seks met oudere vrouw vreemd?
donderdag 28 juni 2018 om 15:09
hoi..
ik ben Michael ben 29 jaar
ik zit met een dilemma
ik loop al een poosje rond met het gevoel dat ik eens seks wil met een oudere vrouw.
dat is op zich niet zo erg lijkt me maar ben zelf aan een aantal jaren getrouwd.
nu is mijn vraag: is dit vreemd? of hebben jullie zoiets van gewoon een keer doen en je ziet dan wel hoe het uitpakt?
Greets Michael
ik ben Michael ben 29 jaar
ik zit met een dilemma

ik loop al een poosje rond met het gevoel dat ik eens seks wil met een oudere vrouw.
dat is op zich niet zo erg lijkt me maar ben zelf aan een aantal jaren getrouwd.
nu is mijn vraag: is dit vreemd? of hebben jullie zoiets van gewoon een keer doen en je ziet dan wel hoe het uitpakt?
Greets Michael

Have a nice day

vrijdag 29 juni 2018 om 00:14
tja

vrijdag 29 juni 2018 om 08:47
Nee natuurlijk niet, wij (den oudere vrouw) hebben allemaal hangtieten, lubberend vel, een rimpeldoos en stinkvoeten. Dat weet toch iedereen?

Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

vrijdag 29 juni 2018 om 11:09
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Als je nou een jongere vrouw wilde neuken, dan zo het een probleem vormen. Dat zou jouw vrouw onzeker maken. Maar dat je een cougar wilt hoppen zal ze toch niet bedreigend vinden?

vrijdag 29 juni 2018 om 22:41
Doe ik al jaren, maar hij wordt er niet jonger op

vrijdag 29 juni 2018 om 22:45

Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen