niks voor mij.
Hoezo moet ze het een keer proberen? Er zijn dingen die je zo tegenstaan dat je ze ook niet wil proberen. Voor mij zou dit zo'n ding zijn. En dan wil ik ook niet dat daarop wordt aangedrongen.

Misschien zou ik er wel voor open staan dat hij die behoefte ergens anders uitleeft. Dat zou erg afhangen van hoe onze relatie verder is, denk ik. Ik ben nooit in die situatie geweest dus moeilijk te zeggen.
impala wijzigde dit bericht op 14-02-2024 13:52
19.81% gewijzigd
.
Als ik je een klein advies mag geven: probeer niet die spontane vriendin te zijn die alles goed vindt. Probeer jezelf te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oude_Man_2 schreef:
14-02-2024 13:46
Als ik je een klein advies mag geven: probeer niet die spontane vriendin te zijn die alles goed vindt. Probeer jezelf te zijn.
Ja, dit kwam ik ook typen. Waarom moet je de spontane vriendin zijn die alles goed vindt?
Dat klinkt vooral heel geforceerd, alsof je bang bent dat een 'nee' hem weg zal jagen. Dat lijkt me de snelste manier om jezelf te verliezen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Trixie schreef:
14-02-2024 13:42
De drempel van pegging overkomen is gewoon doen. Ik vond het de eerste keer ook lastig. En het lukte voor geen meter natuurlijk. Heel geklungel. Achteraf gezien hadden we beter kunnen beginnen met handwerk met anale speeltjes en daarna pas over te stappen op een strap-on. Maar goed, you live and learn.

Het is inmiddels niet meer weg te denken in ons seksleven en ik vind het een verrijking. Ik ben er goed in, het voelt goed en ik vind het fijn om ook de penetrerende partij te kunnen zijn bij de seks.

En ja, je kan heel gelukkig zijn in een bdsm-loze relatie als je bdsm gewend bent. Ik doe het al 10 jaar.
Maar heeft je man het inmiddels ook nodig? Zijn de orgasmes beter en zijn 'gewone orgasmes' dan saai? Of zeg ik nu iets geks?
En voor de “ ja maar anders gaat hij weg”, als hij alleen blijft als jij niet jezelf mag zijn, waarom wil je dan precies dat hij blijft?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oude_Man_2 schreef:
14-02-2024 13:50
En voor de “ ja maar anders gaat hij weg”, als hij alleen blijft als jij niet jezelf mag zijn, waarom wil je dan precies dat hij blijft?
Als ik er over nadenk zonder emoties als angst weet ik ook best dat er totaal geen reden is om te denken dat hij bij me weg gaat. Hij is gek op me. Maar ik had wel eens ergens gehoord "eens een bdsm-er, altijd een bdsm-er". En dan betekent dat dat onze relatie en seks zoals het is niet genoeg is. En moet ik eens bedenken of ik het akkoord zou vinden als hij het buiten de deur gaat zoeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oude_Man_2 schreef:
14-02-2024 13:46
Als ik je een klein advies mag geven: probeer niet die spontane vriendin te zijn die alles goed vindt. Probeer jezelf te zijn.
Ja dit.

En maak je het niet veel te groot? En denk je te ver vooruit?

Gewoon rustig een keertje pegging uitproberen is wat anders dan keiharde BDSM met alle toeters en bellen?
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou zeggen: je weet het pas als je het eens geprobeerd hebt. En ik zeg ook dat je iets meestal niet 1 keer moet proberen, maar het een tweede keer ook.

Vind je het daarna niets, nou dan weet je het. Vind je het wel wat, dan heb je wat toegevoegd aan je seksleven. Voor de een is het een verrijking en voor de ander niet. Dat kan niemand voor je beslissen, dat moet je zelf uitvinden.

O, en vraag hem zich te spoelen vooraf!
impala schreef:
14-02-2024 13:45
Hoezo moet ze het een keer proberen? Er zijn dingen die je zo tegenstaan dat je ze ook niet wil proberen.
Lijkt me nou ook. Iedereen mag iedere voorkeur hebben, maar iedereen mag ook iedere afkeer hebben. Ook als je het niet eerst geprobeerd hebt.
Alle reacties Link kopieren Quote
grenada schreef:
14-02-2024 14:22
Ik zou zeggen: je weet het pas als je het eens geprobeerd hebt. En ik zeg ook dat je iets meestal niet 1 keer moet proberen, maar het een tweede keer ook.

Vind je het daarna niets, nou dan weet je het. Vind je het wel wat, dan heb je wat toegevoegd aan je seksleven. Voor de een is het een verrijking en voor de ander niet. Dat kan niemand voor je beslissen, dat moet je zelf uitvinden.

O, en vraag hem zich te spoelen vooraf!
Bedankt, anaal douche is in huis.

En jullie hebben gelijk. Ik maak het meteen te groot. Pegging is niet meteen harde bdsm, daar ben ik sowieso niet voor in.
Maar dit eens uitproberen kan geen kwaad.
Alle reacties Link kopieren Quote
"he lieverd, ik kan een eind meekomen in wat dit voor jou aantrekkelijk maakt, maar het gaat mijn grens over. Zullen we opzoek naar iets, wat binnen ons beider grenzen past?"
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is niet echt afkeer hebben. Ik denk te ver vooruit en zie meteen allemaal beren op de weg.
En ik moet bekennen dat ik liever niet mijn partner in de sub rol zie. Ik kan best een dom zijn denk ik maar vind het lastig om dat te doen met mijn vriend. Ik weet niet zo goed waarom.
ballenbak888 wijzigde dit bericht op 14-02-2024 14:34
42.65% gewijzigd
Vergeet even dat sex een prestatie is waarin je kan falen. En vraag je meteen even af of een partner die er wel zo tegenaan kijkt echt aantrekkelijk is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ballenbak888 schreef:
14-02-2024 14:29
Het is niet echt afkeer hebben. Ik denk te ver vooruit en zie meteen allemaal beren op de weg.
En ik moet bekennen dat ik liever niet mijn partner in de sub rol zie. Ik kan best een dom zijn denk ik maar vind het lastig om dat te doen met mijn vriend. Ik weet niet zo goed waarom.
en daar heb je geen lijst met redenen voor nodig
dat mag jij gewoon vinden
Alle reacties Link kopieren Quote
Ballenbak888 schreef:
14-02-2024 14:29
Het is niet echt afkeer hebben. Ik denk te ver vooruit en zie meteen allemaal beren op de weg.
En ik moet bekennen dat ik liever niet mijn partner in de sub rol zie. Ik kan best een dom zijn denk ik maar vind het lastig om dat te doen met mijn vriend. Ik weet niet zo goed waarom.
Het hoeft niet he.
Ik wil mijn partner ook niet in die rol zien. Weet niet waarom, moet er een reden zijn dan? Het is zo. En dat gevoel is zo sterk dat ik dat niet ga negeren. Of dat voor jou ook zo is weet ik niet. Maar je moet niks doen waar je echt geen zin in hebt

Ik bedoel: er zijn zat mannen waar ik helemaal geen seks mee wil. Hoef ik ook geen reden voor te hebben. Dat ik het niet wil is genoeg.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pegging kan in een bdsm-context en misschien is dat ook wel wat je partner het liefste zou willen, maar dat hoeft helemaal niet. Je kunt het ook zien als een uitbreiding van je vanille liefdesleven. Het helpt als jullie er beide zo in kunnen staan dat jullie iets nieuws gaan ontdekken binnen jullie seksleven, dat niet hoeft te lijken op zijn eerdere ervaringen. Als je dat wil natuurlijk, nee is ook een antwoord.

Ik (vrouw) vind het fantastisch, helaas is mijn partner er niet meer voor in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat de gemiddelde (bdsm minnend) mens best prima levenslang zonder bdsm kan maar het gaat nooit geheel uit de gedachte. Zelfs mijn familielid van 70 plus denkt er nog dagelijks aan terwijl het in zijn relatie niet gepraktiseerd wordt.
En dat hoeft ook niet, niet elk verlangen hoeft handen en voeten te krijgen. Ik denk dat dit een hele goede is om aan je vriend te vragen!

Vwb voorbinddildoos of mannendates staat het je natuurlijk ten alle tijden vrij om nee te zeggen als dit je niet past.
Hou het bespreekbaar.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie nu de aanvulling op je laatste bericht. Hiervoor geldt hetzelfde als mijn vorige bericht: pegging hoef je niet per se in een dom/sub context te zien. Als ik seks heb waarbij ik gepenetreerd word, zie ik mezelf ook niet per se als de sub. Al snap ik de associatie wel hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ballenbak888 schreef:
14-02-2024 13:50
Maar heeft je man het inmiddels ook nodig? Zijn de orgasmes beter en zijn 'gewone orgasmes' dan saai? Of zeg ik nu iets geks?
ik denk dat je hier sex ten onrechte gelijk stelt met orgasme. De weg naar het orgasme toe is heel anders in BDSM context en als je dat egwend bent kan vanilla sex saai zijn (en daarmee ook minder heftige orgasmes mogelijk)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ballenbak888 schreef:
14-02-2024 14:29
En ik moet bekennen dat ik liever niet mijn partner in de sub rol zie. Ik kan best een dom zijn denk ik maar vind het lastig om dat te doen met mijn vriend. Ik weet niet zo goed waarom.
Ik kan me voorstellen dat je je partner in het dagelijkse leven niet als onderdanig ziet en wilt zien en dat je het lastig vindt om dat dan tijdens seks ineens wel te doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jullie helpen me wel enorm het niet zo groot te maken in mijn hoofd. Heel erg bedankt!
Ik heb mijn vriend ook meteen maar eens gevraagd of hij na pegging ook nog verder wil in de bdsm. Het is beter te vragen dan te speculeren. Maar hij zegt totaal dat plan niet te hebben. Hij wil liefdevolle seks zonder prestatie. En spontaan. Ik maak er meteen een heel plan van😅. Ik wil het goed doen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven