seks met dikke(re) man

28-08-2018 23:14 197 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag even jullie mening over het volgende;
anoniem_375320 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 19:00
Reden: Niet meer nodig, genoeg antwoorden
92.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
29-08-2018 10:24
Ik heb dat altijd als ik een morbide obees koppel zie, dus dat ze allebei tonnetjesrond zijn zeg maar. Hoe past dat nog in elkaar?
heel eerlijk... heb net even Gegoolged, en het past :-$
Ik ook niet geloof ik...dat heb ik ook met obesitas vrouwen. Ik kan mij geen voorstellen maken hoe je als man al dat het weg moet drukken. Ik zou niet verliefd kunnen worden op een obesitas man.

Maar iets gezet zou ik geen enkel probleem vinden.
Het zal wel aan mij liggen dat ik het niet snap, maar als er iets is aan je uiterlijk waar je invloed op hebt dan zijn dat vooral gewicht en in lijn daarmee spiermassa. Geen van beide zijn vast zoals kleur van ogen of lengte van neus dat wel zijn.

Dus hoeveel iemand weegt is een momentopname. Je treft iemand (te) mager of (te) dik of net goed maar dat is geen garantie voor de toekomst. Wat je er mogelijks wel uit kunt afleiden is hoe belangrijk iemand zijn of haar uiterlijk vindt: ijdelheid. Sommigen vinden dat dan weer een belangrijke eigenschap, anderen niet. Zoveel mensen, zoveel wensen.
Madeliefjees schreef:
29-08-2018 10:14
Rare vraag. Je ziet weleens mannen met een ontzettend dikke pens. Dan denk ik: hoe doen die dat in bed? Of ligt de vrouw dan altijd boven?
Ik heb het daar wel eens over gehad met een veel te dikke vriend van me. Die zei dat hij alleen nog maar het standje met de vrouw bovenop kon.
Alle reacties Link kopieren
HuLang schreef:
29-08-2018 10:49
Het zal wel aan mij liggen dat ik het niet snap, maar als er iets is aan je uiterlijk waar je invloed op hebt dan zijn dat vooral gewicht en in lijn daarmee spiermassa. Geen van beide zijn vast zoals kleur van ogen of lengte van neus dat wel zijn.

Maar blijkens al die topics alleen al op dit forum, is afvallen voor veel dikkerds zo eenvoudig niet
Alle reacties Link kopieren
Tja, als het niet pure lust is, wat kan het dan zijn?
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties!

'Stevig' is iets te zacht uitgedrukt denk ik. Ik wil namelijk niemand beledigen, maar obesitas is zeker overdreven.

Ik vind magere mannen met dunne armpjes al helemaal niks. Ik wil wel een man met brede schouders, armspieren en het liefst dan ook buikspieren. Maar ik moet hierbij zeggen dat ik wel eens intiem ben geweest met een man met sixpack maar die deed seksueel eigelijk niet super veel met me, omdat zij persoonlijkheid niet super sprankelend was. Dus persoonlijkheid is zeker erg belangrijk voor me.
anoniem_375320 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 19:02
Reden: privacy
46.78% gewijzigd
Gun die man een ander, de liefde spat er niet echt vanaf.
Gezien je topic hier.
lilalinda schreef:
29-08-2018 11:00
Maar blijkens al die topics alleen al op dit forum, is afvallen voor veel dikkerds zo eenvoudig niet
Bij komen voor (te) slanke ook niet. Er zullen wel genetische eigenschappen mee aan de basis liggen, zowel mbt vetopbouw, ijdelheid als doorzettingsvermogen, maar onderschat ook de omgevingsfactoren niet. Voor sommige beroepen bijvoorbeeld wordt verwacht/geëist dat je op je lijn let en dat trekt dan een soort volk aan dat anderen veroordeelt op hun uiterlijk. Nou, dan vind ik die eigenschap toch net een tikkeltje belangrijker dan bmi in de beoordeling van iemands aantrekkelijkheid. ;-)
anoniem_64d33a9ef0869 wijzigde dit bericht op 29-08-2018 11:32
1.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
29-08-2018 11:15
Gun die man een ander, de liefde spat er niet echt vanaf.
Gezien je topic hier.
Oh, dat lees ik eigenlijk helemaal niet! Volgens mij vind ze hem heel erg leuk, en vind ze hem aangekleed ook een leuke vent, maar is ze vooral bang dat het tegenvalt als ze met hem in bed belandt. Tja, weet je, een leuke vent is geen afstreeplijstje waar je al jouw wensen op kunt afvinken.
Waarom vind je het zo moeilijk om gewoon in het hier en nu te genieten van deze leuke man, en zie je wel hoe het uitpakt?
Het kan natuurlijk ook maar zo zijn, dat hij alles aan jou superleuk vind, maar dat hij bang is dat je bosten te klein zijn omdat al zijn exen grote borsten hadden. En voor borsten kun je ieder ander uiterlijk kenmerk invullen.
Go with the flow! Loop niet op de zaken vooruit, vertraag ze ook niet en doe wat goed voelt. En natuurlijk mag je op ieder moment nee zeggen. Het zou wat zijn zeg. Ken je dit filmpje? https://www.youtube.com/watch?v=pZwvrxVavnQ Het doel is eigenlijk precies andersom, namelijk jongetjes laten zien dat een vrouw nee mag zeggen tijdens seks. Maar misschien heb jij er ook wat aan!
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
ninanoname schreef:
29-08-2018 11:27
Ze is bang een buikje te zien bang dat het tegen valt en start hier een topic over.
Hoezo verliefd.
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
29-08-2018 11:32
Ze is bang een buikje te zien bang dat het tegen valt en start hier een topic over.
Hoezo verliefd.

Ik heb niet gezegd dat ik verliefd ben. Ik vind hem heel erg leuk, denk vaak aan hem.
anoniem_375320 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 19:03
20.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jess33 schreef:
29-08-2018 11:42
Ik heb niet gezegd dat ik verliefd ben. Ik vind hem heel erg leuk, denk vaak aan hem. Ik heb alleen geen ervaring hiermee en ik weet dus niet hoe ik erop ga reageren. Is dat zo raar. Ik vraag alleen om ervaringen van anderen

Hoe je moet reageren? Niet anders dan wanneer je voor het eerst met een nieuwe partner het bed deelt. Natuurlijk is het spannend, je weet niet of dat het klikt tussen de lakens.

Maar ga alsjeblieft niet alles van de voren dood analyseren. Je voelt seksuele aantrekkingskracht, het is een leuke vent, dat lijkt me basis genoeg om gewoon te gaan genieten. En je ziet wel waar het toe leidt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Jess33 schreef:
29-08-2018 11:42
Ik heb niet gezegd dat ik verliefd ben. Ik vind hem heel erg leuk, denk vaak aan hem. Ik heb alleen geen ervaring hiermee en ik weet dus niet hoe ik erop ga reageren. Is dat zo raar. Ik vraag alleen om ervaringen van anderen
Hij is toevallig wel de enige leuke man met wie je datet.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
Alle reacties Link kopieren
Jess33 schreef:
29-08-2018 11:11
Bedankt voor alle reacties!

'Stevig' is iets te zacht uitgedrukt denk ik. Ik wil namelijk niemand beledigen, maar obesitas is zeker overdreven. Het zit er ergens tussen in. Ik denk dus wel een buik met vetrollen ( met alle respect). In het begin viel het me allemaal niet zo op, tuurlijk weet je wel dat iemand dik is, maar de focus lag op persoonlijkheid. We zijn bijzonder aan elkaar gewaagd met uitdagen, aantrekken en afstoten. Hij is verder ook leuk om te zien, mooie ogen, brede schouders en lang. Hij kleed zich leuk waardoor het ook allemaal niet mega opvalt. We hebben veel gepraat en gelachen en ik merk wel dat ik hem wil aanraken als ik bij hem ben. Ik ben niet naïef en ik weet ook wel wanneer hij zijn trui uitdoet, dat ik wel een buik ga zien. Ik heb plaatjes gekeken op internet van wat dikkere mannen en ik vind het niet echt sexy ofzo.

Ik vind magere mannen met dunne armpjes al helemaal niks. Ik wil wel een man met brede schouders, armspieren en het liefst dan ook buikspieren. Maar ik moet hierbij zeggen dat ik wel eens intiem ben geweest met een man met sixpack maar die deed seksueel eigelijk niet super veel met me, omdat zij persoonlijkheid niet super sprankelend was. Dus persoonlijkheid is zeker erg belangrijk voor me.

We hoeven zeker niet meteen seks te hebben, alleen zijn er wel hints gevallen vanuit zijn kant (wellicht ook omdat ik hem een beetje heb zitten uitdagen..oeps!) die ik ook niet helemaal kan negeren.

Ik hoop dat het duidelijk is zo :)
Dan nog hoef je geen sex te hebben, en ik denk persoonlijk dat het hem niet gaat worden, je bent verliefd op zijn persoonlijkheid maar denk als hij zijn kleren uittrekt dat gauw over is. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
Als je gezoend hebt en geknuffeld dan weet je toch al hoe het voelt en of je dat ok vindt.
Cum non tum age
Ligt er aan wat dik in je ogen is. Mijn vriend was vroeger helemaal afgetraind. Zeg maar 8pack en sportschool was tweede huis. Nu issie normaal en juist dat fluffy vind ik fijner. Tenminste niet zoon blok beton.

Als je naar dit plaatje kijkt. Richting weke categorie zit je date?

http://nl.tinypic.com/r/mjpg1v/9
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doorgaan met daten, dan zie je vanzelf wel hoe je gaat reageren. Ik denk dat je je zorgen maakt om niets. Als je hem echt zo leuk vindt, denk ik dat een buikje dat niet zal veranderen. Veel plezier!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een dikke man en om eerlijk te zijn, word ik niet geil van het zien van zijn lichaam. Maar ik word wél geil van hem.

Er is denk ik maar 1 manier om erachter te komen.
Alle reacties Link kopieren
Vanwaar deze angsthazerij?
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
gyda schreef:
29-08-2018 12:47
Vanwaar deze angsthazerij?
Koudwatervrees. :biggrin:
XSummer schreef:
29-08-2018 12:30
Ligt er aan wat dik in je ogen is. Mijn vriend was vroeger helemaal afgetraind. Zeg maar 8pack en sportschool was tweede huis. Nu issie normaal en juist dat fluffy vind ik fijner. Tenminste niet zoon blok beton.

Als je naar dit plaatje kijkt. Richting weke categorie zit je date?

http://nl.tinypic.com/r/mjpg1v/9
Ik vind eerlijk gezegd al die mannen best wel afgetraind en niet representatief voor minder sportieve mannen.
Fragolisa schreef:
29-08-2018 12:51
Ik vind eerlijk gezegd al die mannen best wel afgetraind en niet representatief voor minder sportieve mannen.
Heb je ene kant gelijk. Maar ik snap best dat als je normaal valt op afgetrainde types aka spierbonken. Je met plaatjes rechtsonder in de hoek wel beetje moeite kan hebben of minder aantrekkelijk vinden
Maar als je al flink stevig gezoend hebt, dan heb je toch ook al je handen over zijn lichaam laten glijden en kunnen voelen wat er ongeveer onder zit?

Ik kan nog redelijk wat met een iets te stevig iemand als dat goed in verhouding is. Maar daarbij is voor mij wel belangrijk dat het compacte stevigheid is. Dus dat de massa goed verdeelt is en dat eronder wel wat spier zit. Want overgewicht kan per persoon heel anders voelen en er ook heel anders uitzien. De ene persoon met overgewicht voelt onder het vet stevig en de ander voelt het als pudding. De een heeft er een strakke huid bij en de ander bubbelt en golft het alle kanten uit.
Dus de compacte wat te stevige man heb ik geen probleem mee, maar als het flubbert en blubbert, dan vind ik het niet aantrekkelijk.

Wat heb jij gevoeld toen je deze man aanraakte?
Alle reacties Link kopieren
Hoezo zou je niet kunnen stoppen als je eenmaal naakt bent?

Heb dit ook meegemaakt, we waren inderdaad al halfnaakt toen ik zag dat zijn cupmaat gewoon groter was dan de mijne. Heb me er met een kokette smoes vanaf gemaakt omdat ik er echt van walgde (sorry dikkere heren). Daarna aangegeven dat ik verder daten niet zo zag zitten (It's not you, it's me!').

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven