Seks in bijzijn van je kind?

15-10-2020 11:07 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een niets toevoegend topic op mijn vrije dag!
Op feestboek kwam ik een discussie/topic tegen, iemand zei dat ze seks had in de woonkamer met haar baby van 4 maanden een paar meter verderop in de box. De een vond het schandalig dat ze dit deed en dat ze een slechte moeder was, de ander vond er ook niets mis mee, de baby kon het tenslotte niet zien.

Hoe denken de Viva dames hierover?

To trapt af, ik zou het zelf niet zo gauw doen, maar 'schandalig' vind ik het ook weer niet.
Alle reacties Link kopieren
Als baby nog een baby is en lekker slaapt zou ik daar niet veel last van hebben denk ik.
Maar de kat? Nee
Dat kan ik echt niet.

Ben je net lekker bezig
Gaat dat beest op het hoekje van het bed zitten staren naar wat daar allemaal gebeurt.
It's not just about who is REAL to your face; it's also about who stays LOYAL behind your back.
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
16-10-2020 23:02
Ja, dat co-ouderschap....
Is wel off topic, maar toch.
Ik ben nog gewoon samen met de vader van mijn kind.
En ik moet er ook niet aan denken dat ik mijn kind om het weekend of zelfs om de week moet missen, maarrrrr....
Veel vrienden die inmiddels gescheiden zijn en dan (pre-coronatijd) lekker er op uit konden. Dates, terrasjes, meidenavonden, wilde sex, of gewoon helemaal niks.
Pfff
Soms klinkt het aanlokkelijk.
Afin, terug on topic.
Terrasjes, meidenavonden of even helemaal niks, dat kun jij ook allemaal. Zelfs dates en wilde seks, als je daar voor openstaat.
Alleen niet samen met de vader van je kind. Maar dat kunnen zij tenslotte ook niet. ;-)
óu sont les neiges d'antan

Waarom willen mensen zonodig seks in het bijzijn van hun kind?
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wil de baby in de co-sleeper als die geboren is. Het liefst voor een langere tijd. Maar dat betekent niet dat wij geen seks meer gaan hebben, denk ik, anders mag die van mij gauw naar zijn eigen kamertje :bye: . Wij zouden allebei geen problemen hebben om seks te hebben als die zou slapen.

Maar goed, de baby moet nog geboren worden, dus wie weet gaat het toch anders.
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
22-11-2020 11:15
Waarom willen mensen zonodig seks in het bijzijn van hun kind?
Als je echt denkt dat hiermee een puber wordt bedoeld die op de rand van het bed meekijkt dan snap ik je vraag.
Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
21-11-2020 23:43
Terrasjes, meidenavonden of even helemaal niks, dat kun jij ook allemaal. Zelfs dates en wilde seks, als je daar voor openstaat.
Alleen niet samen met de vader van je kind. Maar dat kunnen zij tenslotte ook niet. ;-)
Wilde sex kan wel gewoon met de vader van je kind hè.
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
22-11-2020 11:15
Waarom willen mensen zonodig seks in het bijzijn van hun kind?
Willen niet, soms loopt het zo.
Als je baby het 1e jaar bij je op de kamer slaapt bijv.
Alle reacties Link kopieren
baby ligt bij ons in de co sleeper en als ze slaapt slaapt ze. dat houdt ons gelukkig niet tegen.

onze kat gaat er echt voor zitten op het hoekje van het bed. als kitten wilde hij vrolijk meedoen en deden we hem de slaapkamer uit. inmiddels zijn we zijn aanwezigheid wel gewend en is het gekijk goed negeerbaar.
ldp schreef:
22-11-2020 12:24
Als je echt denkt dat hiermee een puber wordt bedoeld die op de rand van het bed meekijkt dan snap ik je vraag.


Nou nee ik bedoel geen puber. Een baby van een paar weken kan ik me nog een heel klein beetje voorstellen maar op welke leeftijd ligt voor jullie de grens? 6 maanden, 2 jaar, 5 jaar, 8 jaar?
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
15-10-2020 11:10
Ik zou het zelf ook niet doen, maar inderdaad schandalig vind ik het niet.
Het wordt wat anders als je je kleuter voor de tv parkeert en even een blowjob in de bijkeuken gaat doen.
Het is nog geen kleuter hoor
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
22-11-2020 16:35
Nou nee ik bedoel geen puber. Een baby van een paar weken kan ik me nog een heel klein beetje voorstellen maar op welke leeftijd ligt voor jullie de grens? 6 maanden, 2 jaar, 5 jaar, 8 jaar?
ik wil haar denk ik wel 6 maanden bij mij op de kamer houden voor de veiligheid. Daarna weet ik het nog niet. Het is mijn eerste dus een exacte grens kan ik niet geven. We zien wel hoe het loopt.
En is het is niet zo dat ik er op kick of zo om seks te hebben met baby in de buurt, maar als ze slaapt en toch niks meekrijgt hoeft zij niet perse verhuisd te worden.
saartje- schreef:
22-11-2020 16:40
ik wil haar denk ik wel 6 maanden bij mij op de kamer houden voor de veiligheid. Daarna weet ik het nog niet. Het is mijn eerste dus een exacte grens kan ik niet geven. We zien wel hoe het loopt.
En is het is niet zo dat ik er op kick of zo om seks te hebben met baby in de buurt, maar als ze slaapt en toch niks meekrijgt hoeft zij niet perse verhuisd te worden.



Niet normaal toch.


Voor het geval hier mee gelezen wordt, niet quoten graag ivm herkenbaarheid
anoniem_398085 wijzigde dit bericht op 23-11-2020 20:36
30.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat is natuurlijk echt niet normaal. (6)
Alle reacties Link kopieren
@Renee*
Nee natuurlijk is dat niet normaal! Dat is echt iets heel anders dan een slapende baby. Verder snap ik niet waarom ik hierbij gequote wordt, want waar ik het over heb gaat over een compleet andere situatie.
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
22-11-2020 19:05

Niet normaal toch.


Voor het geval hier mee gelezen wordt, niet quoten graag ivm herkenbaarheid
Als je zo bang bent voor herkenning had je dit verhaal beter niet kunnen posten. Het voegt nul komma niks toe aan het gespreksonderwerp.
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
22-11-2020 16:35
Nou nee ik bedoel geen puber. Een baby van een paar weken kan ik me nog een heel klein beetje voorstellen maar op welke leeftijd ligt voor jullie de grens? 6 maanden, 2 jaar, 5 jaar, 8 jaar?
Ik had voor de geboorte van mijn kind gezworen geen seks te hebben als hij in de buurt was, maar cosleeper en hoog libido...nu moet ik zeggen dat het vooral de quickies zijn die hij meemaakte, uitgebreide seks deed ik dus niet in dezelfde kamer.

Maar bij ons was de grens 1,5 jaar. Vanaf 1 jaar werd het al minder chill maar vanaf 1,5 jaar kon ik het echt niet meer....dan krijgen ze al veel meer mee en communiceren ze zelf ook, en het voelde niet meer goed.
desayuno wijzigde dit bericht op 23-11-2020 20:40
Reden: Typfoutje
0.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Keer minnaarbezoek gehad toen jongste 2,5 was. Heb hem met 2 flessen diksap en wat koekjes in de box gezet waar hij mooi naar dvd's kon kijken. Maar fijn was anders, 2 keer in badjas naar beneden geweest om keer te verschonen en een keer om andere dvd op te zetten.

Heb er wel voor gezorgd dat hij mn minnaar niet heeft gezien en dus totaal niets door had, maar keren er op toch maar oppas geregeld...

Wat was ik blij dat ook hij naar school kon, haha.
Blomke82 schreef:
28-11-2020 23:51
Keer minnaarbezoek gehad toen jongste 2,5 was. Heb hem met 2 flessen diksap en wat koekjes in de box gezet waar hij mooi naar dvd's kon kijken. Maar fijn was anders, 2 keer in badjas naar beneden geweest om keer te verschonen en een keer om andere dvd op te zetten.

Heb er wel voor gezorgd dat hij mn minnaar niet heeft gezien en dus totaal niets door had, maar keren er op toch maar oppas geregeld...

Wat was ik blij dat ook hij naar school kon, haha.
Wat?? Je laat je kind urenlang alleen omdat je je lusten niet even kunt bedwingen?
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
29-11-2020 00:53
Wat?? Je laat je kind urenlang alleen omdat je je lusten niet even kunt bedwingen?
Nouja,even.... was mn eerste piemel na de bevalling hoor.

Hij vermaakte zich wel hoor, lag lekker te slapen toen we klaar waren. Als ik boven schoonmaakte was ik ook heel lang boven met tussendoor paar keer kijken. Vond ie niet erg. Maar was eens maar nooit weer.
Alle reacties Link kopieren
Blomke82 schreef:
29-11-2020 06:52
Nouja,even.... was mn eerste piemel na de bevalling hoor.

Hij vermaakte zich wel hoor, lag lekker te slapen toen we klaar waren. Als ik boven schoonmaakte was ik ook heel lang boven met tussendoor paar keer kijken. Vond ie niet erg. Maar was eens maar nooit weer.
Ik vind dit maar raar hoor, kan me voorstellen dat je hard aan die piemel toe was, maar een uitgebreide neukpartij terwijl je kind in de box ligt zou mij lijkt echt erg tegen staan.
Blomke82 schreef:
29-11-2020 06:52
Nouja,even.... was mn eerste piemel na de bevalling hoor.

Hij vermaakte zich wel hoor, lag lekker te slapen toen we klaar waren. Als ik boven schoonmaakte was ik ook heel lang boven met tussendoor paar keer kijken. Vond ie niet erg. Maar was eens maar nooit weer.
En die piemel kon niet op afspraak komen zodat je gewoon een oppas kon regelen? Nee ik vind dit dus niet kunnen, voor hetzelfde geld verslikt dat jong zich in zn koek of in een slok drinken, maar ach, het was de eerste piemel in 2,5 jaar dus moet kunnen dacht je?
Alle reacties Link kopieren
Als ik boven schoonmaak, deed ik het ook zo. Hij zag er niets van. Normaal passen mijn schoonouders (indien nodig) op, vond dát toen niet kunnen.

Maar eenmaal bezig besefte ik wel dat het niet slim was om het zo te doen hoor.

Man wist en weet wel van minnaar, voor ik daar weer reacties op krijg, maar niet van hoe, wat en wanneer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral bijzonder dat iemand op Facebook aankondigt dat ie in de woonkamer geneukt heeft met een baby ernaast. Of überhaupt dat iemand op Facebook aankondigt dat ie geneukt heeft.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
15-10-2020 11:24
Sommige mensen slapen jááren met hun baby/peuter/kleuter in één kamer. Ik heb daar nooit iets van begrepen, heb graag een beetje privacy in de slaapkamer.
Mijn kids zitten in de bovenbouw van de basisschool. Beide slapen ze om de beurt nog heel vaak bij mij in bed. Partner slaapt dan niet bij mij want we wonen niet samen. Wij vinden dat alle 3 heel fijn en voelt heel natuurlijk.

Sex hoef ik niet ik bed te hebben daar heb ik genoeg andere plekken voor en anders maar als de kids bij hun vader zijn.
bieslookje schreef:
15-10-2020 11:08
Ik zou me daar niet prettig bij voelen. Dus ik zou het niet doen.
Vond de hond in de buurt al vervelend.
De hond zet ik op de gang als ik het in de woonkamer doe want vind het ongemakkelijk. En de kinderen kan ik niet eens horen als ik het doe want ik droog op... Laat staan zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven