Seks in bijzijn van je kind?

15-10-2020 11:07 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een niets toevoegend topic op mijn vrije dag!
Op feestboek kwam ik een discussie/topic tegen, iemand zei dat ze seks had in de woonkamer met haar baby van 4 maanden een paar meter verderop in de box. De een vond het schandalig dat ze dit deed en dat ze een slechte moeder was, de ander vond er ook niets mis mee, de baby kon het tenslotte niet zien.

Hoe denken de Viva dames hierover?

To trapt af, ik zou het zelf niet zo gauw doen, maar 'schandalig' vind ik het ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Nood breekt wet. Pas toen ze echt bewust werden van hun omgeving deed ik dat niet meer nee. En ze moesten diep slapen. Honden en katten gaan naar je zitten kijken dus die moeten ook weg.
Alle reacties Link kopieren
naast slapende babies wel hoor, ook als ze direct bij ons in de buurt lagen.
Ik vind het nu, met wakkere pubers veel lastiger om ontspannen seksmomenten te vinden.
Alle reacties Link kopieren
mamaak schreef:
15-10-2020 11:18
Daar heeft kleuter toch geen last van?

Hier gebeurt het in het weekend regelmatig dat ze kinderen in bad mogen, op de tablet of achter de TV zodat wij even wat quality time hebben als daar behoefte aan is. Deuren op slot, wat te drinken en te snoepen op tafel voor de kinderen. Dan word je echt niet gestoord hoor.
Je laat je kinderen alleen in bad? Dapper.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
mamaak schreef:
15-10-2020 11:18
Daar heeft kleuter toch geen last van?

Hier gebeurt het in het weekend regelmatig dat ze kinderen in bad mogen, op de tablet of achter de TV zodat wij even wat quality time hebben als daar behoefte aan is. Deuren op slot, wat te drinken en te snoepen op tafel voor de kinderen. Dan word je echt niet gestoord hoor.
Ik vind dat nou ook geen heel schokkend voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
15-10-2020 12:08
Je laat je kinderen alleen in bad? Dapper.
Wanneer ze zelfstandig in een zwembad kunnen zwemmen mogen ze best wel eens alleen in bad.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Jufjoke schreef:
15-10-2020 11:10
Ik zou het zelf ook niet doen, maar inderdaad schandalig vind ik het niet.
Het wordt wat anders als je je kleuter voor de tv parkeert en even een blowjob in de bijkeuken gaat doen.
Wat is daar precies mis mee?
Alle reacties Link kopieren
ik vind het wel naar als de kat naar je kijkt, of kunnen jullie het dan wel?
Ik zou het niet kunnen, in de zelfde kamer. In een andere kamer zie ik het probleem niet.
Karl_Marx schreef:
15-10-2020 12:40
ik vind het wel naar als de kat naar je kijkt, of kunnen jullie het dan wel?
Dat zou ik vooral raar vinden omdat we geen kat hebben.

Maar verder: als je in de natuur seks hebt kijkt er vast wel een vogeltje mee. En mij maakt het sowieso niet zo uit eigenlijk. Vaak genoeg seks gehad dat er andere mensen toekeken (of meededen). Kan ook leuk zijn.

Kinderen natuurlijk niet. Naast een slapende baby, prima. Verder: uit het zicht blijven.
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
15-10-2020 12:40
ik vind het wel naar als de kat naar je kijkt, of kunnen jullie het dan wel?

wij hadden eens seks in de woonkamer. Maar als dan de kat met veel lawaai zijn waterbak leeg lebbert, als je gebeft wordt, is dat best een afknapper
Alle reacties Link kopieren
Baby slapend in de wieg naast ons bed houdt ons niet tegen. Wat heeft dat kind er nou last van. Op momenten dat er nog kinderen wakker zijn zorgen we dat alles bedekt is en zijn we extra zachtjes. Tis maar sex he, een normaal iets. Dat hoeft niet in het volle zicht maar mag wel als normaal worden gezien. Vinden wij dan. Zoon van tien staat ook niet raar te kijken als hij de kamer binnenkomt en wij aan het zoenen zijn.
Alle reacties Link kopieren
bieslookje schreef:
15-10-2020 11:08
Ik zou me daar niet prettig bij voelen. Dus ik zou het niet doen.
Vond de hond in de buurt al vervelend.
Denk eens aan al die honden die "gedekt" worden zonder privacy... Hoe moeten die zich wel voelen!

(en dan heb ik het nog niet eens over Stier Herman, die steeds onder toezicht zijn kwakje af moest staan)
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
15-10-2020 12:43
Dat zou ik vooral raar vinden omdat we geen kat hebben.

Maar verder: als je in de natuur seks hebt kijkt er vast wel een vogeltje mee. En mij maakt het sowieso niet zo uit eigenlijk. Vaak genoeg seks gehad dat er andere mensen toekeken (of meededen). Kan ook leuk zijn.

Kinderen natuurlijk niet. Naast een slapende baby, prima. Verder: uit het zicht blijven.
Nou ja, de kat gaat er echt voor zitten.
Alle reacties Link kopieren
kat of hond niet want die gaat je aanstaren of er gezellig bij liggen

baby maakt me niet uit, die slapen er vaak dwars doorheen.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
15-10-2020 12:38
Wat is daar precies mis mee?
Mis niets in de zin van: als jij je daar prima bij voelt, moet je dat lekker doen. Ik zou het nogal gênant vinden als het kind opeens binnen komt en vraagt 'wat doe jij met papa?'
Maar ieder zijn ding hoor.
Mevrouw75 schreef:
15-10-2020 13:18
Nou ja, de kat gaat er echt voor zitten.
Beter dat dan dat ze met nageltje uit er bovenop springt.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik seks niet in het bijzijn van kind, ik droog spontaan op als hij erbij ligt.
Even een vluggertje in de slaap of badkamer als hij tv kijkt prima, maar verder niet.
Krijg al de zenuwen van een kat die meekijkt.
lilalinda schreef:
15-10-2020 12:54
wij hadden eens seks in de woonkamer. Maar als dan de kat met veel lawaai zijn waterbak leeg lebbert, als je gebeft wordt, is dat best een afknapper
En die kat denkt, kan ik nou nooit eens op mijn gemak drinken zonder dat die baasjes steeds van bil willen :-D
Alle reacties Link kopieren
Fiorah schreef:
15-10-2020 11:45
Ik vind dat het wel verschil maakt of de baby wakker is of slaapt. Naast een slapende baby zie ik geen bezwaar maar een wakkere baby zou ik zelf niet doen.

Op Facebook bekend maken waar en wanneer je seks hebt vind ik ook raar.
Dit ja.
Baby slaapt nu ook naast ons, maar als er zoiets staat te gebeuren hang ik even een hydrofiele doek over de ledikant rand.
Ook al slaapt ie. Voor mezelf. Anders check ik toch telkens met 1 oog of ie wakker wordt.
Maar ook eens met dat op gegeven moment behoefte ontstaat aan privacy.
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
15-10-2020 12:40
ik vind het wel naar als de kat naar je kijkt, of kunnen jullie het dan wel?
Nee en idem met hond.
lilalinda schreef:
15-10-2020 12:54
wij hadden eens seks in de woonkamer. Maar als dan de kat met veel lawaai zijn waterbak leeg lebbert, als je gebeft wordt, is dat best een afknapper
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
15-10-2020 12:43
Dat zou ik vooral raar vinden omdat we geen kat hebben.

Maar verder: als je in de natuur seks hebt kijkt er vast wel een vogeltje mee.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
15-10-2020 13:38
Mis niets in de zin van: als jij je daar prima bij voelt, moet je dat lekker doen. Ik zou het nogal gênant vinden als het kind opeens binnen komt en vraagt 'wat doe jij met papa?'
Maar ieder zijn ding hoor.
Doe je de deur toch ff op slot.
Alle reacties Link kopieren
Onze zoon van toen 8 heeft een tijd gehad dat hij op onze slaapkamer ging liggen, meestal ergens halverwege de nacht, op zijn eigen matrasje. Soms lag hij er al als wij naar bed gingen.
Op een keer toen wij heeeeeeeel zachtjes bezig waren bleek hij wakker geworden. Heel slaperig kwam er uit zijn hoek 'wat doen jullie?'
O... Niks! Ga maar lekker verder slapen.

Even later dachten we dat de kust veilig was en gingen we voorzichtig door. TOen was het heel narrig 'wat maken jullie een lawaai!'
:rofl:

Toen was de zin wel weg, hahahaha.
Alle reacties Link kopieren
bieslookje schreef:
15-10-2020 11:08
Ik zou me daar niet prettig bij voelen. Dus ik zou het niet doen.
Vond de hond in de buurt al vervelend.
Dit dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven