Seks weer spannend Maken

23-02-2018 15:33 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is een beetje onwennig om dit in het forum te plaatsen maar goed; No pain no gain.

Na 20 jaar hebben mijn vrouw en ik besloten om onze relatie en vooral ons seksleven een boost te geven. De vraag op dit voor hem is: wie heeft er tips voor ons?

Achtergrond:
Mijn vrouw is altijd een tikje preuts geweest maar daar komt nu verandering in. (Hoera!)
Het kost ons best wat moeite om niet in de bekende en vertrouwde routine terug te vallen. Het is best onwennig om na 20 jaar ineens anders te doen.
Gelukkig staan we open om erover te praten, maar ook dat is niet iets dat we gewend zijn. Kortom veel aftasten...
Voorbeeld: mijn vrouw wil graag dat ik me lekker laat gaan en vrij snel begin met neuken en dan ook lekker snel klaarkom. Ik denk dan altijd: dat is lief want ze laat mij mijn gang gaan maar ik wil ook dat zij geniet en zin krijgt in meer. Daarbij is het na 1 ronde altijd over. Ik denk dan laat ik het maar wat rekken want anders is het feestje zo snel voorbij. Zij denkt dan; wat doe je toch moeilijk, waarom laat je je toch niet gaan?
Nou ja van dat soort stomme dingetjes hebben we pas recentelijk uitgesproken dus. We maken wel progressie maar naarmate we ermee bezig zijn merk ik dat we wel erg beperkt zijn geweest de afgelopen tijd en best onhandig zijn geworden misschien.

Ik heb een profiel aangemaakt om de invalshoek van vrouwen hier over te vernemen. Mijn vraag aan jullie (overigens ook aan mannen): hebben jullie tips voor ons als je dit zo hoort?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer er onderling vertrouwen is dan durf je beetje bij beetje meer. Minder preuts wordt je toch alleen maar wanneer je je veilig genoeg voelt om je te laten gaan zonder dat je daarop veroordeeld wordt.
shifty schreef:
23-02-2018 22:02
Excuus, ik bedoelde niet jou aan te duiden als psychopaat.
Maar je gedachtegang die je hier verwoorde wel; als zijnde geschikt voor een psychopaat om zichzelf te rechtvaardigen.
Tuurlijk joh.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou (nou ja niet ik) een slip met tijgrprint aandoen en met een roos tussen je tanden sexy dansjes gaan doen. Zoals die reclame van Simpel vroeger. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Amant schreef:
23-02-2018 22:04
Tuurlijk joh.

Ik ben blij dat je het niet ontkent anders zou ik nog denken dat je het wil.
Alle reacties Link kopieren
Hm.

Goed; serieus dan. Wat is aantrekkelijk na twintig jaar.

Zweedse massage. En geen lekenmassage, maar echt kundige massage. Daarvoor is les nodig. Misschien is Youtube genoeg als jij aanleg hebt. Die kans is niet zo groot anders had jij dat allang gedaan binnen die twintig jaar. En dan minstens een halfuur masseren hè. Armen, handen, benen, voeten. Schouders, nek, rug. Dus gewoon fijne massage zonder dat vreselijke woord happy end.

Maar ja jij wil op de seks afmarcheren en zij voelt dat aan, dus de massage zal voor jou toch een middel zijn tot jouw doel en dan zegt zij: maak het toch maar kort.

Wat nog meer. Haar borstelen is misschien leuk. Maar dat moet hij echt zelf leuk vinden. Je kan niet zeggen: nu ga ik dat maar voor haar doen want daarna mag ik mijn hoogtepunt.

De 50 tinten grijs-benadering zou in mijn geval 50 tinten blauwe plekken worden als hij zoiets in zijn hoofd zou halen, dus SM is niet bij iedereen succesvol.

Moeilijk hoor. Ik denk zelf: als zij de seks echt anders had gewild dan zou zij dat allang hebben gedaan. Dat zei ik al.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zara:
Dank voor je tips! Die van fantasieën uitspreken is een eye-opener.

Marana: babysteps: so true!

Death: trek het je niet teveel aan: je opmerking sloeg alleen een beetje als een lul op een drumstel. En dat het serieus advies is is wat te doorzichtige goedpraterij. Wat het je lastig maakt om iets zinnigs in dit topic te melden is dat het moeilijk is voor te stellen hoe seks is als je al 20 jaar samen bent. Ik had me niet gerealiseerd dat heel jonge mensen ook reageren: kennelijk had ik een soort zelfkennis van ze verwacht: klaarblijkelijk onterecht.
Maar goed je bent niet de enige die een goede neukbeurt aanbeveelt. Helemaal eens met hoe Shifty beschrijft waarom een stevige beurt geven an sich geen oplossing is: moest er zelfs erg lachen 😂😂😂 Bovendien is snel neuken en je laten gaan juist de sleur waar we uit willen komen (zie OP): ja lul op een drumstel is dekt de lading goed.

Framberry:
Openbaar forum is geen argument. Op straat spreek je toch ook iemand aan als die onfatsoenlijk is? Of moet je je op straat ook maar alles laten zeggen onder het mom “de straat is nou eenmaal openbaar” (ik vond Death grof over mijn vrouw). Mijn inziens wordt het forum sterker als zich een gedragscode ontwikkelt die opbouwend is en die gericht is op elkaar helpen en niet uitlachen. Noem me een gevoelig typ. Prima

Jolly jumper;
Zit ik te kort op het forum om weten hoe het eraan toegaat, of zit jij te lang op het forum om te zien wat er niet deugt

Shifty:
Rollenspel lijkt me een prima suggestie; gaan we zeker doen. Wel eerst bespreken uiteraard!

Amy
Seksuoloog is stap 2: babysteps is op zich prima aan het werken nu. Kon effe wat suggesties voor volgende babystapjes

Spel Ultiem verlangen al gekocht en waardebon CLD on huis. Sommige babysteps had ik al bedacht.

Dank voor alle bruikbare suggesties . Gezien de mate van volwassenheid van sommigen niet past bij het publieke en delicate karakter van mijn vraag zal ik niets meer met deze topic doen en ook 2x nadenken om nogmaals iets in seks of relaties te posten.
Jankerd.
Je wijf moet je niet, beter zo?
GVR73 schreef:
24-02-2018 13:19
Openbaar forum is geen argument. Op straat spreek je toch ook iemand aan als die onfatsoenlijk is? Of moet je je op straat ook maar alles laten zeggen onder het mom “de straat is nou eenmaal openbaar” (ik vond Death grof over mijn vrouw). Mijn inziens wordt het forum sterker als zich een gedragscode ontwikkelt die opbouwend is en die gericht is op elkaar helpen en niet uitlachen. Noem me een gevoelig typ. Prima
Het is wel een argument, je bent het alleen niet met me eens.
Als jij op straat iemand een vraag stelt en je krijgt een antwoord of zelfs maar een toon die je niet aanstaat, dan zeg je toch ook niet "ga jij maar weer naar huis"
Ik vind het best terecht dat je laat weten dat zijn reactie je niet aanstaat. Ik vind het overdreven dat je vervolgens denkt dat je in deze setting kan bepalen wie er wel en niet reageren. Dat ligt in mijn boekje dichterbij de mond snoeren dan bij opbouwende kritiek geven

Binnen de context van zijn eerste reactie begrijp ik echt wel dat het niet serieus op je over is gekomen. En ik snap ook dat bruut nemen niet de fijnzinnige manier is waar jij meer naar zoekt, maar Death was niet grof over jouw vrouw (tot zijn laatste reactie)
Alle reacties Link kopieren
DEATH schreef:
24-02-2018 13:23
Je wijf moet je niet, beter zo?
:rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
amy2010 schreef:
23-02-2018 22:02
Wanneer er onderling vertrouwen is dan durf je beetje bij beetje meer. Minder preuts wordt je toch alleen maar wanneer je je veilig genoeg voelt om je te laten gaan zonder dat je daarop veroordeeld wordt.
Dit!!!!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog meer tips nodig TO of heb je nu al eventjes genoeg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven