Seksdate tips gevraagd

31-07-2024 11:02 29 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,
Ik heb even een nieuw account aangemaakt wegens herkenbaarheid. Sinds een tijd ben ik weer single en ik merk dat ik toe ben aan seks. Eigenlijk wil ik binnenkort op zoek gaan naar een nieuw slachtoffer :-D
Ik heb alleen last van een verzakking.. zou dit een afknapper zijn? Moet ik dit van te voren melden en wanneer doe je dat dan? En waar zou ik het beste kunnen zoeken? Tinder vind ik wat te openbaar.. wie heeft er tips?

(2e poging om dit topic te openen)
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is er te merken van een verzakking? Als daar niks van te merken is, lijkt het me ook niet relevant?
Alle reacties Link kopieren Quote
Het klinkt niet echt geil of het een afknapper is, geen idee. Maar moet je nieuwe slachtoffer hiervan op de hoogte worden gebracht?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb geen verstand van seksdates maar wel een verzakking :-) Sommige standjes zijn daarom niet zo aangenaam of doen zelfs pijn, dit hangt natuurlijk ook van het type verzakking en de de grote van de penis af. Ik heb geen idee of als je alleen voor de seks afspreekt je eerst even wat voorkeuren heen en weer apt? Maar als dat dus wel zo is, dan zou je aan kunnen geven wat je wel of niet fijn vind zonder expliciet het woord verzakking te laten vallen want dat lijkt me idd niet zo sexy of romantisch. Je kunt tijdens het seksen zelf natuurlijk ook aangeven wat je wel of niet wil of kan doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maeliran schreef:
31-07-2024 18:16
I dan zou je aan kunnen geven wat je wel of niet fijn vind zonder expliciet het woord verzakking te laten vallen want dat lijkt me idd niet zo sexy of romantisch. Je kunt tijdens het seksen zelf natuurlijk ook aangeven wat je wel of niet wil of kan doen.
Helemaal eens met dit.

Vertel hoe je graag sekst en vertel ook dat bepaalde zaken niet willen omdat het pijn doet.
Wanneer je dat doet hangt van het contact af, als hij per app (of welk medium dan ook) allerlei fantasieën lijkt te hebben over zaken waar jij het van tevoren al spaans benauwd van krijgt dan kun je hem best vertellen dat bepaalde zaken niet fijn zijn. En anders face to face voordat jullie in bed belanden.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Mannen verrassen je soms ook met dingen die ze vooraf niet gemeld hadden.
Alle reacties Link kopieren Quote
NomenNesci0 schreef:
31-07-2024 17:41
Wat is er te merken van een verzakking? Als daar niks van te merken is, lijkt het me ook niet relevant?
Hij gaat er waarschijnlijk tegenaan stoten. Dus dat voelt hij wel ben ik bang.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maeliran schreef:
31-07-2024 18:16
Ik heb geen verstand van seksdates maar wel een verzakking :-) Sommige standjes zijn daarom niet zo aangenaam of doen zelfs pijn, dit hangt natuurlijk ook van het type verzakking en de de grote van de penis af. Ik heb geen idee of als je alleen voor de seks afspreekt je eerst even wat voorkeuren heen en weer apt? Maar als dat dus wel zo is, dan zou je aan kunnen geven wat je wel of niet fijn vind zonder expliciet het woord verzakking te laten vallen want dat lijkt me idd niet zo sexy of romantisch. Je kunt tijdens het seksen zelf natuurlijk ook aangeven wat je wel of niet wil of kan doen.
Heb jij dat van te voren aangekaart voordat je seks had? De voorkeuren uitspreken naar elkaar lijkt mij wel handig, ga ik doen! Het klinkt inderdaad niet zo sexy. Ik hoop ook dat dit niet te veel in de weg staat van een leuke avond
Alle reacties Link kopieren Quote
Er zijn ook vrouwen met een kortere ... geen idee hoe het heet .. vagina/vulva/schede? Dus bij de een zitten ze sneller tegen de baarmoeder als bij een ander.
Ik heb het zelf ook bij de voorwand en ik zie en voel het aan de buitenkant wel... mijn man totaal niet. Bekkenrherapeut zei ook, toen ik mijn "schaamte" uitte, dat wij vrouwen de kennis van mannen betreft vaginas en vulva niet moeten overschatten. Ik zou het denk vooraf niet melden, zeker als het geen relatie materiaal is.
Ligt eraan hoe groot de verzakking is? Hang deze helemaal uit je vagina of maar een klein beetje in de vagina en is deze flexibel en helemaal niet zichtbaar? In dat laatste geval zou ik inderdaad niets zeggen, hooguit aangeven wat jouw voorkeuren zijn ivm eventuele pijnlijke standjes.

En idd, mannen vertellen ook niet altijd alles. Micro penis, extreem kromme penis, stuk wild vlees aan hun achterste, overbeharing ect en doen daarna tijdens de seks alsof hun neus bloed.
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenePanda schreef:
31-07-2024 20:29
Heb jij dat van te voren aangekaart voordat je seks had? De voorkeuren uitspreken naar elkaar lijkt mij wel handig, ga ik doen! Het klinkt inderdaad niet zo sexy. Ik hoop ook dat dit niet te veel in de weg staat van een leuke avond
Bij partner n° 1 de vader van mijn kinderen kwamen we er langzamerhand achter wat het probleem was, hij was uiteraard ook op de hoogte als ik naar de gynecoloog ging enz. Bij nieuwe partner niet direct gezegd dat ik een verzakking had maar wel voorkeuren uitgesproken en uitgelegd wat voor mij wel of niet fijn of te doen was voordat we het bed gedeeld hebben zonder uiteraard een saaie waslijst met feiten op te lepelen :-) , het was niet een gerichte, enkele seksdate dus eerst een paar keer gewoon op date voordat er seks bij kwam kijken, ik heb wel iemand getroffen die niks menselijks vreemd vindt, heel open over seks en alle andere dingen praat en bijvoorbeeld ook absoluut geen moeite heeft met door mijn drie zwangerschappen getekende buik of dat het ouder worden wel wat gebreken hier en daar met zich meebrengt zowel bij mij als bij hem wat ook wel eens invloed heeft op het vrijen, maar we vinden het geen probleem en kunnen erover praten en zelfs ook samen om lachen. Ik wens je ook een leuke avond, er is veel mogelijk hoor in bed dus met wat aanwijzingen, lekker de tijd voor elkaar nemen en je eigen fantasie komt dat vast wel goed
Alle reacties Link kopieren Quote
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
31-07-2024 20:38

stuk wild vlees aan hun achterste,
Say what? Heb je dit echt meegemaakt of is het een voorbeeld?
nimue_iparis schreef:
31-07-2024 21:15
Say what? Heb je dit echt meegemaakt of is het een voorbeeld?
Geen grap, echt meegemaakt, het leek wel een staart, maar dan zonder botten. Hoe hij eraan kwam, geen idee. Was een one night stand, had me er niets over verteld, kwam erachter toen hij bovenop me lag en ik hem wilde “vastpakken”. Zijn excuus was “je ziet het toch niet als ik je neem” ga nog over mijn nek als ik eraan denk :pukey:
Alle reacties Link kopieren Quote
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
31-07-2024 21:26
Geen grap, echt meegemaakt, het leek wel een staart, maar dan zonder botten. Hoe hij eraan kwam, geen idee. Was een one night stand, had me er niets over verteld, kwam erachter toen hij bovenop me lag en ik hem wilde “vastpakken”. Zijn excuus was “je ziet het toch niet als ik je neem” ga nog over mijn nek als ik eraan denk :pukey:
Jeetje, dat zijn toch wel dingen die je even kenbaar maakt van tevoren.
Lieveheersbeestje schreef:
31-07-2024 21:27
Jeetje, dat zijn toch wel dingen die je even kenbaar maakt van tevoren.
Ja dat vond ik ook, ik twijfelde nog heel even aan mezelf door zijn zelfvertrouwen, maar nee, dit kon echt niet. Ook eens meegemaakt dat een man tijdens een drankje voorafgaand aan een beoogde one night stand vertelde last te hebben van bloedende aambeien. Heel eerlijk én heel menselijk, maar mán wat een afknapper, seksueel gezien dan, want daar was onze date voor gepland.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
31-07-2024 21:33
Ja dat vond ik ook, ik twijfelde nog heel even aan mezelf door zijn zelfvertrouwen, maar nee, dit kon echt niet. Ook eens meegemaakt dat een man tijdens een drankje voorafgaand aan een beoogde one night stand vertelde last te hebben van bloedende aambeien. Heel eerlijk én heel menselijk, maar mán wat een afknapper, seksueel gezien dan, want daar was onze date voor gepland.
Omg.. o_o
Alle reacties Link kopieren Quote
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
31-07-2024 21:26
Geen grap, echt meegemaakt, het leek wel een staart, maar dan zonder botten. Hoe hij eraan kwam, geen idee. Was een one night stand, had me er niets over verteld, kwam erachter toen hij bovenop me lag en ik hem wilde “vastpakken”. Zijn excuus was “je ziet het toch niet als ik je neem” ga nog over mijn nek als ik eraan denk :pukey:
Gatver de gatver. Brrrr… bij het lezen krijg ik al de kriebels. Hij zal het wel van one night stands moeten hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
31-07-2024 21:33
Ja dat vond ik ook, ik twijfelde nog heel even aan mezelf door zijn zelfvertrouwen, maar nee, dit kon echt niet. Ook eens meegemaakt dat een man tijdens een drankje voorafgaand aan een beoogde one night stand vertelde last te hebben van bloedende aambeien. Heel eerlijk én heel menselijk, maar mán wat een afknapper, seksueel gezien dan, want daar was onze date voor gepland.
Ik moet heel hard lachen hier maar eigenlijk moet ik ook huilen. Dat kan toch niet! Verzet de date dan op tijd.
nimue_iparis schreef:
31-07-2024 21:41
Ik moet heel hard lachen hier maar eigenlijk moet ik ook huilen. Dat kan toch niet! Verzet de date dan op tijd.
Die bloedende aambeien bleken een chronisch probleem te zijn. Ook dit vertelde de man in kwestie vrij luchtig alsof het geen groot probleem hoorde te zijn. Ja, wellicht in een lange relatie niet, maar bij een seks date toch echt wel

Ja, ik heb helaas veel vreemde seks dates meegemaakt…
Alle reacties Link kopieren Quote
Whippet16 schreef:
31-07-2024 20:36
Er zijn ook vrouwen met een kortere ... geen idee hoe het heet .. vagina/vulva/schede? Dus bij de een zitten ze sneller tegen de baarmoeder als bij een ander.
Ik heb het zelf ook bij de voorwand en ik zie en voel het aan de buitenkant wel... mijn man totaal niet. Bekkenrherapeut zei ook, toen ik mijn "schaamte" uitte, dat wij vrouwen de kennis van mannen betreft vaginas en vulva niet moeten overschatten. Ik zou het denk vooraf niet melden, zeker als het geen relatie materiaal is.
Zo kan je het ook bekijken. Dankje!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
31-07-2024 20:38
Ligt eraan hoe groot de verzakking is? Hang deze helemaal uit je vagina of maar een klein beetje in de vagina en is deze flexibel en helemaal niet zichtbaar? In dat laatste geval zou ik inderdaad niets zeggen, hooguit aangeven wat jouw voorkeuren zijn ivm eventuele pijnlijke standjes.

En idd, mannen vertellen ook niet altijd alles. Micro penis, extreem kromme penis, stuk wild vlees aan hun achterste, overbeharing ect en doen daarna tijdens de seks alsof hun neus bloed.
Hij is niet zichtbaar. Dan denk ik dat ik niks ga zeggen. Wat een bijzondere mannen heb jij getroffen. Als ik dat zo hoor, dan lijkt een verzakking wel mee te vallen :A:
GroenePanda schreef:
31-07-2024 22:13
Hij is niet zichtbaar. Dan denk ik dat ik niks ga zeggen. Wat een bijzondere mannen heb jij getroffen. Als ik dat zo hoor, dan lijkt een verzakking wel mee te vallen :A:
Waar nog bij komt, als ik het mag zeggen, dat het voor een vrouw echt makkelijker is om een one night stand te regelen dan een man. Mannen willen vaak altijd wel, sorry om te zeggen.

Ik denk achteraf zelf dat de rede is dat deze mannen zo “makkelijk” deden over hun mankementen tijdens de seks omdat ze anders nooit aan seks kwamen en dus beter stoer konden doen en alsof het heel normaal was om een stuk wild vlees/bloedende aambeien te hebben.

Dus, ga je gang meid! En veel plezier!
Alle reacties Link kopieren Quote
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
31-07-2024 22:20
Waar nog bij komt, als ik het mag zeggen, dat het voor een vrouw echt makkelijker is om een one night stand te regelen dan een man. Mannen willen vaak altijd wel, sorry om te zeggen.

dat klopt ook hoor!

Ik denk achteraf zelf dat de rede is dat deze mannen zo “makkelijk” deden over hun mankementen tijdens de seks omdat ze anders nooit aan seks kwamen en dus beter stoer konden doen en alsof het heel normaal was om een stuk wild vlees/bloedende aambeien te hebben.

Dus, ga je gang meid! En veel plezier!
Dankjewel! Waar heb jij jouw scharrels opgedaan?
Tinder is simpel, zet gewoon in je omschrijving dat je een ons of fwb zoekt.

Als je het leuk vind om door tientallen verzoeken per dag te ploegen kun je Novamora proberen, houd er wel rekening mee dat veel mannen daar erg respectloos zijn, soms tientallen jaren ouder, met hele rare verzoeken komen, verre van sexy zijn enzovoort. Kan wel heel vermakelijk zijn, dus als je dat geen probleem vind om doorheen te gaan is dat ook een optie.

Succes!
Alle reacties Link kopieren Quote
Het topic is al een maand oud maar ik reageer hier toch even op omdat ik zelf ook last van een verzakking heb.
GroenePanda, heb je ook bekkenbodemtherapie geprobeerd? Dit heeft voor mij goed geholpen. Het kan er in elk geval voor zorgen dat het niet erger word.
Ik weet ook niet hoe oud je bent maar op wat latere leeftijd zijn er veel vrouwen die er last van hebben en dan hoort het er ook een beetje bij.

En hoe zit het met eerdere bedpartners die je hebt gehad, hebben zij er ooit iets van gezegd of gemerkt? Of dat je er zelf last van had en het aan moest geven. Als dat niet zo is zou ik me er weinig zorgen om maken.
Misschien heb je inmiddels je date al gehad :-D maar ik wou het toch even meegeven!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven