Seksdate tips gevraagd

31-07-2024 11:02 29 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,
Ik heb even een nieuw account aangemaakt wegens herkenbaarheid. Sinds een tijd ben ik weer single en ik merk dat ik toe ben aan seks. Eigenlijk wil ik binnenkort op zoek gaan naar een nieuw slachtoffer :-D
Ik heb alleen last van een verzakking.. zou dit een afknapper zijn? Moet ik dit van te voren melden en wanneer doe je dat dan? En waar zou ik het beste kunnen zoeken? Tinder vind ik wat te openbaar.. wie heeft er tips?

(2e poging om dit topic te openen)
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is er te merken van een verzakking? Als daar niks van te merken is, lijkt het me ook niet relevant?
Alle reacties Link kopieren Quote
Het klinkt niet echt geil of het een afknapper is, geen idee. Maar moet je nieuwe slachtoffer hiervan op de hoogte worden gebracht?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb geen verstand van seksdates maar wel een verzakking :-) Sommige standjes zijn daarom niet zo aangenaam of doen zelfs pijn, dit hangt natuurlijk ook van het type verzakking en de de grote van de penis af. Ik heb geen idee of als je alleen voor de seks afspreekt je eerst even wat voorkeuren heen en weer apt? Maar als dat dus wel zo is, dan zou je aan kunnen geven wat je wel of niet fijn vind zonder expliciet het woord verzakking te laten vallen want dat lijkt me idd niet zo sexy of romantisch. Je kunt tijdens het seksen zelf natuurlijk ook aangeven wat je wel of niet wil of kan doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maeliran schreef:
31-07-2024 18:16
I dan zou je aan kunnen geven wat je wel of niet fijn vind zonder expliciet het woord verzakking te laten vallen want dat lijkt me idd niet zo sexy of romantisch. Je kunt tijdens het seksen zelf natuurlijk ook aangeven wat je wel of niet wil of kan doen.
Helemaal eens met dit.

Vertel hoe je graag sekst en vertel ook dat bepaalde zaken niet willen omdat het pijn doet.