Sex met een vrouw (als vrouw)

13-12-2008 23:16 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Vraagje...als ik uitga en heb een beetje gedronken dan fantaseer ik wel eens dat ik sex ga hebben met een meisje of vrouw die ik tegenkom of zie staan. Ik wordt er ook retegeil van... Ik ben hetero en heb al een paar vriendjes gehad maar het laat me toch niet helemaal los...



Hebben meiden hier misschien ook wel eens "last" van...?



Doeg,



Suusje.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je eens lezen/schrijven bij het topic van de bi-schierige vrouwn?
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsLucky schreef op 13 december 2008 @ 23:23:

Misschien moet je eens lezen/schrijven bij het topic van de bi-schierige vrouwn?



Dankje!! Ik ga direct even kijken.....



Doeg,



Suus.
Alle reacties Link kopieren
Hoewel dat volgens mij toch niet helemaal is wat jij bedoelt..... had er zelf nog niet echt gelezen...
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin vind het ook lekker om met vrouwen te vrijen en doet dit ook af en toe in de parenclub.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een keertje doen.



Misschien valt de werkelijkheid tegen of juist niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar toch vraag ik me altijd af... Hoe kun je ooit zo'n vrouw versieren?



Ik herken je stukje, heel erg, maar het ontbreekt me aan lef om een vrouw te versieren. Ook omdat je gewoon niet weet of ze er voor in is.
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
Het zal je verbazen mee te maken hoeveel vrouwen hetzelfde ervaren en voor de ervaring openstaan.

Maak een praatje, raak haar per ongeluk even aan en je merkt-herkent echt snel genoeg aan een twinkeling in de ogen of de vrouw 'er voor in is'...
Alle reacties Link kopieren
quote:chatcat86 schreef op 14 december 2008 @ 15:59:

Maar toch vraag ik me altijd af... Hoe kun je ooit zo'n vrouw versieren?



Ik herken je stukje, heel erg, maar het ontbreekt me aan lef om een vrouw te versieren. Ook omdat je gewoon niet weet of ze er voor in is.



Dat is precies wat ik bedoel! Ik denk dat ik eerst maar eens via de chat wat meiden probeer te ontmoeten die hier ervaring mee hebben. Wie weet leidt het één wel tot het ander.....



Dankjewel voor alle reacties...maakt me weer iets zekerder...



doeg,

Suusje
Alle reacties Link kopieren
quote:oroblue schreef op 14 december 2008 @ 16:05:

Het zal je verbazen mee te maken hoeveel vrouwen hetzelfde ervaren en voor de ervaring openstaan.

Maak een praatje, raak haar per ongeluk even aan en je merkt-herkent echt snel genoeg aan een twinkeling in de ogen of de vrouw 'er voor in is'...Kan me er niets bij voorstellen dat het mij eens zal lukken. Terwijl het bij mannen zo automatisch gaat, gek eigenlijk he :-)
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, helemaal niet gek. Maar het werkt echt precies hetzelfde, het klikt of het klikt niet, en wat kan het ergste zijn wat je kan overkomen, dat je een verkeerde inschatting maakt? Maar snap je heel goed hoor.. er zelf voor open staan is al een stap en de signalen gaan je dan vanzelf opvallen
Ja ik ken het heel erg! Heb die behoefte ook wel eens :-) maar dan wil ik ze wel in de kroeg ofzo tegenkomen. Heb ook wel eens gechat enzo op diverse sites maar dan is het zo 'gedwongen'. Het komt dan écht alleen op de sex neer. Vind het real life versieren dat er dan bij komt kijken juist ook erg leuk! Maar toch is het me nog nooit gelukt, zou ook niet echt weten hoe te beginnen...
Alle reacties Link kopieren
De reacties kloppen wel. Zoveel vrouwen blijkbaar die hetzelfde hebben. Dus toch maar eens die knipoog naar die vrouw richten in plaats van die lekkere mannen
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Alle reacties Link kopieren
Pff ja ik heb er ook veel moeite mee... Ik heb namelijk een vriend maar 'val' ook wel op meisjes en we hebben dus wel eens trio's, maar het is zo lastig om daar een meisje voor te versieren! Dan is het dus zelfs nog eens dubbelop! Moet ze maar net zin hebben in een meisje, en dan dus ook gelijk nog met een jongen erbij... De keren dat we het gedaan hebben was vooral met nieuwsgierige vriendinnen van ons, maar het lijkt me ook wel leuk om het met een 'vreemde' te doen zegmaar maar binnenkort gaan we voor het eerst naar een parenclub dus dat zal ook al heel spannend zijn! :D
Alle reacties Link kopieren
quote:Muisje32 schreef op 14 december 2008 @ 20:46:

Maar toch is het me nog nooit gelukt, zou ook niet echt weten hoe te beginnen...net zoals je met een kerel begint , of zoals een kerel bij jou begint .......oogcontact , glimlachen , daar begint het mee .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven