Seksblunders van jezelf of anderen.

18-10-2016 17:14 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had net een vriendin op bezoek en zo kwam ik op dit topic.

Ze leest hier ook mee dus ik heb toestemming.



Ze had afgelopen weekend een leuke date, en het klikte dus mocht hij nog wat komen drinken

Ging allemaal leuk en gezellig , mooie jongen en uiteindelijk dus in bed beland .

Vervolgens tijdens de echte daad begon hij zichzelf aan te moedigen !

Letterlijk te roepen Komop *zijn eigen naam*, je kan het. Pak haar! En nog veel meer van zulke dingen die mijn vriendin niet meer meekreeg omdat ze dubbel lag van het lachen.

Misschien onnodig te zeggen, maar meneer is niet gebleven die nacht



Ik kwam niet meer bij, ik bedoel een beetje dirty talk is prima maar dit? Ik ben stiekem blij met mijn vaste relatie en dat ik niet meer aan de dates hoef!



Nu ben ik benieuwd naar die van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Ik was ooit de eerste voor een jongen.

We waren net een minuut (of 5) bezig, toen hij vaart begon af te nemen.

Ik had het idee dat ik hem een beetje moest aanmoedigen, dus zei "ga door, ga door".

Jong en braaf als hij was ging hij door.



Achteraf bleek dat hij dus al klaargekomen was. Dat had hij echt niet laten merken.....en hij ging ook gewoon door!

Met als gevolg dat ik eerst naar een condoom kon gaan vissen, want die zat ergens diep van binnen en een MAP kon gaan halen bij de apotheek.
Hier een one night stand die op het heetst van de daad riep dat hij een kind van me wilde!

Wát een afknapper, en zo vreselijk ongeil. Was meteen klaar met de vrijpartij.
Een vrouw moedigde me aan: OEH, AH, SPUIT ME VOL.

Ik hou niet van zulke teksten, maar voldeed aan haar wens.

Vlak daarna zei ze: "Dat was eigenlijk niet zo slim, ik slik geen pil en zit in mijn vruchtbare periode".
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 18 oktober 2016 @ 18:26:

Ooit eens een leuke vent meegenomen. Komt ie de badkamer uit en ik schrok.

Heb 'm weggestuurd want dat ding had er gewoon van boven weer uit gekomen, huge dus.

Ik schoof als schrikreactie een stuk achteruit met de uitroep dat past never nooit niet!!! Waarom overkomt mij dat nou nooit, ik zou zo'n kans met beide handen aangrijpen. Meestal heb ik kerels met een kleintje.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat samen met mijn vriend in een vakantiehuisje waar het bed nogal piepte en kraakte. We waren zo lekker bezig en vriendlief was zo aan het stoten dat we dachten dat het hele park wel mee kon horen.

De volgende dag trof ik de buurman die zei dat wij gisteravond ook muizen hadden gehoord, want ze waren er wel volgens hem.

(Ja zeker die hebben wij ook gehoord, haha)
quote:vinsent schreef op 19 oktober 2016 @ 00:51:

Een vrouw moedigde me aan: OEH, AH, SPUIT ME VOL.

Ik hou niet van zulke teksten, maar voldeed aan haar wens.

Vlak daarna zei ze: "Dat was eigenlijk niet zo slim, ik slik geen pil en zit in mijn vruchtbare periode".
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Een ONS die steeds maar tijdens de daad zei:

"Ik word NIET verliefd op je, ik word NIET verliefd op je"

WTF???

En dat werd hij dus wel, na weken lastig gevallen te zijn door hem moest ik heel kwaad op hem worden voor hij me met rust liet.

Ik vond het jammer, want hij deed het echt leuk in bed, maar wat een drama.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
(deze in een ander topic ook al eens gemeld)



Niet een blunder, maar onverantwoordelijk gedrag;



Seks tijdens het auto rijden. Elkaar opgeilen en meer. Veel meer.



Als gevolg van het orgasme de macht over het stuur verliezen en je auto Total-loss rijden tegen de vangrail. Gelukkig geen andere weggebruikers bij betrokken, en geen blijvend letsel



En het is heel genant om door de brandweer bevrijdt te moeten worden met de broek nog op je enkels.
jouw leven is een keuze
quote:klytemnestra schreef op 20 oktober 2016 @ 12:02:

[...]



Waarom overkomt mij dat nou nooit, ik zou zo'n kans met beide handen aangrijpen. Meestal heb ik kerels met een kleintje.Maar 1 quote hiervoor: "Let the games begin and may the odds ever be in your favor"
Ik was ooit getuige van een mooi tafereel bij de buren. Op een middag kwam uit het slaapkamerraam van de buurvrouw een donkere, sportieve jongeman geklommen die zich vervolgens over diverse schuttingen haastig uit de voeten maakte. Bleek dat buurvrouw één van de werklui die bij ons in de straat bezig waren naar binnen had gelokt, alleen kwam echtgenoot wat eerder thuis dan verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn ex-vriend gingen tijdens de seks van standje wisselen, dus ik ging bovenop. Opgeven moment zei mijn ex dat ik zo nat was dat het net Duinrell leek. Mijn reactie toen: ''daar kikker je wel van op he?''. Hij kwam niet meer bij haha. We hebben toen een pauze in moeten lassen vanwege zijn slappe lach
We waren op reis met het campertje en hadden twee jonge lifters meegenomen, een stelletje.

Terwijl we kampeerden bij de rivier was het gaan regenen en ik pakte mijn jas.

Maar in die jas zat een enorm beest, zo dachten wij, want het zoemde en het bewoog.

Dus met een stok gingen we die enorme wesp of wat dan ook te lijf en het stelletje ook erbij om angstig toe te kijken wat voor een enorm beest daar dan wel niet tevoorschijn zou gaan komen, maar wat bleek:



Het was mijn grote roze dildo-vibrator die per ongeluk ergens in die jas was belandt en daar haddden wij totaal niet aan gedacht.

Sta ik daar dus ineens met zo'n enorme be-aderde, vibrerende dildo in mijn handen
Alle reacties Link kopieren
quote:Studente93 schreef op 29 oktober 2016 @ 17:32:

Ik en mijn ex-vriend gingen tijdens de seks van standje wisselen, dus ik ging bovenop. Opgeven moment zei mijn ex dat ik zo nat was dat het net Duinrell leek. Mijn reactie toen: ''daar kikker je wel van op he?''. Hij kwam niet meer bij haha. We hebben toen een pauze in moeten lassen vanwege zijn slappe lach Hahaha geweldig! Heb je er meer?
Ik heb weleens tijdens het pijpen een scheet gelaten,maar mijn toenmalige schatje ging gewoon door,net of er niks aan de hand was.

Ik heb er nog wel een paar maar die hou ik voor me eigen tword anders een beetje te schuin,haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 18 oktober 2016 @ 21:17:

Aantal jaartjes geleden met een spannende date bij haar thuis. Ik had beloofd eten mee te nemen dus zo gezegd, zo gedaan. Met een tas vol Surinaams eten aangeschoven, heerlijk gegeten en na het eten begonnen we aan elkaar als een soort van dessert. Jammer dat de sambal aan mijn vingers en mond geen goede match bleek met date haar vagijn...... Oh die is herkenbaar hihi . Zelf een keer hete pepers staan snijden voor eigen gemaakte sambal en kwam toenmalig vriendje langs verlijden me voor seks maar zijn loeier stond in de fik whaha
you go girl
Alle reacties Link kopieren
An het sex-appen met mijn inmiddels vriend helemaal in het begin. Hij grapte dat hij straks wel even tijd had. Omdat ik prima had gezegd kwam hij dus langs voor een vluggertje. Is in de woonkamer de lamp van het plafond gevallen. Antieke lamp van mijn voormalige schoonmoeder -oma van mijn kinderen en ze komt nog wel eens langs.- week later is er bij ons ingebroken. Ze vond het zo jammer dat de inbreker die lamp hebben mee genomen.



Zelfde scharrel is lijkschouwer.

Hij heeft wel eens gezegd nadat we klaar waren en hij naar zijn werk moest dat hij weer aan andere naakte mensen ging zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een keer seks met mijn partner maar mijn hoofd stond er duidelijk niet zo naar, want tijdens het neuken flapte ik er ineens uit "heb je de grijze bak al buiten gezet?" Oeps. Hij was meteen niet meer in de stemming, gek hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven