Seks doet pijn en niemand kan mij helpen.

03-12-2019 13:11 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jonge vrouw van midden 20 en ik heb nog nooit penetratieve seks kunnen hebben omdat het extreem pijn doet.

Aan de binnenkant van mijn vagina voel ik aan de onderkant een soort randje, als ik daarop druk doet het heel erg pijn. Als er dan iets ingaat, gaat het langs dat randje en dat doet zoveel pijn dat penetreren niet mogelijk is.

Deze pijn heb ik al sinds ik op mijn 11e tampons probeerde. Precies dezelfde pijn.

Op het gebied van seks heb ik al van alles geprobeerd, met vingers oefenen, dat lukt wel maar mijn vingers zijn klein en dun en dan kan ik dat randje ontwijken. Dan kan ik mijn vingers zonder problemen helemaal erin doen. Glijmiddel, oefenen met toys, gespannen, ontspannen, met een drankje op, niets werkt.

Inmiddels ben ik bij 5 verschillende gynaecologen geweest. Twee gaven aan dat ze niet wisten waar het aan lag en dat ze geen spanning voelde. Een gynaecoloog zei dat ik een stevig maagdenvlies restvlies heb en dat dit niet verwijderd kan worden omdat het littekenweefsel kan geven wat weer pijn veroorzaakt.

Echter zeggen andere gynaecologen dat er niks opvallends te zien is qua rest maagdenvlies, en twee gynaecologen zeggen dat ze wel een klein beetje spanning voelen maar niet in hoge mate.

Ben ook bij bekkenbodemfysio geweest, hielp ook allemaal geen drol. Ik kwam daar met het papiertje van de gyna dat hij spanning voelde, zegt de fysio dat het volledig ontspannen is en dat ze ook die doorverwijzing niet snapt omdat ze verder niks bijzonders kan vinden.

Ben vroeger niet aangerand/misbruikt en heb ook geen andere trauma's. Ben wel ten einde raad. Wat moet ik nou? En wat moet ik met gynaecologen die steeds wat anders zeggen?

Heb al heel lange tijd een vriend, en hij wacht al jaren tot hij eens penetratieve seks kan hebben, en hij is erg supportief dus dat waardeer ik - hij pusht niet. Maar toch is het voor hem ook klote. Wat moet ik toch? Ik ben voor de rest niet kleinzerig, heb nooit kwaaltjes, ben amper ziek, heb geen lage pijngrens. Als ik op internet lees dat dit achter de oren zit maakt het mij ook kwaad.
Als het na twee keer al de helft minder is dan zou je toch denken dat het een psychische oorzaak heeft/had.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
17-01-2020 15:43
Als het na twee keer al de helft minder is dan zou je toch denken dat het een psychische oorzaak heeft/had.
Heb wel vaker geprobeerd met zalf hoor maar schrijf niet steeds hier. 1e x na de zalf ging het heftig bloeden. Het is niet psychisch, heeft gyna bevestigd. Word daar zo moe van steeds, die opmerkingen van het zit in je hoofd. De gyna voelt letterlijk aan het stuk waar het pijn doet en zegt doet dit pijn, dat is je maagdenvliesring..
Alle reacties Link kopieren
Even een update. Ben naar de gyna geweest en hij zegt dat er bij het pijnlijke maagdenvliesweefsel een soort inkepingetje is gekomen. Waarschijnlijk omdat we vanwege die verdovende zalf 'hard' penetratie konden hebben.

Nu heb ik eigenlijk geen pijn meer, heel af en toe klein beetje, en zelfs de verdovende zalf is al weken niet aangeraakt :) het gaat nu prima met glijmiddel.
Alle reacties Link kopieren
Alelszz schreef:
15-02-2020 23:30
Even een update. Ben naar de gyna geweest en hij zegt dat er bij het pijnlijke maagdenvliesweefsel een soort inkepingetje is gekomen. Waarschijnlijk omdat we vanwege die verdovende zalf 'hard' penetratie konden hebben.

Nu heb ik eigenlijk geen pijn meer, heel af en toe klein beetje, en zelfs de verdovende zalf is al weken niet aangeraakt :) het gaat nu prima met glijmiddel.
Dat is goed nieuws! Geniet ervan!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Leuk dat je het even laat weten :)
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn voor jou/jullie, geniet ervan!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik heb dit dus ook... Maar geen ring. Een heel pijnlijk plekje ergens bij de ingang. Ik ga binnenkort naar een gynaecoloog maar ik ben bang dat ze weinig voor me kan doen en ik dus ook nooit seks zal kunnen hebben met mijn vriend 😔 ik vind het zo lullig voor hem
Alle reacties Link kopieren
Oceangirl22 schreef:
04-03-2020 22:09
Ik heb dit dus ook... Maar geen ring. Een heel pijnlijk plekje ergens bij de ingang. Ik ga binnenkort naar een gynaecoloog maar ik ben bang dat ze weinig voor me kan doen en ik dus ook nooit seks zal kunnen hebben met mijn vriend 😔 ik vind het zo lullig voor hem

Wat vervelend :( , wacht eerst maar af wat de gynaecoloog zegt. Ik ken meer mensen die om verschillende redenen pijn bij seks hadden (ik ook) en bij allen is het opgelost.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Zo we zijn een jaar verder! Even een update. Sinds ik die zalf ging gebruiken heb ik haast geen pijn meer gehad tijdens seks! Ons seksleven is ook veel beter geworden. Af en toe is het nog wel gevoelig maar niet ondraaglijk. Ook inmiddels een mooie dochter gekregen :-D

Als mensen ook dit probleem hebben en bij dit topic komen via google ofzo, kan lidocaine prilocaine teva 25 mg zalf echt aanraden.

:cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven