schaamhaar kaal of trimmen

21-06-2020 08:57 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie mooi bij een man enbvrouw?
Zelf vindt ik een man kaal of netjes getrimd.
Bij een vrouw een bijgewerkt streepje, of een klein beetje laten staan met de zijkant weg enorm sexy.
Kaal vindt ik zelf wel praktisch maar niet meer op voorhand sexy.
Wat vinden/ hebben jullie?
Kaal of kammen weet je wel dat maakt niet uit iedereen petje af
Kaal. En mannen, vergeet svp je ballen en bilnaad niet. Sommigen scheren alleen de bovenkant, bijzonder onpraktisch gedacht!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind kaal niet mooi. Getrimd of bij vrouwen een streepje vind ik er veel beter uit zien.
Het leven is niet eerlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik wil bij mannen haar anders lijkt het net alsof je seks hebt met een puber. Bij vrouwen vind ik kaal wel mooi.
Streepje vind ik mooier dan kaal, maar als ik zelf een streepje probeer te scheren ziet het er altijd zo / of zo \ al dan niet zo ) of zo ( uit :roll: dus ik doe lekker makkelijk en scheer het gewoon helemaal weg.

Mannen voor mij graag netjes getrimd maar alsjeblieft niet kaal, daar knap ik dan weer echt enorm op af.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt uit wat wij vinden?
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Whaa ooit met een man tussen de lakens beland die zijn benen en complete schaamstreek scheerde. Dat was zo glad en vies! Ik was de meest behaarde van ons tweeën onder de gordel haha :rofl:
- Fight for your right to party -
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
21-06-2020 10:11
Kaal of kammen weet je wel dat maakt niet uit iedereen petje af
:high5: Dat schoot me ook als eerste te binnen toen ik de titel las.
Alle reacties Link kopieren
Ooit een keer een date gehad die een enorme haarbos van onderen had, zo'n 50er jaren naakte vrouw. Nee dat was niks. Kaal vind ik bij vrouwen het mooiste.
fluttershy schreef:
21-06-2020 10:13
Kaal. En mannen, vergeet svp je ballen en bilnaad niet. Sommigen scheren alleen de bovenkant, bijzonder onpraktisch gedacht!

Je bilnaad?? @(
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
21-06-2020 10:13
Kaal. En mannen, vergeet svp je ballen en bilnaad niet. Sommigen scheren alleen de bovenkant, bijzonder onpraktisch gedacht!
En mijn aambeien dan?
Lastig verhaal dit.
ZonnedauwRegenboog schreef:
21-06-2020 10:49
Whaa ooit met een man tussen de lakens beland die zijn benen en complete schaamstreek scheerde. Dat was zo glad en vies! Ik was de meest behaarde van ons tweeën onder de gordel haha :rofl:
Hier ook!
Ik had satijnen lakens en moest uitkijken dat hij het bed niet uitgleed.
Bilnaad scheren van man begrijp ik ook niet, wat heb je tussen een bilnaad te zoeken?
En stoppels tussen je bilnaad lijken me ook niks.
Henk-en-Roelie schreef:
21-06-2020 14:48
Bilnaad scheren van man begrijp ik ook niet, wat heb je tussen een bilnaad te zoeken?
Niets mis met rimmen. ;)
Bij een vrouw kaal en bij een man getrimd.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
21-06-2020 14:47
Hier ook!
Ik had satijnen lakens en moest uitkijken dat hij het bed niet uitgleed.
:HA:
leeg
Wat vinden jullie mooi bij een man enbvrouw?

Bijvrouw?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw heeft meestal op mijn verzoek een volle bos en scheert zich 2x per jaar kaal. Ik ben op verzoek van mijn vrouw meestal kaal maar scheer het nu op haar verzoek al een half jaar niet
Alle reacties Link kopieren
ilumination schreef:
21-06-2020 23:04
Mijn vrouw heeft meestal op mijn verzoek een volle bos en scheert zich 2x per jaar kaal. Ik ben op verzoek van mijn vrouw meestal kaal maar scheer het nu op haar verzoek al een half jaar niet
Ik ben toch wel benieuwd waarom zij zich dan twee keer per jaar kaal scheert. De halfjaarlijkse snoeibeurt?
Alle reacties Link kopieren
Ik kaal (is gelaserd, dus groeit vrijwel niets meer) en vriend een beetje bijgeknipt.
Ik vind scheren zo vreselijk. Brr die pijnlijke stoppels op de ballen die tegen je aanketsen :cry:
Alle reacties Link kopieren
DonutMetChocolade schreef:
21-06-2020 23:28
Ik ben toch wel benieuwd waarom zij zich dan twee keer per jaar kaal scheert. De halfjaarlijkse snoeibeurt?
Wordt samen met de heg gesnoeid, in het voorjaar en na de zomer ;)
Alle reacties Link kopieren
Kaal, liefst gelaserd. Persoonlijk vind ik schaamhaar geen gezicht.
Life is fun. Live it.
Zebraa schreef:
21-06-2020 23:50
Kaal, liefst gelaserd. Persoonlijk vind ik schaamhaar geen gezicht.
Je eigen zak nou eindelijk gelaserd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven