Rijinstructeur

12-01-2020 01:27 54 berichten
Verwijderd
anoniem_393610 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 16:34
95.43% gewijzigd
Gewoon zeggen? Of andere rijschool nemen?
Alle reacties Link kopieren
Wat een viezerd. Weggaan en melding maken
Alle reacties Link kopieren
En ik kijk hem ook vol aan als hij dat doet en hij weet ook dat die betrapt wordt. Heeft dit een betekenis

Ja, dat je je ogen dan niet op de weg hebt en je een ongeluk kunt krijgen.

Als dit serieus is: er wat van zeggen en/of een andere rijschool zoeken of een andere instructeur zoeken.

En als dat allemaal niet kan of je dat niet wil: een hooggesloten shirt/trui aan doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat doet het er nou toe of dat een betekenis heeft?!

Veel belangrijker is, dat jij een gevaar op de weg bent als je tijdens het rijden die instructeur vol aan zit te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Goh, Himalaya, zelfde gedachte!
Alleen moest ik even kattenkots opruimen voor ik mijn tekst verstuurde :nut:
Alle reacties Link kopieren
Wil jij wat met hem?
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
12-01-2020 07:41
Goh, Himalaya, zelfde gedachte!
Alleen moest ik even kattenkots opruimen voor ik mijn tekst verstuurde :nut:

Moet ik mijn bericht verwijderen zodat jij de eerste was?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het betekent dat jij tieten hebt en hij niet erg professioneel is.

Ik zou een andere instructeur zoeken, maar dat ben ik en ik heb het niet zo op mannen die alleen maar naar borsten kunnen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer me ook voor te stellen hoe iemand op de bijrijdersstoel ‘achter jouw blouse/trui probeert te kijken’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Koop een coltrui.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
12-01-2020 08:00
Moet ik mijn bericht verwijderen zodat jij de eerste was?
Nee joh, voel je niet schuldig. Ik moet gewoon leren om beter aan te geven wanneer ik met de keukenrol in de weer moet. Dan kunnen mensen daar rekening mee houden :P
Alle reacties Link kopieren
Tja als hij heel aantrekkelijk was en jij hartstikke heet en tuk op een vrijage..

Meer is het niet maar als jij dat als een compliment ziet? Wil je iets maak dan meteen een afspraak voor "de daad" maar houd verder gewoon je ogen op de weg. Je wil geen ongelukken veroorzaken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste reactie zou zijn: wat een viezerik, op zoek naar een andere instructeur/rijschool. Maar door jouw vraagstelling bekruipt mij het gevoel dat je graag wil horen dat deze instructeur een oogje op je heeft en dat jij dat gewoon als een compliment ontvangt.
En, zoals hierboven ook al wordt gezegd: concentreer je op de weg en niet op die man.
Alle reacties Link kopieren
Wil je gratis rijlessen krijgen van hem :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ja, waarschijnlijk biedt hij ook andere rijlessen aan :facepalm:
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Uh, misschien kijkt hij gewoon in de zijspiegel aan jou kant.

Zorg dat je kleding aanhebt dat hij niet achter je blouse kan kijken. Het is tenslotte winter.

Hou je ogen op de weg

Voel jij je niet fijn bij deze instructeur, vraag dan om een andere instructeur.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
12-01-2020 09:18
Uh, misschien kijkt hij gewoon in de zijspiegel aan jou kant.

Zorg dat je kleding aanhebt dat hij niet achter je blouse kan kijken. Het is tenslotte winter.

Hou je ogen op de weg

Voel jij je niet fijn bij deze instructeur, vraag dan om een andere instructeur.
Je bent de derde hier die kledingadvies geeft. Beseffen jullie dat dit neigt naar opmerkingen als 'had je maar geen kort rokje aan moeten doen'?
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
12-01-2020 09:27
Je bent de derde hier die kledingadvies geeft. Beseffen jullie dat dit neigt naar opmerkingen als 'had je maar geen kort rokje aan moeten doen'?

En wat is jouw advies behalve ‘hou je ogen op de weg’?

Misschien kijkt hij naar haar om te zien of ze goed in haar spiegels kijkt. Of kijkt hij in de extra bestuurdersspiegel om het verkeer te zien. En denkt TO dat hij ‘achter haar trui/blouse probeert te kijken’. We weten het niet hè?
Als TO dat gevoel niet meer wil hebben is een andere trui/blouse aantrekken de simpelste oplossing.

Of vind jij dat ze hem meteen voor het gerecht moet slepen vanwege ongewenste intimidatie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
12-01-2020 09:27
Je bent de derde hier die kledingadvies geeft. Beseffen jullie dat dit neigt naar opmerkingen als 'had je maar geen kort rokje aan moeten doen'?
Als je het niet prettig vind dat mensen naar je tieten kijken is het toch gewoon beter om ze niet in de etalage te zetten?
Alle reacties Link kopieren
Ben jij nu serieus?

Ik vraag me af waarom je geen trui/jas aan hebt het is winter.
Vind je het nu wel vervelend of wind het je stiekem op?
Ik vind je reactie namelijk vreemd.

Ik zou naar een andere rijschool gaan. I
Blijf in jezelf geloven !
Zit je er zo bij als hij achter in je blousje probeert te kijken?
Afbeelding

Of zo?
Afbeelding

In het tweede geval is het tijd voor een andere rijschool.
Pergamon schreef:
12-01-2020 08:02
Het betekent dat jij tieten hebt en hij niet erg professioneel is.

Ik zou een andere instructeur zoeken, maar dat ben ik en ik heb het niet zo op mannen die alleen maar naar borsten kunnen kijken.

Nee, soms wil je dat ze ook naar je kont kijken.


(dit topic is toch niet serieus)
Geloof er niets van 🤣
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
12-01-2020 09:35
En wat is jouw advies behalve ‘hou je ogen op de weg’?

Misschien kijkt hij naar haar om te zien of ze goed in haar spiegels kijkt. Of kijkt hij in de extra bestuurdersspiegel om het verkeer te zien. En denkt TO dat hij ‘achter haar trui/blouse probeert te kijken’. We weten het niet hè?
Als TO dat gevoel niet meer wil hebben is een andere trui/blouse aantrekken de simpelste oplossing.

Of vind jij dat ze hem meteen voor het gerecht moet slepen vanwege ongewenste intimidatie?
We hebben inderdaad geen idee. Wie weet kijkt hij wel naar haar trui omdat hij zich afvraagt op welke maat naalden ze die heeft gebreid?

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven