relatie/sex groeien steeds meer uit elkaar(Geen OP)

22-01-2020 10:20 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-01-2020 09:37
Reden: OP verwijderd
99.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeur en gezeik!!!
Ik zie nergens waar je je vrouw voor waardeert.

Ik zou er zo ook geen zin in hebben.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
23-01-2020 21:28
Dat vind ik een beetje flauw.

Zijn behoeften worden in de relatie duidelijk niet bevredigd en daar gaat dit onderwerp nu eenmaal over.
En wat zijn haar behoeften? Misschien moet hij haar gewoon weer eens ouderwets mee uitnemen en haar alle aandacht geven. Als vrouwen gaandeweg de relaties geen zin meer hebben om te neuken dan betekent dat meestal dat ze te weinig emotioneel bevredigd worden. Als het in het hoofd niet goed zit dan tussen de benen vaak ook niet.

Hoe je ze verovert, is ook hoe je ze houdt: moeite doen en ze mee uitnemen.
spell68 schreef:
23-01-2020 22:21
En wat zijn haar behoeften? Misschien moet hij haar gewoon weer eens ouderwets mee uitnemen en haar alle aandacht geven. Als vrouwen gaandeweg de relaties geen zin meer hebben om te neuken dan betekent dat meestal dat ze te weinig emotioneel bevredigd worden. Als het in het hoofd niet goed zit dan tussen de benen vaak ook niet.

Hoe je ze verovert, is ook hoe je ze houdt: moeite doen en ze mee uitnemen.
ik lees helemaal nergens dat hij weet wat haar behoeften zijn. relaties zijn geven en nemen, als je alleen maar neemt komt er een dag dat je niets meer krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je vriendin zelf ook haar eigen fantasieën heeft.
En jij de jouwe. Ik vind het best wel logisch dat zij bepaalde dingen weigert. Ik zou ook niet naakt de sauna in willen gaan, bijvoorbeeld. Al helemaal niet als dat een seksuele ondertoon heeft, op welke manier dan ook.
Je komt echt wel met grote dingen hoor. Ik zou toch ook never nooit niet een parenclub willen bezoeken. Of een trio met een andere vrouw, brrrr.

Je vriendin heeft haar grenzen aangegeven.. Die zul je moeten accepteren, het is niet anders.

Al ben ik het ook wel eens met het bericht hierboven; wanneer het emotioneel niet goed zit en je krijgt alleen seksuele aandacht, dan heb je er al gauw geen zin meer in. Aandacht geven. Knuffelen zonder verdere intentie. Allemaal erg belangrijk. Ik denk dat het zeuren erover ook niet helpt. Ze wil liever van je af en je in de armen van een andere vrouw zien.
Alle reacties Link kopieren
TO klinkt ook behoorlijk gefrustreerd met zijn kale kop en dikke buik.
Het "buiten de deur mogen neuken" gaf hem geen bevrediging, want vrouwen vallen niet op hem, kunnen wel iets beters krijgen.
Dus moet moeder de vrouw het voortouw nemen, want hij wil een triootje of zoiets.
Hij wil, hij wil, net een grote dikke kleuter.
hannaa45 schreef:
23-01-2020 22:42
TO klinkt ook behoorlijk gefrustreerd met zijn kale kop en dikke buik.
Het "buiten de deur mogen neuken" gaf hem geen bevrediging, want vrouwen vallen niet op hem, kunnen wel iets beters krijgen.
Dus moet moeder de vrouw het voortouw nemen, want hij wil een triootje of zoiets.
Hij wil, hij wil, net een grote dikke kleuter.
ik had nog helemaal niet gelezen dat hij klein, dik en kaal is.
geen wonder dat hij zoveel aandacht nodig heeft, hij weet dat zijn tijd voorbij is
Alle reacties Link kopieren
Je kan niet afdwingen dat zij mee doet aan jouw geëxperimenteer met anderen omdat jij alleen niet durft en omdat je meer klaar speelt met een vrouw aan je zijde. Jij wil iets dat zij niet wil. Ze geeft je ruimte maar ook dat is niet genoeg. Je klinkt als een zeur van middelbare leeftijd met een midlife crisis. Koop een sportauto zoals iedereen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
23-01-2020 22:51
Je kan niet afdwingen dat zij mee doet aan jouw geëxperimenteer met anderen omdat jij alleen niet durft en omdat je meer klaar speelt met een vrouw aan je zijde. Jij wil iets dat zij niet wil. Ze geeft je ruimte maar ook dat is niet genoeg. Je klinkt als een zeur van middelbare leeftijd met een midlife crisis. Koop een sportauto zoals iedereen.
alleen is hij natuurlijk kansloos met zijn postuur en ontbrekende haardracht.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-01-2020 22:53
alleen is hij natuurlijk kansloos met zijn postuur en ontbrekende haardracht.
Wat ben jij toch een heerlijk kutwijf :rofl:
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
23-01-2020 22:51
Ze geeft je ruimte maar ook dat is niet genoeg.
De vrouwen wilden niet happen, dus hij heeft niets aan de ruimte die zijn vrouw hem gaf.
Sjulia schreef:
23-01-2020 22:54
Wat ben jij toch een heerlijk kutwijf :rofl:
weet ik, maar ik hoef echt geen kale dikkertjes. bah
ik snap ineens ook dat die vrouw het wel best vindt dat hij buiten de deur eet, ze is allang blij dat zij er niks meer mee hoeft. En hopelijk blijft hij plakken aan een dom gansje, dan is zij vrij
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-01-2020 22:56
weet ik, maar ik hoef echt geen kale dikkertjes. bah
Niemand wil dat, dat is zijn grote probleem.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-01-2020 22:58
ik snap ineens ook dat die vrouw het wel best vindt dat hij buiten de deur eet, ze is allang blij dat zij er niks meer mee hoeft. En hopelijk blijft hij plakken aan een dom gansje, dan is zij vrij

Zo dom is niemand, echt niet.
hannaa45 schreef:
23-01-2020 22:58
Niemand wil dat, dat is zijn grote probleem.
wat is er toch mis met die middelbare mannen? hoe kanslozer ze zijn hoe meer ze lijken te denken dat ze het beste zijn dat god heeft gemaakt voor ons vrouwen. Er is een groot gebrek aan realisme en zelfinzicht bij deze mannengroep
hannaa45 schreef:
23-01-2020 22:59
Zo dom is niemand, echt niet.
jawel, die zijn er wel. Mits hij een stabiel inkomen meeneemt, dan kan een vrouw tijdelijk zo’n kleine kale wel tolereren.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft ook geen dikke portemonnee om de buik en kale kop mee te compenseren.
Helaas.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-01-2020 23:01
jawel, die zijn er wel. Mits hij een stabiel inkomen meeneemt, dan kan een vrouw tijdelijk zo’n kleine kale wel tolereren.
De nieuwe vriendin mag af en toe in een tent op een kale camping in Nederland op vakantie.
Meer zit er financieel niet in.
hannaa45 schreef:
23-01-2020 23:04
De nieuwe vriendin mag af en toe in een tent op een kale camping in Nederland op vakantie.
Meer zit er financieel niet in.
dan is zijn visvijvertje heel klein, vandaar dat wanhopige gesjok in de parenclub en neuksauna
maar daar kan je die dikke pens niet bepaald verbergen
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-01-2020 23:10
maar daar kan je die dikke pens niet bepaald verbergen

Er waren wel dames die wilden.........als hij bereid was ervoor te betalen.
Helaas, te duur voor hem en geen echte intimiteit.
Want behalve een potje neuken, wil hij ook nog gevoelens erbij.
hannaa45 schreef:
23-01-2020 23:13
Er waren wel dames die wilden.........als hij bereid was ervoor te betalen.
Helaas, te duur voor hem en geen echte intimiteit.
Want behalve een potje neuken, wil hij ook nog gevoelens erbij.
en dan beledigd doen als de dames hem zien als type huisvader (daarmee bedoelen we natuurlijk een man die op de bank ligt te slapen als de rest van het gezin werkt/ klusjes doet/ samen is. Zo’n man wordt enkel wakker om naar de koelkast te lopen voor een biertje en een zak chips)
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet ze in vredesnaam fietsen met een jurk aan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
23-01-2020 23:17
Waarom moet ze in vredesnaam fietsen met een jurk aan ?
omdat haar poort van jade zo altijd beschikbaar is
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
23-01-2020 23:15
en dan beledigd doen als de dames hem zien als type huisvader (daarmee bedoelen we natuurlijk een man die op de bank ligt te slapen als de rest van het gezin werkt/ klusjes doet/ samen is. Zo’n man wordt enkel wakker om naar de koelkast te lopen voor een biertje en een zak chips)
Alle vrouwen zijn gewoon te dom om achter die buik en kale kop niet de wilde casanova te zien, die hij eigenlijk is.
anoniem_393038 wijzigde dit bericht op 23-01-2020 23:22
0.64% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven