Samen masturberen?

27-03-2020 15:48 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af hoeveel vrouwen er samen met hun partner masturberen. Ik bedoel dus niet jezelf vingeren terwijl je wordt gepenetreerd, maar echt zonder fysiek contact met elkaar jezelf bevredigen.

Wij doen het wel soms, ik gebruik dan ook vaak een vibrator en mijn vriend trekt zichzelf af. We kijken wel naar elkaar, en op eind spuit hij meestal op mijn hand en vagina (als ik zelf nog bezig ben) of anders op mijn buik, borsten of gezicht. Als ik kom, druk ik me helemaal tegen hem aan. Het einde is dus toch wel soort van samen.

Hoe is het hier op het forum? Is masturberen vooral iets dat je doet als je alleen bent (een momentje voor jezelf) of doe je het soms ook samen?

Masturbeer je wel eens samen met je partner?

Totaal aantal stemmen: 158

Nee, ik masturbeer nooit (6%)
Nee, masturberen doe ik als ik alleen ben (53%)
Ja, wij masturberen wel eens samen (41%)
Alle reacties Link kopieren
nooit? :woa:
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Als voorspel wel, maar nooit dat we het daarna niet samen afmaken. En ik geloof ook niet dat ik dat zou kunnen. :-D Nou, ik zou het niet willen.
Ja hoor, als we beiden een 10+ uren werkdag hebben gehad, gevolgd door een avond met verplichtingen buiten de deur of rondom de opvoeding oid, dan heb je soms beiden zin, maar beiden de puf niet om te gymnastieken. Dan is dit een leuk alternatief.
Wat dan ik zeg 30% van de gevallen zou escaleren zoals Sjulia geloofik ook bedoelt :P
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me vooral af waarom je dit zou willen weten van andere forummers.
Alle reacties Link kopieren
Nu ben ik seksueel supervrij en ik zie hem graag spelen met zichzelf maar dit vind ik dus supergenant. Alsof er een kleine meisjes schaamte boven komt drijven.

Dus nee, ik doe dat niet. Ik speel wel eens met mezelf in opdracht terwijl hij kijkt maar mijn opwinding verdwijnt dan bijna meteen.
...
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
27-03-2020 17:25
Ik vraag me vooral af waarom je dit zou willen weten van andere forummers.
Forumpje maar uit de lucht halen dan?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik moest inderdaad eerst een drempel over, deed het eerst liggend op mijn buik (niet de beste houding voor mij sowieso) en later op mijn rug, maar wel met mijn ogen dicht. Maar toen ik eenmaal over de gêne heen was, merkte ik dat het heel opwindend is, juist omdat je "alles" laat zien en je helemaal laat gaan terwijl een man toekijkt. En het is gewoon geil om te zien hoe hij zich aftrekt doordat hij opgewonden wordt van naar mij kijken.
Doen we weleens. Het is niet echt een ding verder, maar meer een lekker snel orgasme ‘s morgens. Gewoon even ieder voor zich, lekkere korte doorlooptijd. Daarna koffie.
wat is de functie ervan? als je een orgasme wil kan je toch gewoon je even laten aandouwen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, want ik kom veel lekkerder klaar door hem dan door mezelf. Dus ik ‘laat’ het liever door hem doen 😄
Alle reacties Link kopieren
Hier soms een onderdeel van het voorspel om elkaar op te geilen
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
27-03-2020 18:02
Forumpje maar uit de lucht halen dan?

Want als ik me afvraag waarom je dit zou willen weten kunnen we beter het forum maar uit de lucht halen? Wat een overdreven reactie zeg.
Tsja, wij masturberen allebei niet. Als ik zou willen masturberen doe ik dat niet met mijn man erbij. Dan geniet ik liever samen met fysiek contact dus.
lise1985 schreef:
27-03-2020 20:29
Tsja, wij masturberen allebei niet. Als ik zou willen masturberen doe ik dat niet met mijn man erbij. Dan geniet ik liever samen met fysiek contact dus.
Helemaal niet? Kan hoor! Bedoel ik ook niet op een vervelende manier. Maar ik kan mijzelf dat bijna niet indenken.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor.
Is ook een "leermomentje" kan je afkijken welke techniek ze gebruikt/wat ze lekker vind, werkt wederzijds :-P
lise1985 schreef:
27-03-2020 20:29
Tsja, wij masturberen allebei niet. Als ik zou willen masturberen doe ik dat niet met mijn man erbij. Dan geniet ik liever samen met fysiek contact dus.
Je kan toch prima fysiek co tact met elkaar hebben tijdens het masturberen?
Zoveel vrouwen die zichzelf een handje helpen tijdens de seks.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
27-03-2020 18:31
Gewoon even ieder voor zich, lekkere korte doorlooptijd. Daarna koffie.
:rofl:
...
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
27-03-2020 20:21
Want als ik me afvraag waarom je dit zou willen weten kunnen we beter het forum maar uit de lucht halen? Wat een overdreven reactie zeg.
Dit forum tilt op van de "voor wie is dit herkenbaar" topics. En dat mag gewoon volgens mij!
...
S-Meds schreef:
27-03-2020 19:11
wat is de functie ervan? als je een orgasme wil kan je toch gewoon je even laten aandouwen?
Ik ben er stuk sneller zonder aandouwen.
lise1985 schreef:
27-03-2020 20:29
Tsja, wij masturberen allebei niet.
Hoe weet je dat zo zeker?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
28-03-2020 19:28
Hoe weet je dat zo zeker?
:lightbulb: :proud:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
kindrebel schreef:
28-03-2020 15:56
Ik ben er stuk sneller zonder aandouwen.
En ik kom helemaal niet door aandouwen.
Lady*Voldemort schreef:
28-03-2020 19:28
Hoe weet je dat zo zeker?
Mijn partner en ik praten weleens met elkaar ;-)
Nope, niet samen. Ik weet niet, vind het leuker en mooier om te zien hoe ik hem kan bevredigen. Heb het idee dat dat ook voor hem geld (voor nu).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven