Sex op oudere leeftijd

11-08-2019 08:49 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik hadden gisteren een intressant gesprek over sex en hoe dat zou zijn op oudere leeftijd. Dus is de vraag misschien ook een beetje voor de wat oudere mensen hier. Blijven mensen die ouder worden net zo sexueel actief als rond de 30? En veranderd er iets in voorkeuren of behoeftes? Wij zijn 35 en 27 en vroegen ons dit af...
En 2 uur seks...Ik pas geloof ik.
En dan ook nog elke dag.

Ik zou me een konijn voelen. Ben je de hele dagen bezig met seks.

Ik moet wel zeggen dat het me fijn lijkt een partner te hebben waarbij het zo goed klikt op seksueel vlak.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
11-08-2019 09:37
Iedere avond een uurtje of 2? Wat een uithoudingsvermogen.
Je bent nog niet twee uur aan het knallen? Gewoon alles erop en eraan
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
11-08-2019 09:39
Dus je hebt vorige week, alles bij elkaar, zo´n 15 uur seks gehad. Dan neem ik toch aan dat je vakantie hebt... Ik zou er de tijd niet voor hebben in elk geval.

Wat ik vooral merk is dat we, nu we ouder worden, het makkelijker vinden om het wel of niet te doen, net hoe het uitkomt. Vorig jaar was onze dochter op vakantie en hadden we het huis voor onszelf. Mooi dat we bijna alle kamers weer eens gezien hebben.
Maar toen dit jaar mijn man vanwege een hernia en de daaropvolgende operatie een aantal maanden niet kon, was dat ook geen probleem.

Dat zou twintig jaar geleden wel moeilijker zijn geweest.
S’avonds beginnen rond een uur of 9, tot 11. Is toch niet zo raar, kind 1 zit op haar kamer, kind 2 slaapt.
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
11-08-2019 10:23
En 2 uur seks...Ik pas geloof ik.
En dan ook nog elke dag.

Ik zou me een konijn voelen. Ben je de hele dagen bezig met seks.

Ik moet wel zeggen dat het me fijn lijkt een partner te hebben waarbij het zo goed klikt op seksueel vlak.
Ja we vinden elkaar erg opwindend, ben ik ook heel blij mee.
beetjegek schreef:
11-08-2019 10:28
S’avonds beginnen rond een uur of 9, tot 11. Is toch niet zo raar, kind 1 zit op haar kamer, kind 2 slaapt.
En kind 1 heeft niet door wat jullie doen?
Hier is de woonkamer net centraal station af en toe. Tot half elf loopt iedereen in en uit naar eigen behoefte
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
11-08-2019 10:32
En kind 1 heeft niet door wat jullie doen?
Hier is de woonkamer net centraal station af en toe. Tot half elf loopt iedereen in en uit naar eigen behoefte
Wij zijn in de slaapkamer en over het algemeen blijft ze vanaf een uur of 8 tot naar bed gaan op haar kamer. Soms loopt ze langs de slaapkamer maar de tv staat aan en dan stoppen we tot ze weer weg is.
Oké dat gaat niet overal lukken. Als wij om negen uur iedere avond naar onze kamer gaan worden we echt we gezocht.
Jezus hebben jullie dan geen hobbies? Ik wil ook wel eens een boek lezen, sporten, avondje met vrienden. Ik heb misschien een te laag libido dus kan me hier niets bij voorstellen o
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
11-08-2019 10:28
S’avonds beginnen rond een uur of 9, tot 11. Is toch niet zo raar, kind 1 zit op haar kamer, kind 2 slaapt.

Jullie job laat dit ook toe waarschijnlijk.
Wij moeten er alle dagen uit om 5u en dus gaan we slapen om 21u.
En we zijn pas thuis tussen 18u en 18.30u, dus met eten, douchen, huishouden, en gewoon effe niksdoen natuurlijk, blijft er niet veel energie meer over voor seks.
Ik heb tijd voor wel drie uur seks per dag, maar dan zou ik er na twee dagen wel weer even klaar mee zijn.
Alle reacties Link kopieren
Evenzowantja schreef:
11-08-2019 09:04
Ik ben ook steeds in shock over hoeveel er gesekst wordt door de mensen op het Viva forum. In mijn omgeving is iedereen na een relatie van 10+ jaar en jonge kinderen wel enigszins te gaar om twee keer per week te seksen.
:huh: Iedereen?
Ben ik blij dat ik niet in jouw omgeving woon. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Evenzowantja schreef:
11-08-2019 11:36
Jezus hebben jullie dan geen hobbies? Ik wil ook wel eens een boek lezen, sporten, avondje met vrienden. Ik heb misschien een te laag libido dus kan me hier niets bij voorstellen o
Jawel, man struint graag op Mp en ik hier :)
Alle reacties Link kopieren
Maar als ik 50 ben haal ik dit vast niet meer. Als iedereen gewoon tevreden is, is het toch goed?
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
11-08-2019 09:16
Hier niet gelukkig. 13 jaar relatie en 2 kinderen. Vorige week 10 x seks gehad in een week.
En dit moeten we maar geloven😀
Alle reacties Link kopieren
Superhuisvrouw schreef:
11-08-2019 12:33
En dit moeten we maar geloven😀
Waarom niet dan? Elke dag sowieso en in het weekend 2 en 3 keer, die in het weekend zijn vluggertjes ivm de kinderen, en ik zeg niet dat dit elke week zo is, maar vorige week wel. Ik heb vanmorgen ook seks gehad.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
11-08-2019 10:28
S’avonds beginnen rond een uur of 9, tot 11. Is toch niet zo raar, kind 1 zit op haar kamer, kind 2 slaapt.
En de volgende avond weer en weer en weer en dan in het weekend ook nog twee keer daags? Ik zou me compleet uitgeleefd voelen en de vellen zouden er bij hangen @(
justagirly schreef:
11-08-2019 12:21
:huh: Iedereen?
Ben ik blij dat ik niet in jouw omgeving woon. :lol:
oké oké oké “iedereen” is tikkeltje aangezet maar over het algemeen merk ik wel dat het libido anders is dan begin 20/eind 20.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
11-08-2019 08:52
De mensen hier hangen met 55+ nog in de lampen, maar gemiddeld gezien hebben zestigplussers nog maar weinig seks.

Sja, na zo'n opmerking is iedereen een leugenaar, natuurlijk, als ze zeggen vaker seks te hebben.

Wij zijn 50+ en hebben 1-2x seks in de week, denk ik. Tijdens vakanties een stuk vaker, want ja, dan zijn we de hele dag bij elkaar en niet moe.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
11-08-2019 12:27
Maar als ik 50 ben haal ik dit vast niet meer. Als iedereen gewoon tevreden is, is het toch goed?

Als jullie dat nu halen, gewoon doorgaan! Heerlijk toch?
En volgens mij zitten jullie met iets minder nog steeds ruim boven gemiddeld. :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dat verschilt sterk van individu tot individu. Mijn vrouw en ik (eind 50) hebben regelmatig fijne seks ondanks dat mijn "gereedschap" operatief is verminkt.

In mijn ervaring zijn oudere vrouwen, zeg maar rond of na de overgang, seksueel vrijer en losser en weten ze beter wat ze willen en niet willen. Ook toen ik jonger was vond ik het daarom prettig(er) om met wat oudere vrouwen te vrijen.
Met mannen heb ik geen ervaring wat dat betreft.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
het verschilt inderdaad per individu

ik over de 50 heb veel miner zin dan mijn man
door een depressie
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
11-08-2019 10:28
S’avonds beginnen rond een uur of 9, tot 11. Is toch niet zo raar, kind 1 zit op haar kamer, kind 2 slaapt.
Ik denk dat veel mensen liever geen seks hebben als hun kinderen nog wakker zijn. Daarbij zijn er mensen die nog andere hobbies hebben dan alleen seks. Ik ben doordeweeks 4 avonden pas rond elven thuis. No way dat ik dan nog uren ga liggen seksen
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
11-08-2019 10:13
Mijn god... 10 keer in de week. Ik heb de tijd en energie daar gewoon niet voor. Ik heb nog meer te doen!
Daar zitten man en ik ook wel aan.
Sws elke dag en soms meerdere keren per dag.
Maar echt niet elke keer heel uitgebreid hoor daar hebben we dan weer geen tijd voor.
Nu staat het bij ons alleen op een heel laag pitje (Gewoon geen) vanwege verbod van de gynaecoloog. En moet je zeggen dat we het beide enorm missen. Vooral de intimiteit die ik dan ervaar mis ik heel erg.
ginnyy wijzigde dit bericht op 11-08-2019 18:04
0.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
11-08-2019 09:16
Vanaf je 50ste houdt seks pats boem, in een keer, helemaal op. Dan doe je het nooit meer. Dus, lekker van genieten nu het nog kan.
Godzijdank, nog maar een paar jaar doorbijten dus!!
Maud*de*Braose schreef:
11-08-2019 09:16
Vanaf je 50ste houdt seks pats boem, in een keer, helemaal op. Dan doe je het nooit meer. Dus, lekker van genieten nu het nog kan.
Oei, dan mag ik wel opschieten. Woensdag word ik 50 :cry:

Edit: alles is geregeld. Man en ik hebben allebei twee dagen verlof opgenomen, de strontpuber is per kerende post uit logeren gegaan, ik heb schone lakens op onze lits-jumeaux gegooid, dus we kunnen los. Tot woensdag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven