Sex relatie met kantoor collega

02-12-2019 17:56 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Ik heb een geheime sex relatie met i eland op het werk (kantoor) ik heb zelf een dochtertje alleenstaande en hij is getrouwd en heeft een dochtertje hij is wel 13 jaar ouder dan ik maar ik vond hem al aantrekkelijk vanaf het begin hij mijn ook zo te zien in het begin hij knipoogt mijn steeds naar mw lachen en leuke opmerkingen geven als wij alleen samen waren, maar het is veel verder gegaan we spraken ineens af in de kelder van het kantoor en we hadden heftige sex ik schrok er nogal van na deze gebeurtenis en we deden het wel veel vaker in de kelder ik vind het zelf ook schokkend ik wist echt niet dat het wederzijds was ik wil helemaal niet zijn gezin uit elkaar trekken maar we voelen ons erg tot elkaar aangetrokken en we zijn verliefd hij wilt zijn gezin verlaten voor mijn en ik voel me zo een slecht mens hierover
MevrouwJack schreef:
02-12-2019 21:43
Dat gebeurt me nou ook dagelijks, dat ik ineens in de kelder van mijn werk terechtkom.
Bij ons op het werk is het woekeren met ruimte.

Bila in de kelder? Dan eerst reserveren.
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 21:56
Hij heeft zijn vrouw wel verlaten hij appte me net ik schrik hier echt van ik had het echt niet verwacht dat hij dit ook echt zou doen.
Heeft hij ook niet gedaan, bel zijn vrouw maar even op, garandeer je dat die van niks weet.
@PK0893, verwijder je quote ff.
Anders krijg je een ban voor het quoten van de gehele OP.
Dat mag niet meer namelijk.
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 21:56
Hij heeft zijn vrouw wel verlaten hij appte me net ik schrik hier echt van ik had het echt niet verwacht dat hij dit ook echt zou doen.
Nou hup, snel de boel scheren, want vanavond nog een beurt!
Waarom 2 topics over hetzelfde onderwerp?

Staat het hek bij het FOK-forum weer open?
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 21:48
Ik zit in de zenuwen hier, ik voel me zo kut hierover ik rook van de ene peuk naar de andere peuk.
Aantrekkelijk
MevrouwJack schreef:
02-12-2019 21:43
Dat gebeurt me nou ook dagelijks, dat ik ineens in de kelder van mijn werk terechtkom.
Oostenrijk gok ik
Alle reacties Link kopieren
m-april schreef:
02-12-2019 22:00
Heeft hij ook niet gedaan, bel zijn vrouw maar even op, garandeer je dat die van niks weet.
Nee het is echt waar hij logeert nu bij zijn beste maatje en morgen praten we daar verder over ik had het echt niet verwacht, en ja het kan zijn dat mijn schrijftaal niet perfect is ik werk ook daar niet achter het computer maar doe het koffie/thee en interieurverzorger
Alle reacties Link kopieren
[quote=Catharina-×××× post_id=30692660 time=1575320169 user_id=393247]
Hij heeft zijn vrouw wel verlaten hij appte me net ik schrik hier echt van ik had het echt niet verwacht dat hij dit ook echt zou doen.
[/quot
Gaat hij nu in die kelder wonen? Wat zal jij nu met plezier naar je werk gaan.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
02-12-2019 21:41
Je hebt een geheime relatie met een eland?

Waarom 2 topics?
Kinky, is weer eens wat anders
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 22:05
Nee het is echt waar hij logeert nu bij zijn beste maatje en morgen praten we daar verder over ik had het echt niet verwacht, en ja het kan zijn dat mijn schrijftaal niet perfect is ik werk ook daar niet achter het computer maar doe het koffie/thee en interieurverzorger
Seks met de kuisvrouw.
Alle reacties Link kopieren
Aha, je kan goed zuigen onder het bureau? :rofl:

Houdt hij wel van een kettingrokende vrouw?
ik geef mn bek ook maar een douw
Don’t shit where you eat.
Ga maar vast solliciteren, want binnen dit bedrijf wordt je positie snel onhoudbaar. Want of meneer wil toch zijn huwelijk redden en dan zal zijn vrouw eisen dat jij vertrekt. Of jij staat binnen de korste keren bekend als die homewrecker die probeert zichzelf omhoog te ne* ken.

( Hoewel ik het zelf belachelijk vind, houdt de buitenwereld nog graag de andere vrouw verantwoordelijk wanneer een man vreemdgaat, en ook bij sex met een hoger geplaatste wordt dat de machtsmisbruikdnde man minder aangerekend dan de vrouw die er aan toegeeft. )
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
02-12-2019 22:07
Aha, je kan goed zuigen onder het bureau? :rofl:

Houdt hij wel van een kettingrokende vrouw?
Hij rookt zelf ook dus ????
Maar hoe gaat dat dan, seks met het kantoor van iemand anders?
Murrmurr schreef:
02-12-2019 22:04
Oostenrijk gok ik
Noorwegen dacht ik, of lalalala/zwolle ;-)
Sudrì schreef:
02-12-2019 22:08
Maar hoe gaat dat dan, seks met het kantoor van iemand anders?
Ze doet de interieurverzorger
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 21:56
Hij heeft zijn vrouw wel verlaten hij appte me net ik schrik hier echt van ik had het echt niet verwacht dat hij dit ook echt zou doen.
Lachen, joh.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Murrmurr schreef:
02-12-2019 22:09
Ze doet de interieurverzorger
Maar seks met een kantoor? Heb een hoop gekke dingen gehoord, maar hier kan ik me echt niets bij voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 21:56
Hij heeft zijn vrouw wel verlaten hij appte me net ik schrik hier echt van ik had het echt niet verwacht dat hij dit ook echt zou doen.
Tuurlijk joh erg geloofwaardig :nope:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 21:48
Ik zit in de zenuwen hier, ik voel me zo kut hierover ik rook van de ene peuk naar de andere peuk.
Stoppen met roken, anders wil je minnaar je asbakmond niet meer kussen.
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 21:56
Hij heeft zijn vrouw wel verlaten hij appte me net ik schrik hier echt van ik had het echt niet verwacht dat hij dit ook echt zou doen.
En gij gelööft dat ?
Hij is in een geile bui en dan zegt hij dat. Voor hem ben je gewoon een neukertje voor erbij.

Wat voor werk doe je eigenlijk ? Kelder schoonmaken (dus ook zijn kwakresten verwijderen) ?
Alle reacties Link kopieren
Fijn voor je meid, wat kan jou die vrouw en dat kind schelen. Zo lang jij hem maar een grote beurt kan geven.
Afzakbroek heeft ie zeker?
Catharina-×××× schreef:
02-12-2019 17:56
... ik voel me zo een slecht mens hierover
Terecht, en opnieuw als je doelt op de openingspost.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens benieuwd of hij bij een vriend zit of bij een van zijn andere neukertjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven