seks en sterrenbeeld

05-11-2007 00:09 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Erotiek





Wil je weten hoe je hem of haar het best kan verleiden? Het enige wat je dan moet doen is achter het sterrenbeeld komen. Wil je de prestaties van jouw lover verbeteren? Laat hem dan snel jouw sterrenbeeld lezen.





Ram (De vechter)



Rammen hebben meestal zoveel fysieke en seksuele energie dat ze steeds nieuwe gevoelens in hun partner weten op te wekken, zelfs gevoelens die allang verdwenen leken. De liefde wordt een groot feest als ze het langzamer aan doen en elke stap even uitstellen, al jaagt hun enorme energie hen op om sneller te gaan. Dat uiterst intense innerlijke vuur kan het liefdesspel tot in de détails verhevigen, mits ze het leren te beheersen. De Rammen zijn directe verleiders, die van snelle en heftige seks houden. Eigenlijk zijn zij voortdurend op zoek naar opwinding en sensatie. Zij houden niet van partners die, zoals zij het zelf zeggen, 'moeilijk' doen. Rammen houden van de opwinding van het versieren. Ze vinden het heerlijk als hun hoofd gestreeld wordt, met name hun nek. Rammen nemen graag het initiatief en de leiding en ze liggen graag bovenop. Liefst doen ze het op ongewone plaatsen. Rammen vinden hun behoeften belangrijker dan die van hun partner.



Stier (De genieter)



Stieren doen er alles voor om hun partner te overladen met gunsten. Als tegenprestatie verwachten ze eerder enorme loyaliteit en betrouwbaarheid, dan fysieke prestaties, al ligt hun voorkeur bij een fysiek affectieve en attractieve partner. De ideale partner is voor hen iemand die van seksuele afwisseling houdt. Iemand die nieuwe en opwindende vormen van liefhebben weet te introduceren. Anders dan anderen, trappen ze zelden in de valkuil van jaloezie omdat ze de gevoelens van hun geliefde belangrijker vinden dan technische kuisheid of trouw. Ze zijn dan ook een van de meest ontspannen partners die een mens zich kan wensen. De Stieren zijn het meest sensuele teken van de dierenriem, maar omdat zij behoedzaam en afwachtend zijn, kan het lang duren voordat zij op seksuele prikkels reageren. Zij komen langzaam op gang, maar als het vlammetje aangewakkerd wordt, brandt het vuur stevig. Stieren houden niet van one-night-stands. Als ze iemand verleiden doen ze het erg sensueel en vastberaden. Ze zijn gek op zoenen en strelen en hechten veel waarde aan een lang voorspel. De meeste Stieren knappen af als ze opgejaagd worden.



Tweelingen (De zoekende)



Tweelingen zijn attente, opmerkzame geliefden, die doorgaans hun perfectionistische fantasie en de moeite die hen die kost om ze toe te passen voor hun seksuele plezier, in de weg staan. Ze ontlenen veel plezier aan het decor waarin, en de attributen waarmee ze de liefde bedrijven. Dit kan gaan van een smaakvolle slaapkamer tot allerlei speeltjes. Het is vrij belangrijk dat ze een partner kiezen die fysiek bij hun type past, net zoals het verstandig is om ruim vooraf de bedgeheimen te bespreken, zodat er in een later stadium geen problemen ontstaan. Tweelingen praten dan ook liever over gevoelens dan ze daadwerkelijk te maken. Ze hebben niet zoveel contact met hun emoties, waardoor lustgevoelens weer snel kunnen verdwijnen. Wil je hen verleiden, strijk dan eens met je tong langs hun oor. Vrijen op een ongebruikelijke plaats vinden Tweelingen heel spannend, vooral als er een kans staat dat ze betrapt kunnen worden. Dit sterrenbeeld houdt van afwisseling en heeft een hekel aan voorspelbaarheid in het grote liefdesavontuur.





Kreeft (De moederlijke)



Kreeften gaan zelden rechtstreeks op hun doel af, achter hun masker zijn ze erg bang om gekwetst te worden. De ideale relatie voor hen is er een die een soort emotioneel bolwerk vormt in tijden van spanning en ellende. Met een partner die absoluut trouw is en die altijd thuis is voor hen, zijn ze het gelukkigst. Ze houden van knuffelen en zoenen en hebben een partner nodig, die op dezelfde golflengte zit. Een Kreeft weet soms geen onderscheid te maken tussen wellust en liefde. Voor een Kreeft betekent liefde bovenal het delen van gevoelens. Bij hen zijn de meest erogene zones de borsten en de buik, maar een te directe benadering van deze lichaamsdelen kan als bedreigend worden ervaren, vooral als het zonder de nodige tact, en ineens, gebeurt.



Leeuw (De zelfverzekerde)



Een Leeuw houdt ervan om in het middelpunt te staan en kan een seksuele kracht uitstralen, die anderen onweerstaanbaar aantrekt. Leeuwen hebben een groot libido en houden van gepassioneerde seks. Ze kunnen het waarderen als de daad vaardig wordt bedreven en ze bewonderen een geliefde die er iets voor doet om de relatie en de kunst van het liefdesspel te verbeteren en te verfijnen. Binnen de relatie moeten zij en de partner gelijkwaardig zijn, maar gelijkwaardigheid 'in bed' is voor hen niet absoluut noodzakelijk. Een geliefde die ze verwennen, of die hen verwent en die seksueel gehoorzaam is, geeft hen een extra kick. Wil je hen verwennen, streel hen dan gerust over de rug. En ook als de nagels gebruikt worden vinden ze dat heerlijk. Veel Leeuwen hebben SM-fantasieën en houden ook wel van exhibitionisme. Het liefst hebben ze een partner die een beetje op de achtergrond blijft en hun het middelpunt gunt.



Maagd (De voorzichtige)



De Maagden lijken op het eerste gezicht heel verlegen, maar dat zijn ze absoluut niet. Hun gevoel voor privacy en individualiteit is sterk ontwikkeld. Ze tonen hun diepste gevoelens echter slechts in zeer intieme omstandigheden en alleen aan diegenen, die zij als hun beste vrienden beschouwen. Die openheid is in feite de grootste eer en het mooiste teken van liefde, dat ze in een vriendschap of aan een geliefde kunnen geven. Bij de juiste partner kunnen ze erg sensueel en passioneel worden. Net als alle andere aardetekens hebben de Maagden een groot libido en krijgen zij doorgaans graag een erotische massage. Zij knappen af op een niet al te frisse lichaamsgeur van hun partner, maar ze geraken opgewonden als er iemand aan hun vingers knabbelt of zuigt. Ook films en plaatjes kunnen de Maagd seksueel prikkelen, zodat ze zelf als toeschouwer kunnen toekijken.





Weegschaal (De diplomaat)



Seksueel vuurwerk staat voor de weegschaal de onmisbare liefdescommunicatie maar in de weg. Het leidt hen enkel af van de warmte en vriendschap die ware, vervullende seksualiteit voor hen met zich meebrengt. Ze experimenteren eerder wat betreft de geliefden, dan in de manier waarop ze de liefde bedrijven. Die geliefden zijn over het algemeen expressief, gedreven en wispelturig, maar minder behoedzaam dan zij zelf. Ze moeten zo nu en dan maar de rol van stabilisator op zich nemen. De Weegschaal vindt dat er niks mis is met flirten, maar ze willen wel dat de seks mooi en verfijnd is. Weegschalen kunnen niet in de stemming komen als niet alles in orde is: de omgeving moet mooi zijn, intieme gesprekken dragen bij aan de sfeer en liefde mag vooral niet gehaast plaatsvinden. Dirty talk kan je bij de Weegschaal maar beter achterwege laten, hier knappen ze namelijk volledig op af. Is alles in de omgeving goed? Streel, masseer en knijp hen dan maar eens gerust in de billen. Naast hun onderrug is dit hun meest erogene zone!



Schorpioen (De ondoorzichtige)



Van alle zonnetekens is dat van de schorpioen het nauwst verbonden met seksualiteit. Schorpioenen houden van hartstochtelijke, ongeremde seksuele contacten. Ze vinden het opwindend om hun seksuele aantrekkingskracht te gebruiken om iets in hun geliefde los te maken, dat materieel of psychologisch profijt oplevert. Het kan zijn dat ze daarom minder verfijnde, naïeve partners aantrekken, bij wie ze trachten de touwtjes in handen te krijgen. De liefde is voor hen uitzicht op eindeloos plezier, sport en spel, waarvan ze met volle teugen en met volle passie genieten. Fysieke seksualiteit en tastbare intimiteit zijn uiterst belangrijk. Hoewel ze zeer emotioneel zijn, willen ze overal controle over houden. Ze zoeken daarom niet zomaar naar een partner maar naar een zielsverwant (-e), die niet schrikt van de duistere kanten van hun karakter. Hun meest erogene zones zijn de geslachtsorganen. Als zij eenmaal verliefd worden, zijn er geen loyalere en meer toegewijde minnaars te vinden.



Boogschutter (De optimist)



Voor Boogschutters is fysieke seks een vorm van intimiteit en communicatie en niet slechts de bevrediging van lusten, hoe sterk die ook zijn. Met veel fantasie creëren zij de liefdesstructuren, waaraan een affaire voor hen moet voldoen, om echt bevredigend te werken. Het voorspel met een Boogschutter kan ontzettend passioneel zijn en uren duren. Maar het verlangen naar seks kan gemakkelijk verwateren wanneer iets anders hun aandacht vraagt. Boogschutters stappen gemakkelijk van de ene relatie in de andere, want dit hoort bij hun nonchalante en fantasievolle karakter. Als je hen gek van opwinding wilt maken, moet je de binnenkant van hun dijen strelen en hen verleiden in de buitenlucht. Zij houden niet van een te vaste routine en geen enkel erotisch avontuur moet voor hen hetzelfde zijn.



Steenbok (De plichtsgetrouwe)



Steenbokken zijn zeer standvastig en betrouwbaar in liefdesaangelegenheden. Wanneer ze zich binden, houden ze dat ook graag zo. Ze kunnen hun lust, - als ze dit willen -, goed onderdrukken. Hoewel ze soms losse seksuele contacten hebben, zijn zij eigenlijk reeds van kindsbeen af aan op zoek naar 'de ware'. Een geliefde die hun geest en hun lichaam verrijkt trekt hen het meest aan. Wanneer zij dan langzaam verliefd worden en wanneer ook de wederzijdse aantrekkingskracht toeneemt, groeit het vertrouwen en zijn ze uiteindelijk helemaal in voor 'de liefde'. Hun meest erogene zones zijn de knieën, maar sla bij het strelen ook hun onderarmen, hun handen en zeker hun maag niet over. Steenbokken houden niet van vluggertjes.



Waterman (De zonderling)



Een Waterman bekijkt alles liefst vanop afstand en heeft vaak kortstondige relaties. Wanneer ze hun prins of prinses op het witte paard dan toch eindelijk gevonden hebben, dan is dat ook vaak een opluchting. Zo zullen zij niet snel ontrouw zijn als ze een relatie zijn aangaan. Al ervaren zij seks op zich natuurlijk als bevredigend, toch zijn ze ook in staat om een verhouding voort te zetten zonder enige vorm van seksueel contact, louter en alleen op platonische basis. Ze kunnen met de tijd een scala aan seksuele ervaringen opdoen, dus als ze zich beperken tot één partner is het wenselijk dat die de liefde beschouwt als een groot afwisselend, affectief avontuur. Streel ze zacht over de kuiten en enkels om hen op te winden. De aanraking moet wel teder zijn. Ook lichte massages met een lekkere olie die het hele lichaam betreffen kunnen de Waterman prikkelen.



Vissen (De fijngevoelige)



Vissen zijn voortreffelijke en uiterst liefdevolle partners. Ze overladen hun geliefde graag met de nodige affectie. Het allesomvattende van de liefde is een ervaring die hun persoonlijkheid kan verheffen en transformeren. Doorgaans is hun aanpak vrij actief en hartstochtelijk, dus zijn ze op hun best samen met iemand die net zo spontaan is. Wat fysieke affectie betreft is het voor hen belangrijk dat ze begripvol en aangenaam kunnen functioneren, dus is het zaak dat ze weten wat hun partner aanspreekt. Ze zijn buitengewoon romantisch en vinden het geweldig als je hen lieve woordjes in hun oor fluistert. Met het vasthouden, masseren of strelen van hun voeten maak je hen blij en met likken of sabbelen maak je hen gek!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vissen, klopt aardigm behalve die lieve woordjes. DIe zijn leuk, maar wel ff en niet steeds ;)
Alle reacties Link kopieren
BGB, allereerst mijn complimenten omdat je iedere x weer een leuk en/of interessant topic weet te openen. Ook voor je waardevolle bijdragen op zoveel verschillende onderwerpen. Petje af!!! Als jij er niet was, zou het een stuk saaier zijn. :worship:



On topic: mijn partner herken ik precies, mezelf niet.
Alle reacties Link kopieren
@Mocy : Leuk om te horen , bedankt !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij en mijn man klopt het helemaal :applause:

Alleen dat voetengedeelte bij vissen herken ik niet.

Ik weet zeker dat onze vriendin helemaal gek zou worden in negatieve zin als we tijdens het sexen aan haar voeten komen
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben ik verwisseld bij de geboorte... Moederlijk? Overal behalve in mijn bed!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn allebei leeuw... dus dit: Het liefst hebben ze een partner die een beetje op de achtergrond blijft en hun het middelpunt gunt. gaat niet echt op :P Maar verder wel grappig, hecht er nooit echt waarde aan...
Geen idee of het echt zo is wat hier staat. ik denk dat in alle stukjes een kern van waraheid zal zitten. Maar de beste seks heb ik tot nu toe wel met Vissen sterrenbeelden gehad. Die vonk met een andree Vis is gewoon extra heftig.
Alle reacties Link kopieren
Funtime is toch een kikker????
Ego nog steeds een deuk Q?
Alle reacties Link kopieren
Ben tweeling en klopt wel grotendeels, hou zeker van afwisseling.

Mijn motto is altijd, dubbel zoveel plezier met mij...
Alle reacties Link kopieren
Weegschaal... hmm.. van die billen klopt vrij aardig, maar de rest 8-P
Alle reacties Link kopieren
Ben een Vis en heb de beste ervaringen met een Schorpioen...



Nu ben ik met een Waterman, is toch een beetje aanpassen (hij is zeg maar wat mentaler dan ik, en in bed maakt dat de gevoelsmatige klik net even minder) alhoewel hij wel weer veel nieuwe dingen probeert en nooit in routine vervalt, dat waardeer ik erg. Alles heb z'n voordeel, zelfs een Waterman



:smile:
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik allebei ram!
Alle reacties Link kopieren
klopt het wat er bij ram staat of helemaal niet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
@ Lafrancaise, ben Schorpioen en ook ik klikte beste met Vis (geweldige astrocombi), nu ben ik met een Waterman en inderdaad, die zijn wat minder gevoelig. Grappig dat jij dat ook zegt. Anyway, tis wel een goede minnaar gelukkig, al zou ik soms wat meer een (inderdaad) gevoelsmatige klik willen. Ach ja...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vis maar dat geouwehoer aan mijn voeten moet ik niks van hebben.

Ik heb hier hetzelfde mee als altijd met horoscopen, je herkent er altijd wel íets in, bedoel dat likken en sabbelen wie vindt dat nou niet lekker?Op de juiste plaatsen iedereen toch.

Vriend is boogschutter maar ik herken hem niet zo in het verhaaltje.



Leuk om te lezen en de visbeschrijving komt wel aardig in de buurt moet ik eerlijk toegeven maar de boogschutter niet dus ik hou het er op dat ik nog steeds niet in horoscopen geloof. ;-)
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef op 06 november 2007 @ 09:44:

[...]





klopt het wat er bij ram staat of helemaal niet ?


Het klopt aardig ja alleen de laatste zin niet, we zijn juist het tegenovergestelde aan het doen, maar misschien komt dat doordat we beide ram zijn.

En we houden ook van veel knuffelen en langdurige sex..

Maar voor de rest komt het aardig in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
mie schreef op 06 november 2007 @ 20:59:

@ Lafrancaise, ben Schorpioen en ook ik klikte beste met Vis (geweldige astrocombi), nu ben ik met een Waterman en inderdaad, die zijn wat minder gevoelig.




Inderdaad, op alle gebieden was het een verdomd goeie combi, maar vooral in bed.

Heb na hem nooit meer hetzelfde vuurwerk meegemaakt, maar goed, na hem ook geen Scorpio meer gehad, dussssss



Huidige man is wel avontuurlijker, meer in voor het experiment, en dat maakt veel goed, hoewel ik die gevoelsklik best mis soms, één blik en in brand staan, totale overgave, etc

Nu allemaal veel meer met het hoofd dan met het hart.



:couple:
Alle reacties Link kopieren
ja precies!!! herken het helemaal! wat grappig zeg. ja, vissen en schorpioen zijn gevoelsmensen, watermannetjes zijn wat nuchterder, staan wat rationeler in het leven, maar goed, desondanks toch nauwelijks te klagen he?
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft klopt ram over het algemeen aardig, al ben ik vaak ook wel van de uitgebreid en gewoon in bed :-P
Alle reacties Link kopieren
mie schreef op 07 november 2007 @ 22:13:

ja precies!!! herken het helemaal! wat grappig zeg. ja, vissen en schorpioen zijn gevoelsmensen, watermannetjes zijn wat nuchterder, staan wat rationeler in het leven, maar goed, desondanks toch nauwelijks te klagen he?




Ehhhh... toch meer te klagen dan ik gedacht had....



:sigh:
Ben ram en het klopt! Heb ook het liefst een vuurteken in bed, klikt meer, ben niet zo van de poezelig en zo. gewoon niet moeilijk doen dus...
Alle reacties Link kopieren
grappig :D ben 2ling en t meeste klopt wel alleen Wil je hen verleiden, strijk dan eens met je tong langs hun oor. Vrijen op een ongebruikelijke plaats vinden Tweelingen heel spannend, vooral als er een kans staat dat ze betrapt kunnen worden. dat schuine... totaaaaaal niet! werkt eerder pcies andersom ;)
Alle reacties Link kopieren
Nu ik dit lees weet ik weer waarom ik astrologie maar geleuter vind.. er klopt totaal niets van! (en ik ben een steenbok)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven