"Communicatie" in parenclub?

06-03-2024 17:07 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
We zijn een maandje geleden naar een parenclub geweest. Nu we van de eerste indrukken bekomen zijn willen we binnenkort nog een keer weer.

We hebben in de eerste plaats erg genoten van het kijken naar anderen. Bij de kijkgaten weet je waar je kan staan. Maar bij de massagestafels en openruimte seksende mensen vonden we het toch lastig om positie te kiezen. Waar kan je gaan staan zonder creepy te worden? We snappen ook wel dat er geen vaste afstand is maar is er een soort van norm? Niet binnen aanraak afstand of alleen als op plaatsen waar je kan zitten?

Dit klinkt misschien als een vreemde vraag maar we waren daar echt wat onzeker over. We nemen aan dat de mensen die seks hebben in een open ruimte het ook leuk vinden om bekeken te worden maar het voelt ook wat raar om er met de neus boven op te gaan staan. We zijn maar op een afstandje gebleven maar waren liever wat dichterbij gaan staan.

Hoewel de meeste stellen met elkaar bezig waren voelde ik in eens een hand op mijn arm toen ook wij alleen even aandacht voor elkaar hadden. Ik heb even mijn hand op haar been gelegd en haar been gestreeld maar daar hebben we het bij gelaten. Naar een tijdje liepen ze weg.

Toen we het er thuis over hadden waren we het er eigenlijk over eens dat we een kans hebben laten lopen. Niet omdat we de hint niet begrepen maar ook hier omdat we de 'normen' nog niet goed kennen en begrijpen. We hadden vooraf afgesproken dat we niet verder zouden gaan dan voelen, vingeren en pijpen (wat we als we het goed gelezen hebben "softswap" wordt genoemd). Maar hoe communiceer je dat? Er werd daar door niemand echt gesproken.

Er is best veel informatie te vinden op internet maar dit soort dingen die je waarschijnlijk wat meer moet aanvoelen is toch lastig te vinden. We vinden het erg belangrijk ook respectvol naar de andere bezoekers te zijn en ons dus te houden aan de geaccepteerde 'normen'. Maar die vinden blijkt best lastig.Als iemand hier tips over hoe je te gedragen in een parenclub dan is dat heel erg gewaardeerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is een heel topic voor:

seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/464846
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjewel. Ik heb de vraag daar geplaatst. Ik weet niet of deze gewist kan worden? Ik heb dit bericht zelf al even gemeld bij de moderators. Misschien dat die hem kunnen/willen verwijderen.
cuddly_friend wijzigde dit bericht op 06-03-2024 19:41
Reden: Gemeld bij moderators.
39.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Al doende leert men. Kijk naar wat anderen doen. En je kan natuurlijk ook gewoon praten in de parenclub.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cuddly_friend schreef:
06-03-2024 19:39
Dankjewel. Ik heb de vraag daar geplaatst. Ik weet niet of deze gewist kan worden? Ik heb dit bericht zelf al even gemeld bij de moderators. Misschien dat die hem kunnen/willen verwijderen.
Maak je niet druk! Ik heb er geen ervaring mee maar misschien dat er nog wel meer mensen reageren die dit wel hebben! En anders krijg je vast wel advies in het andere topic.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven