prijs/kwaliteit verhouding bij gigolodiensten

27-12-2008 16:51 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik heb een vraag: wanneer vinden jullie dat een gigolo zijn "werk" goed gedaan heeft? Ik heb ervaring met een gigolo (misschien de verkeerde), en was na afloop eigenlijk niet bevredigd. Had weinig zin hem te betalen. Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Wat kun je doen om dit soort situaties te voorkomen? Gigolo's die willen reageren: ik wil ook graag van jullie horen!
Alle reacties Link kopieren
Bij voorbaat alvast een waarschuwing voor eventuele gigolo's die komen reageren (en anderen ook): het is niet toegestaan om op het forum websites van gigolo's te noemen c.q. reclame voor ze/jezelf te maken!!
Alle reacties Link kopieren
Had je geen orgasme gehad , of niet genoeg orgasmes ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat was er niet goed aan?



En heb je het met hem of het bureau besproken dat je het niet bevredigend vond?



Je hebt er toch een behoorlijk bedrag voor neergelegd, als je jas van 200 euro (ofzo) na 1x dragen stuk gaat ga je ook terug naar de winkel om te klagen..
himalaya wijzigde dit bericht op 27-12-2008 17:28
Reden: aanvulsel
% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nou eerlijk gezegd vond ik weinig wat hij deed bijzonder opwindend en kreeg ook geen orgasme (normaal gesproken is daar niet eens zo heel veel voor nodig, dus dat zegt wel wat). Ik had verwacht iemand te treffen die gewoon weet/aanvoelt wat hij moet doen en zeggen om een vrouw op haar gemak te stellen en vervolgens ook gewoon een leuke twee uur te geven. Maar misschien heb ik het een beetje geromantiseerd. Ik had hem niet via een bureau, maar via internet gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dit het verschil is tussen een man en een vrouw.



Ik bedoel, dat in het algemeen een man sneller aan zijn trekken zal komen bij een hoer dan een vrouw bij een gigolo. Alleen fysiek al, is een man makkelijker te bevredigen.



Lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het een beetje moet vergelijken met een werkster die zich aanbiedt via een briefje op het prikbord bij de supermarkt en een schoonmaakbedrijf . Of met je buurmeisje die oppast of iemand via een oppascentrale . Een bedrijf zal eisen stellen aan zijn werknemers . En dan kun je ook ergens terecht met je klachten .



Nou zijn vrouwen natuurlijk ook zo vaginistisch als de pest snel frigide erg gevoelig voor sfeer enzo .....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zamirah, is dat beeld van de vrouwelijke sexualiteit niet een beetje achterhaald zolangzamerhand?



Ja klopt Bianca, ik ben totaal vaginistisch. Daarom heb ik ook een gigolo ingehuurd, om me daar vanaf te helpen. Die arme man maakte geen schijn van kans. Weet je zeker dat jij niet in het echt Johan heet trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Meid , maak je niet druk .

Ik bedoelde alleen maar dat als de stemming niet optimaal is ( en/ of de sfeer ) dat de ander dan wel zijn beste technische hoogstandjes op je los kan laten , maar dan kan je een orgasme vaak wel vergeten . Omdat je hoofd dan niet " meedoet " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh OK. Ja misschien heb je gelijk...
Alle reacties Link kopieren
Van een gigolo zou ik zeggen dat je een minimum aan technische handigheid verwacht, maar de klik is er soms niet. Zijn jullie niet eerst even iets wezen drinken? Ik deed dat wel met mijn klanten. Was daar tenminste geen twijfel over.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen : bel de Consumentenbond!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Of schrijf een recentie op hookers.nl ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Maribella schreef op 27 december 2008 @ 19:29:

Zamirah, is dat beeld van de vrouwelijke sexualiteit niet een beetje achterhaald zolangzamerhand?





Volgens mij is dat geen beeld, maar de naakte waarheid.



Vrouwen zitten toch een beetje anders in elkaar. En net wat Bianca zegt, ook qua sfeergevoeligheid enzo.
Alle reacties Link kopieren
ja ik wil ook een gigolo inhuren modat ik vaginistisch ben maar zie denk ik toch vanaf als ik maribelle haar bericht lees.
Alle reacties Link kopieren
Dat is de mening van 1 persoon!

Er zijn zo veel meer mensen, proberen kan nooit kwaad.
Alle reacties Link kopieren
@Veldje: waarom denk je dat je bij een gigolo (die je niet kent en geen vetrouwensband mee hebt) geen/minder problemen zou hebben met je vaginisme?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
nee veldje dat lijkt me erg verstandig:



een gigolo inhuren als je vaginistisch bent



en



afzien van het inhuren van een gigolo omdat je op internet 1 negatief verhaal leest
Alle reacties Link kopieren
Ja, ook voor een gigolo moet je gewoon "sjoppen" hoor!
Alle reacties Link kopieren
Niet dat ik van plan ben een gigolo in te huren, maar pure nieuwsgierigheid, wat oet 'ie kunnen/kennen dan? Wat betaal je en wat krijg je??
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dit niet gebeurde... hoe naïef is dat hahaha



Huren jullie vaak gigolo's in? En wat doen die gigolo's dan?
Alle reacties Link kopieren
Nou, daar ben ik ook heel beneiuwd naar. Maar volgens mij krijgen we daar geen antwoord meer op
Alle reacties Link kopieren
zolang er geen kwaliteitskenmerk is kan elke Henk40 zich gigolo noemen, en ja daar zitten gewoon prutsers tussen. Check altijd opleiding en referenties. Nooit ongediplomeerd en altijd aangesloten bij een bedrijfsvereniging. Maar je doet er weinig aan het is dezelfde categorie als een paranormaal genezer als jij naar 30 instralingen nog niet genezen bent dan kan je je geld niet terugeisen.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik heb dit werk zelf gedaan, maar alles draait om de klik..er is uiteraard toch spanning. zeker bij de dame in kwestie..de kunst is om die spanning zoveel mogelijk weg te nemen zodat er gewoon een leuke sfeer van vooral gezelligheid ontstaat. En vooral de sfeer van niks moet en veel kan en mag. Jij bepaalt en niemand anders!

Begin nooit gelijk met sex...en misschien nog wel belangrijker zorg dat je van te voren de afspraak maakt dat als je het niks vindt er ook niks gebeurt. vertel gewoon van te voren je "angsten" of zeg maar je twijfels of een gigolo wel wat voor je is(tenminste als je het via inet doet) gigolo's via een bureau weten vaak beter hoe het hoort. Eerst moet de sfeer gewoon relaxed zijn. En begin gewoon met een leuk gesprek...en daarna een lekkere massage...Als een man je goed masseert en de sfeer is goed en hij ziet er ook nog eens leuk genoeg uit.....tja dan gaat de rest vaak al een stuk makkelijker....En ja een goede gigolo is gefocust op jouw gevoel...en niet op zijn eigen gevoel hij is er om jou te verwennen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven