Relatie top...sex een flop

03-01-2018 12:27 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een relatie met een oudere vrouw en nu na bijna 10 jaar is de relatie nog steeds top maar de sex een flop helaas.
Na veel praten met elkaar over ons sexleven merk ik dat het is wat het is en overweeg ik een minnares te zoeken puur voor de sex maar wel met wat gevoel erbij.

Zijn er mannen en of vrouwen die dit verhaal herkennen?
anoniem_361083 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 12:33
2.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Richard17 schreef:
03-01-2018 13:56
Je eigen sexuele ervaringen niet projecteren op alle mannen aub
Ik ben al 25 jaar samen met mijn man en de sex is nog steeds prima. Hij weet tenmiste hoe hij een vrouw moet bevredigen . Hij hoeft hier tenminste geen topic te openen , dat hij iets tekort komt.
Alle reacties Link kopieren
Richard je klinkt erg gefrustreerd en dat begrijp ik helemaal. Maar ik denk als je een minnares ernaast neemt voor de sex dit alleen tot grotere problemen gaat leiden.

Mag ik vragen hoe oud jouw partner is, of de overgang hierin meespeelt?

Je moet echt eerlijk zijn tegen haar en zeggen dat je er iemand naast zoekt voor de sex, dan geef je haar een keuze of ze wil blijven of niet.
Alle reacties Link kopieren
elmoni schreef:
03-01-2018 17:54
Ik ben al 25 jaar samen met mijn man en de sex is nog steeds prima. Hij weet tenmiste hoe hij een vrouw moet bevredigen . Hij hoeft hier tenminste geen topic te openen , dat hij iets tekort komt.
Dit slaat ook ergens nergens op, fijn dat jij het fijn hebt.
Alle reacties Link kopieren
Elmoni heeft ergens wel een punt. Sommige anderen beweren dat het alleen aan de vrouw van TO ligt?
Misschien is zij ook wel ergens niet tevreden over en is dat een reden dat ze niet meer zo veel zin in seks heeft.

Het is meestal tweeledig, man en vrouw geven elkaar niet wat ze willen, dat ligt meestal niet aan één persoon.
Ik kan me voorstellen dat als de man in het dagelijkse leven zich als een halve hork gedraagt dat zij in bed ook geen zin meer heeft... Maar zo even een voorbeeld te noemen.
En idd misschien is haar libido verminderd, kan ook door hormoon houdende anticonceptie komen, als ze die heeft.

Het is niet alleen jij waarbij de seks ontbreekt er zal voor haar ook wel iets ontbreken.

Btw als je een ander wilt voor de seks, beter eerlijk zijn. Als relatie dan stuk gaat het zij zo... Je kan ook niet blijven liegen.
Bedenk hoe het voor jou is als zij een minnaar blijkt te hebben. Misschien is dat wel een reden dat ze met jou minder/niet wil? Misschien is de minnaar wel romantischer of knapper
Alle reacties Link kopieren
elmoni schreef:
03-01-2018 17:54
Ik ben al 25 jaar samen met mijn man en de sex is nog steeds prima. Hij weet tenmiste hoe hij een vrouw moet bevredigen . Hij hoeft hier tenminste geen topic te openen , dat hij iets tekort komt.
Maar misschien is TO jouw man wel
Alle reacties Link kopieren
Richard17 schreef:
03-01-2018 12:27
Ik heb een relatie met een oudere vrouw en nu na bijna 10 jaar is de relatie nog steeds top maar de sex een flop helaas.
Na veel praten met elkaar over ons sexleven merk ik dat het is wat het is en overweeg ik een minnares te zoeken puur voor de sex maar wel met wat gevoel erbij.

Zijn er mannen en of vrouwen die dit verhaal herkennen?
Een relatie maak je samen... ik ken de details niet maar als ik het zo lees ben je er al uit dat je een andere minnares zoekt dan je partner. Als dat je gevoel is kijk dan eens op chatsite kik. Mannen hebben de naam maar daar zitten heel veel gehuwde dames die thuis wat tekort komen. Veel plezier.
Ik snap nooit zo goed hoe "de relatie top kan zijn" als ze in dezelfde zin schrijven dat de "seks flop" is en tegelijkertijd seks belangrijk vinden binnen de relatie.
Het is dan een van de weinige dingen die zo'n relatie onderscheidt van andersoortige relaties met mensen zoals vrienden.
Nou, als er dan geen seks meer is, dan maar die persoon van mij een hokje verplaatsen. Van partner naar gewone vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven