Seks na +10j getrouwd

17-01-2018 01:19 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie mijn vrouw enorm graag maar ik ben helemaal niet tevreden van de seks in mijn relatie. Mijn vrouw lijkt er zelf geen behoefte aan te hebben en het komt er enkel van als ik aandring. Dan is het een kwestie van rap afwerken. Als ik geluk heb komen we aan 3x per maand, terwijl het van mij best om de 3x per week zou mogen.

Misschien heeft het met libido te maken, maar ik kan ook erg genieten van mooie, sexy kleren (rokjes, hakjes, leren legging) en dito lingerie, het laat me niet koud. Helaas is mijn vrouw daar helemaal geen fan van. Ze vindt dat wat hoerig en zou het liever hebben als ik geen libido had of nooit geil was. Ze keurt het ook af.

Ze voegt er dan aan toe dat jonge gezinnen met kinderen vaak geen goed seksleven hebben, dat dat normaal is.

Vandaag las ik dan dat koppels gemiddeld 3x per maand seks hebben. Dan lijken we toch niet abnormaal en hoor ik niet te klagen?!
lilalinda schreef:
17-01-2018 13:49
geen idee of daar een verband tussen bestaat. Maar ik kleed me graag ´vrouwelijk´. Ga niet in een trui naar mijn werk. En draag altijd hakken (behalve bij sporten).
Maar dat doe ik niet voor mijn man, maar puur voor mezelf. Omdat ik me dan lekker voel
Eens en idem ;-)
Hoe was ze toen je haar leerde kennen?

En ik vind dat zij je totaal niet serieus neemt (en zich ook niet serieus laat nemen he maar ok << flauw grapje).
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-01-2018 09:02

Ik geloof echt dat daar de kern ligt. Dat vrouwen (het probleem ligt toch vaak aan dat haar lust verdwijnt) zich lekker, mooi, vrouwelijk (en ja) geil blijven voelen.
Daar zit wellicht een kern van waarheid in. Misschien treedt al te vaak een waterval effect op: stress, meer eten, verdikken, zich niet meer sexy voelen, twijfelen aan zichzelf, minder intimiteit willen enz.
Of verschil in libido, leidt tot ruzie en frustratie, partner met laag libido zondert zich af, ...

Ik weet het niet. Ik wou alleen dat er iets was om die intimiteit en seks uit dat taboehoekje te krijgen.

Mijn vrouw, mijn gezin, mijn huis enz moeten opgeven owv seks is niet niks. Dat allemaal voor iets dat in mijn ogen toch zo mooi en aangenaam kan zijn...
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
17-01-2018 14:06
Hoe was ze toen je haar leerde kennen?

En ik vind dat zij je totaal niet serieus neemt (en zich ook niet serieus laat nemen he maar ok << flauw grapje).
Ik denk dat ze de eerste tijd wel passioneler was.

Is er iemand die ook de zin in seks verloren had en die daarna (voor langere tijd) teruggevonden heeft? Ev bij een andere partner?
Alle reacties Link kopieren
CharlesX schreef:
17-01-2018 14:09


Ik weet het niet. Ik wou alleen dat er iets was om die intimiteit en seks uit dat taboehoekje te krijgen.

Mijn vrouw, mijn gezin, mijn huis enz moeten opgeven owv seks is niet niks. Dat allemaal voor iets dat in mijn ogen toch zo mooi en aangenaam kan zijn...
enige wat kan helpen (absoluut geen garantie) is er over praten. Uitleggen hoe belangrijk het voor jou is.
Na goede seks, ook (in gedrag!!! niet in woorden) positiever in het leven staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp de frustratie van TO volkomen. Ik heb ook jarenlang in een zelfde relatie gezeten, maar dan als vrouw zijnde. Mijn ex gaf wel veel om seks, alleen ik vond bij hem weinig opwinding meer.
Ik gebruikte dezelfde smoesjes als de vrouw van TO..... moe....te laat....vroeg op....buikpijn....niet gedoucht....en ga zo maar door. Het is een negatieve spiraal waarin je zit. Als man zijnde weet je dat je eerst 4 dagen moet zeuren voor je überhaupt iets mag. Nooit begon ik uit mijzelf. Het orale gedeelte probeerde ik te ontwijken.
Er was gewoon van mijn kant uit weinig spontaniteit.
Achteraf denk ik dat we gewoon op dat vlak niet bij elkaar pasten, of hij wist het niet goed te brengen.
In mijn huidige relatie (8 jaar) herken ik mezelf hier totaal niet meer in.
Ik kan niet de vinger op de zere plek leggen, maar ik snap TO volledig.

Succes
Alle reacties Link kopieren
Angst2017 schreef:
17-01-2018 19:51

Achteraf denk ik dat we gewoon op dat vlak niet bij elkaar pasten, of hij wist het niet goed te brengen.
In mijn huidige relatie (8 jaar) herken ik mezelf hier totaal niet meer in.
Ik kan niet de vinger op de zere plek leggen, maar ik snap TO volledig.

Succes
Bedankt!

Heb je het gevoel dat je zelf veranderd bent, of ligt het eerder aan de relatie die anders is?
En miste je de seks toen niet? Werd je aangetrokken door andere mannen?

In veel reacties krijg ik te horen dat mijn vrouw en ik wellicht geen goede match zijn wat dat betreft en dat ze niet aangetrokken is door mij. Ze zegt dat ze ook niet aangetrokken is door andere mannen maar dat kan mogelijk snel keren, samen met haar afkeuren van seks...
Maar op dit moment mist ze niets, en ben ik dus de kwaaie door om seks te vragen of het anders af te trappen.
anoniem_362774 wijzigde dit bericht op 17-01-2018 20:38
Reden: Aanvulling
11.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
CharlesX schreef:
17-01-2018 13:47
Wat vind je puberaal?

Bespringen zal ik niet doen, maar wel enthousiast zijn. Verleiding is toch mooi, seks kan toch leuk zijn? En de aandacht, het bemind worden?

Wellicht trad er bij ons een aantal jaar geleden een gelijkaardig patroon op. Vraag blijft of we opnieuw tot een evenwicht kunnen komen.
Je creëert een negatieve spiraal doordat jou behoefte hoger is dan de hare. Daar ben je overigens met zn 2en schuldig aan hoor. Zij vind het evenmin leuk om jou af te wijzen waarschijnlijk (ik iig wel). Puur het alleen al enthousiast zijn kan dan gewoon al te veel zijn. Je hebt dan helemaal geen zin om verleid te worden. En ja, zeker kan seks leuk zijn, is het dat voor haar nog wel? Of is het een moetje geworden omdat jij bijna nooit mag, dat je daardoor meer gefocust bent op je eigen behoefte, juist omdat je eindelijk eens mag?

Bij ons was dit laatste zeker een issue. Onbewust hoor, maar dat maakte het voor mij nog veel oninteressanter om seks te hebben. En zo kom je in een negatieve spiraal waardoor je gewoon afkeer krijgt. En daar komt dus ook het moment dat je als vrouw denkt dat je je pik achterna loopt. En ja, dat vind ik dus een beetje puberaal.

Nogmaals voor de duidelijkheid. Hier ben je dus beide schuldig aan. Er is niet 1 iemand die het fout doet. Je zit beide op een andere frequentie en als daar niet over gepraat word krijg je een probleem.

Dus terug naar de therapie of gewoon eens een goed en open gesprek voeren. En aan een dood paard kan je niet trekken dan is het gras aan de overkant zeker groener, op seksueel gebied dan.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het trouwens met haar mentale gesteldheid? Zit ze verder wel lekker in haar vel?
De hele wereld draait om sex, behalve sex zelf, daar gaat het om macht.
Jouw behoefte is groter dan die van jouw vrouw dat geeft haar macht en die wil ze niet uit handen geven. Ze zal je blijven manipuleren.
Ik ben zelf 29 jaar in zo'n relatie blijven hangen en daar wordt je niet gelukkig van.
Sex kan en mag je niet afdwingen! Dus kies voor jezelf. En vertel haar dat duidelijk.

Ohh ja, er is meer dan sex. Je kunt er ook voor kiezen het verlangen naar sex los te laten. Daarmee verschuif je het machtsevenwicht in de relatie. Waarmee je de positie van je vrouw aantast. En combineer dat dan met Nee zeggen tegen haar verlangens. Laat haar ook een stukje relatie-pijn voelen. Wellicht kunnen jullie dan samen praten over vernieuwing van de relatie.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw heeft me zonet, tijdens een ruzie over seks, duidelijk te kennen gegeven wat ze over me denkt.
Oversekst (ik kan volgens haar maar aan 1 ding denken, het domineert mijn leven en daarnaast ben ik niets waard) en nors, 24/7.
Ze blijft alleen bij mij vr de kinderen maar moet verder niets van me weten. Ze bood ook geld aan om naar de hoeren te gaan, zodat ze van mij verlost zou zijn. Het zou haar ook niet raken, maar dan mag ik haar nooit meer aanraken. Ze gelooft ook niet dat ik überhaupt een sekspartner zou kunnen vinden.

Heel jammer dat ze er zo over denkt, maar wel duidelijke taal. Ik ben het er dus niet mee eens. Ook jammer dat ze in een dergelijk hypocriet huwelijk wil leven.

Ter info: het klopt dat ik regelmatig met seks bezig ben, in vlagen dan, en veelal indirect in het kader van de beperkte seks in de relatie (lezen, zoeken naar oplossingen, mijn vrouw proberen te verleiden). Ik weet niet of die focus minder zou zijn bij een bevredigend seksleven in de relatie. En ja, ik ben af en toe nors/moe/gefrustreerd, maar dat lijkt me mee te vallen.
Alle reacties Link kopieren
Dit houd je niet eeuwig vol. Het is heel normaal dat je naar seks verlangt. Dat verlangen zal alleen maar groeien. Maak een keuze en ga ervoor. Welke keuze dat ook is. Of je nu een open relatie start (en apart gaat slapen) of dat je gaat scheiden. Doe wat voor jou het beste is.
Alle reacties Link kopieren
CharlesX schreef:
17-01-2018 22:25
Mijn vrouw heeft me zonet, tijdens een ruzie over seks, duidelijk te kennen gegeven wat ze over me denkt.
Oversekst (ik kan volgens haar maar aan 1 ding denken, het domineert mijn leven en daarnaast ben ik niets waard) en nors, 24/7.
Ze blijft alleen bij mij vr de kinderen maar moet verder niets van me weten. Ze bood ook geld aan om naar de hoeren te gaan, zodat ze van mij verlost zou zijn. Het zou haar ook niet raken, maar dan mag ik haar nooit meer aanraken. Ze gelooft ook niet dat ik überhaupt een sekspartner zou kunnen vinden.

Heel jammer dat ze er zo over denkt, maar wel duidelijke taal. Ik ben het er dus niet mee eens. Ook jammer dat ze in een dergelijk hypocriet huwelijk wil leven.

Ter info: het klopt dat ik regelmatig met seks bezig ben, in vlagen dan, en veelal indirect in het kader van de beperkte seks in de relatie (lezen, zoeken naar oplossingen, mijn vrouw proberen te verleiden). Ik weet niet of die focus minder zou zijn bij een bevredigend seksleven in de relatie. En ja, ik ben af en toe nors/moe/gefrustreerd, maar dat lijkt me mee te vallen.
Wel boeiend om te zien dat ze er wel degelijk waarde aan hecht ("Het zou haar ook niet raken, maar dan mag ik haar nooit meer aanraken"), en dat ze dus met iets anders bezig is: zien hoever ze kan gaan in jou kleineren. En daarin kan ze kennelijk verdomd ver gaan, want jij blijft er maar redelijk over praten, en jezelf verdedigen en goed praten.

Ze heeft je bij je kloten vriend, en jij kan er NIETS aan doen. Het is jouw leven, en dat gaat zij nog heel wat vervelender maken dan ze al doet.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
CharlesX schreef:
17-01-2018 20:34
Bedankt!

Heb je het gevoel dat je zelf veranderd bent, of ligt het eerder aan de relatie die anders is?
En miste je de seks toen niet? Werd je aangetrokken door andere mannen?

In veel reacties krijg ik te horen dat mijn vrouw en ik wellicht geen goede match zijn wat dat betreft en dat ze niet aangetrokken is door mij. Ze zegt dat ze ook niet aangetrokken is door andere mannen maar dat kan mogelijk snel keren, samen met haar afkeuren van seks...
Maar op dit moment mist ze niets, en ben ik dus de kwaaie door om seks te vragen of het anders af te trappen.
Ik denk eerder dat ikzelf verandert ben. Waakzaam zijn om niet een tweede keer dezelfde "fout" te maken.
Achteraf kan ik me best wel indenken hoe hij zich gevoeld moet hebben. Het moet immers de ego van een man krenken wanneer hij keer op keer word afgewezen. Praten helpt niet, huishoudelijke taken uit handen geven ook niet.
Vrouwen wijzen altijd naar de man wanneer er een libido verschil is binnen de relatie, maar dat is niet fair. En dan is kwantiteit nog niet eens de boosdoener, maar wel de kwaliteit. En vaak is die binnen zo een relatie ook ver te zoeken.
Bij mij is dus inderdaad de relatie stuk gelopen op seksueel vlak. Hij ging het elders zoeken, en achteraf kan ik het hem niet eens kwalijk nemen. Ik had het aan mijzelf te wijten.
Je zal haar echt moeten proberen wakker te schudden. Al heb ik weinig hoop dat je zo een negatieve spiraal weet te doorbreken.
Alle reacties Link kopieren
Chattybetty schreef:
17-01-2018 23:19
Dit houd je niet eeuwig vol. Het is heel normaal dat je naar seks verlangt. Dat verlangen zal alleen maar groeien.
Dat is niet helemaal waar. Ja, wel zolang je je aan het lijntje laat houden. Maar je kan er, behalve uit de relatie stappen, ook voor kiezen seks helemaal los te laten. Maar dan ook helemaal. Dan verdwijnt de behoefte op den duur ook.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ze blijft bij je voor de kinderen, moet niks van je weten, je mag naar de hoeren en tot slot trapt ze je nog even de grond in met de opmerking dat je toch nooit een sekspartner zult vinden :facepalm:

En nu? Blijf je echt hangen in dit totale liefdeloze huwelijk? Pffffff.
Alle reacties Link kopieren
Overigens, hoe kan het dat de vrouw die je volgens de OP "heel graag ziet" je zo vernedert in een ruzie? Heb je geen eigenwaarde, geen ruggengraat, of geen ogen in je kop?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Angst2017 schreef:
17-01-2018 23:27

Vrouwen wijzen altijd naar de man wanneer er een libido verschil is binnen de relatie, maar dat is niet fair. E
en mannen naar de vrouw
communicatie is vaak onderliggend probleem
Alle reacties Link kopieren
CharlesX schreef:
17-01-2018 22:25
Mijn vrouw heeft me zonet, tijdens een ruzie over seks, duidelijk te kennen gegeven wat ze over me denkt.
Oversekst (ik kan volgens haar maar aan 1 ding denken, het domineert mijn leven en daarnaast ben ik niets waard) en nors, 24/7.
Ze blijft alleen bij mij vr de kinderen maar moet verder niets van me weten. Ze bood ook geld aan om naar de hoeren te gaan, zodat ze van mij verlost zou zijn. Het zou haar ook niet raken, maar dan mag ik haar nooit meer aanraken. Ze gelooft ook niet dat ik überhaupt een sekspartner zou kunnen vinden.

Heel jammer dat ze er zo over denkt, maar wel duidelijke taal. Ik ben het er dus niet mee eens. Ook jammer dat ze in een dergelijk hypocriet huwelijk wil leven.

Ter info: het klopt dat ik regelmatig met seks bezig ben, in vlagen dan, en veelal indirect in het kader van de beperkte seks in de relatie (lezen, zoeken naar oplossingen, mijn vrouw proberen te verleiden). Ik weet niet of die focus minder zou zijn bij een bevredigend seksleven in de relatie. En ja, ik ben af en toe nors/moe/gefrustreerd, maar dat lijkt me mee te vallen.
poeh
(natuurlijk horen we maar 1 kant van het verhaal) maar jullie relatie zit flink stuk hoor
Dit is niet alleen een sexueel probleem
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat niet meer vanzelf goed worden.
Logisch ben jij nors en gefrustreerd en 24/7 met sex bezig.
Je mist het. En dat is net als iemand die op dieet is en alleen maar aan lekker eten kan denken.
Maar wat jou vrouw je voor de voeten heeft gegooid iz niet iets waar ik zomaar overheen zou kunnen stappen.
Ze wacht dus gewoon af totdat jij de fout in gaat, omdat ze zelf niet de scheiding durft aan te vragen.

Plan een etentje, avondje weg of zo. En dring dan niet aan op sex. En als zij toenadering zoekt zou ik daar niet op in gaan. Praat eerst met elkaar.
Helpt dit ook niet, dan kunnen jullie nog in therapie.
Anders denk ik dat ieder zijn eigen weg gaan de enigste andere oplossing is.

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jou vrouw reageerd als je helemaal nietz meer probeerd bij haar. Dus geen opmerkingen, geen aanrakingen, niks.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
CharlesX schreef:
17-01-2018 22:25
.

Ook jammer dat ze in een dergelijk hypocriet huwelijk wil leven.
Als jij na haar uitspraken zelf nog in dit huwelijk blijft, doe je daar aan mee. D
Je wilt toch niet getrouwd zijn met iemand die zo over je denkt?
Kies voor jezelf man!
Tijd voor een scheiding TO, jouw vrouw neemt jou op geen enkele manier serieus en kijkt op je neer.
Alle reacties Link kopieren
Ik was jouw vrouw met mijn ex. Totaal geen behoefte aan seks.

Mijn ex was een redelijk dominant mannetje, wilde dingen op zijn manier, kon ook nors en stug zijn, was 's avonds amper thuis omdat hij zooooo belangrijk was enz enz. Maar dan wel verwachten dat ik met mijn benen wijd lag als hij zin had.

Dus, hoe is de relatie verder, ik lees net al dat ze alleen bij je is voor de kinderen en dat je naar de hoeren mag. Dit is toch niet altijd zo geweest?

En wat hierboven ook al is gezegd, door het gezeur had ik nog veel minder zin en kreeg ik echt een afkeer van seks, naar mijn idee was ex ook alleen nog maar met seks bezig. En no way dat ik in lingerie zou lopen voor hem.

Ik denk ook dat jullie geen goeie match zijn. Dus laat of de seks los, maar dan ook compleet los of brei er een eind aan en ga.

Dat laatste heb ik gedaan, ben nu 9 jaar samen met mijn vriend en we hebben kinderen in huis en toch neuken we na 9 jaar de sterren uit de hemel. De ene week zijn we druk/moe en doen we het maar 1x en de andere week elke avond. En ja, nu koop ik wel mooie lingerie, niet voor hem, maar voor mezelf, omdat ik me sexy voel.
Alle reacties Link kopieren
BeerVanEenVent schreef:
18-01-2018 09:37
Als jij na haar uitspraken zelf nog in dit huwelijk blijft, doe je daar aan mee. D
Je wilt toch niet getrouwd zijn met iemand die zo over je denkt?
Kies voor jezelf man!
Dit dus.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
JoanWatson schreef:
18-01-2018 10:01
Ik was jouw vrouw met mijn ex. Totaal geen behoefte aan seks.

Ik denk ook dat jullie geen goeie match zijn. Dus laat of de seks los, maar dan ook compleet los of brei er een eind aan en ga.

Dat laatste heb ik gedaan, ben nu 9 jaar samen met mijn vriend en we hebben kinderen in huis en toch neuken we na 9 jaar de sterren uit de hemel. De ene week zijn we druk/moe en doen we het maar 1x en de andere week elke avond. En ja, nu koop ik wel mooie lingerie, niet voor hem, maar voor mezelf, omdat ik me sexy voel.
Bedankt voor je reactie (en die van de anderen natuurlijk)!

Goed voor jou dat de seks nu super is. Wel enigszins straf dat je er vroeger zo op reageerde en er nu volledig in opgaat. Ben je zelf dan ook veranderd of lag het aan je ex? Had je voor je ex een goed seksleven, als ik vragen mag? Had je ex hetzelfde kunnen bekomen door zich anders op te stellen? Zat de seks ooit goed met hem?

Mijn vrouw vindt seks overdag, op hotel, als ze moe is enz allemaal niet kunnen. Maar als ze dat dan met een andere partner allemaal wel zou doen dan zou ik me des te meer bedrogen voelen.

Ja, ik ben nors en kritisch geweest, stukje perfectionistisch, neurotisch, onzeker en misschien wel hebberig en dat heeft dingen verpest en kapotgemaakt.
Maar ik heb aan mezelf gewerkt en vind dat ik het goed doe nu. Ik heb mijn vrouw ook jaren lief gehad, kocht bloemen, gaf haar complimenten, deed veel in het huishouden, luisterde naar haar,... we zijn in therapie geweest en ik dacht dat we het beter deden, maar mijn vrouw vond het maar niet.

Seks blijft een issue. We deden de 1x/week regel maar dan was mijn vrouw moe of vond ze me niet lief genoeg en kwam het er 3 weken niet van. Daarna kwam er wel seks en was ik de dag erna weer op gefocust (was aangenaam en verlangde naar meer)...

Mijn vrouw doet wel inspanningen voor me. Ik verdien niet slecht, maar zij verdient een stuk meer en deelt haar inkomen mooi in 2. Ze draagt soms lingerie speciaal voor mij, maar ik mag er niet aankomen.

En ivm haar uitspraken: ik weet het niet. Soms zegt ze na een ruzie dat ze het zo niet meende - we hebben allemaal soms eens erge gedachten - en dan komt ze me een knuffel geven. Maar ik vrees dat ze me gewoon fundamenteel te min vindt. Ze legt de oorzaak van alle problemen steeds bij mij.
Ze is ook van het iets meer afstandelijke type en ik van het aanhankelijke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven