Seksuele fantasieën van de vrouw

07-12-2017 07:21 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er wordt vaak beweerd dat mannen meer seksuele fantasieën hebben dan vrouwen, wat ik durf te betwijfelen. Het is wel vaak zo dat vrouwen de "ultieme" fantasieën van de man niet zien zitten (anaal, klaarkomen in de mond, op het gezicht...). Terecht vaak, je hoeft maar te doen wat je echt leuk vindt... Maar gebeurt dat nu omgekeerd ook? Met welke fantasie kan jij als vrouw niet terecht bij je partner/man? Durf je er mee voor de dag komen?
Ik dacht gelijk:

'en dan kan jij lekker geilen op al die seksuele verhalen die hier gepost worden'.
Alle reacties Link kopieren
Madre schreef:
07-12-2017 07:28
Ik dacht gelijk:

'en dan kan jij lekker geilen op al die seksuele verhalen die hier gepost worden'.
Ik dacht precies hetzelfde.

En on topic: Ik kan met al mijn fantasieën bij mijn vriend terecht dus ook hier geen geile verhaaltjes voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Eens met hier boven. Dat ga je toch niet delen op een openbaar forum?
Alle reacties Link kopieren
van mijn fantasieën, waarvan ik er ook veel in de praktijk breng, ren jij meteen gillend dit forum af.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
“Er wordt vaak beweerd...”

Niet echt. En dan kom je niet met fantasieën maar met een paar handelingen als voorbeeld van de rijke mannelijke fantasie :rofl:

Lees, bijvoorbeeld, het werk van Nancy Friday, en leer iets.
Die dingen die jij noemt zijn toch geen fantasieën. Ik begrijp dat niet iedereen zulke dingen doet maar volgens mij zijn die handelingen vrij standaard.
Alle reacties Link kopieren
JE HOEFT NIET TE GILLEN!!!!
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen zien dergelijke "ultieme" fantasieën net zo vaak wèl zitten als mannen hoor.

Het gaat mis bij de opvatting dat vrouwen dergelijke fantasieën niet horen te hebben. Niet leuk horen te vinden. En ook TO bezigt die opvatting, aangezien hij het afkeuren van die fantasieën door vrouwen meteen vergoeilijkt met "terecht hoor" en dat je niks hoeft te doen wat je niet leuk vindt.

Fantasieën van mannen en vrouwen verchillen niet zoveel, de maatschappelijke acceptatie van die fantasieën door vrouwen en door mannen verschilt wèl.

En mijn fantasieën? Kan ik allemaal delen met mijn vriend. En hij de zijne allemaal met mij.
Ga ik ze hier delen? Neuh.. dat wil ik TO niet aan doen. Denk dat hij van de mijne ook op de loop gaat.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
En wat gaat dat jou aan?
Ik ga bijna voor SirLixLot...als vraagsteller dan...
Alle reacties Link kopieren
Bijna gelukt. :puh:
Dit is mijn motto
Ik fantaseer altijd over schreeuwende mannen.
Alle reacties Link kopieren
Iets met een gasmasker, oversized strap-ons en een cat o' nine tails?
Alle reacties Link kopieren
SannaU schreef:
07-12-2017 09:00
Iets met een gasmasker, oversized strap-ons en een cat o' nine tails?
:rofl:
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Fantaseer gewoon zélf over onze fantasieen, dan kan je jezelf daarmee opgeilen!
Alle reacties Link kopieren
SannaU schreef:
07-12-2017 09:00
Iets met een gasmasker, oversized strap-ons en een cat o' nine tails?
ik dacht zelf meer aan ballbusting
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Gezellig hier zo in de ochtend.
Alle reacties Link kopieren
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten :-D
Definieer 'de vrouw' :lightbulb:
lollypopje schreef:
07-12-2017 09:12
ik dacht zelf meer aan ballbusting
Ik doe mijn schoenen met spikes op de bovenkant alvast aan, dan zullen we die balletjes eens 'kietelen'. KABENG! Oei, was dat iets te hard voor je jongen, wat jammer nou.
Ik kan met mijn fantasieën bij mijn vriend terecht. Dat hij niet alles wil doen is een tweede

Vertel eens waarom je de noodzaak voelt om dit in ALL CAPS onder de aandacht te brengen?
Nou, heftige fantasie hoor, anaal, in gezicht klaarkomen, phoeh wat ultiem.
Perzina schreef:
07-12-2017 10:31
Nou, heftige fantasie hoor, anaal, in gezicht klaarkomen, phoeh wat ultiem.
Maar gelukkig vindt TO het volledig terecht hoor, mocht het je te heftig zijn
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
07-12-2017 10:04
Ik doe mijn schoenen met spikes op de bovenkant alvast aan, dan zullen we die balletjes eens 'kietelen'. KABENG! Oei, was dat iets te hard voor je jongen, wat jammer nou.
en is van mij geen stoerdoen. ik vind het echt leuk :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
07-12-2017 10:36
en is van mij geen stoerdoen. ik vind het echt leuk :P
Ik ook hoor. Dan bind ik eerst die ballen wel af. Met veel touw zodat ze heel ver van de pik komen te staan met strak touw gespannen op de huid er tussen. En dan staan die kwetsbare eitjes daar zo mooi te lonken en dan mag jij ballbusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven