Seks met mijn baas..

11-10-2018 21:51 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de meest achterlijke reacties.
Behalve Roosje, bedankt voor je steun
anoniem_376407 wijzigde dit bericht op 01-11-2018 05:02
Reden: Privacy
92.55% gewijzigd
RikM schreef:
11-10-2018 21:57
Was het een hotel in Noorwegen?
Dat dus
Alle reacties Link kopieren
Wat voor een raar bedrijf is dat, dat er in het geval van een grote groep collega’s, precies een man met een vrouw op de kamer moet? En dan ook nog een leidinggevende met een 25 jaar jongere (of oudere?) ondergeschikte?
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
11-10-2018 23:36
Ik snap niet zo goed waarom eerlijk zijn tegen je vriend je carrière kapot zou maken. Het gehele bedrijf is al op de hoogte, jammer dat je vriend nu als enige niks weet.
Haar vriend is weer de baas van haar baas. Hij weet het al, vandaar die overplaatsing.
anoniem_375108 wijzigde dit bericht op 12-10-2018 03:04
1.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem nog een keer doen om er overheen te komen
Supergeil verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Hoog foutje-bedankt gehalte
Alle reacties Link kopieren
Zoiets is mij ook wel eens overkomen, maar heb me er geen seconde schuldig over gevoeld
Alle reacties Link kopieren
Jouw verhaal heeft meerdere lagen. Dat maakt dat het tegenstrijdig lijkt, maar ik begrijp je denk ik wel ook al heb ik wat kritische opmerkingen.

Je wilde niet vanwege je vriend/schaamde je naar je vriend toe.

Je vond het fijn maar omdat je vreemdging ook weer niet.

De collega’s hebben jullie gehoord. Echter, wat hebben ze gehoord? Hoe je lag te hijgen/kreunen (genot?)? Jij zei om net te doen alsof jullie het niet waren tegen je collega’s dat je ook een stel had horen seksen (is normale seksgeluiden).

kritische noot. Heb je #metoo niet meegekregen?
Je slaapt niet met je baas op een hotelkamer. Je geeft je grenzen aan. Er is een revolutie aan de gang. Wake up.
Maar goed. Ik begrijp het deels denk ik wel, ook al zit ik anders in elkaar.

Praat met je vriend als je je echt slachtoffer voelt van de hele situatie. Maar bepaal vooral eerst wat je wil. Jouw baas heeft ook heel wat te verliezen. Een brief naar zijn (nieuwe) Amerikaanse werkgever en hij hoeft waarschijnlijk niet meer te beginnen met werken. Of zelfs een US advocaat de brief laten sturen. Kortom als je een gesprek met hem wil over wat er gebeurd is kan je dat wel regelen. Maar zoals ik jouw OP lees zal hij zich mogelijk die nacht (oprecht?) anders herinneren en zijn er getuigen dat jullie klonken als een normaal seksend stel. De kans is groot dat je gemengde signalen gaf, zo lees ik jouw gedrag in je OP namelijk ook. Je wilde wel, maar ook weer niet want lullig voor je vriend.

Het is bijna niet te geloven dat dit met een grote groep collega’s erbij gebeurd. Het is zo ongepast om hotelkamers te delen, en dan ook nog mannen en vrouwen gemengd. Maar dat biedt je ook een mogelijkheid.


Je kan de schuld van de ontstane situatie ook bij de werkgever leggen. Namelijk, als je vindt je dat je door jouw werkgever in een lastige situatie geplaatst bent omdat je met jouw baas op een hotelkamer moest slapen kan je ze met behulp van een goede advocaat dagvaarden en een schadevergoeding eisen. Dit kan helpen om de situatie te verwerken, dat je voor jezelf op komt, dat je niet gek bent, en dat het andere vrouwen ook niet overkomt. Zeker Amerikaanse en beursgenoteerde bedrijven willen niet dat dit bekend wordt vanwege imagoschade en eventuele andere klachten van vrouwelijke collega’s die hotelkamers hebben moeten delen. Je hoeft dan ook niet te bewijzen dat de seks ongewenst was. De seks overviel je. Het feit dat je verplicht werd een hotelkamer te delen met je baas was ongewenst, ongepast, onveilig, inbreuk op privacy, tegen code of conduct, enzovoort.

Ik ken zakelijk een paar goede advocaten mocht je jouw verhaal met iemand willen bespreken om je te helpen begrijpen wat er fout gegaan is, en van daaruit te bepalen wat je ermee wil en juridisch mee kan. Een advocaat kan jouw emoties helpen ordenen en kijken waar het gevoel van onmacht of onrecht zit. Stuur me dan maar een privebericht.

Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Pas je op dat je niet herkenbaar voor collega’s bent door je OP?
Alle reacties Link kopieren
Je accepteert toch niet dat je een kamer moet delen met collega’s, zelfs al is het een vrouw?

En ook als baas neem je toch een eigen kamer?

Als mijn baas dat alleen al zou voorstellen zou ik proberen t op film te krijgen en de man aanklagen.

Dikke onzin.
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
Baas heet mr. Grey, heeft een fit lichaam en blauwe ogen en heeft vervolgens zijn kamer voor jullie opengesteld?

Alle reacties Link kopieren
Op verkrachting lijkt het niet hoor. Ze zei namelijk dat de enige reden dat ze nee zei was omdat ze zich schuldig voelde tegenover haar vriend..

Voor de rest klinkt het wel als een heeeel eigenaardig verhaal...(nep dus)
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
12-10-2018 07:44
Op verkrachting lijkt het niet hoor. Ze zei namelijk dat de enige reden dat ze nee zei was omdat ze zich schuldig voelde tegenover haar vriend..

Voor de rest klinkt het wel als een heeeel eigenaardig verhaal...(nep dus)
elke reden om 'nee' te zeggen is een goede reden
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-10-2018 07:51
elke reden om 'nee' te zeggen is een goede reden
Is ook zo. Hij had sowieso moeten stoppen bij de eerste nee..
Maar ze wilde dus eigenlijk wel....
Alle reacties Link kopieren
Goed geschreven! :popcorn:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
12-10-2018 08:35
Is ook zo. Hij had sowieso moeten stoppen bij de eerste nee..
Maar ze wilde dus eigenlijk wel....
nee
hij had moeten stoppen
zij heeft geen schuld
(theoretisch dan, want dit is een verhaal, geen waarheid)
Alle reacties Link kopieren
Vergeet het!
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
11-10-2018 21:57
Was het een hotel in Noorwegen?
Dat denk ik ook.
Afbeelding
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
12-10-2018 08:42
Dat denk ik ook.
Afbeelding
Ben jij een collega ofzo?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-10-2018 08:39
nee
hij had moeten stoppen
zij heeft geen schuld
(theoretisch dan, want dit is een verhaal, geen waarheid)
Ik zeg ook niet dat het haar schuld is.
Ik zeg alleen dat ze wilde...

En goed verhaal idd
Alle reacties Link kopieren
roosje1976 schreef:
12-10-2018 09:00
Ben jij een collega ofzo?
Ja, ik heb die nacht geen oog dichtgedaan. Wat een pokkeherrie maakten TO en onze baas zeg!
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
12-10-2018 09:13
Ja, ik heb die nacht geen oog dichtgedaan. Wat een pokkeherrie maakten TO en onze baas zeg!
Heel flauw dit zeg! >:-(
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
12-10-2018 09:11
Ik zeg ook niet dat het haar schuld is.
Ik zeg alleen dat ze wilde...

En goed verhaal idd
nope
wat je bij verkrachtingen (echte, niet theoretische) vaak ziet, is dat een vrouw 'meewerkt' om erger te voorkomen
Overlevingsstrategie van je lichaam
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-10-2018 09:16
nope
wat je bij verkrachtingen (echte, niet theoretische) vaak ziet, is dat een vrouw 'meewerkt' om erger te voorkomen
Overlevingsstrategie van je lichaam
Lees het verhaal nou nog eens.....

'' Om een lang verhaal kort te maken..
Ineens zoende hij me na lekker kletsen in bed en raakte me aan op intieme plekken.
Ik heb meerdere keren nee gezegd, uit schuldgevoel naar mijn vriend toe (ik schaam me echt heel erg). Ja ik ben meerder jarig.

Uiteindelijk ben ik toch te zwak geweest en hebben we seks gehad.
Nee geen stomende seks aangezien ik echt met dubbele gevoelens zat, maar nu blijkt dat collega's ons toch gehoord hebben.....''
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
12-10-2018 09:21
Lees het verhaal nou nog eens.....

'' Om een lang verhaal kort te maken..
Ineens zoende hij me na lekker kletsen in bed en raakte me aan op intieme plekken.
Ik heb meerdere keren nee gezegd, uit schuldgevoel naar mijn vriend toe (ik schaam me echt heel erg). Ja ik ben meerder jarig.

Uiteindelijk ben ik toch te zwak geweest en hebben we seks gehad.
Nee geen stomende seks aangezien ik echt met dubbele gevoelens zat, maar nu blijkt dat collega's ons toch gehoord hebben.....''
dat is de kern

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven