Sex met een oudere vrouw

15-06-2011 15:49 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een tijdje zin om een keer sex te hebben met een wat dame van middelbare leeftijd, rond de 40 jaar. Ik ben zelf 18, maar het lijkt me een keer mooi om het mee te maken met een wat oudere vrouw in plaats van de meiden van mijn leeftijd. Hoe pak je dit aan, en dan heb ik het niet over naar een prostituee gaan, want sex heb ik al gehad, maar een keer met een dame van middelbare leeftijd
anoniem_127272 wijzigde dit bericht op 15-06-2011 16:18
Reden: reacties van forumleden
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat moet je met zo'n broekie. 25+ kan ik me nog voorstellen, maar jonger echt niet hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:ednaloy schreef op 16 juni 2011 @ 18:17:

Alles behale de nieuwe nummers van Beyonce en Lady Gaga...die worden hier grijs gedraid door mijn dochter...;-)



Oh....Mel...geen idee dat ik in jou een mede pinda had!!!! Aduh seg!! So gesellig!!!Mijn opa was Moluks, dus slechts gedeeltelijk. Indo's zien het wel eens, maar volgens mij kom ik in alle opzichten best blond over.
Alle reacties Link kopieren
TO, ga ervoor zou ik zeggen! Leeftijdsverschil kan ook juist reuze opwindend zijn, is mijn ervaring.

Een kroeg waar de leeftijd op 30-35+ ligt zou ik aanbeveken boven het internet (obv ervaring)

Enjoy!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat jullie Sander hebben afgeschrikt!

En nu weten we nog steeds niet "waarom"...
Alle reacties Link kopieren
beetje jong he ,ik ben zelf ook al 50 ,ze schatten mij 10jaar jonger en krijg vaak van mooie uitdagende jongens te horen dat zij met mij naar bed willen ,ik heb wel altijd jongere relaties gehad maar een jochie van 18 .met echt nog zo een jochie lichaam nee dat gaat te ver mijn kids zijn ouder .maar succes hoor er lopen er vast wel rond
Alle reacties Link kopieren
Leeftijd maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Voor mij is het erg belangrijk hoe een man mij aanspreekt. Of het nou een jonkie is of een oudere man, als hij op de juiste manier probeert mij te verleiden, dan maakt hij zeker wel kans.
Alle reacties Link kopieren
whoosh je zegd het goed hoe een man jou aan spreek . joch van 18 is nog een puber
Alle reacties Link kopieren
nou laat ik het dan is opnemen voor TO, uitgaande dat het serieus is.



zelf ben ik ook nog een twintiger en val ik ook op vrouwen die ouder zijn dan ik. ja voor vele van jullie zal ik ook wel een broekie zijn etc etc, maar daar trek ik mij zelf niet veel van aan. zoals jullie ook zeggen, sommige vallen op jonger, sommige vallen op dezelfde leeftijd en sommige vallen op ouder.



ik weet dat jullie het verschrikkelijk vinden om te horen dat 'wij jullie oud vinden'. maar dat klopt ook, net zoals jullie ons jong vinden. het is gewoon een kwestie van constatering. dus probeer het een beetje te nuanceren, zoals ik het ook probeer te doen.



jullie willen weten waarom jongere mensen op oud vallen? ik denk dat jullie dat zelf ook wel goed weten. zelf vind ik het erg fijn dat de oudere vrouw zich stukken beter ontwikkelt heeft, vaak veel beter weet wat ze wilt in liefde en seks, en is ze vaak niet zo naief als leeftijdsgenoten. ook lichamelijk kunnen oudere vrouwen aantrekkelijker zijn dan jongere vrouwen. kúnnen. dus nee, we vallen niet op dikke verlepte vrouwen, net zoals jullie niet op dikke verlepte vieze mannen vallen, van welke leeftijd dan ook. maar een goed verzorgde vrouw, van welke leeftijd dan ook, kan zeker wat aantrekkelijks hebben!
Alle reacties Link kopieren
quote:synes schreef op 18 juni 2011 @ 19:42:

nou laat ik het dan is opnemen voor TO, uitgaande dat het serieus is.



zelf ben ik ook nog een twintiger en val ik ook op vrouwen die ouder zijn dan ik. ja voor vele van jullie zal ik ook wel een broekie zijn etc etc, maar daar trek ik mij zelf niet veel van aan. zoals jullie ook zeggen, sommige vallen op jonger, sommige vallen op dezelfde leeftijd en sommige vallen op ouder.



ik weet dat jullie het verschrikkelijk vinden om te horen dat 'wij jullie oud vinden'. maar dat klopt ook, net zoals jullie ons jong vinden. het is gewoon een kwestie van constatering. dus probeer het een beetje te nuanceren, zoals ik het ook probeer te doen.



jullie willen weten waarom jongere mensen op oud vallen? ik denk dat jullie dat zelf ook wel goed weten. zelf vind ik het erg fijn dat de oudere vrouw zich stukken beter ontwikkelt heeft, vaak veel beter weet wat ze wilt in liefde en seks, en is ze vaak niet zo naief als leeftijdsgenoten. ook lichamelijk kunnen oudere vrouwen aantrekkelijker zijn dan jongere vrouwen. kúnnen. dus nee, we vallen niet op dikke verlepte vrouwen, net zoals jullie niet op dikke verlepte vieze mannen vallen, van welke leeftijd dan ook. maar een goed verzorgde vrouw, van welke leeftijd dan ook, kan zeker wat aantrekkelijks hebben!Ik zou het niet beter gezegd kunnen hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:synes schreef op 18 juni 2011 @ 19:42:

nou laat ik het dan is opnemen voor TO, uitgaande dat het serieus is.





ik weet dat jullie het verschrikkelijk vinden om te horen dat 'wij jullie oud vinden'. maar dat klopt ook, net zoals jullie ons jong vinden. het is gewoon een kwestie van constatering. dus probeer het een beetje te nuanceren, zoals ik het ook probeer te doen.







Dat vind ik helemaal niet verschrikkelijk, en ik denk heel veel vrouwen niet. Ik ben nu eenmaal 52, en heb geen behoefte me jonger voor te doen. En jonger ga ik ook nooit meer worden. Ik denk alleen, dat jouw definitie van 'oud' gekleurd is door je eigen leeftijd.



Ik heb verder alleen herhaalde malen gevraagd waaróm, en van Sander helaas geen antwoord gekregen.



Voor mij is aantrekkingskracht van zoveel factoren afhankelijk en leeftijd behoort daar niet toe. Ik val op ontwikkelde, erudiete, intelligente, mooie, goedgebouwde en sportieve mannen, al is het maar voor een ONS.

Ik kan me zelf dus niet voorstellen, dat bij iemand 'jong' of 'oud' bovenaan het lijstje staat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 19 juni 2011 @ 13:53:

[...]





Dat vind ik helemaal niet verschrikkelijk, en ik denk heel veel vrouwen niet. Ik ben nu eenmaal 52, en heb geen behoefte me jonger voor te doen. En jonger ga ik ook nooit meer worden. Ik denk alleen, dat jouw definitie van 'oud' gekleurd is door je eigen leeftijd.



Ik heb verder alleen herhaalde malen gevraagd waaróm, en van Sander helaas geen antwoord gekregen.



Voor mij is aantrekkingskracht van zoveel factoren afhankelijk en leeftijd behoort daar niet toe. Ik val op ontwikkelde, erudiete, intelligente, mooie, goedgebouwde en sportieve mannen, al is het maar voor een ONS.

Ik kan me zelf dus niet voorstellen, dat bij iemand 'jong' of 'oud' bovenaan het lijstje staat.Ik denk dat ieders definitie van 'oud' gekleurd is door zijn of haar eigen leeftijd, toch? Maar daarbij denk ik wel dat vrouwen relatief gevoelig zijn voor dat vervelende woord.
Alle reacties Link kopieren
quote:seppoos schreef op 20 juni 2011 @ 01:59:

[...]





Ik denk dat ieders definitie van 'oud' gekleurd is door zijn of haar eigen leeftijd, toch? Maar daarbij denk ik wel dat vrouwen relatief gevoelig zijn voor dat vervelende woord.



Natuurlijk. Als je 18 bent, is alles boven de 30 stokoud. Je 'leeftijdsbeleving' verandert helemaal niet als je ouder wordt, je voelt je niet bewust ouder. Dat je ouder bent, merk je vaak aan mensen en dingen om je heen.



Ik ken die gevoeligheid wel, maar ik denk dat die ook wordt veroorzaakt door het waardeoordeel dat er tegenwoordig aan wordt gehangen. Oud is voor jongeren soms en de media bijna synoniem met minder aantrekkelijk.



Een aantal vrienden van me is gestorven, sommigen nog stukken jonger dan ik. Ik ben er nog, en geniet van het leven, voel me heerlijk. Laat mij dus maar oud worden. Voor mij is het geen vervelend woord.
Alle reacties Link kopieren
Er stond trouwens in de Linda een artikel over jongere mannen die oudere vrouwen beminnen. Het ging bij de heren toch ook om de 'easy lay', zal ik maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 20 juni 2011 @ 11:07:

[...]





.Mooi verwoord!
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Melpomene, 11 uur geleden

Er stond trouwens in de Linda een artikel over jongere mannen die oudere vrouwen beminnen. Het ging bij de heren toch ook om de 'easy lay', zal ik maar zeggen



De jongens van het korps gaan speciaal op 'milfenjacht', moet niet gekker worden.
Alle reacties Link kopieren
het is niet verkeerd om sex te hebben met jongere maar er zit toch wel een grens aan bij mij hoewel het soms heel verleidelijk is .ik ben 52 .een paar dagen terug nog met een 39jarige naar bed geweest voelen doe je het niet hoor .veel plezier
Alle reacties Link kopieren
het is niet verkeerd om sex te hebben met jongere maar er zit toch wel een grens aan bij mij hoewel het soms heel verleidelijk is .ik ben 52 .een paar dagen terug nog met een 39jarige naar bed geweest voelen doe je het niet hoor .veel plezier
Alle reacties Link kopieren
En ruik ik hier jaloezie? ...



Ik heb ook gemerkt dat oude, rijpe vrouwen tegenwoordig erg in trek zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:luna400 schreef op 24 juni 2011 @ 15:36:

het is niet verkeerd om sex te hebben met jongere maar er zit toch wel een grens aan bij mij hoewel het soms heel verleidelijk is .ik ben 52 .een paar dagen terug nog met een 39jarige naar bed geweest voelen doe je het niet hoor .veel plezier



Het is absoluut niet verkeerd, ik vind 't juist alleen maar goed!

Van rijpe vrouwtjes kun je meer leren dan van de jongere meiden...
Alle reacties Link kopieren
Leeftijd is niet zo belangrijk tenzjj er sprake is van MILF hunting.

Ik ben 47 (sttt. niet doorvertellen) en heb een relatie met iemand die ruim 10 jaar jonger is. Maakt voor beiden kennelijk niet uit omdat er een klik is.
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
ik kan nog wel een jongen gebruiken hier op de zaak
Alle reacties Link kopieren
Meds, voor wat precies? Nieuwsgierigheid gewekt......
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
Bijna 40 zijnde bericht ik je: Wees zelfverzekerd en... mooi..

Niets zo aantrekkelijk als een zelfverzekerde man.



.
Alle reacties Link kopieren
quote:bloem04 schreef op 24 juni 2011 @ 20:12:

Bijna 40 zijnde bericht ik je: Wees zelfverzekerd en... mooi..

Niets zo aantrekkelijk als een zelfverzekerde man.



.18 is nog een kind, geen man. Net niet meer strafbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp 't niet: 40 jaar is ouder dan 18 jaar.

Gebruik je het woord "ouder" als bijvoegelijknaamwoord, komt er een +e achter.

Een vrouw van 40 jaar is dus een oudere vrouw. Daar is toch niets discriminerends, denigrerends of vreemd aan?



@TS: Er zijn vast genoeg kroegen bij jouw in de buurt waar de wat oudere vrouwen komen. Als je voorzichtig bent, kun je daar proberen een date te scoren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven