Seks bioscoop Arnhem

19-02-2024 20:10 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand ervaring met een seks bioscoop.
Wij willen graag een stapje verder. Alleen een parenclub durven we nog niet.
Wie komen er allemaal af op een seks bioscoop en wat vinden/vonden jullie ervan? En wat kunnen we verwachten?
We zijn benieuwd naar jullie ervaringen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk met name mannen (van horen zeggen). Ik zou persoonlijk eerder naar een parenclub gaan. Overzichtelijker en je hoeft niets.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.google.nl/search?q=review+s ... afari#ip=1
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ha ha ha ha, nou das dus niks…
Alle reacties Link kopieren Quote
Vorige week voor het eerst met mijn vriendin+ naar de seksbios in Amersfoort geweest. Dat viel best wel tegen eerlijk gezegd. We hadden denk ik toch een iets te geromantiseerd idee van wat er zou gaan gebeuren.
Je leeft maar 1x
Alle reacties Link kopieren Quote
Pinky schreef:
20-02-2024 09:00
Vorige week voor het eerst met mijn vriendin+ naar de seksbios in Amersfoort geweest. Dat viel best wel tegen eerlijk gezegd. We hadden denk ik toch een iets te geromantiseerd idee van wat er zou gaan gebeuren.
ben wel benieuwd naar jouw 'romantische' beeld
Seksbioscoop is wel zon beetje de laagste trede op de ladder
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
20-02-2024 09:22
ben wel benieuwd naar jouw 'romantische' beeld
Seksbioscoop is wel zon beetje de laagste trede op de ladder
Hmmm. heb je even? Mijn vriendin en ik hebben een bijzondere erotische relatie, dat is wel belangrijk om even te realiseren. Ik ga dat niet helemaal uitweiden, maar dat is BDSM gerelateerd. Wat me vooral tegenstond was dat ik bij binnenkomst direct letterlijk besprongen werd door verschillende mannen. Ik heb verder nauwelijks ervaringen met bioscopen of parenclubs. Dit was de 1e keer bios (en gelijk de laatste denk ik) en ik ben jaaaaaaaaaaaren geleden eens 1x naar een ladiesnight in de Fun geweest (waar ik overigens ene hele groep meiden tegenkwam die elkaar kenden van een Viva-topic).

Maar de seksbios is dus het laagste van het laagste, weer wat geleerd. Ik kan inmiddels beamen dat hoffelijkheid ver te zoeken was, dat wel.
Je leeft maar 1x
Alle reacties Link kopieren Quote
Beide erotic cinemas behoren tot hetzelfde concern en hebben een eigen forum, waarop je kan lezen dat zowel positieve als negatieve ervaringen voorkomen en waar je tips kan lezen of vragen om zo goed als mogelijk negatieve ervaringen te vermijden. Ook zul je daar met zekerheid mensen treffen die jullie specifieke vragen kunnen beantwoorden.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven