Samen masturberen?

27-03-2020 15:48 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af hoeveel vrouwen er samen met hun partner masturberen. Ik bedoel dus niet jezelf vingeren terwijl je wordt gepenetreerd, maar echt zonder fysiek contact met elkaar jezelf bevredigen.

Wij doen het wel soms, ik gebruik dan ook vaak een vibrator en mijn vriend trekt zichzelf af. We kijken wel naar elkaar, en op eind spuit hij meestal op mijn hand en vagina (als ik zelf nog bezig ben) of anders op mijn buik, borsten of gezicht. Als ik kom, druk ik me helemaal tegen hem aan. Het einde is dus toch wel soort van samen.

Hoe is het hier op het forum? Is masturberen vooral iets dat je doet als je alleen bent (een momentje voor jezelf) of doe je het soms ook samen?

Masturbeer je wel eens samen met je partner?

Totaal aantal stemmen: 158

Nee, ik masturbeer nooit (6%)
Nee, masturberen doe ik als ik alleen ben (53%)
Ja, wij masturberen wel eens samen (41%)
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
30-03-2020 08:38
Mijn partner en ik praten weleens met elkaar ;-)
En dan zegt hij: 'dat zou ik noooooit doen? '
Mai* schreef:
30-03-2020 19:16
Heb het idee dat dat ook voor hem geld (voor nu).
*geldt

Maar je verdient bonuspunten voor je inspanningen in het pijpen.
Charles_Gentle28 schreef:
30-03-2020 19:41
*geldt

Maar je verdient bonuspunten voor je inspanningen in het pijpen.
Waar las jij pijpen?
lindaatje1900 schreef:
30-03-2020 19:21
En dan zegt hij: 'dat zou ik noooooit doen? '
Precies 😁
Ab_Normaal schreef:
30-03-2020 20:28
Waar las jij pijpen?
Het staat niet expliciet geschreven, maar ik veronderstel dat tijdens het neuken, ze zelf ook geniet.
Alle reacties Link kopieren
Zo lekker samen masturberen
Alle reacties Link kopieren
lindaatje1900 schreef:
30-03-2020 19:21
En dan zegt hij: 'dat zou ik noooooit doen? '
Hij zou de eerste man op aarde zijn 🤨mannen die niet mastruberen hahaha 😂😂
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Alle reacties Link kopieren
Soms lukt de intimiteit (neuken) niet. Door soms pijn (na menstruatie). Of te moe. Maar wel samen fantasieen. Elkaar strelen. Maar lukt et niet goed elkaar tot orgasme te krijgen. Wij delen nu juist dat soort momenten en ik moet zeggen is erg fijn en ook heel intiem.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
30-03-2020 08:38
Mijn partner en ik praten weleens met elkaar ;-)
Aha. Juist ja. Fijn, dat vertrouwen.
jouw leven is een keuze
2east schreef:
02-04-2020 19:58
Aha. Juist ja. Fijn, dat vertrouwen.
Het maakt mij niet uit of hij wel of niet masturbeert. Dat hij er blijkbaar geen behoefte aan heeft is mij om het even. En als hij het stiekem doet, is het ook prima.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
02-04-2020 20:08
Het maakt mij niet uit of hij wel of niet masturbeert. Dat hij er blijkbaar geen behoefte aan heeft is mij om het even. En als hij het stiekem doet, is het ook prima.
Maar kennelijk voel je wel de behoefte dit te uiten, toe te lichten en expliciet te verdedigen, terwijl ik juist alleen maar aangaf dat ik het vertrouwen, dat jij klaarblijkelijk voelt bij gesprekken met jouw partner, fijn vindt.

Bijzonder......
jouw leven is een keuze
2east schreef:
02-04-2020 20:25
Maar kennelijk voel je wel de behoefte dit te uiten, toe te lichten en expliciet te verdedigen, terwijl ik juist alleen maar aangaf dat ik het vertrouwen, dat jij klaarblijkelijk voelt bij gesprekken met jouw partner, fijn vindt.

Bijzonder......
Ik vatte het sarcastisch op, maar zo bedoelde jij het dus niet. Sorry.
Ik voelde niet de behoefte om het te verdedigen trouwens, alleen maar toe te lichten. Er wordt nog weleens gedacht dat, in dit geval ik dus, het heel erg zou vinden als mijn partner zou masturberen, wat dus niet het geval is.
Alle reacties Link kopieren
sophie_emma schreef:
27-03-2020 18:06
Ik moest inderdaad eerst een drempel over, deed het eerst liggend op mijn buik (niet de beste houding voor mij sowieso) en later op mijn rug, maar wel met mijn ogen dicht. Maar toen ik eenmaal over de gêne heen was, merkte ik dat het heel opwindend is, juist omdat je "alles" laat zien en je helemaal laat gaan terwijl een man toekijkt. En het is gewoon geil om te zien hoe hij zich aftrekt doordat hij opgewonden wordt van naar mij kijken.
Precies dat. Ik zie het ook als een bevrijdende activiteit. Een teken dat je in echt in al je geilheid samen kunt zijn.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
02-04-2020 20:39
Ik vatte het sarcastisch op, maar zo bedoelde jij het dus niet. Sorry.
Ik voelde niet de behoefte om het te verdedigen trouwens, alleen maar toe te lichten. Er wordt nog weleens gedacht dat, in dit geval ik dus, het heel erg zou vinden als mijn partner zou masturberen, wat dus niet het geval is.
Niet dus. Geeft nie.

Masturberen is een bijzonder onderwerp. Taboe wil ik het niet noemen maar zelfs binnen relaties is het gecompliceerd. Je kan nog zo seksueel vrijgevochten zijn, en jrzelf toch ongemakkelijk voelen bij dit onderwerp.

Ik zie masturberen als héélspecifiek van mij. En ik, en niemand anders bepaald met wie ik dat deel.
jouw leven is een keuze
2east schreef:
03-04-2020 09:50
Niet dus. Geeft nie.

Masturberen is een bijzonder onderwerp. Taboe wil ik het niet noemen maar zelfs binnen relaties is het gecompliceerd. Je kan nog zo seksueel vrijgevochten zijn, en jrzelf toch ongemakkelijk voelen bij dit onderwerp.

Ik zie masturberen als héélspecifiek van mij. En ik, en niemand anders bepaald met wie ik dat deel.
Dat ben ik met je eens. Ik vind het ook een heel intiem iets wat ik graag voor mezelf hou.
Vorige week deed je het nog nooit. Gekke tijden.
febag schreef:
03-04-2020 10:09
Vorige week deed je het nog nooit. Gekke tijden.
In mijn relatie niet. Daarvoor masturbeerde ik weleens. En ook al doe ik het nu nooit meer, dan kan ik er nog wel een mening over hebben.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
03-04-2020 10:03
Dat ben ik met je eens. Ik vind het ook een heel intiem iets wat ik graag voor mezelf hou.
Ik begrijp dat heel goed. En toch... probeer het eens. Ik vond het echt bevrijdend en mooi.
Alle reacties Link kopieren
Mouthgard schreef:
03-04-2020 12:30
Ik begrijp dat heel goed. En toch... probeer het eens. Ik vond het echt bevrijdend en mooi.
Dat maken we dus zelf wel uit.
...
Alle reacties Link kopieren
Mouthgard schreef:
03-04-2020 12:30
Ik begrijp dat heel goed. En toch... probeer het eens. Ik vond het echt bevrijdend en mooi.
Jij vond.....

Vinden is een mening.... of je brengt het naar de politie.......
jouw leven is een keuze
Wij masturberen regelmatig samen en neuken dan daarna verder.
Ik vind het heerlijk om net na het klaarkomen geneukt etc worden.
Hij komt dan klaar
Ik denk dat wij dit toch wel zo'n 3x per week doen, heerlijk!

Tijdens het masturberen fantaseren we er samen op los of kijken en seksfilmpje, maar dat is zelden
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
03-04-2020 13:26
Jij vond.....

Vinden is een mening.... of je brengt het naar de politie.......
JA, TO vraagt toch om ervaringen en meningen??

Potje augurken alleen vers als de deksel pop zegt.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
03-04-2020 13:14
Dat maken we dus zelf wel uit.
Wie? Wij? Ok. Doen dus!
Alle reacties Link kopieren
Wij doen het ook regelmatig samen, meer als afwisseling. Ik vind het ook iets super intiems hebben dat je zoiets met elkaar deelt.
Alle reacties Link kopieren
sophie_emma schreef:
27-03-2020 15:48
Ik vraag me af hoeveel vrouwen er samen met hun partner masturberen. Ik bedoel dus niet jezelf vingeren terwijl je wordt gepenetreerd, maar echt zonder fysiek contact met elkaar jezelf bevredigen.

Wij doen het wel soms, ik gebruik dan ook vaak een vibrator en mijn vriend trekt zichzelf af. We kijken wel naar elkaar, en op eind spuit hij meestal op mijn hand en vagina (als ik zelf nog bezig ben) of anders op mijn buik, borsten of gezicht. Als ik kom, druk ik me helemaal tegen hem aan. Het einde is dus toch wel soort van samen.

Hoe is het hier op het forum? Is masturberen vooral iets dat je doet als je alleen bent (een momentje voor jezelf) of doe je het soms ook samen?
Het is soms juist leuk om naar elkaar te kijken of elkaar te filmen. Als ik echt zin heb ga ik ook wel eens op de bank naast hem zitten en een vibrator met mezelf spelen. Dan gaat ie vanzelf meedoen. En soms een likje/ kusje geven. Elkaar gewoon lekker blijven uitdagen. Als ie komt dan komt ie snel in me of in mijn mond, om het af te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven